Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2009 09:27 - трите безпогрешни неща
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6431 Коментари: 48 Гласове:
20

Последна промяна: 14.10.2009 09:31


Една жена казват трябвало да умее да спретне, най-малкото три неща от нищото - салата, шапка и скандал :)

На пръв поглед и първо четене изглежда, че е невъзможно. Само че е - и още как.
Няма да ви питам за скандалите - това е прекалено лична територия и пространство, за да се вее като знаме, въпреки че други може да не мислят така. :)

Странното е, че човек би се замислил върху салатите и шапките от нищо.
Възможни са.

Доказателства?

Правех баница със спанак. След като почистих спанака се оказа, че количеството е немислимо малко. Беше достатъчно късно, за да си набавя друг спанак. Решението на моята баница със спанак се оказа една...маруля :)

Така и никой не разбра, че баницата беше с маруля , а не със спанак.
Е. после ги информирах, след като бяха се нахранили доволно. :)

Колкото до шапката - мили дами, понякога и едно листо от репей ни е достатъчно за да крачим като херцогините на Кентърбъри.

Споделете :)



Тагове:   неща,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - :)))))
14.10.2009 09:43
За баницата сигурно няма да забележа, пък и не обичам баница със спанак, за шапката - жена с лист от репей на главата, кожени сандалки и нищо друго върху себе си освен прекрасна матова кожа, за скандала...както дойде :))))
цитирай
2. dressy - шапките
14.10.2009 09:50
са за предпочитане,винаги сис,дори и от репей:)))))
последната ми измишльотина беше една тениска навита на кълбо,ако се брои за шапка участвам...иначе крада,крада/да живеят Белла и технито производни!/
цитирай
3. flyco - ...
14.10.2009 09:56
салата - винаги да бъде добра домакиня
шапка - винаги да бъде красива
скандал - винаги да бъде със самочувствието на принцеса
цитирай
4. miralyub - стаам, ставам за жена!:))) мога и ...
14.10.2009 10:02
стаам, ставам за жена!:)))
мога и трите...ама скандалът най ми се удава:))))

цитирай
5. eliana - :)
14.10.2009 10:17
с богата фантазия-
три,че и повече....
импровизаци,всякакви.
безскандално,днес;
поздрав!
цитирай
6. sestra - Моите баби
14.10.2009 11:29
го можеха,майка ми също,правя и аз каквото успея,ама казват,че природата си почивала през поколение.Само че,ако е за женска природа,малко е неефектижно да си прави почивки...
цитирай
7. anubhis - хм,Соу,
14.10.2009 11:46
салата мога да спретна винаги и от всичко...
шапка - не съм по шапките,а по шаловете...
а скандал - там равна нямам:)))))))
цитирай
8. krotalka - Експериментите в кухнята са ми любими,
14.10.2009 12:01
колекция от шапки също имам, макар повечето да са летни, за скандалчетата, няма смисъл да казвам.
Означва ли това,че съм истинска жена?
цитирай
9. tili - И повече от три неща
14.10.2009 12:47
съм спрятала от нищото. Особено като си лежа по гръб на зелена поляна и гледам облаците ;-)))
цитирай
10. sowhat - хих, ти си един прекрасен съпруг гот
14.10.2009 14:32
gothic написа:
За баницата сигурно няма да забележа, пък и не обичам баница със спанак, за шапката - жена с лист от репей на главата, кожени сандалки и нищо друго върху себе си освен прекрасна матова кожа, за скандала...както дойде :))))

а и като дам на мадам моята рецепта съм сигурна , че ще ти хареса :))
цитирай
11. sowhat - брои се брои се
14.10.2009 14:35
dressy написа:
са за предпочитане,винаги сис,дори и от репей:)))))
последната ми измишльотина беше една тениска навита на кълбо,ако се брои за шапка участвам...иначе крада,крада/да живеят Белла и технито производни!/


а аз ще ти дойда на гости на баница ( открадната :)))
цитирай
12. sowhat - умно момче си флай :))
14.10.2009 14:40
flyco написа:
салата - винаги да бъде добра домакиня
шапка - винаги да бъде красива
скандал - винаги да бъде със самочувствието на принцеса

цитирай
13. sowhat - не съм се и съмнявала мири
14.10.2009 14:42
miralyub написа:
стаам, ставам за жена!:)))
мога и трите...ама скандалът най ми се удава:))))


:))
цитирай
14. sowhat - оооо ели аз съм много нескандална особа
14.10.2009 14:44
eliana написа:
с богата фантазия-
три,че и повече....
импровизаци,всякакви.
безскандално,днес;
поздрав!


особено когато не ме настъпят по мазола :))
цитирай
15. queerfish - :)))
14.10.2009 14:46
1. Като каза шапка от нищото, веднага се сещам за онази от вестник, като на строителите :))
2. Салата обаче не мога да спретна от нищо или поне не се сещам.
3. Скандал кой не може да спретне от нищото! Е, да не се налага!
Жена ли съм?! ;-)
цитирай
16. sowhat - аз смятам, че ти добре се справяш сестро
14.10.2009 14:49
sestra написа:
го можеха,майка ми също,правя и аз каквото успея,ама казват,че природата си почивала през поколение.Само че,ако е за женска природа,малко е неефектижно да си прави почивки...

и че природата и при теб е супер ефективна :))
цитирай
17. sowhat - ану , май в скандалите
14.10.2009 14:50
anubhis написа:
салата мога да спретна винаги и от всичко...
шапка - не съм по шапките,а по шаловете...
а скандал - там равна нямам:)))))))

всички сме върховни :))
цитирай
18. sowhat - със сигурност мисля че означава
14.10.2009 14:51
krotalka написа:
колекция от шапки също имам, макар повечето да са летни, за скандалчетата, няма смисъл да казвам.
Означва ли това,че съм истинска жена?

танче.
аз имам и зимни :)) но мисля да правя колекция
цитирай
19. sowhat - ех, тили
14.10.2009 14:53
tili написа:
съм спрятала от нищото. Особено като си лежа по гръб на зелена поляна и гледам облаците ;-)))

пак ме размечта ... :))
цитирай
20. sowhat - и салата може мац
14.10.2009 14:55
queerfish написа:
1. Като каза шапка от нищото, веднага се сещам за онази от вестник, като на строителите :))
2. Салата обаче не мога да спретна от нищо или поне не се сещам.
3. Скандал кой не може да спретне от нищото! Е, да не се налага!
Жена ли съм?! ;-)

малко стар хляб за крутончета,каквото е останало из хладилника и готово.
амииии на мен ми изглеждаш достатъчно женствена, може би трябва да попитаме господата ? :))
цитирай
21. neslanchice - :)))
14.10.2009 15:15
И 3, и 33 неща от нищото спретвам, в зависимост от желанието и настроението :))) Ама най-не ми се удават скандалите :((( Май ще трябва да поработя върху женската си същност :)))
Поздрави, Еми :-)
цитирай
22. sowhat - здрасти илиянче
14.10.2009 15:23
ти си най слънчевото неслънчице което познавам и съм убедена, че си повече от 100% жена и без скандалите.

прегръщам те многомного
цитирай
23. gothic - Ейййй!!!
14.10.2009 15:25
sowhat написа:
gothic написа:
За баницата сигурно няма да забележа, пък и не обичам баница със спанак, за шапката - жена с лист от репей на главата, кожени сандалки и нищо друго върху себе си освен прекрасна матова кожа, за скандала...както дойде :))))

а и като дам на мадам моята рецепта съм сигурна , че ще ти хареса :))


Всички се гепихте за скандала! Никоя не пое моята инициатиа - гола, само по шапака от лист репей. То не бе свенливост, не бе чудо :Р А рецептата - давай я насам :))))
цитирай
24. sowhat - рецептата по късно като имам време в нетлога
14.10.2009 15:40
gothic написа:
sowhat написа:
gothic написа:
За баницата сигурно няма да забележа, пък и не обичам баница със спанак, за шапката - жена с лист от репей на главата, кожени сандалки и нищо друго върху себе си освен прекрасна матова кожа, за скандала...както дойде :))))

а и като дам на мадам моята рецепта съм сигурна , че ще ти хареса :))


Всички се гепихте за скандала! Никоя не пое моята инициатиа - гола, само по шапака от лист репей. То не бе свенливост, не бе чудо :Р А рецептата - давай я насам :))))


а сега е много студено за гола,иначе аз нямам проблем със шапките и сандалите :))
цитирай
25. djgator - sowhat
14.10.2009 16:41
Според мен идеята на готик е много примамлива:)
А усета към скандалите и способността да ги произведете от нищо, е вродена женска черта :)
цитирай
26. luben - мърморенията
14.10.2009 17:06
могат да се пръкнат от всичко, както и кредитните карти- да се изпразнят от същото.

Жалко, че шапките са леко демоде и не се носят като преди 120 години :) Иначе щях да те помоля за снимка с маруля на главата... скандал, салатка и шапка от маруля звучат любопитно. Или поне се замислих за такива.
цитирай
27. teachme - ;) и трите...безотказно:)
14.10.2009 17:15
и качествено:)
Салатка и от лук само става,
шапка от в-к...това го може всеки...даскал:)
скандалче...що пък не, ей тъй за спорта:)))
Друг път ако пак не ти стигне спанака,
слагай смело лук:) На зелниците съм царица,
отдавна са ми писали шестица:)))
цитирай
28. kosara2008 - УФ, трите пъти виках, уха опала...
14.10.2009 18:00
1.некоя от вази трепва да ме открехк.не на сканди, щото се си викам ..о, я стига мене ме нема у тая схема...да не живея с орлите ,че да им флизам..ф тона...аку обаче се закучи, лелелй...сменям и зодии, ъмъ е много рядко почти никоги..уф, чи сум задръстеньа

2.шапото требва да е с перо ;)и да върви на шала

3.баницата ...ах, тъка сум уморена, я припни до баничарницата, тя баничарката се убава ти я избиръ...ъ тъка , уредих се и с третото

обаче

за десерт имам си 2ро трето...най обичъм да се скатавам и много гу мога, давам уросци даже, аку ме научитье как са води скандо -вуйна :)))

дай малку баничка, умрем отгладИ и сЕ си шишкавея...цун
цитирай
29. анонимен - аз към трите бих добавил -
14.10.2009 19:56
4. Свирка
цитирай
30. анонимен - опс - мен ще ме вземете ли при Жените с главно Ж - от три с две се справям добре
14.10.2009 20:32
Третото - скандалчетата, най - ги обичам - спрягам ги от нищото, там съм във вихъра си
Първото - салатката и с нея се справям винаги мога да измисля от една репичка и листо маруля салата
ама виж с шапките нещо не ме бива - просто не ми отиват и предпочитам да развявам буйни червени коси / е сега са къси :)/ отколкото да сложа шапка
може ли да е сменя с кърпа за глава - те се ме кефят повече :)
цитирай
31. sowhat - дарлинг , може и кърпа
14.10.2009 20:48
дори и лента за коса ще броим, щом се справяш :)) със скандала и салатката .
цитирай
32. sowhat - биби
14.10.2009 20:49
свирките ги знаем от първи клас бе , кой не може да свирука с уста от малък ? :)))))))))
цитирай
33. sowhat - косара , ти само ми ела
14.10.2009 20:51
kosara2008 написа:
1.некоя от вази трепва да ме открехк.не на сканди, щото се си викам ..о, я стига мене ме нема у тая схема...да не живея с орлите ,че да им флизам..ф тона...аку обаче се закучи, лелелй...сменям и зодии, ъмъ е много рядко почти никоги..уф, чи сум задръстеньа

2.шапото требва да е с перо ;)и да върви на шала

3.баницата ...ах, тъка сум уморена, я припни до баничарницата, тя баничарката се убава ти я избиръ...ъ тъка , уредих се и с третото

обаче

за десерт имам си 2ро трето...най обичъм да се скатавам и много гу мога, дама уросци слуще това да ме научить е как са води скандо -вуйна :)))

дай малку баничка, умрем отгладИ и сЕ си шишкавея...цун

ще те науча на скандалите по бързо от колкото време ти е нужно да свариш едно яйце :))

днес не готвим баница, както викаш ти и баничарниците требе да работят :))
цитирай
34. sowhat - любо ти само кажи
14.10.2009 20:52
luben написа:
могат да се пръкнат от всичко, както и кредитните карти- да се изпразнят от същото.

Жалко, че шапките са леко демоде и не се носят като преди 120 години :) Иначе щях да те помоля за снимка с маруля на главата... скандал, салатка и шапка от маруля звучат любопитно. Или поне се замислих за такива.

одма ти пращам снимка с каквато шапка си пожелаеш :))
цитирай
35. sowhat - джиди
14.10.2009 20:53
djgator написа:
Според мен идеята на готик е много примамлива:)
А усета към скандалите и способността да ги произведете от нищо, е вродена женска черта :)

айде сега и ти вкарваш хората в съспенс , репей и сандали в тоя студ къде ще търсим репей бе човече :))
цитирай
36. sowhat - валче , в тебе ни най малко пък съм се
14.10.2009 20:55
teachme написа:
и качествено:)
Салатка и от лук само става,
шапка от в-к...това го може всеки...даскал:)
скандалче...що пък не, ей тъй за спорта:)))
Друг път ако пак не ти стигне спанака,
слагай смело лук:) На зелниците съм царица,
отдавна са ми писали шестица:)))

съмнявала :))
цитирай
37. copycat - ----
14.10.2009 21:44
Хм, трябва да се науча да правя шапки...
цитирай
38. sowhat - краскотьо не те ли е научи това лято,
14.10.2009 21:55
copycat написа:
Хм, трябва да се науча да правя шапки...

а? :)))

къде са ми обувките бре =:))
цитирай
39. copycat - ---
14.10.2009 22:49
иии пускам ги до 10 минутки... :-)
цитирай
40. sowhat - ае отивам да проверя
14.10.2009 23:02
диванения каррррррррртооооффф
цитирай
41. libertybell - :)))
15.10.2009 01:56
хич няма и да чета кой какво може, че ще взема да се подтисна психически от явната липса на най-важните женски умения:) Е, със скандал мога да се справя, но ... не ми е хоби! Не мога да направя салата от всичко, но пък бих могла да забъркам доста приличен коктейл:) Това дали ме оневинява?
Прегръдки, Соу!
цитирай
42. learningtogether - Аз пък си мислех,
15.10.2009 12:59
че третото е да му тури шапка:
Май имаше един такъв лаф от "Башмайстора"
Щото туй със сигурност го могат много.
цитирай
43. penchozaeka - Що пък да не питаш за скандалите?
15.10.2009 16:06
И те не са лесни, защото всяко нищо си е бая нещо, според гледната точка.

цитирай
44. meiia - Знаеш, че
15.10.2009 16:30
го мога, макар да не нося шапки;))))
цитирай
45. sowhat - мея, за теб съм сигурна
15.10.2009 19:39
meiia написа:
го мога, макар да не нося шапки;))))

:))
цитирай
46. sowhat - либи, скъпоценна
15.10.2009 19:40
libertybell написа:
хич няма и да чета кой какво може, че ще взема да се подтисна психически от явната липса на най-важните женски умения:) Е, със скандал мога да се справя, но ... не ми е хоби! Не мога да направя салата от всичко, но пък бих могла да забъркам доста приличен коктейл:) Това дали ме оневинява?
Прегръдки, Соу!

теб за всичко мога да те оневиня по презумпция :))

прегръдки много
цитирай
47. sowhat - хахаха, кой го каза
15.10.2009 19:49
penchozaeka написа:
И те не са лесни, защото всяко нищо си е бая нещо, според гледната точка.


и ти нин си една скандалджийка ... :))))
цитирай
48. sowhat - е да му туриш шапка е едно , да му я скроиш друго
15.10.2009 19:50
learningtogether написа:
че третото е да му тури шапка:
Май имаше един такъв лаф от "Башмайстора"
Щото туй със сигурност го могат много.

но да си направиш от нищо шапка изисква ум фантазия и финес :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6329471
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930