Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2009 08:29 - пенчо бре, чети
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3779 Коментари: 31 Гласове:
9



хубаво дядо ми Славейков, отправяше тоя призив от времето, когато ходех права под масата, обаче кой да ти помни.
все си мислех, че той се отнася за такива неща като книжки ( помните какво е това  още, нали) и смятах , че го следвам докато се разнасям насам натам с книга в ръка.
така де вярвах че съм читател.
читател съм , да ама не съм правилен читател.
щото чета едни работи, които влизат в графата я учебници , я художествена литература.
едва ли има някой незапознат със страстта ми към пътувания.
обаче не съм пояснявала как всеки път като реша да пътувам нанякъде, първо уреждам пътуването и съпътстващите го щуротии, и тогава ми идва на акъла за кънектите.
абе блондинка.
и така в последният момент почва едно велико и щуро звънене до мобилните оператори, къде отивам колко ще ми струва и т.н.
докато преценя, коя е устойващата ме тарифа.

и така в деня на заминаването кацам аз във виваком вече, силна и вилна, първа прекрасност и почвам да задавам въпросчета.
не очаквайте да ви отговорят обаче на български език.
разбрах че  изходящият разговор ще е 66-67 денара. на въпроса ми , колко е това в лева, девойката вивакомка отговори,  - ами не знам госпожо.
а такааааа
значи за да задавате въпроси гледайте да имате лаптоп под ръка. защото служителите не знаят. не им влиза в работата. така че питайте първо гугъл или кварталната врачка и тогава си преценявайте тарифите.
това беше едно кратко лирично отклонение, другият път ще ходя и до кварталния супер с вайо и ще го питам него дали кашкавала ми е с растителни или животински мазнини.

между временно девойката прекрасна, отбелязва че срока на договора ми е изтекъл ( все едно аз не знам) и почва да ми предлага разни зарибявки.
аз съм много добра в ролята на шаран.
надявах се виваком да ми предложи телефонче на преференциална цена, но уви. за целта трябва да активирам карта. все едно четири карти на мое име не ми стигат.
обачееее , хубавата мома, вика госпожо, вие сте много лоялен клиент!!!! , и затова ако преподпишете ви намаляваме таксата наполовина и получавате вместо 500, 1000 безплатни минути.

и тука вече кълва.
така де , като няма телефонче , ще спестя за него в условията на криза с половината такси и повечкото безплатни минути.

дава ми девойката бързо листа като пич, подписвам аз бързо , като още по голям пич и нали таковата багаж ще събирам , много много не се взирам в дребните буквици да чета що подписвам ( утре може да се окаже , че и къщата съм си подарила)

дръпна момата листите, аз грам не се усъмних, така де , че защо ще ми го предлага и ще ме лъже и така до днес.

пристига ми днес сметката , презареждат ми минутите хората , прослушвам си ги аз и опааа - няма хиляда минути.
решавам най - възпитано да си поговоря с оператора. чакам . лее се музика. чакам. метален глас ми се извинява. лее се музика. чакам. пак металния глас . пак музика и така около 5 мин и 12  секунди.
изведнъж ей ти го и оператора. приятен. мъж. проверява ме - номера си кажете , казвам си го , трите имена - готово, егене - ей ти го на , отговора на тайния въпрос, казнам си и него , а сега въпроса госпожо.

питам къде са ми 1000 та минути.
а така.
ми нямаме такава тарифа.
е как - се тросвам аз.
нали служителката , каза...
е казала е , но няма такава опция.
но аз преподписах...
да преподписали сте.
и ви е намалена таксата наполовина за 3 месеца.
но...
ами това е госпожо.
оплачете се.

нда, оплаквам се.
на арменският поп.
дано намине през блога ми и ме утеши какъм шаран съм.

ако не ще си закопчея обицата. и ще имат да вземат другият път с бързите преподписвания и дребните буквички.
следващият път ще чета и името на печатницата на бланката.
ама това след около 11 месеца.
щотоооо битият , бит , е... - . бан.

та прав е бил дяда ви Славейков.
ама кой да чете.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - отдавна съм го казал
10.10.2009 09:02
по-малко кинги, повече телевизия
цитирай
2. sowhat - и малки букви нали
10.10.2009 09:08
=:))
цитирай
3. krotalka - И лупа да си носиш,
10.10.2009 09:36
че някой път малките буквички, са като пичи въшки ,с просто око не се разчитат!.
цитирай
4. sowhat - таня, нямаш си и на идея колко съм бясна
10.10.2009 09:41
но повече на себе си.
защото продължавам да се заблуждавам, че живеем в бяла държава
цитирай
5. krotalka - Спокойно Соу
10.10.2009 09:55
и по белите държави е така! И там непрекъснато съветват по телевизията, преди да подпишеш, да прочетеш написаното със ситните буквички! Обикновено, то е най-отдолу и толкова дребно,че почти не му обръщаме внимание!
Тарикатите са се изхитрили и вече и в имейлите го има това зарибяване.
Наскоро разкриха такава фирма, само че те го бяха вмъквали(текста за заплащане) в основния текст, хитро замаскиран. Доста народ се е опарил, а те са си направили милиончетата...!
цитирай
6. sowhat - така е , то е тъпо
10.10.2009 10:13
дали щях да преподпиша или не все тая, условията са едни и същи. просто остава едно огорчение у теб, като клиент.
цитирай
7. tili - Не е за артисти
10.10.2009 10:54
този свят, не е! Винаги ме е учудвало как мургавите братя знаят всички законови тарикатлъци и се възползват а аз съм все прекарана... Не си сама, Соу ;-)))
цитирай
8. sowhat - :)
10.10.2009 11:01
знам тили, ама ме е яд, че хем не вярвам на хората, хем знам че корпорациите лъжат, хем все си викам, абе защо ще им е нужно пък това , нали така и така си печелят...
цитирай
9. анонимен - освен четенето на малките буквички,
10.10.2009 11:04
следващия път гледай да се вредиш да те обслужи мъж в офисите на мобилните оператори.
Назначените там девойки ... е, нямам думи просто, всичките са като с конкурс избирани, но не точно за тази работа. :))) Залагали са повече на опаковката и никак на пълнежа. :)
цитирай
10. sowhat - анимо и аз съм руса
10.10.2009 11:06
ама сега се убеждавам, че не всички вицове за блондинки са мит ...
цитирай
11. анонимен - попадала съм
10.10.2009 11:25
и на също толкова умнички брюнетки.
Цветът на косата е без значение, когато освен да се усмихваш сладко на клиента, трябва и да го обслужиш. При това компетентно и бързо, за да не отнасяш благословии и споменаване на роднините от женски пол след това.
Странна ми е политиката им относно кадрите.
цитирай
12. sowhat - мен не само политиката относно кадрите
10.10.2009 11:29
а най -вече относно лъжите.
де факто след 11 месеца , повече няма да съм им клиент. за какво им е тая лъжа?
цитирай
13. анонимен - не знам,
10.10.2009 11:48
ако те успокоява - не е само при тях. Глобул имаха подобна зарибявка. Добре, че в един форум ми попадна подобен на твоя пост, преди да се засиля към многото безплатни минути.
Струва ми се, че го местят от единия крачол в другия - отишъл си един клиент, на негово място се вързали двама други ...
цитирай
14. cefulesteven - Всичко се чете, а за неясният текст ...
10.10.2009 12:17
Всичко се чете, а за неясният текст се пита за изясняване. Ивич е писал една много хубава тема за това, че често се боим да попитаме, за да не сметнат за балъците, каквито сме, ако не попитаме. Ще се поразровя да ти пратя линка.
цитирай
15. cefulesteven - Ето обещаното: http://ivich. ...
10.10.2009 12:23
Ето обещаното:

http://ivich.blog.bg/drugi/2009/09/21/da-chetem-vsichki-bukvichki-dori-i-mynichkite.401330

Замислих се, като го прочетох, колко пъти и аз прескачам малките букви, а съм се парил.

Сега ти ме накара, много, много сериозно да се замисля и колкото повече и от различни страни се пише по темата, толкова е по-добре.
цитирай
16. sowhat - о безусловно си права , анимо
10.10.2009 12:34
animo написа:
ако те успокоява - не е само при тях. Глобул имаха подобна зарибявка. Добре, че в един форум ми попадна подобен на твоя пост, преди да се засиля към многото безплатни минути.
Струва ми се, че го местят от единия крачол в другия - отишъл си един клиент, на негово място се вързали двама други ...

просто ме е яд на мен, самата
цитирай
17. sowhat - стеф, и аз четох темата на ивич
10.10.2009 12:38
cefulesteven написа:
Ето обещаното:

http://ivich.blog.bg/drugi/2009/09/21/da-chetem-vsichki-bukvichki-dori-i-mynichkite.401330

Замислих се, като го прочетох, колко пъти и аз прескачам малките букви, а съм се парил.

Сега ти ме накара, много, много сериозно да се замисля и колкото повече и от различни страни се пише по темата, толкова е по-добре.

ала вече бях подписала, нали се сещаш :))

за следващият път ще знам , обаче
цитирай
18. gothic - Соу,
10.10.2009 12:41
не си шаран а златна рибка :)))
цитирай
19. sowhat - да, тая на вивател
10.10.2009 13:03
идиотката, нали ? :))
цитирай
20. gothic - Не,
10.10.2009 13:14
туй пък отде ти хрумна? :)))
цитирай
21. sowhat - ми съдейки , по глупостта, която сътворих
10.10.2009 13:24
а и нали знаеш как вивател имат една противна риба в рекламите :))
цитирай
22. gothic - Верно,
10.10.2009 14:34
но нямах това пред вид :)))
цитирай
23. sowhat - добре де , знам какво имаш предвид
10.10.2009 14:40
аз просто правя опити да се надсмея над себе си :))
цитирай
24. gothic - Соу,
10.10.2009 16:17
разбрах те и поддържам огъня. Без самоирония сме за никъде! Нали го знаеш лафа, че ако се впрегаш сам, на другите не им остава друго освен да те яхат.п ама ми се чини че за ездитни добитъци не ставаме :))
цитирай
25. sowhat - никак даже пламски
10.10.2009 16:33
твърде много ритаме и се мятаме :))
цитирай
26. blagorodnik - Еееее,
10.10.2009 19:19
значи не съм само аз шарана в езерцето :)))
И аз така подписах договор не за една, а за две години, след " Ах, ама вие имате безплатен по избор номер с 400 безплатни минути". Усетих се аз като ми поискаха личната карта, но ме беше срам вече да се отказвам. (Жена ми още ми трие сол на главата за това).
Та миналата седмица "Ах, ама вие имате безплатен телефон" не хвана рибата :)))
Парен каша духа.
Поздрав.
цитирай
27. ploudinperper - Ерменският поп -
10.10.2009 19:31
омбудстмана на глупаците!

Нямам предвид теб - хрумна ми - като идея.

Той и Гиньо Ганев - един будсман - хич да го нема!
цитирай
28. sowhat - че защо
10.10.2009 20:37
и мен да ме имаш предвид - горе логото на блога ми звучи така :
" глупости, правят умните хора.."
цитирай
29. sowhat - евгени, споко
10.10.2009 20:58
не си само ти . кво беше - много сме, шарани сме :))
цитирай
30. blagorodnik - Соу,
10.10.2009 23:01
малка поправка - не съм Евгени, а Генади. Само не казвай - не врат, а шия, все тая. Това ми е името все пак ;)
цитирай
31. sowhat - да генади, прав си
11.10.2009 09:08
сори
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6320701
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930