Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
07.10.2009 08:23 -
относно тамагочитата
преди няколко дни дете уби дете.
на 16.
колкото малката ми дъщеря.
дори не искам да си помисля че това можеше да е и моето дете.
просто се сбили.
нищо особено, нали?
само дето една майка хвърли пръст върху очите на детето си...
можеше тая майка да си ти.
можех да съм аз.
една друга майка ще живее с мисълта , че е отгледала убиец, още преди животът му да е започнал.
отгледхме тамагочита.
за тях смъртта и боят са игра.
ние сме поколението, което отрече боят като наказание.
и поколението, което остави електронните играчки да възпитават децата му .
гледам понякога новите анимации.
поглеждали ли сте ги?
не ми се мисли за следващите генерации и поколението ю ги о или както там се казва тая идиоти.
онзи ден в крокито на сладкият ми почти 3 годишен племенник се изнамери една грозна гадина в жълто, която той нарече пикачу.
това ли е новия мечо пух?
къде са прекрасните анимации на дисни?
къде са чебурашка, и трите прасенца?
къде е симба и крал лъв?
не , днешните бебета растат с трансформанс!
а вчера петнайсет годишен е ранил съученичка . с газов пистолет.
та се питах :
къде ми са детските книжки?
на това ли успяхме да научим децата си?
кой им даде оръжие?
кой ги научи , че боят е игра.
и къде по дяволите, бяхме ( сме ) ние?!?
отново.
тоя път едно чуждо мнение, напълно припокриващо това на автора на блога.
мамка му , как ли оцеляхме?
а сега?
нда, чудесата на технологията.
я споделете на колко от въпросите отговорихте с да.
на 16.
колкото малката ми дъщеря.
дори не искам да си помисля че това можеше да е и моето дете.
просто се сбили.
нищо особено, нали?
само дето една майка хвърли пръст върху очите на детето си...
можеше тая майка да си ти.
можех да съм аз.
една друга майка ще живее с мисълта , че е отгледала убиец, още преди животът му да е започнал.
отгледхме тамагочита.
за тях смъртта и боят са игра.
ние сме поколението, което отрече боят като наказание.
и поколението, което остави електронните играчки да възпитават децата му .
гледам понякога новите анимации.
поглеждали ли сте ги?
не ми се мисли за следващите генерации и поколението ю ги о или както там се казва тая идиоти.
онзи ден в крокито на сладкият ми почти 3 годишен племенник се изнамери една грозна гадина в жълто, която той нарече пикачу.
това ли е новия мечо пух?
къде са прекрасните анимации на дисни?
къде са чебурашка, и трите прасенца?
къде е симба и крал лъв?
не , днешните бебета растат с трансформанс!
а вчера петнайсет годишен е ранил съученичка . с газов пистолет.
та се питах :
къде ми са детските книжки?
на това ли успяхме да научим децата си?
кой им даде оръжие?
кой ги научи , че боят е игра.
и къде по дяволите, бяхме ( сме ) ние?!?
отново.
тоя път едно чуждо мнение, напълно припокриващо това на автора на блога.
мамка му , как ли оцеляхме?
а сега?
нда, чудесата на технологията.
я споделете на колко от въпросите отговорихте с да.
агресията така заля подрастващите,че превзе живота им напълно!Нашето детство изглежда на милиарди светлинни години,а се оказва,че каквото поколението,такава и телевизията...Поздравления за позицията!
цитирай
2.
allbi -
....
07.10.2009 08:40
07.10.2009 08:40
Не ми стана забавно от клипчето и
не защото в момента го изгледах
без зувк, а защото усмивката от
детските ми спомени не съм я запаметела
в телефона ...
не тъжно, Соу - страшно е всичко това !!!
цитирайне защото в момента го изгледах
без зувк, а защото усмивката от
детските ми спомени не съм я запаметела
в телефона ...
не тъжно, Соу - страшно е всичко това !!!
не съм искала да се забавно. защото не е. да си призная снощи , когато прочетох поста на миралюб и после поговорих с дъщеря си , научих и друго.
момче в девети клас от тяхното училище , наръгва с нож 27 годишен мъж на тенискорта. щото оня не искал да си тръгва.
хубостника мамин, си ходи на училище. не е изключен, и това не се коментира от учителите.
ами да чакаме утре да превърти и да извади ножа в стола или лавката и да изколи 10 на деца, защото не му отстъпват ред.
и да му дадем възможност да изглежда силен и герой.
и после да ревем срещу мутрите.
без да си даваме сметка че с мълчанието и бездействието си, ги създаваме тия които са
цитираймомче в девети клас от тяхното училище , наръгва с нож 27 годишен мъж на тенискорта. щото оня не искал да си тръгва.
хубостника мамин, си ходи на училище. не е изключен, и това не се коментира от учителите.
ами да чакаме утре да превърти и да извади ножа в стола или лавката и да изколи 10 на деца, защото не му отстъпват ред.
и да му дадем възможност да изглежда силен и герой.
и после да ревем срещу мутрите.
без да си даваме сметка че с мълчанието и бездействието си, ги създаваме тия които са
вината е и наша.
щото се правим на застреляни и бутаме на бебетата дистанционните за по лесно.
и после -ама кво стана
цитирайщото се правим на застреляни и бутаме на бебетата дистанционните за по лесно.
и после -ама кво стана
Жалкото е,че днешните деца никога няма ад разберат какво наистина е детството! Да правиш кюфтета от кал... Да крадеш грозде от гаража на съседите, да играеш на стражари и апаши, да караш колело и да падаш, но да се хвалиш с раните си... Просто днес виртуала измества реала...........
цитирайнима гроздето по гаражите е свършило или няма достатъчно кал?
ако нямам лоза, ще посадя, ако нямам кал, ще изкопая моравата и ще направя.
защо ли в щатите децата имат ограничение на гледането на телевизия, а сядането пред компа е с родителско разрешение
цитирайако нямам лоза, ще посадя, ако нямам кал, ще изкопая моравата и ще направя.
защо ли в щатите децата имат ограничение на гледането на телевизия, а сядането пред компа е с родителско разрешение
си много права. Не мога да пусна клипчето защото съм на работа. Довечера ще го видя.
цитирайпък и дори без музиката , когато можеш.
цитирай
9.
allbi -
...
07.10.2009 09:13
07.10.2009 09:13
И въпреки това не трябва да се обобщава
не всички деца са агресивни и лоши
но лошото е че точно тези деца трудно оцеляват
неприемайки агресията или мълчаливо гледат
от страни ...
и ако сподели за преживяното то е с предварителни
уговорки за ненамеса
и това не ни ли прави безсилни???
аз не желая против волята да се намесвам зад
гърба - нали после губя доверие и връзката
съвсем се къса...
сложно!!!
цитирайне всички деца са агресивни и лоши
но лошото е че точно тези деца трудно оцеляват
неприемайки агресията или мълчаливо гледат
от страни ...
и ако сподели за преживяното то е с предварителни
уговорки за ненамеса
и това не ни ли прави безсилни???
аз не желая против волята да се намесвам зад
гърба - нали после губя доверие и връзката
съвсем се къса...
сложно!!!
аз мисля, че процесът е необратим...
цитирайлоши всички деца , разбира се
но два случая на насилие в два поредни дни при деца на една и съща възраст, бен, едва ли бих обвинила за това извънземните.
както и момчето с ножа от училището на дъщеря ми. сигурно е супер мило и възпитано дете, след като дума не се обелва в училище за това.
и какво да очакваме:
утре да влезе някой с пушка и да изпозастреля всеки който се мерне пред очите му ли ?
питам се , кой е дал на 15 годишен газов пистолет в ръцете?
кой го е купил?
кой му е осигурил достъп до това оръжие?
предполагам, че не са съседите, нали?
цитирайно два случая на насилие в два поредни дни при деца на една и съща възраст, бен, едва ли бих обвинила за това извънземните.
както и момчето с ножа от училището на дъщеря ми. сигурно е супер мило и възпитано дете, след като дума не се обелва в училище за това.
и какво да очакваме:
утре да влезе някой с пушка и да изпозастреля всеки който се мерне пред очите му ли ?
питам се , кой е дал на 15 годишен газов пистолет в ръцете?
кой го е купил?
кой му е осигурил достъп до това оръжие?
предполагам, че не са съседите, нали?
и ние сме си виновни за това
цитирайче вече не е останало нещо, което да ме шокира. Но уви, човешката природа не прества да ме изненадва...ужасно е, трагично и тъжно, късно е...Май сме забравили да сме хора...станахме общество на зяпачи, където всеки си мисли, че това няма да се случи на мен и не и на моето дете и заравяме глава в пясъка и чакаме...
цитирайсме виновни,
защото често избираме по-лесното, по-удобното. Защото мълчим, когато трябва да говорим, защото сме уморени, когато трябва да слушаме.Защото...защото винаги намираме причина
Винаги съм казвала,че за грешките на децата са виновни само и единствено възрастните. С тяхното безхаберие, с нашето безхаберие, с нашето бездушие, с това че заменяме с материалности прости човешки неща, а после назидателно размахваме пръст.
Алби е права-далеч не всички деца са лоши.Всъщност-няма лоши деца.Те просто правят грешки, лошото е,че грешките са огромни и често фатални.А ние стоим безучастни и цъкаме.
Колко хора правят забележка на деца, които се пребиват на улицата?Колко възрастни правят забележка на 10 годишни надигнали бутилката с бира. Колко възрастни спират да попитат дете защо плаче?
В нашето детство, въпреки свободатат, която имапме, ние знаехме кои са границите и знаехве,че ако ги прекрачим винаги ще има някой, който да ни издърпа ухото.А сета издърпването на ухото е насилие...
цитирайзащото често избираме по-лесното, по-удобното. Защото мълчим, когато трябва да говорим, защото сме уморени, когато трябва да слушаме.Защото...защото винаги намираме причина
Винаги съм казвала,че за грешките на децата са виновни само и единствено възрастните. С тяхното безхаберие, с нашето безхаберие, с нашето бездушие, с това че заменяме с материалности прости човешки неща, а после назидателно размахваме пръст.
Алби е права-далеч не всички деца са лоши.Всъщност-няма лоши деца.Те просто правят грешки, лошото е,че грешките са огромни и често фатални.А ние стоим безучастни и цъкаме.
Колко хора правят забележка на деца, които се пребиват на улицата?Колко възрастни правят забележка на 10 годишни надигнали бутилката с бира. Колко възрастни спират да попитат дете защо плаче?
В нашето детство, въпреки свободатат, която имапме, ние знаехме кои са границите и знаехве,че ако ги прекрачим винаги ще има някой, който да ни издърпа ухото.А сета издърпването на ухото е насилие...
И този пост не е препоръчан. Така де-защо да е препоръчано нещо тооолкова безинтересно, банално и скучно....
И това е бездушие...
цитирайИ това е бездушие...
hara73 написа:
че вече не е останало нещо, което да ме шокира. Но уви, човешката природа не прества да ме изненадва...ужасно е, трагично и тъжно, късно е...Май сме забравили да сме хора...станахме общество на зяпачи, където всеки си мисли, че това няма да се случи на мен и не и на моето дете и заравяме глава в пясъка и чакаме...
защото все пак си мисля, че още имаме кръв , която да тече по вените ни.
и ще се повторя за незнам кой си път - нямаме застраховка за живот.
всичко може да ни се случи и колкото и да се кръстим и да викаме
пази боже
родителите сме тия които носим отговорност за всичко , което се случва с децата ни.
benra написа:
сме виновни,
защото често избираме по-лесното, по-удобното. Защото мълчим, когато трябва да говорим, защото сме уморени, когато трябва да слушаме.Защото...защото винаги намираме причина
Винаги съм казвала,че за грешките на децата са виновни само и единствено възрастните. С тяхното безхаберие, с нашето безхаберие, с нашето бездушие, с това че заменяме с материалности прости човешки неща, а после назидателно размахваме пръст.
Алби е права-далеч не всички деца са лоши.Всъщност-няма лоши деца.Те просто правят грешки, лошото е,че грешките са огромни и често фатални.А ние стоим безучастни и цъкаме.
Колко хора правят забележка на деца, които се пребиват на улицата?Колко възрастни правят забележка на 10 годишни надигнали бутилката с бира. Колко възрастни спират да попитат дете защо плаче?
В нашето детство, въпреки свободатат, която имапме, ние знаехме кои са границите и знаехве,че ако ги прекрачим винаги ще има някой, който да ни издърпа ухото.А сета издърпването на ухото е насилие...
защото често избираме по-лесното, по-удобното. Защото мълчим, когато трябва да говорим, защото сме уморени, когато трябва да слушаме.Защото...защото винаги намираме причина
Винаги съм казвала,че за грешките на децата са виновни само и единствено възрастните. С тяхното безхаберие, с нашето безхаберие, с нашето бездушие, с това че заменяме с материалности прости човешки неща, а после назидателно размахваме пръст.
Алби е права-далеч не всички деца са лоши.Всъщност-няма лоши деца.Те просто правят грешки, лошото е,че грешките са огромни и често фатални.А ние стоим безучастни и цъкаме.
Колко хора правят забележка на деца, които се пребиват на улицата?Колко възрастни правят забележка на 10 годишни надигнали бутилката с бира. Колко възрастни спират да попитат дете защо плаче?
В нашето детство, въпреки свободатат, която имапме, ние знаехме кои са границите и знаехве,че ако ги прекрачим винаги ще има някой, който да ни издърпа ухото.А сета издърпването на ухото е насилие...
права си.
стоим като статисти в тъп филм, седим и си мълчим и чакаме.
да дойдат или партизаните или извънземните и да ни освободят от самите нас.
тъпичко...
benra написа:
И този пост не е препоръчан. Така де-защо да е препоръчано нещо тооолкова безинтересно, банално и скучно....
И това е бездушие...
И това е бездушие...
ако съм в препоръчани, рискувам да досадя на още някоя санико :)
няколко пъти съм повдигала тази тема и винаги съм се чудела на мнения от типа-всяко поколение има своето детство, оставете ги.
Да, всяко поколение има спецификата на своето детство, но защо не признаваме,че ние ограбваме детството им, караме ги да пораснат твърде рано.
Аз не очаквам детето ми да ме повтори и да ме подобри, но очаквам детето ми да прави разлика между забавление и насилие, между агресия и обикновено ядосване.И най-вече-очаквам възрастните да правят тази разлика.
цитирайДа, всяко поколение има спецификата на своето детство, но защо не признаваме,че ние ограбваме детството им, караме ги да пораснат твърде рано.
Аз не очаквам детето ми да ме повтори и да ме подобри, но очаквам детето ми да прави разлика между забавление и насилие, между агресия и обикновено ядосване.И най-вече-очаквам възрастните да правят тази разлика.
20.
allbi -
...
07.10.2009 09:49
07.10.2009 09:49
стига бе хора!!!
как се говори на родител
купил газов пистолет на родителска
среша, където класната е в поза
"срамежливо кокиче" - опитвала съм
вервайте ми - ужасно е разбирайки
безсилието си носещо повече негативи
отколкото резултати ...
цитирайкак се говори на родител
купил газов пистолет на родителска
среша, където класната е в поза
"срамежливо кокиче" - опитвала съм
вервайте ми - ужасно е разбирайки
безсилието си носещо повече негативи
отколкото резултати ...
benra написа:
няколко пъти съм повдигала тази тема и винаги съм се чудела на мнения от типа-всяко поколение има своето детство, оставете ги.
Да, всяко поколение има спецификата на своето детство, но защо не признаваме,че ние ограбваме детството им, караме ги да пораснат твърде рано.
Аз не очаквам детето ми да ме повтори и да ме подобри, но очаквам детето ми да прави разлика между забавление и насилие, между агресия и обикновено ядосване.И най-вече-очаквам възрастните да правят тази разлика.
Да, всяко поколение има спецификата на своето детство, но защо не признаваме,че ние ограбваме детството им, караме ги да пораснат твърде рано.
Аз не очаквам детето ми да ме повтори и да ме подобри, но очаквам детето ми да прави разлика между забавление и насилие, между агресия и обикновено ядосване.И най-вече-очаквам възрастните да правят тази разлика.
не съм казала , че щом баба е пасла овцете и дъщеря ми да ги пасе, но
доста мои приятели живеят по света и там се чудя , защо родителите всячески се стремят да отдалечават децата си от телевизора ( гледа се само в определение часове), защо има се създават спортни клубове по училища, защо задължават родителите , които работят да осигурят детегледачка, за да може децата да са контролирани и всичко това е за тяхно добро и за тяхното здраве.
а тука се правим , че тепърва ще откриваме топлата вод
allbi написа:
стига бе хора!!!
как се говори на родител
купил газов пистолет на родителска
среша, където класната е в поза
"срамежливо кокиче" - опитвала съм
вервайте ми - ужасно е разбирайки
безсилието си носещо повече негативи
отколкото резултати ...
как се говори на родител
купил газов пистолет на родителска
среша, където класната е в поза
"срамежливо кокиче" - опитвала съм
вервайте ми - ужасно е разбирайки
безсилието си носещо повече негативи
отколкото резултати ...
ама кой допуска това да се случи?
искам да питам някой да е чул от кабинета да е излязло становище някакво?
това са два случая за два дни и то при тинейджъри.
да , остава да чакаме масово убийство, за да се размърдат дебелите задници.
и да се вайкаме :
леле , що стана!
да така е - в цивилизования свят ценностната система е различна.И нищо,че ние се бием в гърдите колко интелигентна нация сме, отношението ни към децата ни показва,че сме доста назад в интелектуално отношение.
Децата не се поощрявани по никакъв начин да спортуват, да се занимават с хобитата си, да развиват заложбите си.Вкарани са в един калъп-учене, уроци, виртуален свят и технологични забавления. И това е. НЯма школи, няма стимул за развитие на школите. Този въпрос е тооооооооолкова ама толкова пространен.
Проблемът е дълбок и сериозен. А децата трупат и трупат негативни емоции-било то от преумора, било то от натрупване на неизразходена енергия, било то от стаени проблеми.
цитирайДецата не се поощрявани по никакъв начин да спортуват, да се занимават с хобитата си, да развиват заложбите си.Вкарани са в един калъп-учене, уроци, виртуален свят и технологични забавления. И това е. НЯма школи, няма стимул за развитие на школите. Този въпрос е тооооооооолкова ама толкова пространен.
Проблемът е дълбок и сериозен. А децата трупат и трупат негативни емоции-било то от преумора, било то от натрупване на неизразходена енергия, било то от стаени проблеми.
точно в тия страни , в които се влиза в колеж заради спортни или други извънкласни постижения, също се случват изблици на неконтролируемо насилие, но там обществото не си мълчи , а психолози отиват и се грижат за децата , събират се семействата , родители , учители и деца и се разговаря и така .
а сега да питам , тия деца дето оня ден са гледали съученика им да мре като псе на асфалта, дали някой психолог е отишъл да поговори с тях?
цитирайа сега да питам , тия деца дето оня ден са гледали съученика им да мре като псе на асфалта, дали някой психолог е отишъл да поговори с тях?
тежко/ на ръба съм... като личен срив/,приемам всяка загуба на детски живот,мразя и ненавиждам филми, книги и всякакъв булимач в който се афишира или разказва за насилие над деца, просто ми е непримиримост...детето е светиня,то незнае, неможе да разбере/говоря за в мъничката си възраст/ що е добро и зло...закърмяме го с майчински и бащински грижи за да се усеща обичано, че живото Е обич/преди всичко!/...
виновните?!?!...
не, не сме ние...нито ти, нито аз...това е друга "порода" родители, които смятат ,че един недобреплатендаскал трябва или пък Едлъжен да му възпитава и отглежда "изчадието"...виждала съм ги, срещам ги...плаша се от пълната липса на човешки отношения, и не са закърмени с милите и топли анимационни филмчета, но дали липсата им Е причина, има нещо много порочно в това да създадеш живот и после някак нехайно да преминават дните в липси на време, ласка, внимание към тези деца,
далеч съм от мисълта да стоварвам всичко на родителите, понякога детето просто излиза извън рамките на твоето светоусещане, НО пак
но пак има едно голямо НО... животът не е , не е анимация и затова ДО ПОСЛЕДНО ще търсим вход, към душичките им, колкото и да сме в задъхания и безвремев наш ежедневник...защото
носим
отговорност
към детето си, НАЙ-ВЕЧЕ!
към другите деца,
ние сме родителите преди всички други
ние сме обществото и безразличието и безхаберието ни е равносилно на престъпление,
цитирайвиновните?!?!...
не, не сме ние...нито ти, нито аз...това е друга "порода" родители, които смятат ,че един недобреплатендаскал трябва или пък Едлъжен да му възпитава и отглежда "изчадието"...виждала съм ги, срещам ги...плаша се от пълната липса на човешки отношения, и не са закърмени с милите и топли анимационни филмчета, но дали липсата им Е причина, има нещо много порочно в това да създадеш живот и после някак нехайно да преминават дните в липси на време, ласка, внимание към тези деца,
далеч съм от мисълта да стоварвам всичко на родителите, понякога детето просто излиза извън рамките на твоето светоусещане, НО пак
но пак има едно голямо НО... животът не е , не е анимация и затова ДО ПОСЛЕДНО ще търсим вход, към душичките им, колкото и да сме в задъхания и безвремев наш ежедневник...защото
носим
отговорност
към детето си, НАЙ-ВЕЧЕ!
към другите деца,
ние сме родителите преди всички други
ние сме обществото и безразличието и безхаберието ни е равносилно на престъпление,
отишъл, ама друг път.
Не знам дали на вашата родителска среща в началото на годината са казали, но на нашата ни предупредиха,че вече при провинение на ученика-било то веприлично поведение, било то проява на агресия, било то нещо друго-училищното ръководство няма право да наказва ученика или да вика родителите му пред училищния съвет.Трябва тутакси да информират детска педагогическа стая и социалните служби.На пръв поглед-добре.Уж по-сериозни мерки.Но на практика знаем какво ще се получи.На училищното ръководство няма да му се занимава със социални, полиция и прочее примерно за разменени шамари и ще оставя нещата така.И чувството,че не става нищо не редно просто ще бъде затвърждавано
цитирайНе знам дали на вашата родителска среща в началото на годината са казали, но на нашата ни предупредиха,че вече при провинение на ученика-било то веприлично поведение, било то проява на агресия, било то нещо друго-училищното ръководство няма право да наказва ученика или да вика родителите му пред училищния съвет.Трябва тутакси да информират детска педагогическа стая и социалните служби.На пръв поглед-добре.Уж по-сериозни мерки.Но на практика знаем какво ще се получи.На училищното ръководство няма да му се занимава със социални, полиция и прочее примерно за разменени шамари и ще оставя нещата така.И чувството,че не става нищо не редно просто ще бъде затвърждавано
27.
allbi -
...
07.10.2009 10:05
07.10.2009 10:05
мили мои за спорта
ли - девета глуха !!!
там нещата са плачевни
като на сърваъвър :)))
цитирайли - девета глуха !!!
там нещата са плачевни
като на сърваъвър :)))
kosara2008 написа:
тежко/ на ръба съм... като личен срив/,приемам всяка загуба на детски живот,мразя и ненавиждам филми, книги и всякакъв булимач в който се афишира или разказва за насилие над деца, просто ми е непримиримост...детето е светиня,то незнае, неможе да разбере/говоря за в мъничката си възраст/ що е добро и зло...закърмяме го с майчински и бащински грижи за да се усеща обичано, че живото Е обич/преди всичко!/...
виновните?!?!...
не, не сме ние...нито ти, нито аз...това е друга "порода" родители, които смятат ,че един недобреплатендаскал трябва или пък Едлъжен да му възпитава и отглежда "изчадието"...виждала съм ги, срещам ги...плаша се от пълната липса на човешки отношения, и не са закърмени с милите и топли анимационни филмчета, но дали липсата им Е причина, има нещо много порочно в това да създадеш живот и после някак нехайно да преминават дните в липси на време, ласка, внимание към тези деца,
далеч съм от мисълта да стоварвам всичко на родителите, понякога детето просто излиза извън рамките на твоето светоусещане, НО пак
но пак има едно голямо НО... животът не е , не е анимация и затова ДО ПОСЛЕДНО ще търсим вход, към душичките им, колкото и да сме в задъхания и безвремев наш ежедневник...защото
носим
отговорност
към детето си, НАЙ-ВЕЧЕ!
към другите деца,
ние сме родителите преди всички други
ние сме обществото и безразличието и безхаберието ни е равносилно на престъпление,
виновните?!?!...
не, не сме ние...нито ти, нито аз...това е друга "порода" родители, които смятат ,че един недобреплатендаскал трябва или пък Едлъжен да му възпитава и отглежда "изчадието"...виждала съм ги, срещам ги...плаша се от пълната липса на човешки отношения, и не са закърмени с милите и топли анимационни филмчета, но дали липсата им Е причина, има нещо много порочно в това да създадеш живот и после някак нехайно да преминават дните в липси на време, ласка, внимание към тези деца,
далеч съм от мисълта да стоварвам всичко на родителите, понякога детето просто излиза извън рамките на твоето светоусещане, НО пак
но пак има едно голямо НО... животът не е , не е анимация и затова ДО ПОСЛЕДНО ще търсим вход, към душичките им, колкото и да сме в задъхания и безвремев наш ежедневник...защото
носим
отговорност
към детето си, НАЙ-ВЕЧЕ!
към другите деца,
ние сме родителите преди всички други
ние сме обществото и безразличието и безхаберието ни е равносилно на престъпление,
нямам какво да добавя към думите ти , мога само да се подпиша под тях
benra написа:
отишъл, ама друг път.
Не знам дали на вашата родителска среща в началото на годината са казали, но на нашата ни предупредиха,че вече при провинение на ученика-било то веприлично поведение, било то проява на агресия, било то нещо друго-училищното ръководство няма право да наказва ученика или да вика родителите му пред училищния съвет.Трябва тутакси да информират детска педагогическа стая и социалните служби.На пръв поглед-добре.Уж по-сериозни мерки.Но на практика знаем какво ще се получи.На училищното ръководство няма да му се занимава със социални, полиция и прочее примерно за разменени шамари и ще оставя нещата така.И чувството,че не става нищо не редно просто ще бъде затвърждавано
Не знам дали на вашата родителска среща в началото на годината са казали, но на нашата ни предупредиха,че вече при провинение на ученика-било то веприлично поведение, било то проява на агресия, било то нещо друго-училищното ръководство няма право да наказва ученика или да вика родителите му пред училищния съвет.Трябва тутакси да информират детска педагогическа стая и социалните служби.На пръв поглед-добре.Уж по-сериозни мерки.Но на практика знаем какво ще се получи.На училищното ръководство няма да му се занимава със социални, полиция и прочее примерно за разменени шамари и ще оставя нещата така.И чувството,че не става нищо не редно просто ще бъде затвърждавано
как мислиш, дали убиеца на съученика си утре ще се върне в клас?
allbi написа:
мили мои за спорта
ли - девета глуха !!!
там нещата са плачевни
като на сърваъвър :)))
ли - девета глуха !!!
там нещата са плачевни
като на сърваъвър :)))
когато общината направи хубави и нови игрища, освети ги , огради ги и си викам - ето сега децата ще спортуват, вместо да пият по градинките
и кво?
те извадиха нож на игрището ...
вероятно ще се върне...
Много е сложно, много...
Тази година, когато бях във Варна разговарях с варненци и останах приятно впечатлена от размаха на варненския кмет.Оказа се, че е изградил много спортни съоръжения, които е предоставил да се ползват от гражданите срежу минимални средства, а от децата-кажи речи безплатно. Хората споделяха, че процентът на спортуващите се е повишил драстично.
цитирайМного е сложно, много...
Тази година, когато бях във Варна разговарях с варненци и останах приятно впечатлена от размаха на варненския кмет.Оказа се, че е изградил много спортни съоръжения, които е предоставил да се ползват от гражданите срежу минимални средства, а от децата-кажи речи безплатно. Хората споделяха, че процентът на спортуващите се е повишил драстично.
Замислих се за моето детство и констатирах, че твърде често чувах - "А ние едно време...". Сега, ако кажеш това на някое дете или тинейджър, ще те изгледа със съжаление или презрение.
Съгласна съм, че всяко време си има своя динамика и правила, но какво пречи на много родители, да отделят повече време за възпитанието на децата, а не само за осигуряване на насъщния? Защо всичко се прехвърля на училището? Защо се забравят основните правила в общуването между хората?
Виновни сме всички ние! Чакаме нещата да се наредят от самосебе си. Аз казвам - Моите деца са големи, справила съм се. Ти казваш - Благодаря на Бога, моите деца са добре възпитани. Той, те, всички.... са доволни от себе си и децата, а положението показва друго?!
Много сложен и комплексен проблем, но явнона никой не му се занимава с него!
Не си мислете, че само в България е така. В цял свят положението е подобно, ако не и по трагично.
Поздрави за написаното Соу! Длъжни сме да се замислим!
цитирайСъгласна съм, че всяко време си има своя динамика и правила, но какво пречи на много родители, да отделят повече време за възпитанието на децата, а не само за осигуряване на насъщния? Защо всичко се прехвърля на училището? Защо се забравят основните правила в общуването между хората?
Виновни сме всички ние! Чакаме нещата да се наредят от самосебе си. Аз казвам - Моите деца са големи, справила съм се. Ти казваш - Благодаря на Бога, моите деца са добре възпитани. Той, те, всички.... са доволни от себе си и децата, а положението показва друго?!
Много сложен и комплексен проблем, но явнона никой не му се занимава с него!
Не си мислете, че само в България е така. В цял свят положението е подобно, ако не и по трагично.
Поздрави за написаното Соу! Длъжни сме да се замислим!
33.
allbi -
?
07.10.2009 10:24
07.10.2009 10:24
а за закриване на спортни
училища да сте чували ???
за паралелки мешена скара ...
за неплатен ток и дърпане на шалтер
за бягане на кадърните в София ...
цитирайучилища да сте чували ???
за паралелки мешена скара ...
за неплатен ток и дърпане на шалтер
за бягане на кадърните в София ...
чували сме и още как. И обяснението е редовното- няма средства. Като че ли това е достатъчно извинение за това, на което обричат децата
цитирайbenra написа:
вероятно ще се върне...
Много е сложно, много...
Тази година, когато бях във Варна разговарях с варненци и останах приятно впечатлена от размаха на варненския кмет.Оказа се, че е изградил много спортни съоръжения, които е предоставил да се ползват от гражданите срежу минимални средства, а от децата-кажи речи безплатно. Хората споделяха, че процентът на спортуващите се е повишил драстично.
Много е сложно, много...
Тази година, когато бях във Варна разговарях с варненци и останах приятно впечатлена от размаха на варненския кмет.Оказа се, че е изградил много спортни съоръжения, които е предоставил да се ползват от гражданите срежу минимални средства, а от децата-кажи речи безплатно. Хората споделяха, че процентът на спортуващите се е повишил драстично.
и точно във варна, вместо да ритат топката се пребиват до смърт пред магазин, ей така щото е по забавно , може би.
и утре тоя хубостник, като се върне в училище ще бъде гледан с респект.
щото е убил човек.
честито!
krotalka написа:
Замислих се за моето детство и констатирах, че твърде често чувах - "А ние едно време...". Сега, ако кажеш това на някое дете или тинейджър, ще те изгледа със съжаление или презрение.
Съгласна съм, че всяко време си има своя динамика и правила, но какво пречи на много родители, да отделят повече време за възпитанието на децата, а не само за осигуряване на насъщния? Защо всичко се прехвърля на училището? Защо се забравят основните правила в общуването между хората?
Виновни сме всички ние! Чакаме нещата да се наредят от самосебе си. Аз казвам - Моите деца са големи, справила съм се. Ти казваш - Благодаря на Бога, моите деца са добре възпитани. Той, те, всички.... са доволни от себе си и децата, а положението показва друго?!
Много сложен и комплексен проблем, но явнона никой не му се занимава с него!
Не си мислете, че само в България е така. В цял свят положението е подобно, ако не и по трагично.
Поздрави за написаното Соу! Длъжни сме да се замислим!
Съгласна съм, че всяко време си има своя динамика и правила, но какво пречи на много родители, да отделят повече време за възпитанието на децата, а не само за осигуряване на насъщния? Защо всичко се прехвърля на училището? Защо се забравят основните правила в общуването между хората?
Виновни сме всички ние! Чакаме нещата да се наредят от самосебе си. Аз казвам - Моите деца са големи, справила съм се. Ти казваш - Благодаря на Бога, моите деца са добре възпитани. Той, те, всички.... са доволни от себе си и децата, а положението показва друго?!
Много сложен и комплексен проблем, но явнона никой не му се занимава с него!
Не си мислете, че само в България е така. В цял свят положението е подобно, ако не и по трагично.
Поздрави за написаното Соу! Длъжни сме да се замислим!
и да говорим с децата сме длъжни.
а не да смятаме че баба , дядо и госпожата са ни длъжни на нас и на децата ни.
а и не те са дали вчера газов пистолет на 15 годишен
allbi написа:
а за закриване на спортни
училища да сте чували ???
за паралелки мешена скара ...
за неплатен ток и дърпане на шалтер
за бягане на кадърните в София ...
училища да сте чували ???
за паралелки мешена скара ...
за неплатен ток и дърпане на шалтер
за бягане на кадърните в София ...
но това , не освобождава родителите от отговорност и не е оправдание, за децата на улиците
извратени са моралните и човешките ценности.Извратено липсващи. И,знаеш ли, най-страшното е, че видимо нищо не се прави.САмо едно медийно говорене. Беше случаят в Пловдив, после - в Перник, сега -във Варна. Деца убиват деца.
А обществото е прекалено натоварено с грижи ,за да излезе извън зрелищната страна на проблема. Казва си-моето дете не е такова. А всъщност повечето хора хал хабер си нямат какво крият децата в душите си.Нищо,че им се обаждат на джи ес емите по 10 пъти дневно
цитирайА обществото е прекалено натоварено с грижи ,за да излезе извън зрелищната страна на проблема. Казва си-моето дете не е такова. А всъщност повечето хора хал хабер си нямат какво крият децата в душите си.Нищо,че им се обаждат на джи ес емите по 10 пъти дневно
когато дете упражни насилие над друго дете да има наказание над родителите-обществено, служебно, съдебно, материално. Трябва по всякакъв начин да се каже НЕ на агресията. ДА не бъде припознавана за нещо нормално, за нещо от сорта-ама те просто си играят.НЯма такова нещо.
цитирайbenra написа:
когато дете упражни насилие над друго дете да има наказание над родителите-обществено, служебно, съдебно, материално. Трябва по всякакъв начин да се каже НЕ на агресията. ДА не бъде припознавана за нещо нормално, за нещо от сорта-ама те просто си играят.НЯма такова нещо.
и е крайно време тези мерки да влязат сериозно. защото днес берем плодовете.
на собствената си глупост и безотговорност
но едно време училището и обществото упражняваха по строг контрол! Имаше ТВУ(трудово възпитателни училища), имаше намаление на поведението и изключване от училище! Мисля, че първото което отпадна след училищната "реформа" , беше оценката за поведение. Сега лошите прояви не се санкционират, а стават пример за подражание?!
Страхът от евентуално наказание, възпираше доста деца да вършат бели. Имаше и занимания с децата извън училище. Запълваше се свободното им време. Да не говоря пък за четенето на книги, там положението е трагично, Защо да се чете книга, когато може да се изчака да бъде филмирана и тогава да я видят!
Наблюдавам в Германия една тенденция, за която в България още не се споменава и дума. Все повече деца завършващи училище, НЕ МОГАТ ДА ЧЕТАТ! Точно така, не могат да четат! Сега непрекъснато има реклами за това, че могат да се запишат на училище за възрастни и да се научат...Изнасят се невероятни данни!!! Правят се интервюта с такива хора и те обясняват, как са успявали години на ред да се прикриват, че не умеят да четат.
цитирайСтрахът от евентуално наказание, възпираше доста деца да вършат бели. Имаше и занимания с децата извън училище. Запълваше се свободното им време. Да не говоря пък за четенето на книги, там положението е трагично, Защо да се чете книга, когато може да се изчака да бъде филмирана и тогава да я видят!
Наблюдавам в Германия една тенденция, за която в България още не се споменава и дума. Все повече деца завършващи училище, НЕ МОГАТ ДА ЧЕТАТ! Точно така, не могат да четат! Сега непрекъснато има реклами за това, че могат да се запишат на училище за възрастни и да се научат...Изнасят се невероятни данни!!! Правят се интервюта с такива хора и те обясняват, как са успявали години на ред да се прикриват, че не умеят да четат.
сега ако някой може да ми обясни как и работят.
всъщност клипа обяснява доста неща.
само се чудя къде прецакахме нещата от васко да гама от село рупча до грозното ю ги о
цитирайвсъщност клипа обяснява доста неща.
само се чудя къде прецакахме нещата от васко да гама от село рупча до грозното ю ги о
как къде-когато не разбрахме що е то демокрация. Не можахме да направим разлика между свобода и свободия. Капка по капка-вир стана и в него се давим сега
цитирайbenra написа:
как къде-когато не разбрахме що е то демокрация. Не можахме да направим разлика между свобода и свободия. Капка по капка-вир стана и в него се давим сега
докарахме се до там, че да не се познаваме в огледалото...
наистина това е правилната дума за децата, които пораснаха последните петнайсетина години...
И по-зле ще става...
цитирайИ по-зле ще става...
vestnici написа:
наистина това е правилната дума за децата, които пораснаха последните петнайсетина години...
И по-зле ще става...
И по-зле ще става...
както виждаме се оказа, че тези тамагочита имат само по един живот.
и някои нямат шанс да го изживеят. никакъв.
обречени от безхаберието, с което казваме:
уморен съм, утре ще поговорим.
и всеки следващ ден и недошлото утре
единият, който даваше интервю, беше шофьор на камион. С цифрите се оправяше идеално и така запомнял маршрута. Обясняваше какви неща измислял, за да не се разбере, че не може да чете и пише. Много изобретателено е действал. Другите(за съжаление не си показаха лицата), бяха готвачка, работник на конвейр и все такива длъжности, за които не се изискват много знания.
Кой е тоя ю ги о? Явно изоставам...
цитирайКой е тоя ю ги о? Явно изоставам...
а не би трябвало.Ето ни-възрастни хора, осъзнаваме проблема...уж. Какво излиза - всички знаят, че има проблем..на думи.А на дела.
Може би-въпросът е личен.
Какво правим ние, за да променим нещата?
Какво правите вие?
цитирайМоже би-въпросът е личен.
Какво правим ние, за да променим нещата?
Какво правите вие?
и пусни изображения
на мен ми настръхва косата от тия гадости
цитирайна мен ми настръхва косата от тия гадости
какво правя бенра.
голямата ми дъщеря е пълнолетна, но постоянно се чуваме и обсъждаме всичко.
с малката говоря. иска не ще , поне по половин час.
снощи говорихме за насилието. и за страха. и за това, че никой не е застрахован.
и за липсата на комуникация - учители родители деца.
защото скъпи родители, какъв е проблема да звъннете на класната веднъж седмично и да разберете какво се случва с детето ви докато сте на работа?
и скъпи родители, джиесема, не замества родителската прегръдка
цитирайголямата ми дъщеря е пълнолетна, но постоянно се чуваме и обсъждаме всичко.
с малката говоря. иска не ще , поне по половин час.
снощи говорихме за насилието. и за страха. и за това, че никой не е застрахован.
и за липсата на комуникация - учители родители деца.
защото скъпи родители, какъв е проблема да звъннете на класната веднъж седмично и да разберете какво се случва с детето ви докато сте на работа?
и скъпи родители, джиесема, не замества родителската прегръдка
мога да ти кажа, какво правех аз. Прибирайки се от работа и влизайки в кухнята да забъркам нещо за вееря, децата идваха с мен. Разказвахами научените за следващия ден уроци, споделяха какво се е случило през деня или просто си говорехме. Бях много строга с часът на лягане. Сънчо се гледаше по пижамки и веднага след това отиваха в леглата! Никакви филми за възрастни. С книжката и в леглото. През лятото им разрешавах да будуват един час повече. Имаха си домашни задължения, които им бях прехвърлила(миене на чинии, изхвърляне на боклука...).
На родителски срещи почти не съм ходила, но контактувах по телефона с класните им. Когато в класа на малкия се появи групичка от 4 момичета, които се явявали пияни в час(9 клас) и тероризирали всички, организирах родителите и написахме протестно писмо до Директорката.В резултат на това момичетата бяха изключени и преместени в други училища. Много време и усилия ми костваше, но за доброто на детето ми го направих.
цитирайНа родителски срещи почти не съм ходила, но контактувах по телефона с класните им. Когато в класа на малкия се появи групичка от 4 момичета, които се явявали пияни в час(9 клас) и тероризирали всички, организирах родителите и написахме протестно писмо до Директорката.В резултат на това момичетата бяха изключени и преместени в други училища. Много време и усилия ми костваше, но за доброто на детето ми го направих.
52.
анонимен -
някъде гледах анимация с точно този Пикачу
07.10.2009 11:51
07.10.2009 11:51
Където си късаха главите с точно премерени удари и се душаха с червата си...докато накрая не разкъсаха дружно някакъв чичко магазинер
Да не говорим за някои от новите компютърни игри,където трябва да прегазиш точно определен брой хора,за да получиш точки.Или жанра "First person shooter" или к'вото беше там...
Страшен пост ъгейн,Соу :)
цитирайДа не говорим за някои от новите компютърни игри,където трябва да прегазиш точно определен брой хора,за да получиш точки.Или жанра "First person shooter" или к'вото беше там...
Страшен пост ъгейн,Соу :)
около година синът ми беше подложен на насилие н училище,задействахме всички възможни инстанции това да бъде прекратено,а накрая смехиме и училището.Тогава осъзнах колко е страшен проблема и колко безсилни сме ние възрастните пред гнева на децата ни,страшно,страшно и много тъжно!
Все ми се иска обача да вярвам,че поблема има разрешение и че освен всичките идиотски ситуации,в които ни поставя днешния ден ще имаме време да прегърнем децата си и да им кажем -Не,това не е пътя!
Не бъдете безразлични никога към свитите детски юмруци!
цитирайВсе ми се иска обача да вярвам,че поблема има разрешение и че освен всичките идиотски ситуации,в които ни поставя днешния ден ще имаме време да прегърнем децата си и да им кажем -Не,това не е пътя!
Не бъдете безразлични никога към свитите детски юмруци!
за 2-5 годишни- просто красота.
че и гумени играчки има с тия изроди, да свикват от памперса с насилието ...
цитирайче и гумени играчки има с тия изроди, да свикват от памперса с насилието ...
dressy написа:
около година синът ми беше подложен на насилие н училище,задействахме всички възможни инстанции това да бъде прекратено,а накрая смехиме и училището.Тогава осъзнах колко е страшен проблема и колко безсилни сме ние възрастните пред гнева на децата ни,страшно,страшно и много тъжно!
Все ми се иска обача да вярвам,че поблема има разрешение и че освен всичките идиотски ситуации,в които ни поставя днешния ден ще имаме време да прегърнем децата си и да им кажем -Не,това не е пътя!
Не бъдете безразлични никога към свитите детски юмруци!
Все ми се иска обача да вярвам,че поблема има разрешение и че освен всичките идиотски ситуации,в които ни поставя днешния ден ще имаме време да прегърнем децата си и да им кажем -Не,това не е пътя!
Не бъдете безразлични никога към свитите детски юмруци!
миличка, съжалявам че сте минали през всичко това...
и да ако родителите отделим достатъчно време за децата си , може би това няма да се случва.
http://www.vbox7.com/play:2b0da47d
цитирайето още един
http://www.vbox7.com/play:afbd6910&al=1&vid=
и какво?
дали са по вървежни от чалгата и риана?
определено не са.
и само в училище ли ?
ами че и двата нещастни случая стават извън училище.
помните ли когато децата ни бяха малки, ги държахме в дланите си и ги люлеехме.
държахме ги за ръчичката и нямаше по скъпи моменти от тия, в които се обръщаха и ни поглеждаха с любов.
искам да питам - колко често днес, хващаме ръката на порасналото си дете и гледаме ли я по същият влюбен начин?
колко често те се обръщат към нас и ни поглеждат с оная любов, на безпомощното малко създание и колко често сме в състояние да видим тоя миг
цитирайhttp://www.vbox7.com/play:afbd6910&al=1&vid=
и какво?
дали са по вървежни от чалгата и риана?
определено не са.
и само в училище ли ?
ами че и двата нещастни случая стават извън училище.
помните ли когато децата ни бяха малки, ги държахме в дланите си и ги люлеехме.
държахме ги за ръчичката и нямаше по скъпи моменти от тия, в които се обръщаха и ни поглеждаха с любов.
искам да питам - колко често днес, хващаме ръката на порасналото си дете и гледаме ли я по същият влюбен начин?
колко често те се обръщат към нас и ни поглеждат с оная любов, на безпомощното малко създание и колко често сме в състояние да видим тоя миг
Всичко това съм го преживял,не знам как,но не го пожелавам и на най-смъртния ми враг!За това отворих
моя блог и почнах да пиша,за това мечтая за гражданско общество,което да може да опази децата си и такива случки да не може да се случват!Всяка една подобна история е плод на нашето безхаберие и неангажираност!Това на мен и мойто дете не може да се случи?!!!А всичко става пред нас,пред очите ни и продължаваме да губим деца!!!Без всеобща мобилизация и поставяне на дневен ред на обществото и държавата ДЕТЕТО на първо място,ще има такива нелепи,а по често предопределени такива случаи,които директно засягат нашето бъдеще като народ!Трябва да успеем да съхраним децата си и всички те да могат да израснат уверени оптимисти.Това просто не може всеки да го направи индивидуално,а само с усилията на всеки един от нас,като погледнеме на децата не като мое или твое,а като наши!Те са нашето бъдеще и това е по важно от всичко друго!Без тази нагласа,само ще продължаваме да ги даваме за курбан!Нека не бъдем само хора,а да станем граждани които активно с действия да осигурят чиста среда за бъдещето ни!
цитираймоя блог и почнах да пиша,за това мечтая за гражданско общество,което да може да опази децата си и такива случки да не може да се случват!Всяка една подобна история е плод на нашето безхаберие и неангажираност!Това на мен и мойто дете не може да се случи?!!!А всичко става пред нас,пред очите ни и продължаваме да губим деца!!!Без всеобща мобилизация и поставяне на дневен ред на обществото и държавата ДЕТЕТО на първо място,ще има такива нелепи,а по често предопределени такива случаи,които директно засягат нашето бъдеще като народ!Трябва да успеем да съхраним децата си и всички те да могат да израснат уверени оптимисти.Това просто не може всеки да го направи индивидуално,а само с усилията на всеки един от нас,като погледнеме на децата не като мое или твое,а като наши!Те са нашето бъдеще и това е по важно от всичко друго!Без тази нагласа,само ще продължаваме да ги даваме за курбан!Нека не бъдем само хора,а да станем граждани които активно с действия да осигурят чиста среда за бъдещето ни!
59.
allbi -
ха ха
07.10.2009 12:19
07.10.2009 12:19
то направо си е ...
да споделя тук му е мястото, мисля...
моя колежка в равностойно ми положение
и с две щерки на възраст като моите
наднича ми и вика :
-Кво правиш?
-чета и коментирам за анова момче дето го убиха
- Какво момче, бе?
милата дори не е чула ...
кво да се каже ???
безхаберие ми е недостатъчно
ей сега слушам алби по телевизоро говорят за деколтета. лодки , веревни , п..ки майни, това е еба си важното.
убили някакво си дете , на кого му пука!
важно е с какво деколте сте!
цитирайубили някакво си дете , на кого му пука!
важно е с какво деколте сте!
Сега ще кажа своето мнение, което държа зад зъбите си няколко дни. От както чух за смъртта. Бях и тук в същото време. Просто скочих към кухнята за да си напълня чаша вода и после да отговарям на една доста грозничка лична бележка. Не го направих. Аз даже и не ги отварям намириша ли или е от човек, който ми предизвиква неприятни усещания.
Скоро се случи, знаем си какво е тук!
Чух, че първопричината за побоя е била обида отправена по интернет.
Аз очаквах рано или късно нещо подобно да се случи. Писах го даже до думичка в темата на Ваня преди седмица и нещо. Писах дословно, че скоро насилие в интернет ще премине и във физическо. Не се замислих, но съм си наясно, че това ще стане сред деца.
И мразя клишето, отвращава ме даже: "всички сме виновни!" - защото подобни идеи, насаждат чувство за вина и у невинните, а оправдават виновните, но в случая...
Не изключвам и себе си сред десетки хилядите съучастници на това убийство.
Когато възрастните се държим като деца, а това е факт и е много подтискащ факт, правим го виртуално, но създаваме обстановка с много насилие. Прилича на училищен двор. С гаврите с по-слабите или тези които приличат на по-слаби поради кроткост, с психологическото насилие, с интригите, с коварството и лукавството, със силно и истерично изразени най-вече от мъже "синдром на пренебрегнатата ученичка" или "херострат", не можем да очакваме от младите, които също са тук, друго.
Нямат модел!
Казах каквото мисля. Не ми се дискутира. Смачкано ми е на душата, очаквам далеч по-лоши. Казах го само за да го кажа. Не искам никого да ангажирам. Може да не съм прав. Дано не съм прав!
Това е.
И поздрави за темата.
цитирайСкоро се случи, знаем си какво е тук!
Чух, че първопричината за побоя е била обида отправена по интернет.
Аз очаквах рано или късно нещо подобно да се случи. Писах го даже до думичка в темата на Ваня преди седмица и нещо. Писах дословно, че скоро насилие в интернет ще премине и във физическо. Не се замислих, но съм си наясно, че това ще стане сред деца.
И мразя клишето, отвращава ме даже: "всички сме виновни!" - защото подобни идеи, насаждат чувство за вина и у невинните, а оправдават виновните, но в случая...
Не изключвам и себе си сред десетки хилядите съучастници на това убийство.
Когато възрастните се държим като деца, а това е факт и е много подтискащ факт, правим го виртуално, но създаваме обстановка с много насилие. Прилича на училищен двор. С гаврите с по-слабите или тези които приличат на по-слаби поради кроткост, с психологическото насилие, с интригите, с коварството и лукавството, със силно и истерично изразени най-вече от мъже "синдром на пренебрегнатата ученичка" или "херострат", не можем да очакваме от младите, които също са тук, друго.
Нямат модел!
Казах каквото мисля. Не ми се дискутира. Смачкано ми е на душата, очаквам далеч по-лоши. Казах го само за да го кажа. Не искам никого да ангажирам. Може да не съм прав. Дано не съм прав!
Това е.
И поздрави за темата.
на моето дете!!! му нашибаха амфетки в сока.
и сега какво , да кажа - минало заминало, бай бабо че това беше най страшното ли ?
тия амфетки на моето ги е сложило нечие друго дете. може това да е и вашето дете.
а утре , може амфетите да изпие вашето.
колко е удобно да мислим, че ние сме застраховани от неприятности.
цитирайи сега какво , да кажа - минало заминало, бай бабо че това беше най страшното ли ?
тия амфетки на моето ги е сложило нечие друго дете. може това да е и вашето дете.
а утре , може амфетите да изпие вашето.
колко е удобно да мислим, че ние сме застраховани от неприятности.
и аз вече не знам какво да добавя.
исках само да се замислим, доколко познаваме децата си.
и ако не ги , да направим първата крачка.
защото ние носим отговорността, не обществото.
цитирайисках само да се замислим, доколко познаваме децата си.
и ако не ги , да направим първата крачка.
защото ние носим отговорността, не обществото.
сигурно не само на твоето дете са сложили тия боклуци в сока! Защо никой родител не се заеме да организира другите и виновниците за това деяние да бъдат съответно наказани или там каквото друго трябва?
Извинявам се предварително, ако си го направила. Аз така бих постъпила! Говоря от опит(погледни последния ми постинг).
цитирайИзвинявам се предварително, ако си го направила. Аз така бих постъпила! Говоря от опит(погледни последния ми постинг).
знам ли от сто деца кое точно е сложило боклуците в чашата й , докато те са танцували?
как да ги накажем?
всички?
единственото , което направихме е да говорим, разбрахме се да не посещава подобни места " с лоша слава" и да се държи настрани.
им и друго. според мен тия места се знаят от всички. с очите си съм виждала , как в софия до училището до нас, мъже с униформи зарибяваха учениците.
а улицата до училището беше цялата в некролози. детски.
кой ми дава гаранция, че ако се развикам, утре няма да пребият моето дете?
да не мислиш , че не съм го обмислила от хиляда и една страни.
и кво?!?
тук вече трябва да има една друга отговорност, но на много по високо ниво.
тая дето дава протекция на престъпниците.
цитирайкак да ги накажем?
всички?
единственото , което направихме е да говорим, разбрахме се да не посещава подобни места " с лоша слава" и да се държи настрани.
им и друго. според мен тия места се знаят от всички. с очите си съм виждала , как в софия до училището до нас, мъже с униформи зарибяваха учениците.
а улицата до училището беше цялата в некролози. детски.
кой ми дава гаранция, че ако се развикам, утре няма да пребият моето дете?
да не мислиш , че не съм го обмислила от хиляда и една страни.
и кво?!?
тук вече трябва да има една друга отговорност, но на много по високо ниво.
тая дето дава протекция на престъпниците.
Публична тайна е, че наркопласьори и сутеньори се закрилят от някои полицаи...
Остава ти само да говориш с детето и да го контролираш...Трудни времена!
"Рибата се вмирисва от главата" - в случая родители и власт!
цитирайОстава ти само да говориш с детето и да го контролираш...Трудни времена!
"Рибата се вмирисва от главата" - в случая родители и власт!
Ами в интерес на истина то винаги е имало бой в училищата, защото е просто неизбежно.
В основното училище се случваше да се ступат ученици.
В техникума пък бяхме само момчета и в началото имаше доста побоища в курса, защото винаги се намират хора, които искат да бъдат "лидери".
Естествено побоищата не бяха страшни и свършваха бързо - докато единия види, че е по-слаб - а, другия не продължава да го бие със злоба, ами всичко свършва.
Това беше преди 10 години.
Сега обаче като се сетя за миналогодишния побой над репортерите от деца...
http://www.vbox7.com/play:217860b5
Положението е много зле.
Или пък това клипче
http://www.vbox7.com/play:3e963db4
цитирайВ основното училище се случваше да се ступат ученици.
В техникума пък бяхме само момчета и в началото имаше доста побоища в курса, защото винаги се намират хора, които искат да бъдат "лидери".
Естествено побоищата не бяха страшни и свършваха бързо - докато единия види, че е по-слаб - а, другия не продължава да го бие със злоба, ами всичко свършва.
Това беше преди 10 години.
Сега обаче като се сетя за миналогодишния побой над репортерите от деца...
http://www.vbox7.com/play:217860b5
Положението е много зле.
Или пък това клипче
http://www.vbox7.com/play:3e963db4
и оцеляхме....страхувам се да не
прозвуча клиширано и библейски,
но имахме ,,страх от Бога''
(както се е казвало някога в такива
случаи)
и двете ми деца са много пълнолетни,
но застраховка ,просто няма...
постът е всеобхватен т.е.
за всички ''сфери'' !!----същото...
поздрави!
цитирайпрозвуча клиширано и библейски,
но имахме ,,страх от Бога''
(както се е казвало някога в такива
случаи)
и двете ми деца са много пълнолетни,
но застраховка ,просто няма...
постът е всеобхватен т.е.
за всички ''сфери'' !!----същото...
поздрави!
родители от "оцелелите" поколения, ще изпратят неоцелялото си дете...
мъчно ми е
цитираймъчно ми е
не е дори вторият.
все си мисля , че някой постоянно трябва да бие камбаната, докато все още има кой да я чува.
благодаря
цитирайвсе си мисля , че някой постоянно трябва да бие камбаната, докато все още има кой да я чува.
благодаря
sowhat написа:
родители от "оцелелите" поколения, ще изпратят неоцелялото си дете...
мъчно ми е
мъчно ми е
.................
и ми беше трудно да пиша,дори......
http://www.youtube.com/watch?v=vVvstlQIQNc
Какви деца, какви ученици?
С ръка на сърцето ги наричам БОКЛУЦИ!
Какво е това училище?
Това не е реално просто - кога учениците са имали смелостта да правят подобно нещо, че дори и дума на въпреки срещу учител?
Та нали всеки трезво мислещ ученик знаеше, че ще го изключат и после какво ще стане с него?
Тези явно знаят, че никой няма да им каже нищо....
цитирайКакви деца, какви ученици?
С ръка на сърцето ги наричам БОКЛУЦИ!
Какво е това училище?
Това не е реално просто - кога учениците са имали смелостта да правят подобно нещо, че дори и дума на въпреки срещу учител?
Та нали всеки трезво мислещ ученик знаеше, че ще го изключат и после какво ще стане с него?
Тези явно знаят, че никой няма да им каже нищо....
Крушата не пада по далече от дървото.
цитирайне са боклуци...те са наш продукт.
цитирайborsi написа:
Крушата не пада по далече от дървото.
точно!
76.
анонимен -
:(
07.10.2009 15:18
07.10.2009 15:18
Ако живота беше лесен, нямаше да се раждаме с плач..
Носете главите на раменете си и бъдете добри..
а то каквото е писано ще стане :(
знам, че понякога се случват лоши неща и на добрите деца..
кой не се е бил в училище..
имало го е и ще го има..
жалко..
цитирайНосете главите на раменете си и бъдете добри..
а то каквото е писано ще стане :(
знам, че понякога се случват лоши неща и на добрите деца..
кой не се е бил в училище..
имало го е и ще го има..
жалко..
голяма част от наркоманите и агресивните деца, са деца от добри семейства, на хора , които имат и влияние и възможности и са поне в средната класа.
дали е вярно това за крушата?
винаги ли?
сигурни ли сте?
я да си поразровим паметта и да видим, дали няма да се присетим за деца на наши приятели, които деца да са ни озадачавали с поведението си?
и нека кажа още нещо. тази тема не е съд за децата ни, те са продукт на възпитанието си.
тоест цената на НАШИТЕ грешки
цитирайдали е вярно това за крушата?
винаги ли?
сигурни ли сте?
я да си поразровим паметта и да видим, дали няма да се присетим за деца на наши приятели, които деца да са ни озадачавали с поведението си?
и нека кажа още нещо. тази тема не е съд за децата ни, те са продукт на възпитанието си.
тоест цената на НАШИТЕ грешки
xxxx написа:
Ако живота беше лесен, нямаше да се раждаме с плач..
Носете главите на раменете си и бъдете добри..
а то каквото е писано ще стане :(
знам, че понякога се случват лоши неща и на добрите деца..
кой не се е бил в училище..
имало го е и ще го има..
жалко..
Носете главите на раменете си и бъдете добри..
а то каквото е писано ще стане :(
знам, че понякога се случват лоши неща и на добрите деца..
кой не се е бил в училище..
имало го е и ще го има..
жалко..
добрите срещу лошите. всички те са деца. непълнолетни. по закон, не носят отговорност за деянията си.
затова отговорността е на родителите.
и за да не делим децата на добри , лоши , мои и твои, просто трябва да намерим онова време за тях , в което да им обясним понятия като добро и зло, причина и следствие, престъпление и наказание.
иначе и в природата силните изяждат слабите, но това е закона на джунглата.
а за хората се смята, че притежават едно нещо наречено разум - отликата от животинският свят
79.
анонимен -
ооо моля те, не е само цената на нашите грешки..
07.10.2009 15:35
07.10.2009 15:35
не е само възпитанието.. просто понякога хората се раждат с по вече или с по малко добро, с по вече или по малко зло.. това е в ДНК-то..
е и.., дори някой да те озадачава с поведението си не винаги можеш да му го промениш..
нещата са тако и вако..
истината е, че в съвременното ни общество децата, а и хората въобще като цяло имат по малко страх от всичко, от родители, от учители, от закона.. това им дава съответно по голяма свобода за своеволия и проява на показност на вътрешната си ГЛУПОСТ..
провокатори и сеирджии в днешно време бол, ето ти повод за "тръпка" гордост и "трън" за бела,
а мама и тати не винаги са виновни..
цитирайе и.., дори някой да те озадачава с поведението си не винаги можеш да му го промениш..
нещата са тако и вако..
истината е, че в съвременното ни общество децата, а и хората въобще като цяло имат по малко страх от всичко, от родители, от учители, от закона.. това им дава съответно по голяма свобода за своеволия и проява на показност на вътрешната си ГЛУПОСТ..
провокатори и сеирджии в днешно време бол, ето ти повод за "тръпка" гордост и "трън" за бела,
а мама и тати не винаги са виновни..
За съжаление голямата част от родителите не обръщат внимание на децата си дори когато имат време и възможност, Соу. И моите – 11 и 8 – гледат телевизия, но както писах и при Бенра, четат доста защото ги научих да четат. Освен това когато гледат някакви тъпотии по телевизията реакцията ми към тези филмчета е снизходително презрителна и когато пък им пусна нещо далеч по-добро и съпоставят положителните ми коментари, постепенно си изграждат мнение. Разговаряме и обяснявам, така че това е един от пътищта. А какво ще стане занапред – никой не знае.
цитирайпокажи ми моля те , къде прочете че доброто и злото е закодирано в днк. защото аз съм завършила семестриално биология и химия и такова нещо не съм прочела никъде.
вчера аметист ми прати един клип - погледни го за мъничко само
можеш ли да кажеш , че някое от тия дечица е зло?
http://www.youtube.com/watch?v=cVbZmCQT6Ec
погледни ги , моля.
няма такова нещо - генетично зло.
@ принце, чудя се дали тия нещастия, ще научат поколение 90- 00-10 да са по добри родители от нас...
цитирайвчера аметист ми прати един клип - погледни го за мъничко само
можеш ли да кажеш , че някое от тия дечица е зло?
http://www.youtube.com/watch?v=cVbZmCQT6Ec
погледни ги , моля.
няма такова нещо - генетично зло.
@ принце, чудя се дали тия нещастия, ще научат поколение 90- 00-10 да са по добри родители от нас...
82.
анонимен -
Соуот
07.10.2009 15:53
07.10.2009 15:53
..нека поставим ДНК-то в кавички.., така е по добре, не мислиш ли..
Трябва ли да го прочета някъде, за да го мисля..
Мойте уважения, сигурна съм, че си много добра в областа на научната сфера..
Приеми го от към паранормалната му страна, но не всеки човек е отворен да гледа извън реалното..
все едно..
просто си разсъжваме..
не отричам възпитанието, не ме разбирай погрешно, но вярвам, че няма случайни неща и ако нещо трябва да се случи то се случва... (за съжаление коментираната ситуация не ме кара да се усмихвам, но..)
съжелявам, но клипа ще го видя по късно.. не коментирам клипове.. не отричам, че света е по гаден от преди, и ще става все по гаден..
гледаш дискавъри предполагам, нищо не е такова каквото изглежда, винаги има нещо което няма да видиш..
цитирайТрябва ли да го прочета някъде, за да го мисля..
Мойте уважения, сигурна съм, че си много добра в областа на научната сфера..
Приеми го от към паранормалната му страна, но не всеки човек е отворен да гледа извън реалното..
все едно..
просто си разсъжваме..
не отричам възпитанието, не ме разбирай погрешно, но вярвам, че няма случайни неща и ако нещо трябва да се случи то се случва... (за съжаление коментираната ситуация не ме кара да се усмихвам, но..)
съжелявам, но клипа ще го видя по късно.. не коментирам клипове.. не отричам, че света е по гаден от преди, и ще става все по гаден..
гледаш дискавъри предполагам, нищо не е такова каквото изглежда, винаги има нещо което няма да видиш..
че за да влезе човек в рая , трябва да стане като децата. децата се раждат невинни, греховете по късно им вменяваме ние.
цитирайНасилие винаги е имало. Но преди години "проблемните" деца ги изолираха в ТВУта.
Не съм запознат добре със случая, но само да вметна, че от бой трудно се умира.
Тук имаме кофти нещастен случай. Ужасно е това, което се е случило наистина, но нека не преувеличаваме нещата. Подобни трагедии се случват и ще се случват докато свят светува.
Сравнението в постинга с Чебурашка и "прекрасните" филмчета на Дисни не е точно.
Филмите, които аз съм гледал не се харесваха от моите родители, а техните родители не са харесвали филмите, които те са гледали....и така откакто свят светува.
Всяко ново поколение носи своя дух, и предишното поколение не бива да опитва да го променя, а трябва да се опита да извлече най-доброто от този нов дух.
Искам само да вметна, че някои неща се предават генетично. Това към "семестриално завършилият биология и химия блогър". хахахаха Клептоманията си се предава генетично, както и склонността към изтезаване и садизъм.
цитирайНе съм запознат добре със случая, но само да вметна, че от бой трудно се умира.
Тук имаме кофти нещастен случай. Ужасно е това, което се е случило наистина, но нека не преувеличаваме нещата. Подобни трагедии се случват и ще се случват докато свят светува.
Сравнението в постинга с Чебурашка и "прекрасните" филмчета на Дисни не е точно.
Филмите, които аз съм гледал не се харесваха от моите родители, а техните родители не са харесвали филмите, които те са гледали....и така откакто свят светува.
Всяко ново поколение носи своя дух, и предишното поколение не бива да опитва да го променя, а трябва да се опита да извлече най-доброто от този нов дух.
Искам само да вметна, че някои неща се предават генетично. Това към "семестриално завършилият биология и химия блогър". хахахаха Клептоманията си се предава генетично, както и склонността към изтезаване и садизъм.
Споделих при Мира, не ми се повтаря...
Детските филми...поведението на възрастните, разрешаващи споровете си с агресия(дори да е само вербална)...ненаказуемостта на престъпленията...съзнателното унищожаване на училището като образователна и възпитателна институция от самите управляващи...и още, и още...
цитирайДетските филми...поведението на възрастните, разрешаващи споровете си с агресия(дори да е само вербална)...ненаказуемостта на престъпленията...съзнателното унищожаване на училището като образователна и възпитателна институция от самите управляващи...и още, и още...
86.
анонимен -
че за да влезе човек в рая, трябва да ...
07.10.2009 16:23
07.10.2009 16:23
sowhat написа:
че за да влезе човек в рая , трябва да стане като децата. децата се раждат невинни, греховете по късно им вменяваме ние.
имам си една мисъл, че този който се ражда, се ражда защото не е бил много праведен, не знам.. ще поживеем ще видим.. човек умира, нали, поне ние му казваме смърт.. и ако Господ е решил, че няма място за него в Рая оставя душата му в ръцете на дявола.. но Господ продължава да обича този човек.. Ако човек е изтърпял достатъчно в ада му се дава шанс да виде онази мека красива светлина (образно казано).. и този шанс е прераждането, чака на опашка на която са наредени много души и чака.. и хоп когато някой изрече думите "Бременна съм" - ето ти една чисто нова преродена душа, на която и се дава шанс да се докаже пред Всевищния, че ще бъде добра, покорна, послушна, чиста..
Понякога, ако прераждаш човек който е бил примерно много зъл, жесток и т.н, това е вътре в теб и ти трябва да се предпазиш от лошото което носиш, все пак ти е даден шанс да се докажеш, че си добър и че има място за теб в Рая.. и ако не съумееш да се предпазиш лошо.. стават белите и започваме да се питаме защо.. ами защото..
и все пак усмихвайте се искрено :) и естествено полагайте усилия, обичайте децата си, галете ги, говорете с тях и не се плашете...
ауууу соррриии за правописа
:) бай бай
а аз нещастната си мислех че склонност към насилие и изтезание се получава, когато те изтезават и насилват.
file:///C:/Users/ECC4~1/AppData/Local/Temp/ptsr_detsa_blst_nm.htm
но едва ли е генетично.
от клептомания никой не е умрял. все пак това признато заболяване.
по въпроса за генетиката - може да се предават заболявания , но не и характер. характерът се формира.
ако имаш забележки относно дисни, сподели ги. моите родители телевизор си купиха след като се роди сестра ми , а това беше 76 година, а тяхните родители не са имали представа какво е филм, камо ли анимация.
да ти повторя ли още един път, че тук не разглеждам децата като проблем, а родителите като проблем водещ до тези следствия?
кое е най -доброто , да мълчим докато деца убиват деца ли. да се оправдаваме с разликите в поколенията? да се правим на интересни ли ?
хайде давай, посочи ми най -доброто!
имаш ли деца?
колко?
колко време им отделяш на ден?
ставали ли са жертви на насилие?
хахаха
да сравниш едно заболяване, с нещо като насилие е смешно. смешно е и да се изказваш неподготвен - ровни малко гугъл, ще ти поясни някои неща.
и накрая , ако ти или твой близък не е губил дете по изключително нелеп начин, не ми се изказвай неподготвен.
защото и представа си нямаш...
и тая тема не е тука, за да блеснеш. по тоя начин, не се блести. твърде е болезнено
цитирайfile:///C:/Users/ECC4~1/AppData/Local/Temp/ptsr_detsa_blst_nm.htm
но едва ли е генетично.
от клептомания никой не е умрял. все пак това признато заболяване.
по въпроса за генетиката - може да се предават заболявания , но не и характер. характерът се формира.
ако имаш забележки относно дисни, сподели ги. моите родители телевизор си купиха след като се роди сестра ми , а това беше 76 година, а тяхните родители не са имали представа какво е филм, камо ли анимация.
да ти повторя ли още един път, че тук не разглеждам децата като проблем, а родителите като проблем водещ до тези следствия?
кое е най -доброто , да мълчим докато деца убиват деца ли. да се оправдаваме с разликите в поколенията? да се правим на интересни ли ?
хайде давай, посочи ми най -доброто!
имаш ли деца?
колко?
колко време им отделяш на ден?
ставали ли са жертви на насилие?
хахаха
да сравниш едно заболяване, с нещо като насилие е смешно. смешно е и да се изказваш неподготвен - ровни малко гугъл, ще ти поясни някои неща.
и накрая , ако ти или твой близък не е губил дете по изключително нелеп начин, не ми се изказвай неподготвен.
защото и представа си нямаш...
и тая тема не е тука, за да блеснеш. по тоя начин, не се блести. твърде е болезнено
xxxx написа:
имам си една мисъл, че този който се ражда, се ражда защото не е бил много праведен, не знам.. ще поживеем ще видим.. човек умира, нали, поне ние му казваме смърт.. и ако Господ е решил, че няма място за него в Рая оставя душата му в ръцете на дявола.. но Господ продължава да обича този човек.. Ако човек е изтърпял достатъчно в ада му се дава шанс да виде онази мека красива светлина (образно казано).. и този шанс е прераждането, чака на опашка на която са наредени много души и чака.. и хоп когато някой изрече думите "Бременна съм" - ето ти една чисто нова преродена душа, на която и се дава шанс да се докаже пред Всевищния, че ще бъде добра, покорна, послушна, чиста..
Понякога, ако прераждаш човек който е бил примерно много зъл, жесток и т.н, това е вътре в теб и ти трябва да се предпазиш от лошото което носиш, все пак ти е даден шанс да се докажеш, че си добър и че има място за теб в Рая.. и ако не съумееш да се предпазиш лошо.. стават белите и започваме да се питаме защо.. ами защото..
и все пак усмихвайте се искрено :) и естествено полагайте усилия, обичайте децата си, галете ги, говорете с тях и не се плашете...
ауууу соррриии за правописа
:) бай бай
sowhat написа:
че за да влезе човек в рая , трябва да стане като децата. децата се раждат невинни, греховете по късно им вменяваме ние.
имам си една мисъл, че този който се ражда, се ражда защото не е бил много праведен, не знам.. ще поживеем ще видим.. човек умира, нали, поне ние му казваме смърт.. и ако Господ е решил, че няма място за него в Рая оставя душата му в ръцете на дявола.. но Господ продължава да обича този човек.. Ако човек е изтърпял достатъчно в ада му се дава шанс да виде онази мека красива светлина (образно казано).. и този шанс е прераждането, чака на опашка на която са наредени много души и чака.. и хоп когато някой изрече думите "Бременна съм" - ето ти една чисто нова преродена душа, на която и се дава шанс да се докаже пред Всевищния, че ще бъде добра, покорна, послушна, чиста..
Понякога, ако прераждаш човек който е бил примерно много зъл, жесток и т.н, това е вътре в теб и ти трябва да се предпазиш от лошото което носиш, все пак ти е даден шанс да се докажеш, че си добър и че има място за теб в Рая.. и ако не съумееш да се предпазиш лошо.. стават белите и започваме да се питаме защо.. ами защото..
и все пак усмихвайте се искрено :) и естествено полагайте усилия, обичайте децата си, галете ги, говорете с тях и не се плашете...
ауууу соррриии за правописа
:) бай бай
Чудя се, каква ли религия изповядва този човек? Предполагам християно-ислямски,будоционизъм с атеистичен привкус. Ад, рай, всевишен, прераждане на едно място, само тази религия ше да е.
казах каквото имах за казване.
както се казва , каквото сме сели, това жънем
цитирайкакто се казва , каквото сме сели, това жънем
току що научих че клептоманията и насилието , стоят под един общ знаменател .
кой знае какво още ще науча през престоя си в блог беге
цитирайкой знае какво още ще науча през престоя си в блог беге
91.
анонимен -
че за да влезе човек в рая, трябва да ...
07.10.2009 16:43
07.10.2009 16:43
rat написа:
Чудя се, каква ли религия изповядва този човек? Предполагам християно-ислямски,будоционизъм с атеистичен привкус. Ад, рай, всевишен, прераждане на едно място, само тази религия ше да е.
xxxx написа:
имам си една мисъл, че този който се ражда, се ражда защото не е бил много праведен, не знам.. ще поживеем ще видим.. човек умира, нали, поне ние му казваме смърт.. и ако Господ е решил, че няма място за него в Рая оставя душата му в ръцете на дявола.. но Господ продължава да обича този човек.. Ако човек е изтърпял достатъчно в ада му се дава шанс да виде онази мека красива светлина (образно казано).. и този шанс е прераждането, чака на опашка на която са наредени много души и чака.. и хоп когато някой изрече думите "Бременна съм" - ето ти една чисто нова преродена душа, на която и се дава шанс да се докаже пред Всевищния, че ще бъде добра, покорна, послушна, чиста..
Понякога, ако прераждаш човек който е бил примерно много зъл, жесток и т.н, това е вътре в теб и ти трябва да се предпазиш от лошото което носиш, все пак ти е даден шанс да се докажеш, че си добър и че има място за теб в Рая.. и ако не съумееш да се предпазиш лошо.. стават белите и започваме да се питаме защо.. ами защото..
и все пак усмихвайте се искрено :) и естествено полагайте усилия, обичайте децата си, галете ги, говорете с тях и не се плашете...
ауууу соррриии за правописа
:) бай бай
sowhat написа:
че за да влезе човек в рая , трябва да стане като децата. децата се раждат невинни, греховете по късно им вменяваме ние.
имам си една мисъл, че този който се ражда, се ражда защото не е бил много праведен, не знам.. ще поживеем ще видим.. човек умира, нали, поне ние му казваме смърт.. и ако Господ е решил, че няма място за него в Рая оставя душата му в ръцете на дявола.. но Господ продължава да обича този човек.. Ако човек е изтърпял достатъчно в ада му се дава шанс да виде онази мека красива светлина (образно казано).. и този шанс е прераждането, чака на опашка на която са наредени много души и чака.. и хоп когато някой изрече думите "Бременна съм" - ето ти една чисто нова преродена душа, на която и се дава шанс да се докаже пред Всевищния, че ще бъде добра, покорна, послушна, чиста..
Понякога, ако прераждаш човек който е бил примерно много зъл, жесток и т.н, това е вътре в теб и ти трябва да се предпазиш от лошото което носиш, все пак ти е даден шанс да се докажеш, че си добър и че има място за теб в Рая.. и ако не съумееш да се предпазиш лошо.. стават белите и започваме да се питаме защо.. ами защото..
и все пак усмихвайте се искрено :) и естествено полагайте усилия, обичайте децата си, галете ги, говорете с тях и не се плашете...
ауууу соррриии за правописа
:) бай бай
Чудя се, каква ли религия изповядва този човек? Предполагам християно-ислямски,будоционизъм с атеистичен привкус. Ад, рай, всевишен, прераждане на едно място, само тази религия ше да е.
хехе, човече rat истината за живота е в мисълта, но все не можем да я разнищим тая пуста мисъл бре.. това са виждания и съм благодарна на свободата на вижданията си.. хъхъ пиша в двата рода, защото съм неосъзната траверса и още се ориентирам..
:)
sowhat написа:
а аз нещастната си мислех че склонност към насилие и изтезание се получава, когато те изтезават и насилват.
file:///C:/Users/ECC4~1/AppData/Local/Temp/ptsr_detsa_blst_nm.htm
но едва ли е генетично.
от клептомания никой не е умрял. все пак това признато заболяване.
по въпроса за генетиката - може да се предават заболявания , но не и характер. характерът се формира.
ако имаш забележки относно дисни, сподели ги. моите родители телевизор си купиха след като се роди сестра ми , а това беше 76 година, а тяхните родители не са имали представа какво е филм, камо ли анимация.
да ти повторя ли още един път, че тук не разглеждам децата като проблем, а родителите като проблем водещ до тези следствия?
кое е най -доброто , да мълчим докато деца убиват деца ли. да се оправдаваме с разликите в поколенията? да се правим на интересни ли ?
хайде давай, посочи ми най -доброто!
имаш ли деца?
колко?
колко време им отделяш на ден?
ставали ли са жертви на насилие?
хахаха
да сравниш едно заболяване, с нещо като насилие е смешно. смешно е и да се изказваш неподготвен - ровни малко гугъл, ще ти поясни някои неща.
и накрая , ако ти или твой близък не е губил дете по изключително нелеп начин, не ми се изказвай неподготвен.
защото и представа си нямаш...
и тая тема не е тука, за да блеснеш. по тоя начин, не се блести. твърде е болезнено
file:///C:/Users/ECC4~1/AppData/Local/Temp/ptsr_detsa_blst_nm.htm
но едва ли е генетично.
от клептомания никой не е умрял. все пак това признато заболяване.
по въпроса за генетиката - може да се предават заболявания , но не и характер. характерът се формира.
ако имаш забележки относно дисни, сподели ги. моите родители телевизор си купиха след като се роди сестра ми , а това беше 76 година, а тяхните родители не са имали представа какво е филм, камо ли анимация.
да ти повторя ли още един път, че тук не разглеждам децата като проблем, а родителите като проблем водещ до тези следствия?
кое е най -доброто , да мълчим докато деца убиват деца ли. да се оправдаваме с разликите в поколенията? да се правим на интересни ли ?
хайде давай, посочи ми най -доброто!
имаш ли деца?
колко?
колко време им отделяш на ден?
ставали ли са жертви на насилие?
хахаха
да сравниш едно заболяване, с нещо като насилие е смешно. смешно е и да се изказваш неподготвен - ровни малко гугъл, ще ти поясни някои неща.
и накрая , ако ти или твой близък не е губил дете по изключително нелеп начин, не ми се изказвай неподготвен.
защото и представа си нямаш...
и тая тема не е тука, за да блеснеш. по тоя начин, не се блести. твърде е болезнено
С агресията, която лъха от твоя отговор към мен сама си отговаряш на много от твоите въпроси.
"ровни малко в гугъл" хахахах, това е интересен израз. В гугъл търся, не се ровя там. Рови се прасе то в кочината. Това с филмите и поколенията беше просто пример, че всяко поколение смята следващото за по разкрепостено и за развратно. А всъщност това е просто една носталгия към годините на младостта. Е връщане назад няма, остарявам бавно , но славно. Грам не искам точно тук да блесвам, имам си друго поприще за изява и блясък. Генетиката ти е слабо място недей да "твориш" там. Твоята специалност е педагогическа по-скоро. Недей да се занимаваш с генетика, че като гледам какви ги пишеш мани мани. Нищо лично. Поздрави.
им достатъчно теми днес из блога , в които да си говорим празни приказки.
ако имате да кажете нещо по същество - моля, ако ли не , съжалявам , но ще направя нещо , което никога не съм правила през 4 ри годишния си престой в блога - ще изтрия коментарите.
благодаря
цитирайако имате да кажете нещо по същество - моля, ако ли не , съжалявам , но ще направя нещо , което никога не съм правила през 4 ри годишния си престой в блога - ще изтрия коментарите.
благодаря
94.
анонимен -
а аз нещастната си мислех че скло...
07.10.2009 16:47
07.10.2009 16:47
sowhat написа:
а аз нещастната си мислех че склонност към насилие и изтезание се получава, когато те изтезават и насилват.
file:///C:/Users/ECC4~1/AppData/Local/Temp/ptsr_detsa_blst_nm.htm
но едва ли е генетично.
от клептомания никой не е умрял. все пак това признато заболяване.
по въпроса за генетиката - може да се предават заболявания , но не и характер. характерът се формира.
ако имаш забележки относно дисни, сподели ги. моите родители телевизор си купиха след като се роди сестра ми , а това беше 76 година, а тяхните родители не са имали представа какво е филм, камо ли анимация.
да ти повторя ли още един път, че тук не разглеждам децата като проблем, а родителите като проблем водещ до тези следствия?
кое е най -доброто , да мълчим докато деца убиват деца ли. да се оправдаваме с разликите в поколенията? да се правим на интересни ли ?
хайде давай, посочи ми най -доброто!
имаш ли деца?
колко?
колко време им отделяш на ден?
ставали ли са жертви на насилие?
хахаха
да сравниш едно заболяване, с нещо като насилие е смешно. смешно е и да се изказваш неподготвен - ровни малко гугъл, ще ти поясни някои неща.
и накрая , ако ти или твой близък не е губил дете по изключително нелеп начин, не ми се изказвай неподготвен.
защото и представа си нямаш...
и тая тема не е тука, за да блеснеш. по тоя начин, не се блести. твърде е болезнено
file:///C:/Users/ECC4~1/AppData/Local/Temp/ptsr_detsa_blst_nm.htm
но едва ли е генетично.
от клептомания никой не е умрял. все пак това признато заболяване.
по въпроса за генетиката - може да се предават заболявания , но не и характер. характерът се формира.
ако имаш забележки относно дисни, сподели ги. моите родители телевизор си купиха след като се роди сестра ми , а това беше 76 година, а тяхните родители не са имали представа какво е филм, камо ли анимация.
да ти повторя ли още един път, че тук не разглеждам децата като проблем, а родителите като проблем водещ до тези следствия?
кое е най -доброто , да мълчим докато деца убиват деца ли. да се оправдаваме с разликите в поколенията? да се правим на интересни ли ?
хайде давай, посочи ми най -доброто!
имаш ли деца?
колко?
колко време им отделяш на ден?
ставали ли са жертви на насилие?
хахаха
да сравниш едно заболяване, с нещо като насилие е смешно. смешно е и да се изказваш неподготвен - ровни малко гугъл, ще ти поясни някои неща.
и накрая , ако ти или твой близък не е губил дете по изключително нелеп начин, не ми се изказвай неподготвен.
защото и представа си нямаш...
и тая тема не е тука, за да блеснеш. по тоя начин, не се блести. твърде е болезнено
sowhat, много се впрегна, а не бива.. това не е добър тон на възпитание.. Все пак всеки си изказва мнението :))) както аз, така и rat.. доста грубо го нападна :))
знаете ли, остри сме в езика си, не сме толерантни едни към други, не разбираме от шеги, и най вече обиждаме се с усмивка, лицемерни сме, мръсни сме, а говорим за красота, доброта и алабализми разни..
Ти си добра майка Соууот, усмихвай се повече :) и не се впрягай, че не ти ходи на усмивката :)))
95.
анонимен -
излизам от СПАМА
07.10.2009 16:50
07.10.2009 16:50
.. не трий коментарите, за сега са на ниво.. разсъжваме за живота, все пак всички рано или късно ще умрем.. търси се отговора ЗАЩО по този начин, не можеше ли по друг.. не трий момиче.. уф че си и ти ама :))))
цитирайотносно себе си из блога.
не ми дреме, нито какъв етикет ще ми сложиш, нито като каква ме определяш.
манипулациите ти са твърде прозрачни и елементарни. не си първия, не ме изненадваш, не ме впечатляваш, нямам намерение да те впечатля и аз.
приятно ти блестене на всички поприща ти желая .
генетиката е слабо място на много хора, ти потърси собствените си слабости.
ако няма да отговарящ на въпросите, които съм ти задала иди и логорействай другаде.
благодаря
цитирайне ми дреме, нито какъв етикет ще ми сложиш, нито като каква ме определяш.
манипулациите ти са твърде прозрачни и елементарни. не си първия, не ме изненадваш, не ме впечатляваш, нямам намерение да те впечатля и аз.
приятно ти блестене на всички поприща ти желая .
генетиката е слабо място на много хора, ти потърси собствените си слабости.
ако няма да отговарящ на въпросите, които съм ти задала иди и логорействай другаде.
благодаря
Когато няма какво да кажем, започваме да се бием.
Разсмиват ме тези заплахи за триенето на коментарите. Нямаше да ти прочета постинга, ако не беше сред "най-коментирани".
Беше ми приятно, извинете, че се намесих в спорът коя детегледачка е по добра, тази която гледа порно нощем, или тази която гледа филми с насилие. Поздрави и чао.
цитирайРазсмиват ме тези заплахи за триенето на коментарите. Нямаше да ти прочета постинга, ако не беше сред "най-коментирани".
Беше ми приятно, извинете, че се намесих в спорът коя детегледачка е по добра, тази която гледа порно нощем, или тази която гледа филми с насилие. Поздрави и чао.
погребали сме две съученичета на децата ми. всеки път, като ида да поменем близките ми от малко идва и то - да запали свещ, да им занесе цвете.
всеки път като мина покрай тия майки си мисля , господи, ами ако беше моето.
мислите че е лесно ли ?
хубаво е човек да е усмихнат, но може ли всеки път, просто да махнем с ръка и да кажем - това мен не ме касае?
трябва ли да ми се запали къщата , за да ида другия път да спасявам плевнята на съседа си?
верно, че ще умрем, но надявам се преди децата ни , ако е рекъл Бог
цитирайвсеки път като мина покрай тия майки си мисля , господи, ами ако беше моето.
мислите че е лесно ли ?
хубаво е човек да е усмихнат, но може ли всеки път, просто да махнем с ръка и да кажем - това мен не ме касае?
трябва ли да ми се запали къщата , за да ида другия път да спасявам плевнята на съседа си?
верно, че ще умрем, но надявам се преди децата ни , ако е рекъл Бог
мерси че ме уважи с присъствие и повдигна коментарите ми.
успех с детегледачките
цитирайуспех с детегледачките
100.
анонимен -
тъжно е, да..
07.10.2009 17:04
07.10.2009 17:04
разбира се, че не трябва да се мълчи..
разбира се, че ние искаме реда да е точно такъв, - децата да ни надживяват..
разбира се, че не е лесно..
разбира се, че не трябва да ти се запали къщата.. съседът ще ти е благодарен и сълзи ще капят от очите му дори и ако го приютиш след това, .. нищо че не си имала смелост да хвърлиш кофа с вода (образно казано)
Тъжен е всеки конкретен случай..
аз просто се опитах да погледна по глобално на нещата..
не видях в блога ти и по конкретно в тази тема някой да маха ей така с ръка, никой не е по лек от вятъра.. (пак образно казано, уффф днес се накъсах да се изразявам образно)
:)
цитирайразбира се, че ние искаме реда да е точно такъв, - децата да ни надживяват..
разбира се, че не е лесно..
разбира се, че не трябва да ти се запали къщата.. съседът ще ти е благодарен и сълзи ще капят от очите му дори и ако го приютиш след това, .. нищо че не си имала смелост да хвърлиш кофа с вода (образно казано)
Тъжен е всеки конкретен случай..
аз просто се опитах да погледна по глобално на нещата..
не видях в блога ти и по конкретно в тази тема някой да маха ей така с ръка, никой не е по лек от вятъра.. (пак образно казано, уффф днес се накъсах да се изразявам образно)
:)
хххх, наистина.
радвам се , че мислиш така. и това е наистина.
цитирайрадвам се , че мислиш така. и това е наистина.
Аз напълно подкрепям всичко и всички изказа ли се дотук! Едва ли мога да каже нещо различно от останалите. Аз също съм майка. Моля се да не се случи нещо на децата ми, когато са в училище - до къде се докарахме.....все едно не ги пращаш да учат, а на война?! Цялата тази агресия, която се излива в пресата, по телевизията, в нета - не води до нищо добро! Учители и родители си прехвърлят вината в такива моменти! А на децата не им се вярва, че съществува друг живот, освен този, сега.... Има една много показателна реклама в медийното пространство: Едно дете на 4-5 г. разказва - "А казват, че на мама първия телефон нямал дисплей, на татко първата кола била от картон, мама се казвала студентка и била под наем и се хранели само с кренвирши...ДА, бе, ДА! Но за кренвиршите мога да повярвам! Те са "Леки"".....
цитирайпрез всичките тези години на така наречения преход се смени ценностната система на цяло едно поколение.
Дали не е вече много късно за каквато и да е промяна в установеното статукво на консуматорското общество в най-грозния смисъл?
цитирайДали не е вече много късно за каквато и да е промяна в установеното статукво на консуматорското общество в най-грозния смисъл?
sowhat написа:
на моето дете!!! му нашибаха амфетки в сока.
и сега какво , да кажа - минало заминало, бай бабо че това беше най страшното ли ?
тия амфетки на моето ги е сложило нечие друго дете. може това да е и вашето дете.
а утре , може амфетите да изпие вашето.
колко е удобно да мислим, че ние сме застраховани от неприятности.
и сега какво , да кажа - минало заминало, бай бабо че това беше най страшното ли ?
тия амфетки на моето ги е сложило нечие друго дете. може това да е и вашето дете.
а утре , може амфетите да изпие вашето.
колко е удобно да мислим, че ние сме застраховани от неприятности.
Много неща видях изписани и са актуални,но смятам че основното което трябва да се направи е да се спазва конституцията и да не се допуска по никакъв начин деца да не ходят на училище и в училище да се правят тестове за наркотици!Това направи ли се,със съпътсващите мерки,ще може да се отгледа поколение чисто от наркотиците и автоматично ще отпаднат всички пороци описани по горе,защото и родителите ще бъдат по отговорни и всички които работят с деца също!Знам че звучи еретично,но това е начина и родителите да почнат много по отговорно да възпитават и отглеждат децата си!
Трябва просто да се прави добро. Децата копират всичко, дори и доброто.
цитирайsowhat написа:
принце, чудя се дали тия нещастия, ще научат поколение 90- 00-10 да са по добри родители от нас...
принце, чудя се дали тия нещастия, ще научат поколение 90- 00-10 да са по добри родители от нас...
Дано.... от друга страна си задавам въпроса кой ни е научил да бъдем такива лоши родители? Но не-мълчанието трябва да е глобално, защото иначе няма да има никакъв ефект (и смисъл) Какво имам предвид? Обществото трябва да протестира срещу насилието в телевизиите, срещу липсата на заинтересуваност у полицаите, когато те се правят на ощипани и не виждат пласьорите на няколко метра от тях, срещу съда, който все не може да "намери доказателства" и пуска многократно арестувани идиоти на свобода, срещу МОН, които въртят бизнес с учебници – били безплатни до 5 клас, ама помагалата, които са по няколко към учебник струват купища пари и всяка година се издават нови учебници само и само следващият випуск да не може да учи по учебниците на предишните и да върви алъш-вериша с печатането на нови учебници и с.... още куп неща. Ако е само срещу насилието в училище така и ще си остане без резултат.
107.
allbi -
мисля си
07.10.2009 23:21
07.10.2009 23:21
в едно семейство където
децата живеят в разбирателноство и са обградени с любов ...
такива деца едва ли ще са агресивни
цитирайдецата живеят в разбирателноство и са обградени с любов ...
такива деца едва ли ще са агресивни
Слагам и тук същия коментар и не отстъпвам и на милиметър от него...
Коментирах по темата при allbi, но ще се повторя. Виновни сме ние, родителите. И никой да и не си помисля да ме убеждава, че виновни са медиите, интернет, игрите, филмите. Да те са фактор. Но къде сме ние, уж по-големите и по-мъдрите, мамка му стара! Да им обясним, още докато са малки, че това НЕ Е истинския живот. Че когато удариш някого го боли, че когато има взрив умират хора, че човек е мек на пипане и удар...Няма, няма такива филми. Целта ни е принцесата ни да е облечена като чалга курва и да има последен модел телефон за да не й се смеят приятелките, юнакът ни да е нахлузен със смъкнати джинси и да има скутер или маунтинбайк в крайна сметтка, за да не е по-назад от другите. Още какво? Да са сити, ако може да носят добри бележки от училище (но не е задължително, както и да учат тате/мама ще го наредят на добра работа във фирмичката на роднина/приятел) и...толкоз! А душичката им детска бе, лейдис енд джентълмен? Колцина от нас си задават въпроса какво става в нея. И резултатите са налице - детски трупове. Написах го при allbi ще го напиша и тук с главни букви - ШИБАНИ, БЕЗОТГОВОРНИ И НЕКАДЪРНИ РОДИТЕЛИ!!!
цитирайКоментирах по темата при allbi, но ще се повторя. Виновни сме ние, родителите. И никой да и не си помисля да ме убеждава, че виновни са медиите, интернет, игрите, филмите. Да те са фактор. Но къде сме ние, уж по-големите и по-мъдрите, мамка му стара! Да им обясним, още докато са малки, че това НЕ Е истинския живот. Че когато удариш някого го боли, че когато има взрив умират хора, че човек е мек на пипане и удар...Няма, няма такива филми. Целта ни е принцесата ни да е облечена като чалга курва и да има последен модел телефон за да не й се смеят приятелките, юнакът ни да е нахлузен със смъкнати джинси и да има скутер или маунтинбайк в крайна сметтка, за да не е по-назад от другите. Още какво? Да са сити, ако може да носят добри бележки от училище (но не е задължително, както и да учат тате/мама ще го наредят на добра работа във фирмичката на роднина/приятел) и...толкоз! А душичката им детска бе, лейдис енд джентълмен? Колцина от нас си задават въпроса какво става в нея. И резултатите са налице - детски трупове. Написах го при allbi ще го напиша и тук с главни букви - ШИБАНИ, БЕЗОТГОВОРНИ И НЕКАДЪРНИ РОДИТЕЛИ!!!
Всеки е убеден, че това не може да се случи точно на него и не може да разбере, че наркоманията е изкуствена болест и човек няма изградена защита срещу тези вещества, а децата - съвсем! Защо не се проумее, че трябва да се възпрепятства пътя на наркотиците до нашите деца?! ТЕ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДОКОСВАТ ДО ДРОГА ! Все едно да позволиш на детето си да играе с оголени жици, по които тече ток!
Видяхме как Лудата крава, ТОРС, Птичи грип, бяха овладени с крути мерки и спряни ! А за дрогата мълчим?!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на"Живот или смърт!" Явно може да ни обедини само опасността!
ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ !
Нека не го допуснем! Нека покажем на Света как може да се справим с наркоманията! Заедно можем! Нека направим действащия модел за нашата страна пример за другите! Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последния, в който ще се споменава за нас!
цитирайВидяхме как Лудата крава, ТОРС, Птичи грип, бяха овладени с крути мерки и спряни ! А за дрогата мълчим?!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на"Живот или смърт!" Явно може да ни обедини само опасността!
ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ !
Нека не го допуснем! Нека покажем на Света как може да се справим с наркоманията! Заедно можем! Нека направим действащия модел за нашата страна пример за другите! Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последния, в който ще се споменава за нас!
които се изказаха. благодаря на тия , които разбраха какво казвам.
и благодаря на тези, които ще намират няколко минути повече за децата си.
защото Те имат нужда от нас. дори да стоят и да ми гледат все едно не ни виждат.
детето няма да изкрещи никога имам нужда от теб, прегърни ме , а ако го направи - значи вече безнадеждно съм закъснели.
цитирайи благодаря на тези, които ще намират няколко минути повече за децата си.
защото Те имат нужда от нас. дори да стоят и да ми гледат все едно не ни виждат.
детето няма да изкрещи никога имам нужда от теб, прегърни ме , а ако го направи - значи вече безнадеждно съм закъснели.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 63729
Блогрол
1. Геноцид
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано