Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2009 08:55 - за честта, за думата и за тъпите копелета
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1793 Коментари: 12 Гласове:
27



някак си ме е яд, на природата, че ме е създала по презумпция оптимист.
и някак си ме е още по яд, когато живота ме гепи за крака и почне да ме влачи към дупката.
така от яд се научих, аз да го гепя за шията.
и бика за рогата.
не съм от най тактичните.
истината е , че цял живот съм се възпитавала в търпимост и дипломатичност, а той пък от своя страна ми е нанасял юмруци.
в крайна сметка станах циник.
и спря да ми пука.
от време на време романтичният оптимист у мен надига глава, но циничният реалист му шибва по един шамар и нещата се уравновесяват.
стига толкова за мен, който иска да пише трудове върху особата ми , не е попаднал на подходящият пост.

както казах, цял живот се възпитавам в разни умения.
ей така - за да се развивам, за да не стоя на едно място и да не цикля.
но само едно единствено нещо е имало значение за мен, докато останалите стойности са се променяли

честта и думата.
винаги гледам да избягавам обещания.
защото баща ми лека му пръст, цял живот ме възпитаваше в едно нещо , че човек живее и оставя след себе си , едното си честно име.
затова, като обещая нещо, държа на думата си.

за нещастие повечето хора , не са имали за родители хора , подобни на баща ми.
и затова за тях думата или обещанието нищо не значат, но и това е друга бира в един прекалено дълъг увод.

хората, лесно изричат силни думи, дават разни обещания , говорят празни приказки и преливат от пусто в празно.
енергия на вятъра.
понякога си мисля, че ако можеше да се впрегне по някакъв начин всичката тая енергия , светът щеше да си разреши енергийните кризи форевър.

познавам и други.
такива, които с усмивката си карат есента да цъфти.
такива, които и в най тежък момент ще намерят време и за добра дума и за утеха и за приятелска ръка.
такива, чисти и стойностни, каквито като че ли се срещат само по веднъж в живота.
такива,  на които живота, отделя място само за лузъри.
защото са добри.
и внимателни.
и защото не губят по детски оптимиза си.
защото когато си подават ръката, не се замислят че някой може да им я отхапе до рамото.

защо мамка му , на малцината такива хора , които сякаш дори не са от този свят, се пада да бъдат мачкани от тъпите копелета.

да знам, за естественият подбор.
и ми се иска да му кажа - майната ти.
знам, че обществото има нужда от лидери.
хубаво.
и вероятно няма нужда от истински добрите.
те или си отиват рано или биват смачкани.
за да отворят място за още един гадняр и за още една помия

аз имам своят ангел.
а вие?

пазите ли си го?

та бях почнала да разказвам как не ми пука. наистина не ми.
с изключение на едно - две неща.
за честта на думата и за ангелите сред нас.
в света на тъпите копелета.




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubopitstvo - Трудно е.
02.10.2009 09:15
Животът мачка. Ако въпреки това поне някога ангелът се покаже, пак добре.
цитирай
2. kosara2008 - за само...добро да е утрото,мирен денят...
02.10.2009 09:28
за едно - две неща, за крилото, за цветето, за топлата ръка, изпълнено обещание, бащината повеля/ щастливка си ти /...човешка мисия в послание от ангел, може би...а тъпите копелета толкова повече са..., да не ти пука е трудно, почти невъзможно в такива случаи, камък е разплискал тинята, времето е малко сякаш, ангелите не растат по дърветата...но

моят ангел пазител е увереността, че съм нужна,

:) Соу, хайде да пушим по папироска, че кат ги напраат 10 кинти ще са лиша от това удоволствие, за да не се чувствам прецакан глупак, защото на производителите на тютюн, няма да им увеличат изкопната цена , а ще се облагодетелства само, кой?!?!?! -

" държавата - кърмилница -загрижена за нашето сздраве- здрави дръжки"
цитирай
3. doriana - Оптимизма и цинизма ми звучат като ...
02.10.2009 09:36
Оптимизма и цинизма ми звучат като добра комбинация за оцеляване!
"...от време на време романтичният оптимист у мен надига глава, но циничният реалист му шибва по един шамар и нещата се уравновесяват...". Хм. Май много си приличаме с тебе!
Ма, да не ти пука! нали така?
:)))
цитирай
4. benra - здравословна
02.10.2009 09:51
доза цинизъм винаги е полезна за оцеляването, соу
Хубав петък!
цитирай
5. mariani - :)
02.10.2009 10:15
Много ми допадна идеята как бихме могли да оползотворим енергията "пусто-празно", sowhat ;) А по темата: голите обещания и празните приказки адски дразнят и умарят, чувствам се като оня рицар с мелниците...И моят баща ме научи, че дадеш ли дума, ще изпълняваш. Усмихнат да е денят ти!
цитирай
6. dressy - мдаа,
02.10.2009 10:28
живота не прави май много подбор и дори ангелите имат какво да научат
цитирай
7. theoldben - мдааа,
02.10.2009 10:44
Като изключим всичката суета на света, само честта има значение. Поздрави хубавице:))
цитирай
8. gantree - :))
02.10.2009 12:04
\m/
//
цитирай
9. evilyosha - Не знам защо, Ем
02.10.2009 14:33
но ме върна в едно състояние, в което изпаднах когато гледах "Харолд и Мод"
Има ангели!
цитирай
10. sestra - Имам,да,
02.10.2009 16:00
имам ангел.Иначе другото е физика,щом го има,имало е нужда.Смятам,че въпросът винаги е до някакви части от секундата,трудна работа...
цитирай
11. sowhat - благодаря ви приятели
02.10.2009 21:26
ще ви отговоря утре или след утре
сега се прибирам от път и съм невероятно уморена и утре пак.
хубав уикенд на всички .
и обичам ви.

пазете своят ангел.
доколкото можете
цитирай
12. learningtogether - За!
05.10.2009 16:32
За ангелите! Които и да са те и доколкото ги има.
След като благодарите на Соу, подайте ръка и на някой ангел, а той ще свърши голяма част от останалото, или как да го кажа ... : най-важната част от всичкото.
Ае, стига толкоз! Да не се опитваме да летим!
Стой си здраво на земята, ръйш! Иначе лошо.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6317807
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930