Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2009 08:45 - фейс на фермер
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5342 Коментари: 32 Гласове:
16



не беше толкова скоро моят първи клас, но помня още едно стихче -

машинист е моят татко, машинист ще съм и аз...

та моят татко лека му пръст, не беше машинист. беше тракторист.
аз не успях.
всъщност опитах като бях на 6. запалих трактора докато тате обядваше и го подкарах към зида на съседите, но тате с лъвски скок успя да спаси дивото си отроче, повереното му от ТКЗС -то имущество и въпросният зид.
спаси и една еветуална съседска драма и свада, но
там свършиха и трактористките ми умения плюс един шамар зад врата.

виж сестра ми е друга работа. тя успя и хидравликата на трактора да скъса и книжка за трактор да вземе, но доколкото си спомням друго освен количката на племенника ми не е управлявала.

толкоз по фамилното наследяване на професията до скоро.

да си призная от време на време ме захапва зверска скука. особено когато лятото е на привръшване. тогава се приключва с  дългите вечерно -нощни разходки и мохита и се оказва, че има маса време за убиване.

все още ме държи лятната омая и не ми е до филми и а обикновено привечер добивам едно състояние на отнесенест, в което трудно се съсредоточавам и предпочитам да прекарвам в мързел и приятелско бъбрене.

за фейсбука са изписани стотици гигабайти информация и ще се изпишат още милиони. но там са приятелите ми и постоянно ми пращат по някоя зарибявка.

то не са куизи от сорта "" девствена ли си , колко чифта чорапа имаш , ти принцеса ли или чакаш просяка и прочие.
освен това има и късмети, дето са от сорта - да ти пикая на късметя, що ли изобщо те теглих , в стил вие питате звездите, а алена ви говори.

след първите два три ми писва и започвам да се отегчавам.
като подкрепя някоя кауза и това минава, тоест изобщо не знам какво се случва от тук натътък и това е .

радалия ме зариби по спасете горите. садих дървета , садих, спасих това индия, това китай , русия , бразилия и америка и се почувствах спасител -  при това глобален.
до момента в който играта ми каза - ай са плащай ако искаш да станаш още по голям месия.

нъцки. не ща!
ще ви плащам и на вас. то не ми стига чез, вик , нет, глобул вивател и мтел, ами и да съм спасител ще плащам.

радалия сега ме зарибява и по зоопарк. двоумя се.

а бамби 13  ми праща покани да играем на войната на мафията. хм.
че аз там освен , блондинката на бара, кво друго бих могла да съм? мога да съв и пети тюфлек, но не ме привлича.
опъвам се като магаре на мост.

обаче калина ме зариби.
стани фермер.
опаааа викам тва е точно за мен.

тракторист бе моят татко, тракторист ще съм и аз.
карането на трактор в реала за мен завърши неуспешно , но виж сега като се кача на виртуалния...

сичкото гот , ама то така не става с голямата кошница за гъби и айде яж гъбена чорба.

то не е садене, копаене , купуване, доене - чудо.

и като се почна че цял месец.
даже като тръгнах за македония се притесних - ми ся кой шми гледа дубитъците?

насадих една дългопоникваща реколта и заминах с трепет и безспокойство.
катерейки се по самуиловите крепости обаче дочувам искра и митето, младото семейство с които сме съседи по стая да говорят:

абе искре, дали няма да ни умрат кравите?
не бе , мите ще издържат, ама аз се притеснявам да не ни изгори пшеницата.

така се успокоих че не съм луда. яяя и други хора се тревожат за фермичката си.
върнах се , намерих си я в добро състояние и отново -
плеви , копай, купувай разни джунджурии и украси .

онзи ден отивам да плащам сметките. до банката има кафе и на кафето хора. събрали се една тумба мъже е разпалено спорят.
нали е сезона на мачовете, а аз не гледам реших че спорят за мача.

обаче не.
пичовете спореха за фермите си във фейса :))

за сетен път се убедих че не само аз не съм у ред.
то не стига че аз се зарибих, ами и хлапетата ми и те.

и вечер вместо примерно да се излежаваме рахатски, малката ме атакува от другата стая по скайпа :
мамо.
да.
прати ми подарък за фермата.
добре.

след малко голямата се включва от бургас.
мамо тука ли си.
да.
какво правиш.
подреждам си фермата.
е прати ми подарък и ти де и иди да си вземеш бонуса, имам медал.

така цялото ми семейство стана фермерско. по фейски.
вярно че вечер тичам до маказина да купя домати за салатата, но това е сигурно щото още не съм стигнала до определеното ниво , в което играта да ми позволи да си садя домати.

после току виж от фейса  почнат да ми ги пращат с кошници направо у нас. а може и нарязани направо.

или пък на намеря оня бутон на който пише дилийт.

:))

толкоз.
а сега отивам да копам-
да ти се невиди и фермата.
и моля съседите, печелете повече бонуси, имам да си купувам къща.
и трактор. трябва да продължа традицията




Гласувай:
16



1. dressy - ахахаха,
22.09.2009 08:51
най-ми е гот като видя на стената-еди кой си намери черна загубена овца във фермата си......нема такъв смех:)))
хубу,че не се занимавам с ферми,ахахах
цунки за фермерката
цитирай
2. sowhat - моля да отбележиш, че таз черна овца се подарява
22.09.2009 08:57
на друг фермЕр.

нда, а другарко, защо спиш и още не си ми станала съседка по ферма? :)
цитирай
3. bamby13 - Ето това е спасението за милата ни Татковина
22.09.2009 09:22
всинца да станем фермери- скотовъдци и аграрници. Няма да има глад- ще да се самозадоволяваме (хранителните нужди имам предвид, да не ме разберете грешно....)
цитирай
4. sowhat - моля ти се
22.09.2009 09:24
бамб, другият вариант е да влезем в играта на мафията и да излезем на тюфлеци и да се изпопретрепем всинца и подред :))
цитирай
5. bamby13 - Като един 'Фърчащ в облаците съм и на трите места.
22.09.2009 09:29
ос'ен мафия и ферма и си имам и къщичка виртуална. Да взема да ти пратя рикуестче....;-) ?
цитирай
6. sowhat - хахахаа, моля те
22.09.2009 09:32
недей.
съвсем ще се бъгна
цитирай
7. 3opa - хъхъхъхъ, Соу, на кое ниво си?
22.09.2009 09:40
:)))))))
цитирай
8. miralyub - аре сега се наредете пред фонд Зе...
22.09.2009 09:42
аре сега се наредете пред фонд Земеделие и за по една дотацийка държавна... такава любов към фермерството трябва да се поощрява:)))))))))).
п.с. нешо не се виждам обаче в такъв фермерски фейс филм... няма време! както се казваше в едно популярно тв предаване:))
цитирай
9. sowhat - зора на
22.09.2009 09:43
19 то :))
цитирай
10. 3opa - има още хляб да ядеш :)))
22.09.2009 09:46
и понеже още се хиля, да ти върна жеста и ти да се похилиш малко сутрешно :

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=226398

и да се успокоим, че гламавите сме доста...
цитирай
11. sowhat - мира, това е защото нямаш
22.09.2009 09:48
татко тракторист, затова .
иначе благодаря ще кандидатствам пред фонд земеделие, като гледам кои получават субсидии от там, ми изглеждат познати от фейса :))
цитирай
12. sowhat - о зори това на сиромахов го четох още като излезе
22.09.2009 09:51
а ти виж в блога ми втората (социална) цедка и фейс ми тендър в детелината :)))
цитирай
13. psyho - о-о-о
22.09.2009 11:23
и аз съм фермерче, и животно си имам, и мафиотски клан, и мозъка си тегля редовно, и още куп други простотии... мисля, че нещо не ми е наред... :]
цитирай
14. flyco - =
22.09.2009 11:50
като не се краде и не се лъже е добре
цитирай
15. sowhat - щом сме във фейса, явно
22.09.2009 12:11
psyho написа:
и аз съм фермерче, и животно си имам, и мафиотски клан, и мозъка си тегля редовно, и още куп други простотии... мисля, че нещо не ми е наред... :]

всички не сме наред , психо :))
цитирай
16. sowhat - а най добре като
22.09.2009 12:11
flyco написа:
като не се краде и не се лъже е добре

ядеш фафли, но е вредно за кръвната захар
цитирай
17. flyco - ахъм
22.09.2009 14:21
sowhat написа:
flyco написа:
като не се краде и не се лъже е добре

ядеш фафли, но е вредно за кръвната захар

"Знам, че адски е глупаво и банално дори, исках да кажа нещо хубаво, интелигентно нещо нали, а то пък виж какво се получи, младите от това какво ще научат."
цитирай
18. veselinvalev - sowhat - Виртуалности
22.09.2009 15:29
И аз помня, когато навремето имаше реално село, имаше реални трактори, реални редосеялки, общирни блокове с реална пшеница, реален слънчоглед, памук, реални домати, дето реално прябваше да ги берем по ученическите бригади и там срещахме реални селяни с гумени цървули и реални селянки със забрадки и мотики. Сега има фейсбук и виртуални домати. Има реални турски домати и реални аржентински дини, и реално чилийско грозде. След време ще има игра на виртуални българи. Няколкото оцелели реални българи ще бъдат американски или европейски граждани със съответното на гражданството им гордо самосъзнание. Някой път може виртуално във фейсбука да си поиграят на българи за развлечение.
Докато Василий Българоубиец оставя на всеки сто ослепени по един едноок да ги води.
цитирай
19. mmagy - :))))))))
22.09.2009 15:50
http://www.youtube.com/watch?v=AIAqDGa_Zj0

аз още нямам ферма,но знае ли се......:)))))))
цитирай
20. anikolarova - uf,uspokoih se
22.09.2009 16:10
4e ne sam samotna v tova fermersko na4inanie :D i mafiika si imam,i ka6ti4ka...izob6to vsi4ki sme ludnali s tiq mi ti zanimavki :D usmihnat den i bogata rekolta na vsi4ki :)))
цитирай
21. elpidaa - so...
22.09.2009 17:09
eh, che me razsmia :)
'ma mnoo si sladka taka ;)
:)
цитирай
22. lovehunter - Това,
22.09.2009 19:21
за фермата, разпали страстите ми на истински фермер, ама наистина истински:) Не бях виждал крава на живо, ама от филологията, ей го Росен-Пресен, на село си спретна една ферма от дузина крави - без традиция я спретна... и така 8 години из красивите фермерски поля се въргаля приповдигнатото ми самочувствие... вмирисах се на кравешки лайна (истински), обиколих наште красиви поляни на бяла кобила (Албена и беше името)... че и децата си мислех да закърмя с тази престижна авантюра... фермер - това звучи гордо? На мен спря да ми звучи така и зарязах гордото фермерство с гордите крави, с гордите трактори, с гордата царувица, с гордите селяни...
По действителен случай, Соу!
цитирай
23. sowhat - роско
22.09.2009 20:51
знам това . и тоя филм съм го играла. ние пък си имахме две крави - дидка и фея :))
абеееее...
във фейса не мирише, честно:))
цитирай
24. sowhat - няма нищо ел пи
22.09.2009 20:57
elpidaa написа:
eh, che me razsmia :)
'ma mnoo si sladka taka ;)
:)


то си е за смях
цитирай
25. sowhat - е хайде де
22.09.2009 21:06
mmagy написа:
http://www.youtube.com/watch?v=AIAqDGa_Zj0

аз още нямам ферма,но знае ли се......:)))))))

маги :)))
цитирай
26. sowhat - веско и аз ги помня тия
22.09.2009 21:07
veselinvalev написа:
И аз помня, когато навремето имаше реално село, имаше реални трактори, реални редосеялки, общирни блокове с реална пшеница, реален слънчоглед, памук, реални домати, дето реално прябваше да ги берем по ученическите бригади и там срещахме реални селяни с гумени цървули и реални селянки със забрадки и мотики. Сега има фейсбук и виртуални домати. Има реални турски домати и реални аржентински дини, и реално чилийско грозде. След време ще има игра на виртуални българи. Няколкото оцелели реални българи ще бъдат американски или европейски граждани със съответното на гражданството им гордо самосъзнание. Някой път може виртуално във фейсбука да си поиграят на българи за развлечение.
Докато Василий Българоубиец оставя на всеки сто ослепени по един едноок да ги води.


:))
цитирай
27. mamas - Не ме влече туй чудо!
22.09.2009 21:34
Щерка ми градове строи, войска събира, ама май и ниви засява (сигурно за да храни войската). Това друга игра ли е или същата в някоя разновидност?
цитирай
28. sowhat - мани , маме
22.09.2009 21:38
mamas написа:
Щерка ми градове строи, войска събира, ама май и ниви засява (сигурно за да храни войската). Това друга игра ли е или същата в някоя разновидност?

онази е травиян, и по нея бях се побъркала но сега вече ми дотегна и я зарязах. тая е нова. :))
цитирай
29. анонимен - айде у ТеКеЗеСе-тоооо:)
23.09.2009 15:05
:)
цитирай
30. sowhat - тия дни във фейса
23.09.2009 15:44
утре и в блог.беге

хахахаха
цитирай
31. gothic - Копайте, копайте...
23.09.2009 18:25
и акциз се възстановява :))))
цитирай
32. soho - И аз си имам ферма :))
25.09.2009 10:51
И гордо мога да заявя, че е много красива :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6320429
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930