Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2009 09:11 - за Биляна на извора
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7872 Коментари: 48 Гласове:
27

Последна промяна: 18.09.2009 08:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
та има една приказка :
стояла си мома Биляна и си белила платното на Охридските извори. Минал край нея Господ и й рекъл :
-Добър ден невесто...
а Биляна уморена от белене, се ядосала ( пусто мома е ) и го скастрила -
- не видиш ли , дека беля момински дарове, пуст да останеш...
поклатил глава Господ па рекъл
-Цял живот платно да белиш, годежари да ти го нагазват, момчетата все да са скършени ( сгодени), се мома да си Биляно...

и до днес Биляна седи и чака годежарите си.
Тая Биляна е нова.
image


преметнала е платното от извора върху косата си и чака ...
чака някой да я погали, под планината Галичица, която Господ е пуснал да гали Охридското и Преспанското езеро.
а тя си седи там сред райската градина - непоискана и недогалена.

Предната Биляна била посетена от местни бохеми. Зажалили за сама мома , па се присетили за Биляна. Погалили я , дето ги чакала сама у тъмното , пък я потрошили...
пък Господнята приказка е да стои там, на извора и да чака...

е дочака ме.
миналата година пих вода в Памук кале от извора на Афродита и станах красавица , а тая година на Биляниния трябваше да се подмладя :))

ще видим :))

аз ще си чакам за резултата и ако официално не се подмладя до края на годината ще пиша официално опровержение.
до Биляна , до Господ и до арменският поп :))

иначе мястото е съвсем наблизо до Охрид и може да се отиде и пеш, но всъщност е по път за манастира св. Наум.

изтлежда ето така и  е едно от прекрасните малки местенца за отмора из Охрид
image


та до извора се припка.
и се подскача
така де , за да е ансамбъла пълен.
и не е точно извор, ама нейсе

по късно ще покажа и истинските извори, тия са си нейните на Биляна :))
но какво пък, друго си е да й напиеш на една мома водата , направо от извора .

Пътувайки до извора, Снежана (екскурзоводката ) препоръча всеки да си подмлади квото намери за добре

image

нагледно показвам и доказвам, че от тая вода съм пила.

всъщност съм  изключително доволна да се докосна до една легенда.

та като оставим на една страна приятното забавление и удоволствието да сбъдваш мечтите си една по една, трябва да кажа че
тук в Охрид имах едни от най приятните си моменти през изминалата година.
чувствах се великолепно, в отлично настроение и форма,и въпреки средната възраст на групата, която приблизително се равняваше на годините на Йода,( вече подмладени ) успяхме да се посмеем заедно и хора да поиграем.

виж малко се гипсирах на валса, но с тангото бях номер едно. а на Биляниното хоро съм the best one.
Моментално се сподобих и с ухажори, не се оплаквам :))

и понеже Елпи попита в предният ми пост, ще ви кажа

хората в Македония са топли и мили.
каквито имаше преди години у нас в малките градчета и селца.
каквито навремето срещнах в Жеравна и заради тях , оставих там една част от душата и сърцето си.
ако трябва с една дума да определя Македония , то думата ще е една - гостоприемна.

и за да не мислите , че съм пристрастна , ще ви разкажа в друг и отделен пост и за обратната страна на медала.
да, има и такъв.
има го навсякъде.
но това е друга бира...

като си тръгвах ми стана мъчно. заради оная приказка, за момата дето се сопнала на Господ.
и не ми се иска да вярвам , че Биляна, тая бяла македонска българка наредила изпраното платно върху косаците си , ще стои цяла вечност непоискана с измите от извора бели нозе ...

най -малкото защото от македонското девойче , по убаво нема.







Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - Смело да отчетем! Работи, работи ...
16.09.2009 09:15
Смело да отчетем!
Работи, работи това с подмладяването - виж само как припкаш по камъните, Соу...
Хубав ден!
цитирай
2. kosara2008 - !!!
16.09.2009 09:21
повече от 100% подмладена и сега да не тръгнеш и да се момееш...седни кротко и ни разказвай, ти го можеш, а ние можем - да ти се радваме от цялата си душа, защото я пълниш с приятни емоции и щастливи усмивки...

амъ ного чиниш дъ знайш, как нема да ти са лепат ухажори, как!?!?:)-ко пък, нека Соу, това не хаби зер, зарежда ;)
цитирай
3. eliana - моме,пъргаво,
16.09.2009 09:25
ако и да нЕ сЕ пОдмладиш
нема да те върнем,я!
поздрави и една сюрия-- :)
цитирай
4. theoldben - So,
16.09.2009 09:28
Леле-леле, ама как припкаш наистина:)))
цитирай
5. sowhat - бен , тоя път за разлика от памук кале
16.09.2009 09:31
theoldben написа:
Леле-леле, ама как припкаш наистина:)))

нямам ни един комплимент за роклята :))
вероятно щото нямам рокля ? :))
цитирай
6. sowhat - мерси ели ан
16.09.2009 09:32
eliana написа:
ако и да нЕ сЕ пОдмладиш
нема да те върнем,я!
поздрави и една сюрия-- :)

ще припкам ами как не, току виж групата на йода ме отнесе като куцо пиле домат :))
цитирай
7. sowhat - че аз кротко разказвам бре сладурано
16.09.2009 09:32
kosara2008 написа:
повече от 100% подмладена и сега да не тръгнеш и да се момееш...седни кротко и ни разказвай, ти го можеш, а ние можем - да ти се радваме от цялата си душа, защото я пълниш с приятни емоции и щастливи усмивки...

амъ ного чиниш дъ знайш, как нема да ти са лепат ухажори, как!?!?:)-ко пък, нека Соу, това не хаби зер, зарежда ;)


:))
цитирай
8. sowhat - не знам мири
16.09.2009 09:33
miralyub написа:
Смело да отчетем!
Работи, работи това с подмладяването - виж само как припкаш по камъните, Соу...
Хубав ден!


ще видим до края на годината като свият студовете.
то така лесно се припка лете :))
цитирай
9. theoldben - So,
16.09.2009 09:36
Като се започне от ботушите и се стигне до прическата-уоу:)))
цитирай
10. sowhat - мхм, бен
16.09.2009 09:45
благодаря вече ще съм спокойна от оценката до следващото пътешествие :))
цитирай
11. theoldben - So,
16.09.2009 10:01
Ако си спомняш, имахме една уговорка:))
цитирай
12. kosara2008 - етооооооооо, го моя знак ;)
16.09.2009 10:09
виднага приптнъ идин ухажор, който има аристократичен вкус, та затва...е тук при теб, чудеснице с ботушки :)
цитирай
13. mph - :)
16.09.2009 10:34
Много е рехава тревицата в тази райска градинка.
Но пък колко елегантно по камъните, и то на токчета! Същинска
цитирай
14. dressy - хих,
16.09.2009 10:43
една жута ракия пивна ли бе?
цитирай
15. flyco - =
16.09.2009 11:30
много точно усещане за цвят и настроение
цитирай
16. sowhat - благодаря
16.09.2009 12:00
flyco написа:
много точно усещане за цвят и настроение

цитирай
17. sowhat - не сис, нали знаеш че не си падам по ракиите
16.09.2009 12:00
dressy написа:
една жута ракия пивна ли бе?


пих тиквешко бяло вино :))
цитирай
18. sowhat - ми всички тея стада кози и газели и слонове, мартине :))
16.09.2009 12:02
mph написа:
Много е рехава тревицата в тази райска градинка.
Но пък колко елегантно по камъните, и то на токчета! Същинска


правеха ремонт хората на заведението, тъкмо го отваряха и предвид началото на есента, може би е нормално :))
цитирай
19. totenlicht - соу, на арменския поп мога да ти дам ...
16.09.2009 12:07
соу, на арменския поп мога да ти дам адреса :))
цитирай
20. sowhat - :))
16.09.2009 12:07
kosara2008 написа:
виднага приптнъ идин ухажор, който има аристократичен вкус, та затва...е тук при теб, чудеснице с ботушки :)


хм, според мен е приятел просто :))
цитирай
21. sowhat - разбира се
16.09.2009 12:07
theoldben написа:
Ако си спомняш, имахме една уговорка:))

:))
вАжи :)
цитирай
22. sowhat - давай тотен
16.09.2009 12:08
totenlicht написа:
соу, на арменския поп мога да ти дам адреса :))


може да се наложи да му пиша :))
цитирай
23. cefulesteven - И легендата, и забележителност...
16.09.2009 12:33
И легендата, и забележителностите, и ти:)))

Разкош са.
цитирай
24. sowhat - :))
16.09.2009 12:36
благодаря стеф :))
цитирай
25. djgator - соу
16.09.2009 12:59
Важното е че си се подмладила и забавлявала добре!
Чудя се, ако се беше цамбурнала цялата във водата, какво щеше да стане? :)) Да не те приберат към БГ като непълнолетна :))
цитирай
26. candysays - Прекрасно ми бе да прочета и разгледам
16.09.2009 13:01
този пост :)

Поздрави, Соу!

П.С. "и не ми се иска да вярвам , че Биляна, тая бяла македонска българка наредила изпраното платно върху косаците си , ще стои цяла вечност непоискана с измите от извора бели нозе ..."-
и на мен ми става тъжно от това и не ми се иска да вярвам..
цитирай
27. sowhat - имаше и такива опасения джиди
16.09.2009 13:05
djgator написа:
Важното е че си се подмладила и забавлявала добре!
Чудя се, ако се беше цамбурнала цялата във водата, какво щеше да стане? :)) Да не те приберат към БГ като непълнолетна :))


аз затова бързо припках

хахахаха
цитирай
28. sowhat - благодаря кенди
16.09.2009 13:07
candysays написа:
този пост :)

Поздрави, Соу!

П.С. "и не ми се иска да вярвам , че Биляна, тая бяла македонска българка наредила изпраното платно върху косаците си , ще стои цяла вечност непоискана с измите от извора бели нозе ..."-
и на мен ми става тъжно от това и не ми се иска да вярвам..


наистина това е една тъжна история, която трябваше да звучи като виц.

ала дори и вицовете, тук имат един такъв оттенък
- мъченишки...
цитирай
29. kosara2008 - :)))- и аз си го обичам много...
16.09.2009 13:24
кат приятел и защото различава хубавото вино и финеса....


:) и си идна припкавост след пътеществието ,нъ мога да те следвам ;) дай нишан или идна капка светена водица :)
цитирай
30. injir - Хубаво преживяване!
16.09.2009 13:35
В песента за Биляна се пее друго: Белела си платно на реката ли, на изворите ли , и гледа - задават се по пътя каруци, а в тях - годежари.Тя веднага хвърлила
око на едно хубаво момче. Даже го посочила пред всички и им казала,че си пада по него. Съвсем съвременна Биляна! Оказало се,че то било сгоденото. Заради него била цялата олелия. След това какво е направила момата - всеки може да си представи...
цитирай
31. sowhat - инджир
16.09.2009 13:40
injir написа:
В песента за Биляна се пее друго: Белела си платно на реката ли, на изворите ли , и гледа - задават се по пътя каруци, а в тях - годежари.Тя веднага хвърлила
око на едно хубаво момче. Даже го посочила пред всички и им казала,че си пада по него. Съвсем съвременна Биляна! Оказало се,че то било сгоденото. Заради него била цялата олелия. След това какво е направила момата - всеки може да си представи...

знам за какво се пее песента. но охридската легенда е тая ...
цитирай
32. sowhat - косара при първо виждане
16.09.2009 13:41
kosara2008 написа:
кат приятел и защото различава хубавото вино и финеса....


:) и си идна припкавост след пътеществието ,нъ мога да те следвам ;) дай нишан или идна капка светена водица :)


имаш капчиците светена вода , разбира се
цитирай
33. injir - Хубава легенда. Също звучи съвр...
16.09.2009 13:50
Хубава легенда. Също звучи съвременно.
цитирай
34. sowhat - ами, хубава е инджир
16.09.2009 13:52
ала и тъжна ...
цитирай
35. mph - sowhat
16.09.2009 13:59
Каква е тази фауна!? Имах предвид речна нимфа.
цитирай
36. sowhat - :)))
16.09.2009 14:02
mph написа:
Каква е тази фауна!? Имах предвид речна нимфа.

а за нимфи не знам. бях там, но не срещнах такива :))
цитирай
37. injir - Да бъдеш сам - се оказва че е наказ...
16.09.2009 14:05
Да бъдеш сам - се оказва че е наказание. Божие. Задето си изрекъл неподходящи думи.
цитирай
38. sowhat - ами ако погледем философки
16.09.2009 14:07
injir написа:
Да бъдеш сам - се оказва че е наказание. Божие. Задето си изрекъл неподходящи думи.

върху нещата , може би не е наказание
но ако е в чисто човешки аспект, вероятно е така
цитирай
39. elpidaa - ех, че хубав постинг соу :))) б...
16.09.2009 14:26
ех, че хубав постинг соу :)))
благодарско! :*
'ма и ти каква си бела и засукана...., хубавица :))) пу! пу! :)

за Биляна не се коси..., може все още да не се е родил онзи ми ти Юнак Балкански дето е наречен за нея, но кой знае...за всяко нещо си има време..., сигурно скоро ще дойде и Биляниното ;)

поздрави, соу...:) и чакам ооооощщщеее... :)

:))))
цитирай
40. sowhat - :))
16.09.2009 14:30
ми тя си чака, ел пи от памтивека
и продължава

инак пустата ми хубост освен че е македонска и бяла, вероятно е заради афродитините извори

хахахаха
чакам си сега младостта :))
цитирай
41. elpidaa - ке дойде, нема къде да иде ;) и да ...
16.09.2009 14:34
ке дойде, нема къде да иде ;)

и да не дойде ти си имаш предостатъчно :)))
цитирай
42. sowhat - хахахаха добре , успокои ме
16.09.2009 14:36
ще видим като дойде края на ноември :))))
цитирай
43. анонимен - скъпа Карла
16.09.2009 17:25
Много си готина(не съм изненадан),копирах си снимката ти и я поставих на арматурното табло на "таксето".Дано само да не ме обвинят в педофилия!
So,наистина си сладурана през цялото време ти се наслаждавах и чак сега ще прочета постинга:)
цитирай
44. evchet0 - И аз бях там в началото на май - и аз ...
16.09.2009 19:23
И аз бях там в началото на май - и аз припках и се въртях за подмладяване. Наистина мястото е невероятно и много зареждащо - поздрави:)))
цитирай
45. sowhat - да, евче
16.09.2009 21:26
evchet0 написа:
И аз бях там в началото на май - и аз припках и се въртях за подмладяване. Наистина мястото е невероятно и много зареждащо - поздрави:)))

аз останах страхотно удолетворена от пътуването
цитирай
46. sowhat - сашеееее мисииии
16.09.2009 21:27
sa6obakshisho написа:
Много си готина(не съм изненадан),копирах си снимката ти и я поставих на арматурното табло на "таксето".Дано само да не ме обвинят в педофилия!
So,наистина си сладурана през цялото време ти се наслаждавах и чак сега ще прочета постинга:)

само не ми давай телефона на клиентите :)))
цитирай
47. анонимен - Прекрасна Карла
16.09.2009 22:47
Знаеш че ми се свидиш и телефона ти няма да го дам,но трябва да ти кажа че като видят снимката ти клиентите ми не се сещат кога да слезнат.Днес един клиент така се беше заплеснал че го карах 3 пъти от Младост1 до Захарна .Абе бизнесът ми потръгна:)
цитирай
48. sowhat - а така саше
16.09.2009 22:50
радвам се като мога да съм ти полезна :))
другият път кажи да ти пратя някоя по бански ,тогава ще ги извозваш по 15 пъти от обеля до дружба :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6315495
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930