Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2009 09:26 - стъпвай внимателно
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4366 Коментари: 43 Гласове:
18



настроенията ми са изключително крехки. особено в началото на есента. студът, дъждовете, постоянният мрак, влагата, дебелите дрехи...

в дълбокото ми изплуват тъмните води. онези пластове, в които е по- добре да не влизаш. там е тъмната ми страна -онази, която е изключително жестока. тя знае слабостите, вижда пропуските и точният момент, в който да удари.
знае, как да причини болка.
как да завърти ножа. безпощадно.

познавам я. другата в мен. тя е също толкова харизматична, дори повече. може да е толкова привлекателна, като сирените на Одисей. и жестока.на нея , не й пука.
тя познава и раните, и битките.
тя е боецът.
и оцеляващата.

най-остро я усещам в такива дни. докато се лашкам на повърхността на депресията и тъмното време и се опитвам да си издърпам, като Мюнхаузен, горе, сама, за косата.
понякога успявам. тогава стоя на брега на дните и тихичко се усмихвам. и дори намирам тиха прелест в капката дъжд, перваща ме по носа.
тогава, затварям очи и попивам малките слънца на есенните маргаритки под клепачите си и дори мога да чуя песента на птиците, да рисувам бавните стъпки на есента и да си измислям поводи за усмихване.

щастието е състояние на духа.
то не зависи от слънцето или вятъра, нито дори от нечии длани или очи. щастието не мирише непременно на Каролина Херера и не се купува.
в нито един мол не съм виждала човек, който да ми изглежда щастлив.
трошички.
в локвата се оглеждат еркери и гълъб. и едно закъсняващо дете.
хубава млада дама, мъж, който си тананика полугласно.
ако можеш да видиш, разбира се .

щастието е вътре в мен.
и от мен зависи, как ще се събудя.
може да се събудя аз, въпреки инсомнията, депресията и умората и да намеря сили да се усмихна, за добро утро, свят.
от мен зависи какво виждам.
може и  да се събуди и другата в мен- тази, на която й е безразлично през колко души ще прегази и днес.

стъпвай внимателно.
под  чупливостта на усещанията, тя спи.

докато, мога да се усмихвам  и да държа в дланите си светът, като чаша кафе.

добро утро, усмихни се.




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - добро утро! аз се усмихвам. . . или ...
07.09.2009 09:31
добро утро!
аз се усмихвам...или поне правя опити, но е понеделник, все пак- не искай чудеса от нас:))))))))))
хубава седмица, Соу,и събуди непукистката, за всеки случай- ще ти трябва, защото дъждът ще ни гостува с дни.
цитирай
2. hel - Добро утро!
07.09.2009 09:38
След малко ще държа света като (в) чаша кафе и ще мисля за твоя прекрасен постинг!
Хубава седмица
цитирай
3. allbi - Добро утро :)
07.09.2009 09:42
и при мен смяната на сезоните
ми личат по фасоните ;)

днес съм се натъпкала със щастие и има опасност
да се пръсна разпръсвайки го навсякиде ...

стиснала съм я за гушата онази другата и се правя, че я няма :)))

Усмихнат ден на всички !!! :)
цитирай
4. flyco - :)
07.09.2009 09:45
Усещане за щастие предизвикано от очакване на приятна среща, придружено от мъркащите звуци на ниските обороти на двигателя, топлината на парното и почукването на дъждовни капки по покрива и предното стъкло. Добавянето на музика към всичко това може да направи обстановката великолепна или да разруши всичко. Не ми се рискува с радио.
цитирай
5. 3opa - Добро утро,
07.09.2009 09:46
дано щастието е за теб начин на пътуване, а не крайна цел! Усмихната седмица от мен :)
цитирай
6. sowhat - тогава задръж сезоните в диск
07.09.2009 09:47
flyco написа:
Усещане за щастие предизвикано от очакване на приятна среща, придружено от мъркащите звуци на ниските обороти на двигателя, топлината на парното и почукването на дъждовни капки по покрива и предното стъкло. Добавянето на музика към всичко това може да направи обстановката великолепна или да разруши всичко. Не ми се рискува с радио.

и превърни всяко събуждане в очакване :)
цитирай
7. zvezdichka - Добро утро :)
07.09.2009 09:49
Щастието наистина е състояние на духа и то е неизмерима единица. Подкрепям това, което споделяш и човек е този, който може да пробуди сетивата си за позитивното и благородното, но за целта е необходимо има допир до този извор, от който извира вдъхновението и красотата и да зарежда очите си със светлина :). А за това е необходимо и усилие от наша страна.
Хубав и усмихнат ден и спорна работна седмица.
цитирай
8. sowhat - :)
07.09.2009 09:50
3opa написа:
дано щастието е за теб начин на пътуване, а не крайна цел! Усмихната седмица от мен :)


В дома на един самурай се заселил огромен плъх. Стопанина решил да се спаси от него като си вземе котка . След продължително търсене, намерил една много силна физически котка, която била тренирана в различни техники на ловене на мишки и плъхове. Уви, за изненанда на самурая тази котка била победена от огромня плъх. Тогава стопанина намерил друга котка, която се била занимавала с Ци Гун и имала много силно развита вътрешна енергия – Ци. Уви и тази котка била победена. Следващият котарак доведен от самурая бил исключително интелигентен и знаел хитри стратегий за ловене на плъхове. Той също бил победен. Накрая, някой изпратил на самурая една доста невзрачна, неугледна черна котка, която не вдъхвала особено доверие. Тя обаче успяла да се справи с големия плъх.
Тогава другите три котки се събрали около черната котка, за да научат каква е нейната тайна. Тя им обяснила, че нито силата и техниката, нито енергията Ци, нито интелигентността са достатъчни сами по себе си за постигането на победа. Най-важен е духът-разум, който обединява горните три способности. Когато той е овладян, те трите се проявяват в един миг едновременно. Но черната котка казала, че познава една друга котка, владееща още по-голямо съвършенство, надхвърлящо обикновените представи за майсторството. Тя била сива, проскубана и стара, но щом влезела в някоя къща, всички плъхове уплашени напускали сами този дом, без да посмеят да влязат в схватка с нея. “Тази котка – завършил речта си черния котарак – е тайнствена и внушителна. Вие трябва да се стремите да станете като нея: отвъд техниката, отвъд дишането, отвъд интелигентността.” Това е пример за противодействие, без противодействие!
цитирай
9. sowhat - добро утро звездичке :))
07.09.2009 09:52
zvezdichka написа:
Щастието наистина е състояние на духа и то е неизмерима единица. Подкрепям това, което споделяш и човек е този, който може да пробуди сетивата си за позитивното и благородното, но за целта е необходимо има допир до този извор, от който извира вдъхновението и красотата и да зарежда очите си със светлина :). А за това е необходимо и усилие от наша страна.
Хубав и усмихнат ден и спорна работна седмица.


да се усмихваш и да грееш през цялата седмица , а аз съм в мечтаният отпуск най после и простооо
грея :))
цитирай
10. sowhat - а така алби
07.09.2009 09:53
allbi написа:
и при мен смяната на сезоните
ми личат по фасоните ;)

днес съм се натъпкала със щастие и има опасност
да се пръсна разпръсвайки го навсякиде ...

стиснала съм я за гушата онази другата и се правя, че я няма :)))

Усмихнат ден на всички !!! :)


забавлявай се и се усмихвай и гледай за дъждовни капки , които перват щастливо по носа :)
цитирай
11. sowhat - благодаря хел
07.09.2009 09:53
hel написа:
След малко ще държа света като (в) чаша кафе и ще мисля за твоя прекрасен постинг!
Хубава седмица

хубави дни и на теб :))
цитирай
12. sowhat - миричка
07.09.2009 09:54
miralyub написа:
добро утро!
аз се усмихвам...или поне правя опити, но е понеделник, все пак- не искай чудеса от нас:))))))))))
хубава седмица, Соу,и събуди непукистката, за всеки случай- ще ти трябва, защото дъждът ще ни гостува с дни.

надявам се дъжда да не съсипе изцяло отпуската ми , а ти имаш хубава усмивка , извади я и я покажи именно защото е понеделник :)
цитирай
13. eliana - добро утро,
07.09.2009 10:08
усмихна ме :)
...и оцеляващата...и заразяваща---
не само тази сутрин.
цитирай
14. sowhat - добро утро ели ан
07.09.2009 10:11
eliana написа:
усмихна ме :)
...и оцеляващата...и заразяваща---
не само тази сутрин.

нищо не каза за тъмната вода :))
цитирай
15. bonvivan - добро утро, соу
07.09.2009 10:16
заглавието ми припомни йейтс
сиромах съм аз
имам само мечти
стъпвай внимателно
тъпчеш мечтите ми

а относно притчата за котките, която между другото, е в основата на трактата за изкуството на стрелбата с лък
тайната на проскубаната котка се крие в това ,че тя отдавна е забравила че е котка
смисъла е че за да си щастлив трябва да забравиш какво е щастие
усмихни се и се научи да забравяш
цитирай
16. eliana - днес искам
07.09.2009 10:20
--- и съм,светла :
по же ла вам
цитирай
17. radalia - Ей, Соу!
07.09.2009 10:21
Има и друг поглед...
Предлагам ти го:

"Ще си запаля огън на брега
от вестници, останали от лятото,... "

http://www.youtube.com/watch?v=FTsjG2_DwV4
цитирай
18. sowhat - добро утро виво :)
07.09.2009 10:38
bonvivan написа:
заглавието ми припомни йейтс
сиромах съм аз
имам само мечти
стъпвай внимателно
тъпчеш мечтите ми

а относно притчата за котките, която между другото, е в основата на трактата за изкуството на стрелбата с лък
тайната на проскубаната котка се крие в това ,че тя отдавна е забравила че е котка
смисъла е че за да си щастлив трябва да забравиш какво е щастие
усмихни се и се научи да забравяш


точно това казах и аз :))
а точно това каза и зори :))
пожелавам ти повече пътища, нали знаеш и достатъчно поводи за малки усмивки . и по големи също :)
цитирай
19. 3opa - sowhat :)
07.09.2009 10:39
давам душа и свят, да съм една проскубана, дръглива, но сива котка :)))
цитирай
20. sowhat - в процеса на пътуване
07.09.2009 10:41
3opa написа:
давам душа и свят, да съм една проскубана, дръглива, но сива котка :)))

ще станеш зори :))
това исках да ти кажа
цитирай
21. sowhat - да ради
07.09.2009 10:43
radalia написа:
Има и друг поглед...
Предлагам ти го:

"Ще си запаля огън на брега
от вестници, останали от лятото,... "



http://www.youtube.com/watch?v=FTsjG2_DwV4


благодаря ти !

най после съм в отпуск :))
цитирай
22. sowhat - и аз ели ан
07.09.2009 10:44
eliana написа:
--- и съм,светла :
по же ла вам

и аз :))
благодаря
цитирай
23. kosara2008 - !!!
07.09.2009 11:29
да чуят...в забравилото се небрежие, отърсили се от грижовност в чувствата...да чуят, нека..."другата" самата ти/аз, ние...тези които внимателно стъпваме в техните стъпки преди тях...раними, крахки сме, но...
войни, които не харесват битките, ако не са принудени да облекат бойните достехи...само понякога, само...когато някой небрежно е забравил ласката на погледа си върху изгладената му от нас, бяла, бяла риза и вятърно ни прегръща от етикеция...ех, Соу...лодката и в нея вълшебни души




безбрежна си и в другата , ти...
цитирай
24. sowhat - всъщност съм всякаква, косара
07.09.2009 11:34
като самият живот, като човек - с доброто и лошото, ин и ян, въпрос на желание ( понякога и на не-желание), кой точно образ ще извадим , днес ми е лежерно, въпреки дъжда
който съсипа всичките ми планове за отпуската и ми дава възможност като мечо пух да кажа

"" понякога стоя и си мисля, понякога просто си стоя

:)
цитирай
25. kosara2008 - :)
07.09.2009 11:52
понякога, като сегашното...можеш да се разхождаш из лабиринтът на ужнищоезначещото, позабравено ехо вътре/често го допускам от бързите обороти на ежедневието/ и да отбелязваш с нишани следващото...в дъждът всеки по своему е сам и ми харесваш лежерно...:) -шансонено, наметната с многопластовият кашмир на душата си...ти,топлиш и разбирам, че не съм сама...

хъх, кога ще ти се падне дъждофна отпуска други пъта?!?!...карай до четврътъчното, после ще се грееш на слънце;)
цитирай
26. bambola - :)
07.09.2009 12:15
замириса ми на турско кафе сварено в малко медено джезве на пепел, от онова дето ухае из цялата махала, векове непробвано :)
хубавото на понеделниците е че са само по един в седмицата, както и парвите дни от отпуската, винаги си имат край като всичко останало :)



цитирай
27. tili - Аз само да вметна-
07.09.2009 12:20
сега като си в отпуска се отпусни и бъди щастлива! Почти по Кузма Прутков, но си е така ;-)))
цитирай
28. sowhat - така се отпуснах снощи тили
07.09.2009 12:51
tili написа:
сега като си в отпуска се отпусни и бъди щастлива! Почти по Кузма Прутков, но си е така ;-)))

че ме втресе :)
цитирай
29. sowhat - днес е денят ми бамбс
07.09.2009 12:59
bambola написа:
замириса ми на турско кафе сварено в малко медено джезве на пепел, от онова дето ухае из цялата махала, векове непробвано :)
хубавото на понеделниците е че са само по един в седмицата, както и парвите дни от отпуската, винаги си имат край като всичко останало :)




за пълно мързелуване
не ми се чака за турско кафе , на машината е по бързо , а аз примирам за кафе и съм нетърпелива
обаче си мисля за дъжда и за един хубав следобеден сън ( нещо , което не ми се е случвало от години :))
цитирай
30. sowhat - и аз така мисля
07.09.2009 13:03
kosara2008 написа:
понякога, като сегашното...можеш да се разхождаш из лабиринтът на ужнищоезначещото, позабравено ехо вътре/често го допускам от бързите обороти на ежедневието/ и да отбелязваш с нишани следващото...в дъждът всеки по своему е сам и ми харесваш лежерно...:) -шансонено, наметната с многопластовият кашмир на душата си...ти,топлиш и разбирам, че не съм сама...

хъх, кога ще ти се падне дъждофна отпуска други пъта?!?!...карай до четврътъчното, после ще се грееш на слънце;)

в петък да си умия нозете на билянините извори ,ако е рекъл господ живот и здраве :)
цитирай
31. kosara2008 - ка са събудиш ми отговори :)-
07.09.2009 13:08
туй в пирина ли ще рече...:)...в бистра вода извОрена, в росни треви омайни от билки и слънчеви целувки...босите ти нозе да танцуват...зер отпуска за отпускане си е тва не е шега, сега пък догодина ;)
цитирай
32. sowhat - не според мен си е
07.09.2009 13:27
точно на билянините извори в охридско :))
цитирай
33. candysays - Да се стъпва внимателно
07.09.2009 14:20
в тоя живот никога не е излишно :)

Поздрави, Соу!
цитирай
34. kosara2008 - :)))))))))))))))( ъъъъъ
07.09.2009 14:28
ти що не спииииш...толкова е мълзелуфкано туй небе и този час...
цитирай
35. elpidaa - хубави да са ти почивните дни, соу :)
07.09.2009 15:38
хубави да са ти почивните дни, соу :)
цитирай
36. mamas - Дали е от времето?
07.09.2009 21:05
Не знам, Соу, не знам какво ми е...тъмната страна...
цитирай
37. sowhat - славе, според мен всички си знаем тъмната страна
07.09.2009 21:11
mamas написа:
Не знам, Соу, не знам какво ми е...тъмната страна...

просто не обичаме да я споделяме като че ли
цитирай
38. sowhat - благодаря ел пи
07.09.2009 21:11
elpidaa написа:
хубави да са ти почивните дни, соу :)

надявам се да са такива :))
цитирай
39. sowhat - :)) щотооооо
07.09.2009 21:58
kosara2008 написа:
ти що не спииииш...толкова е мълзелуфкано туй небе и този час...

не съм свикнала май да мързинкам :))
цитирай
40. sowhat - балгодаря кенди
07.09.2009 22:04
candysays написа:
в тоя живот никога не е излишно :)

Поздрави, Соу!

някои хора цял живот не го разбират докато стъпват по усмивките на другите ...
цитирай
41. dressy - добър вечер,
07.09.2009 23:14
малка
усмихвам се,много:)))
цитирай
42. libertybell - Ех, Соу...
08.09.2009 03:09
знам за какво говориш! Като посивя небето усетих прилива на тъмната вода...
Прегръщам те и ти желая да си починеш добре:)
цитирай
43. veselinvalev - есенно кафе
08.09.2009 07:36
Не всекиму се поднася такова щастливо сутрешно есенно кафе - държащо света в чашата си. Благодаря, Соу.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6317652
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930