Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2009 08:34 - обратната страна на огледалото или телефон до Канада
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3637 Коментари: 35 Гласове:
20

Последна промяна: 04.09.2009 10:21


*не ми говори нямам време знаеш че като гоня времето съм изнервена изтрещяла съм просто толкова е непрофесионално знам но не мога да си сдържам нервите всичко ме афектира престани с това ПМС това е просто оправдание ,виж може пък и да е истина но аз не съм разбрала

*хм приятелите ,чуваш ли се какво ми говориш какви приятели ?къде си ти в монреал е удобно чисти градове чисти хора разписания следвай точка първа точка втора точка трета госпожо спазвайте процедурата тук има процедури и правила ,толкова е различно забравила си ,друго си е професионалният конфликт топенето с колегите пред малките по малките и големите шефове
не познаваш шефа си ,странно

*не не съм я виждала .да пет години .и какво и петстотин да не я видя тя винаги ще е за мен тънкото мургаво момиче сега може да е сто и петдесет кила кво значение има след като винаги ще ми бъде приятелка ,може да се срещаме в отвъдното всеки ден и да имаме всичкото време на света и да изпием всичките кафета ,Тома неверни

*търпя развитие и уплътнявам секундите си постоянно си измислям нещо -специализация ,нов чужд език курсове семинари работа преквалификации не мога да стоя на едно място знаеш това ,трябва да откривам нови неща нови вселени старите зверски ми доскучават уморяват ме и накрая отегчена просто си тръгвам изчезвам ,лошото е че никога не е все едно не съм била, оставила съм белези

*няма какво да им кажа че световете ни ,разбираш ли вселените ни са различни ,тъпо е да се усмихвам подавайки поддържащи реплики от сорта как си ,мъжа ти получи ли онова назначение ,децата слушат ли ,свекървата още ли те тормози

*предпочитам да мисля че света е спрял във времето когато крадяхме от дядо ми яйцата на кокошките в онази плевня ,че още съм там някъде на най високият клон на черешата с издрани рамене и колене и не искам да сляза ,защото майка пак ще ме напердаши здравата -виж се виж се на какво приличаш какво момиче си ти нямаш здраво място по тялото си нямаш нито една прилична дреха ,господи кога ще те видя в рокля?

*роклята ми струва майка си и баща си ,става ми ядно като се замисля че в друг живот с тия пари живеехме цял месец,чантата ,обувките ,задължителните аксесоари ,към които съм пристрастена ,толкова е уморена усмивката ми в цвят dare apple  ,че ми се струва че след малко ще се изпишат по лицето ми всички онези драскотини и рани които съм събирала като опит и мъдрост през годините .задължително ли е партито тая вечер или е препоръчително ?

*искам да си ида .с парцалите на гърба си и да хвана пътя по баирите ,хипотетично знам къде ще ме отведат ,но си мисля ако съществува онази (и)реалност ,за която пиша ,може би ще се намеря там ,пред огледалото и ще реша косите си,Рапунцел



Тагове:   канада,   огледалото,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivana59 - Ох. . ., един път седмично - разговор ...
04.09.2009 09:39
Ох..., един път седмично - разговор с приятелка в Дания, близка, много близка...

За "Киора" - благодарско! :)
цитирай
2. sowhat - и усещането
04.09.2009 09:45
ivana59 написа:
Ох..., един път седмично - разговор с приятелка в Дания, близка, много близка...

За "Киора" - благодарско! :)

че говорим на различни езици ( освен живота в различните светове)
цитирай
3. анонимен - с риска да те издразня
04.09.2009 10:11
...отново страхотен пост,четох с удоволствие,ама тая Киора - извинявай...Да,става,хубав текст,хубави рифчета,хубав певец ако щеш . . .ама ти не си толкова комерсиална,не минавай толкова лесно :)
Сигурен съм,че музикалния ти вкус е не по-лош от страхотния ти начин на изразяване...
Поздрави и дано не ме "нахраниш" много :)
цитирай
4. sowhat - хих, добре
04.09.2009 10:19
хайде ще се потрудя малко за да не си чак толкова кисел :))
цитирай
5. 3opa - хубаво и малко тъжничко
04.09.2009 10:47
дано не те обидя, според мен трябва да е комплимент, де, но направих паралел с този пост:

http://dolupodpisanata.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/10/28/sezonyt-na-emigrantite.248319

хубав и усмихнат ден :)
цитирай
6. sowhat - не ме обижда зора , даже ми е готино
04.09.2009 10:50
това го писах преди две години , когато приятелката ми звънна един ден по телефона от канада за да поговорим, а вместо да се забавляваме , се поразстроихме и двете.
истината е че емигранството разбърква ценностните системи.
това лято прекарахме два месеца заедно отново, но това е тема на друг пост :))
цитирай
7. dressy - рапунцел,
04.09.2009 11:05
мисля,че всичко ти е красиво,много
цитирай
8. sowhat - особено плитките како
04.09.2009 11:11
най накрая ще ги отрежа :))
цитирай
9. 3opa - :)
04.09.2009 11:12
емигрантството обърква; всъщност и аз съм объркана, дали след като светЪ и без друго си става едно глобално село, най-добрия вариант е да се чувствам прикована към едно место, вмирисано на тиня и на гнилоч, където се просълзявам като чуя химна, (лош кавър-инструментален) само след, да речем, победите на нашите волейболисти, или по някакъв подобен повод?
цитирай
10. sowhat - не само обърква , Зора
04.09.2009 11:15
ами и ни побърква -
от една страна големите ни очаквания към емигриралия
от друга страна неговото разочарование, че което къде е скокнало там си е паднало
цитирай
11. bambola - еx тези телефони...
04.09.2009 11:50
"трябва да откривам нови неща нови вселени старите зверски ми доскучават уморяват ме и накрая отегчена просто си тръгвам изчезвам ,лошото е че никога не е все едно не съм била, оставила съм белези ..." :)

и един ден се събуждаш с вкус на зелени джанки в устата и ти е едно тръпчиво,виждаш се покатерена с пъстра басмена рокля на някое дърво с раздрани колене и непослушна усмивка- кефи момента, щом това може да се преодолее всичко може.
останалото не мога да го коментирам, невъзможно е да си обективен когато живееш в субективен свят :)



цитирай
12. sowhat - само да те прегърна ели
04.09.2009 12:00
и ти имаш някоя откачена приятелка тук, на която никога да не и достигаш и все да мрънка :))
цитирай
13. bambola - xaxa
04.09.2009 12:20
няма да поярваш но истинските всичките са навън и горе-долу по едно и също време, остана само една ама тя пък не спира да ни наобикаля,да се обогатява от култури както казва :) може би ако наистина я имаше нещата щаха да са различни. Иначе сега все се заканваме да се напием с ракия като се видим а после пием некакви вина , но се виждаме задължително по веднъж в годината, да ги знам в телефоните не е същото:)

я чуй това:
http://www.youtube.com/watch?v=4sdTkHWSWuA

цитирай
14. sowhat - парчето е убийствено
04.09.2009 12:28
а на мен се пада да изпращам с поглед самолетите ...
цитирай
15. tili - Е, мрънкат и по
04.09.2009 13:20
телефона и по-често по скайпа, но не се връщат. И защо ли? Нали за това заминаха ! Но и тукашните приятелства не са много по-визуални, така че - приятелят си е приятел, където и да се намира.
Хубав текст, Соу, много хубав! Ще го потърся този dare apple - любопитно ми е;-)))
цитирай
16. tili - Е, мрънкат и по
04.09.2009 13:22
телефона и по-често по скайпа, но не се връщат. И защо ли? Нали за това заминаха ! Но и тукашните приятелства не са много по-визуални, така че - приятелят си е приятел, където и да се намира.
Хубав текст, Соу, много хубав! Ще го потърся този dare apple - любопитно ми е;-)))
цитирай
17. sowhat - така е тили
04.09.2009 13:43
а червилото е на Rimel :)
цитирай
18. elpidaa - ...
04.09.2009 14:25
знаеш ли какво е когато четеш това от канада? още заглавието те жегва..., после...е повече...
не, не говорите на различни езици..., различните светове в които живеем си "казват думата", килограмите нямат значение, а броят на изпитите кафета.
никога, никой и нищо няма да да запълни мястото.
одрязох си косите, отдавна. не си искам повече да имам дълга коса. не и толкова дълга.
цитирай
19. sowhat - знам,
04.09.2009 14:33
имам няколко такива неща "" за канадката, още няколко за ""американката и още няколко - за останалите.
имам няколко запазени имейла , има разговори посреднощ по скайп...
една оставена празнина, не се запълва с друго присъствие - остава си

жертвите, каквито и да са те , винаги са от двете страни
цитирай
20. elpidaa - да
04.09.2009 14:46
винаги има две страни. но трябва да си бил и от двете. тогава знаеш. и тогава е по-силно. Е повече. всичко.
цитирай
21. sowhat - аз не съм била от двете страни
04.09.2009 14:52
но това не значи, че нещо ми е излекувало липсите. нито пък съм излекувала техните.
цитирай
22. rumyrayk - и аз като беб мисля-
04.09.2009 14:52
"всичко ти е красиво, рапунцел"
лав ю
цитирай
23. sowhat - и аз те обичам
04.09.2009 14:53
агипи му , ти бягаш ( но само за малко :)) на един телефон разстояние
цитирай
24. elpidaa - соу,
04.09.2009 15:07
няма лек. поне за мен.
а сега ме прегърни...и се надявам, че ще ни стане малко по-леко. мъничко :)
цитирай
25. sowhat - прегръщам те ел пи
04.09.2009 15:13
дано да ти е олекнало.поне мъничко
цитирай
26. elpidaa - sowhat
04.09.2009 15:23
благодаря ти :)
свиква се. със всичко, дори и с липсите. само дето разстоянията са достатъчно големи...и истински, за да ни напомнят.
хубав ден, соу :)..., а в монтреал и ню йорк е слънчево утро :)....и там...по средата между тях :)))
цитирай
27. bilingual - :`)
04.09.2009 16:51
ох, тук вече се просълзих. усетих я някак много лична историята :)

поздрав за искреността и красиво-написаните думи

П.П. Rimel ми е любима марка козметика също :)
цитирай
28. veselinvalev - Това е истинско, Соу. Въпреки ир...
04.09.2009 17:46
Това е истинско, Соу.
Въпреки (и)реалността си.
цитирай
29. mmagy - Стоя си тук. . . . от кога, не знам 1...
04.09.2009 19:05
Стоя си тук....от кога,не знам 15-20 мин.или повече..
Истинско близко ми е....познато и болно ми е.На различни езици се случва да говоря и с някой,които са ми на една ръка разстояние...Още ми е парещо,защото съвсем скоро си заминаха най-близките и скъпите ми.....
Поздрави Соу,прекрасен изказ!!!
цитирай
30. gibo - пак нищо не разбрах
04.09.2009 23:38
като пишете на кирилица защо не говорите български ъцъцъцъ
цитирай
31. sowhat - гибо, не се мъчи
05.09.2009 09:41
gibo написа:
като пишете на кирилица защо не говорите български ъцъцъцъ

аз и на латиница съм още по неразбрана :))
цитирай
32. sowhat - благодаря маги
05.09.2009 09:43
mmagy написа:
Стоя си тук....от кога,не знам 15-20 мин.или повече..
Истинско близко ми е....познато и болно ми е.На различни езици се случва да говоря и с някой,които са ми на една ръка разстояние...Още ми е парещо,защото съвсем скоро си заминаха най-близките и скъпите ми.....
Поздрави Соу,прекрасен изказ!!!

и аз я изпратих, чакам другата.
малко ни е трудно в началото, докато си стиковаме изказа и се разберем, че всеки от нас живее в собствените си (и) реалности.
после всичко тече като по вода... до самолета
цитирай
33. sowhat - благодаря Веско
05.09.2009 09:45
veselinvalev написа:
Това е истинско, Соу.
Въпреки (и)реалността си.

радвам се , че ме усети
цитирай
34. sowhat - билингуал
05.09.2009 09:46
bilingual написа:
ох, тук вече се просълзих. усетих я някак много лична историята :)

поздрав за искреността и красиво-написаните думи

П.П. Rimel ми е любима марка козметика също :)


сигурна съм , че тук има някой, който тъгува по същият начин за теб...
цитирай
35. sowhat - повече хубави дни да имаш
05.09.2009 09:53
elpidaa написа:
благодаря ти :)
свиква се. със всичко, дори и с липсите. само дето разстоянията са достатъчно големи...и истински, за да ни напомнят.
хубав ден, соу :)..., а в монтреал и ню йорк е слънчево утро :)....и там...по средата между тях :)))


ел пи

където и да са
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6328976
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930