Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2009 09:00 - ако позволите
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5332 Коментари: 42 Гласове:
16



ако си позволите да забравите състоянието в което се намирате
ако си позволите да забравите несправедливостта
ако  за миг забравите лошите неща, които ви връхлитат
ако игнорирате стреса
световната финансова криза
дребните предателства
ежедневните битки
лошото време
и
лошите политици

може би животът ви ще се промени, защото
животът ви - това сте вие
с всичките малки незначителни неща, които ви позволяват да се усмихнете и да се зарадвате
трябва само да отворите вратата към душите си
и да пуснете доброто да премине към вас.

този клип казва всичко. или нищо.
ще ви каже неща, които знаете вече, но сте забравили.
ще ви каже онова, над което дори не сте се замислили.
ще ви каже, неща над които сте се надсмивали.
вярата е трудно нещо.
а надеждата - надеждата е основата на живота.



и когато нещата изглеждат по черни, и когато нощите са по мрачни и когато дните са по бурни, отколкото сте смятали , че можете да понесете -
просто си го припомнете.

не всеки успех, носи радост.
не всяка любов е щастлива.
не всеки път има изход.

но ако се изправиш и кажеш:

днес е най -хубавият ден в живота ми, може би това наистина ще се случи







Тагове:   нещата от живота,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Ако имаме душа да бъдем себе си, ако ...
09.08.2009 09:06
Ако имаме душа да бъдем себе си,
ако не е ограбена до трошица от ежедневният взлом,
ако все още е гнездото на онази птичка,
която дори прелетна
се завръща,
носейки частица топлина от всяко свое приключение,
ако все още общуваме на непонятен език
със скритото...

или просто, ако забравим,
че това отдавна е свършило.
цитирай
2. sowhat - само да добавя стеф
09.08.2009 09:08
- от нас зависи
цитирай
3. miralyub - това е теорията за позитивното м...
09.08.2009 09:37
това е теорията за позитивното мислене.
тенкс, че ми я припомни ,Соу.
ще ми свърши работа- както съм избесняла от некви простотии в работата и мислех да поразвъртя метлата:)))))))
хубав ден!
цитирай
4. emil60 - Отлично!
09.08.2009 09:38
Водил съм хора на психиатър, срещу заплащане разбира се. За всеки сеанс се плаща отделно след предварително обаждане, уточняване на таксата, място и начален час на сеанса. Има смисъл... Но ето първото филмче/прекрасно е!/ ме наведе на мисълта, че има и други начини... Вярващите, които ходят редовно на проповеди в съответната църква, получават също определена доза оптимизъм...Благодаря!
цитирай
5. sestra - Имаше нужда от това. Благодаря ти, ...
09.08.2009 09:40
Имаше нужда от това.Благодаря ти,Соу!
цитирай
6. bowman - Извинете ....
09.08.2009 09:43
Ако развалям търсеното настроение. Вярвам ,че " добрия поглед" върху живота е необходим като съня или поне черногледството да не ти изкриви живота, но който приема неприятностите като лична обида му се случват по-малко неприятностти.
Истината не е по средата, тя обхваща и двете страни. Виждал съм човек преминал от едната крайност в другата, някъде там има баланс между двете крайностти...
цитирай
7. sowhat - надявам се да съм ви подарила
09.08.2009 09:43
mirandolina написа:
Благодаря, Соу...днешния ми ден започна с добър тонус !:)))


ако не друго, то поне усещане за началото на един перфектен ден :)
цитирай
8. sowhat - съгласна съм за баланса
09.08.2009 09:45
bowman написа:
Ако развалям търсеното настроение. Вярвам ,че " добрия поглед" върху живота е необходим като съня или поне черногледството да не ти изкриви живота, но който приема неприятностите като лична обида му се случват по-малко неприятностти.
Истината не е по средата, тя обхваща и двете страни. Виждал съм човек преминал от едната крайност в другата, някъде там има баланс между двете крайностти...


но вярвам че една усмивка сутрин рано , не би го разрушила :)
цитирай
9. sowhat - така го усетих и аз, сестро
09.08.2009 09:47
sestra написа:
Имаше нужда от това.Благодаря ти,Соу!


напоследък ми липсваше точно това :)
цитирай
10. sowhat - да си призная като че ли
09.08.2009 09:53
emil60 написа:
Водил съм хора на психиатър, срещу заплащане разбира се. За всеки сеанс се плаща отделно след предварително обаждане, уточняване на таксата, място и начален час на сеанса. Има смисъл... Но ето първото филмче/прекрасно е!/ ме наведе на мисълта, че има и други начини... Вярващите, които ходят редовно на проповеди в съответната църква, получават също определена доза оптимизъм...Благодаря!


едно от нещата, които ни липсва напоследък е позитивното мислене - постоянно сме вглъбени в тревоги и проблеми ииии явно сами ги привличаме :))
цитирай
11. sowhat - очаквам една широка и чаровна
09.08.2009 09:54
miralyub написа:
това е теорията за позитивното мислене.
тенкс, че ми я припомни ,Соу.
ще ми свърши работа- както съм избесняла от некви простотии в работата и мислех да поразвъртя метлата:)))))))
хубав ден!


усмивка по видински :))
цитирай
12. miralyub - Имаш я, Соу! впрочем, да проделя- ...
09.08.2009 10:03
Имаш я, Соу!
впрочем, да проделя- имам приятелка, която практикувма позитивното мислене нон стоп. тази жена е невероятна- когато съм с нея ми е адски гот, защото тя пръска спокойствие, доброта , любов към всичко наоколо, позитивизъм...
направо се зареждам отвсякъде.
цитирай
13. sowhat - мире сигурна съм в това
09.08.2009 10:07
толкова е лесно да отвърнеш на усмивка с усмивка...

смятам скоро да направя пост, с музиката , която ме кара да мисля позитивно

като ще почна с това може би
http://www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc&feature=related

:)
цитирай
14. tili - Дааа! Така правя от години.
09.08.2009 11:58
Забелязала съм, че когато взема някакво решение за бъдещи действия - отвсякъде започвам да получавам помощ. Трудността е в избистряне на проблема. После нещата започват да се случват по вълшебем начин! Поразпратих малко линка, уважаема д-р Соу, Лечителката. God bless you!!!
цитирай
15. strannica - :) За положителното и отрицателното мислене
09.08.2009 12:03
Не е важно дали виждаш чашата наполовина пълна или наполовина празна.
Важното е дали тя може да утоли жаждата ти.
цитирай
16. krotalka - Аз съм за позитивното мислене!
09.08.2009 12:09
Ако си мислиш, че нещо лошо ще ти се случи, то наистина се случва!
Нека чашата бъде полупълна!
http://www.vbox7.com/play:b9197e82
цитирай
17. lovehunter - Някъде
09.08.2009 12:36
бъх чел, че вероятността да се родиш на този свят точно такъв, какъвто си, е много малко вероятна, около 1:1 000 000 и самият факт, че съществуваш е вече събитие, уникално, само по себе си. Трябва да благодарим за нашата случайност и да имаме сетива за дребните неща в шибания ни живот. Иначе идва злобата - най-долнопробното нещо...
На такива мисли ме наведе твоят пост, Соу.
цитирай
18. cornflower - Бог в нас и ние в него!
09.08.2009 12:44
Бог в нас и ние в него!
цитирай
19. sowhat - Бог в нас и ние в него! амин
09.08.2009 13:08
cornflower написа:
Бог в нас и ние в него!



амин
цитирай
20. sowhat - хубави мисли си уловил
09.08.2009 13:10
lovehunter написа:
бях чел, че вероятността да се родиш на този свят точно такъв, какъвто си, е много малко вероятна, около 1:1 000 000 и самият факт, че съществуваш е вече събитие, уникално, само по себе си. Трябва да благодарим за нашата случайност и да имаме сетива за дребните неща в шибания ни живот. Иначе идва злобата - най-долнопробното нещо...
На такива мисли ме наведе твоят пост, Соу.



ловецо :))
цитирай
21. sowhat - не съм и очаквала друго таня
09.08.2009 13:11
krotalka написа:
Ако си мислиш, че нещо лошо ще ти се случи, то наистина се случва!
Нека чашата бъде полупълна!
http://www.vbox7.com/play:b9197e82


понякога и една капка вода е достатъчна да утоли една жажда
цитирай
22. sowhat - да страннице
09.08.2009 13:16
strannica написа:
Не е важно дали виждаш чашата наполовина пълна или наполовина празна.
Важното е дали тя може да утоли жаждата ти.


в това е истината :))
цитирай
23. sowhat - тили мисля че най важното е веднъж да го проумеем
09.08.2009 13:23
tili написа:
Забелязала съм, че когато взема някакво решение за бъдещи действия - отвсякъде започвам да получавам помощ. Трудността е в избистряне на проблема. После нещата започват да се случват по вълшебем начин! Поразпратих малко линка, уважаема д-р Соу, Лечителката. God bless you!!!



:)

п.п. ба си етикета дет ми лепна :D (rolf)
цитирай
24. tili - Стига де!
09.08.2009 13:44
И най-мъдрият си е малко прост, Еле па Я ;-)))

В такъв mood съм днес и така ще бъде до 26 того. Не се изненадвай и кротко ме понасяй ;-(((
цитирай
25. sowhat - :))
09.08.2009 13:56
абе нищо ти няма :))

чак да чуеш един поздрав

http://www.youtube.com/watch?v=TLy3JfLzcps
цитирай
26. elpidaa - соу,
09.08.2009 14:38
казала си всичко!
точно на този ден...сякаш исках да прочета ТОЧНО това.
благодаря ти!
нека има вяра, надежда и любов в дните ни, всеки е неповторим и трябва да го изживеем като такъв.
...аз дори не вярвам, че надеждата умира последна..., просто защото тя не може да умре.
поздрав от една елпида=надежда ;)
цитирай
27. анонимен - Казват,
09.08.2009 15:17
че забравата била сред най - добрите качества на паметта
африканцте имали две богини за целта -
една - за да помнят
друга - да збравят:)
ма не знам дали е вярно!
не познавам афрк, да питам :))))
позд!
цитирай
28. sowhat - аз познавам една тит
09.08.2009 15:29
от племето ибо, ще я питам веднага щом мога :))
цитирай
29. sowhat - интуицията е страхотно нещо елпида
09.08.2009 15:31
чрд, отново
и само позитивни неща да ти се случват :))
цитирай
30. lovehunter - Ще
09.08.2009 16:00
вместя в разговора ви, момичета...
Колегата Ницше, преди да полудее, беше казал:"Изкуство и само изкуство имаме ние, за да бъдем спасени от истината."
Ще го перифразирам, че итуиция имаме, за да бъдем спасени от истината.

Интуицията е огромна сила и човек се ражда с нея, тя не може дабъде култивирана.
И който я притежава, е богат човек...

Постоянно предизвиквате мисълта ми... с тези ваши коментари...:))

Поздрави! И ЧРД, на Елпито, пак...:))
цитирай
31. sowhat - аз съм много съгласна хънтър че е велика сила
09.08.2009 16:06
още повече, че все пак съм навъртяла някакъв житейски опит от позицията на който, да мога да си позволя да говоря за нея.
мога да кажа само едно - че не тя ме е подвеждала, а моят инат, който е отказвал сляпо да й се подчини :))

ъъъъ не съм съгласна , че ни спасява от истината , по скоро ни води към нея.

"" познай истината и тя щете направи свободен
цитирай
32. lovehunter - Отдавна
09.08.2009 16:16
съм наясно, че имаш силно развита интуиция... нали затова съм в блога ти... ами по-малко се инати и тя (интуицията) ще си върши своето...

а пък тя - понякога ни води към истината, понякога ни спасъва от нея... и какво ли още не...
но - може да е само талантлива...
цитирай
33. elpidaa - соу, хънтър,
09.08.2009 16:18
и отново благодаря ви :)

интуицията е страхотно нещо, но понякога подвежда. лошо подвежда.
цитирай
34. sowhat - много отдавна съм и се оставила
09.08.2009 16:21
хънтър

така животът ми е безкрайно по -прост и по -лесен , съответно.

освен това не се налага да изнасилвам събитията , нали си спомняш - просто пожелай нещо силно и то ще се материализира :))
цитирай
35. bemberski - Ех, Соу,
09.08.2009 16:22
много сили ми дадоха тези думи.

Дано дават поне толкова сили и на теб!
цитирай
36. sowhat - ел пи
09.08.2009 16:22
удоволствието е мое ( наше)

а според мен не интуицията ни подвежда , а Его-то ни :)
цитирай
37. sowhat - бемберски
09.08.2009 16:34
текстовете ти откровено ми липсват

а и този начин на мислене се наложи да го открия и възприема сама, след като живота ми даде няколко урока и раздаде шамарите,
след като вчера го открих, реших че колкото повече , толкова повече ( подобно на мечо пух)
и че няма лошо в това да стигне до повече сърца
и да разберем , че ние сме тези, които управляват съдбите си.

благодаря ти
цитирай
38. tili - Thanks, Sow!
09.08.2009 18:15
Много ми хареса тоя Дейв Стюарт с китарата и черния перчем! Поободри ме малко за днес, sis!
Lily was here!
цитирай
39. sonq59 - По това си приличаме...
09.08.2009 19:29
Това клипче съм поставила в скайпа си и не смятам да го сменям. Благодаря, че срещнах още една положителна ЛИЧНОСТ!
цитирай
40. flyco - :)
09.08.2009 22:02
Днес беше един много хубав ден Соу, въпреки умората в края му.
цитирай
41. doriana - Бях забравила за това! Благод...
10.08.2009 00:29
Бях забравила за това!
Благодаря, че вми го напомни!
цитирай
42. malkiatprintz - Благодаря, Соу :) Случайни неща ...
10.08.2009 02:44
Благодаря, Соу :) Случайни неща няма.... вчера си мислех, че пак трябва да изгледам този филм... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6310418
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930