Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2009 08:35 - facebook
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3401 Коментари: 20 Гласове:
20



ако излизах от ъглите на собственото си недоволство щях да сплета живота си на плитки една от ляво за всички терзаещи сърцето ми неща и още една от дясно – за разума с път по средата останал за да премине по него духа ми вместо седем по седем зими, розова ластичка розов фейс

face to face  за приятели

хайде вижте усмивката ми ако отварях прозроците на душата си нощем

щях да си купя още малко блондор и да залича белият по рождение кичур

който сякаш крещи на света тя е белязана зад полусвитите ми клепачи виждам разстоянията които никак не ни приближават

и  да успея да се нарисувам върху стените на приятелите си

(о по дяволите и тук ли стени) да се облека в стил гръндж и да провокирам въображението ви или онова на поредният ми терапевт, както и поредният ми графит: здравей, мърдаш ли ако умеех да разговарям през въжените мостове и гърбиците на пространство и време съвсем подсъзнателно имам нужда да знам че сте добре дори аз да не съм



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - ...
03.08.2009 09:19
Провокираш го /въображението/ без да се обличаш или събличаш, а стилът /в случая гръндж/ е само поредната ограничаваща стена, която не ти е нужна. Подреждане на думи - face... разчитане на смисъла им - to face. Това е интригуващо.
цитирай
2. sowhat - face to face
03.08.2009 09:28
стена до стена мила моя майно льо от манхатън до полите на витоша и тук таме монреал
цитирай
3. kosara2008 - !!!
03.08.2009 09:58
"съвсем подсъзнателно имам нужда да знам че сте добре
дори аз да не съм"

добър приятел си! щастлива седмица, Слънцелика!
цитирай
4. sowhat - надявам се приятелите ми да
03.08.2009 10:05
мислят същото косара

хубава седмица и на теб :)
цитирай
5. radalia - Мислят.
03.08.2009 10:12
Знаеш го това. Някъде вътре в себе си, скрита в парцалките стил гръндж, около белия кичур, съставен от косъмчета, всяко от тях негласно именувано на твоите близки, през отворените нощем очи на душата ти...
Добро утро!
цитирай
6. dressy - много
03.08.2009 10:23
ви отиват плитките фройлайн:)))
Donatela Schiffer
цитирай
7. sowhat - а пътят
03.08.2009 10:28
до донатела надявам се си е съвсем точен :)
цитирай
8. sowhat - добро утро ради
03.08.2009 10:35
сега се сетих:

може би някой не ви обича по начина по който бихте искали , но това не значи , че не ви обича с цялото си сърце
цитирай
9. allbi - :)
03.08.2009 10:44
"(о по дяволите и тук ли стени)"

стените накичи със сво си пъстроти и така
ще ти са нужни и приятни ...

и си пази плитките!!!

слънчево, усмихнато и прекрасно да ти е :)))

не съм си забравила за мохитцето ;)
цитирай
10. sowhat - о и аз не съм :))
03.08.2009 10:49
снощи имах плитки , днес съм с грижливо прибрана коса, като за делови ден, по късно ще ти покажа :)
цитирай
11. bambola - здравей, мърдаш ли :)...............?
03.08.2009 12:45
Съвсем съзнателно, дори стените се градят на добрите новини за добрите хора . Преди време ми скимна да пратя като писма в бутилка писма само за да знам, че някои някаде продължава да е добре макар и в рамките на собствената си съдба, добре че този face после сякаш помогна.Елементарно е как понякога само една информация е достатъчна:)

Има хора с които няма какво да си кажеш вече, но само мисалта че са добре извиква усмивка.
Иначе плитките сами се плетят коя от ляво коя от дясно, понякога завързват косите на възли с майсторството на стар моряк, после търсим кой да ги развърже...после пак :)

цитирай
12. sowhat - здравей ел , мърдам все някак си
03.08.2009 12:46
събирайки инфо за испания, канада , щатите, българия по детелините
цитирай
13. bambola - :)
03.08.2009 12:58
хаха информация по детелините и тях хората са ги измислили знаеш:), а голяма част от измисленото е комерсиално ,знаеш и опошлено вече.
Моята ми каза днес че "Животът е като коня: почувства ли, че ездачът е несигурен, може да го хвърли."
Истински несигурните не се качват дори, не се превръщат в ездачи, остават си ходещи създания, някои беше казал, че когато проходил изправен на два крака човека се превърнал в човек, иди ги разбери сега...
цитирай
14. sowhat - видях какво ти каза
03.08.2009 13:02
днес цял ден ви ходя по детелините и дрънкам. моята беше :

"Ти си силен/а,когато надеждата за утрешния ден има по-голямо значение от вчерашните ти грешки."


като че ли ми трябва късмет , за да знам че съм силна :))
цитирай
15. elineli - Тези
03.08.2009 18:44
детелини са голяма зараза...Подарявам ти едно четвърто листо ,Еми.Когато и да го погледнеш,знай че пише:добрите хора са с твърди глави и около тях няма стени:)
цитирай
16. sowhat - благодаря ти
03.08.2009 21:40
ели. права си .
цитирай
17. elpidaa - научих се да живея с липсатаи п...
04.08.2009 02:27
научих се да живея с липсата
и понякога липсата от нея
не ми дава мира
докато не започна
да прескачам разстоянията
или те мен...
докато не намеря малките празноти
и притисна с палец
силно, силно...
за да усетя болка
а тя да заглуши
крясъка
на всички пропуснати мигове
и невидяни усмивки
защото телефона и камерата
е фиктивност
временно залъгване
въдишки
обещания
до следващия път
(може няколко сълзи)

и...
пак

face to face със (голата) истина

цитирай
18. copycat - ---
04.08.2009 09:23
пък аз реших, че си открила някаква жестока тайна във фейса... лъжечка!
цитирай
19. sowhat - да бе да
04.08.2009 09:51
фейс и тайни. наеш ква е клюкарка, само да мръдна и ме изписва на всички стени :))
цитирай
20. sowhat - хубаво е елпида
04.08.2009 09:52
elpidaa написа:
научих се да живея с липсата
и понякога липсата от нея
не ми дава мира
докато не започна
да прескачам разстоянията
или те мен...
докато не намеря малките празноти
и притисна с палец
силно, силно...
за да усетя болка
а тя да заглуши
крясъка
на всички пропуснати мигове
и невидяни усмивки
защото телефона и камерата
е фиктивност
временно залъгване
въдишки
обещания
до следващия път
(може няколко сълзи)

и...
пак

face to face със (голата) истина


пусни го в блога си , с голите истини
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6303205
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031