Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
30.07.2009 09:41 -
за грешките и глупостта
младостта е хубаво нещо , не защото ни дава възможност да правим глупости, а защото ни дава време да ги поправим
Жан Жак Бренар
правите ли глупости?
а съзнавате ли го?
кога?
и кои глупости от младостта бихте поправили , докато все още имате време ?
:)
Жан Жак Бренар
правите ли глупости?
а съзнавате ли го?
кога?
и кои глупости от младостта бихте поправили , докато все още имате време ?
:)
Глупости съм правила, правя и ще продължавам да правя... Колкото и да го мисля понякога, все пак не съм застрахована и стават :):) Но пък...колко спомени :)
цитирайи имаш време за поправки :))
цитирайза мене нема надежда
никога няма да порастна хизобщо
цитирайникога няма да порастна хизобщо
порастването няма нищо общо с признаването :))
аз като гледам още съм застинала някъде между 13- 15 :))
цитирайаз като гледам още съм застинала някъде между 13- 15 :))
че мога да поправям чужди грешки.
цитирай
6.
kapricia -
:о)))
30.07.2009 09:47
30.07.2009 09:47
Глупостите са точно по специалността ми, за съжаление. В резултат на което, описани тук в блога, може и да звучат забавно, но на мен ми късат нервите отвсякъде. Иначе има едно-две неща, които бих поправила, ако имам възможност... обаче засега не се очертава такава, за съжаление. :о)))
цитирайцелият ми живот е една грешка
това брои ли се ?!...
;)
цитирайтова брои ли се ?!...
;)
глупостите си ги признавам трудно и то само насеме;)))
а бих искала да поправя едно времешната си глупост да си прекъсна студентските години;))с две думи,бих си продължила образованието:))))
цитирайа бих искала да поправя едно времешната си глупост да си прекъсна студентските години;))с две думи,бих си продължила образованието:))))
грешка е че така гледаш на нещата.
така доволен ли си?
цитирайтака доволен ли си?
аз поне поправих тази своя глупост :)
цитирайда се надяваме , че имаш време :))
а и според мен го осъзнаваш :Р
цитирайа и според мен го осъзнаваш :Р
правила съм, правя и със сигурност ще продължа така... Много искам да имам време и сили да ги поправя, след това и да понауча нещо от тях /мисля, че точно на това казваме порастване или помъдряване/.
Поздрави за поста.
*(усмивка)
цитирайПоздрави за поста.
*(усмивка)
13.
allbi -
.....
30.07.2009 10:05
30.07.2009 10:05
.....
за да не кажа пак някоя глупост ;)
извора на глупоногата , уф ...
пристрастена съм към глупостите
и си ги обичам
пък младостта си е само оправдание :)
поправената глупост си е баш глупост...
иначе си е глупост и аз като anubhis си недовърших образуванието и си ми личи ...
ама така си ми отива да се чувствам глупаво...
мале, колко глупости ...прости ми !!!
цитирайза да не кажа пак някоя глупост ;)
извора на глупоногата , уф ...
пристрастена съм към глупостите
и си ги обичам
пък младостта си е само оправдание :)
поправената глупост си е баш глупост...
иначе си е глупост и аз като anubhis си недовърших образуванието и си ми личи ...
ама така си ми отива да се чувствам глупаво...
мале, колко глупости ...прости ми !!!
Най-голямата глупост, като че ли е, да не правиш глупости или поне да живееш с мисълта, че не правиш глупости, а около теб е ширеща се глупост.
Достатъчно е мъничко да се огледа човек: за да види колкото си искаш хора, които само махат с пръст и обясняват на всички останали, колко глупаво е това или онова: колко глупава хватка прилагал оня политик, че да измами народа, колко глупав бил оня политолог, че да тълкува тъй или инак нещата, колко глупави били хората, че им се връзват, колко глупави били списанията, че отпечатвали това или онова, колко глупави били авторите им, че пишели това или онова, колко глупав бил живота, че допускал такава глупост, как онзи прекрачил всяка граница на благоприличието, как този не знам си каква, а само притежателя на пръста, не стига, че толерантен, благодушен, но и скромен знае цялата истина за целият този изпълнен с пошлост, свят и е истинско безсрамие от наша страна, че не го гледаме в очите, не попиваме всяка негова дума, а е тъй пренебрегнат, макар и непогрешим...
:))))
Сигурно и на теб ти е писнало от подобни образи, но като стана въпрос за глупоста, наистина не мога да пренебрегна тези истински борци срещу нея. :))))
цитирайДостатъчно е мъничко да се огледа човек: за да види колкото си искаш хора, които само махат с пръст и обясняват на всички останали, колко глупаво е това или онова: колко глупава хватка прилагал оня политик, че да измами народа, колко глупав бил оня политолог, че да тълкува тъй или инак нещата, колко глупави били хората, че им се връзват, колко глупави били списанията, че отпечатвали това или онова, колко глупави били авторите им, че пишели това или онова, колко глупав бил живота, че допускал такава глупост, как онзи прекрачил всяка граница на благоприличието, как този не знам си каква, а само притежателя на пръста, не стига, че толерантен, благодушен, но и скромен знае цялата истина за целият този изпълнен с пошлост, свят и е истинско безсрамие от наша страна, че не го гледаме в очите, не попиваме всяка негова дума, а е тъй пренебрегнат, макар и непогрешим...
:))))
Сигурно и на теб ти е писнало от подобни образи, но като стана въпрос за глупоста, наистина не мога да пренебрегна тези истински борци срещу нея. :))))
аве безгрешните , нали ?
е аз съм от хората правещи глупости и с достатъчно достойнство, за да си признавам грешките и да ги поправям - доколкото мога.
цитирайе аз съм от хората правещи глупости и с достатъчно достойнство, за да си признавам грешките и да ги поправям - доколкото мога.
това е пост за собствената ни глупост.
и не е глупав оня , който я съзнава , а оня , който мисли че е непогрешим - виж коментара на стефан
:))
иначе поздрави за чувството за хумор и самоирония.
това не всеки го може
цитирайи не е глупав оня , който я съзнава , а оня , който мисли че е непогрешим - виж коментара на стефан
:))
иначе поздрави за чувството за хумор и самоирония.
това не всеки го може
17.
allbi -
мда
30.07.2009 11:01
30.07.2009 11:01
трябва да си безгрешен за да си
позволиш лукса да сочиш грешките
на другите, едва ли ...
целия този напън често е най-голямата грешка направо глупост...
цитирайпозволиш лукса да сочиш грешките
на другите, едва ли ...
целия този напън често е най-голямата грешка направо глупост...
Всички правят глупости. Понякога е ясно, че ще я направиш и пак я правиш - мисля, че това е въпроса - защо? Ами защо, защото човек има нужда от време на време да задоволи някаква своя потребност въпреки всичко, дори осъзнавайки, че ще е глупаво. В това няма нищо лошо щом не е за сметка на някой друг. Някои хора не се съобразяват с това поради различни причини и тогава глупостите стават изведнъж големи, иначе няма значение.
цитирайНапълно съм съгласен с твърдението ти, че най-голямата глупост е опитът да поправиш глупост.
цитирай
20.
ran -
наистина илюзията
30.07.2009 11:19
30.07.2009 11:19
и, бих добавил, арогантността да оправям чужди грешки.
" Градивната критика много трудно се възприема от приятел, роднина, познат или непознат."
:)
цитирай" Градивната критика много трудно се възприема от приятел, роднина, познат или непознат."
:)
едва ли в момента съзнавам дали правя глупости и колко големи са те, ама след някоя друга годинка може би ще се праскам по челото и ще цъкам с език, като недоволна бабушкера. хехе или по-скоро след доста годинки.
:))))
цитирай:))))
карми , да те чуе йо, ше видиш ти недоволни бабушкери :))
според мен имаш правото да си грешиш на воля :))
цитирайспоред мен имаш правото да си грешиш на воля :))
критиката рядко се възприема добре.
макар че има хора, доволни че някой им е сритал гъза навреме ( за пример давам себе си )
:))
и после идва реч за собствените ни грешки, така че правилната дума е вероятно:
търпим ли самокритика ?
:)
цитираймакар че има хора, доволни че някой им е сритал гъза навреме ( за пример давам себе си )
:))
и после идва реч за собствените ни грешки, така че правилната дума е вероятно:
търпим ли самокритика ?
:)
flyco написа:
Всички правят глупости. Понякога е ясно, че ще я направиш и пак я правиш - мисля, че това е въпроса - защо? Ами защо, защото човек има нужда от време на време да задоволи някаква своя потребност въпреки всичко, дори осъзнавайки, че ще е глупаво. В това няма нищо лошо щом не е за сметка на някой друг. Някои хора не се съобразяват с това поради различни причини и тогава глупостите стават изведнъж големи, иначе няма значение.
нямам какво до добавя , освен да ти подскажа нещо - говорим за грешките на младостта, които житейският опит ти дава време да поправиш
allbi написа:
трябва да си безгрешен за да си
позволиш лукса да сочиш грешките
на другите, едва ли ...
целия този напън често е най-голямата грешка направо глупост...
позволиш лукса да сочиш грешките
на другите, едва ли ...
целия този напън често е най-голямата грешка направо глупост...
твърдение!
set написа:
правила съм, правя и със сигурност ще продължа така... Много искам да имам време и сили да ги поправя, след това и да понауча нещо от тях /мисля, че точно на това казваме порастване или помъдряване/.
Поздрави за поста.
*(усмивка)
Поздрави за поста.
*(усмивка)
че ще имаш време
по мое нескромно и лично мнение :))
cornflower написа:
че мога да поправям чужди грешки.
поздрави за позицията и честността!
Грешките на младостта ли :) като мине време ги забравям, а ако все пак ги помня то е с някакво добро чувство. А ако работата е опряла до поправка... това според мен означава, че съжаляваме за нещо. То не може да се поправи така както ни се иска - все едно, че не е било, няма такъв начин, но пък ни помага за в бъдеще - да избегнем момента на съжаляването.
Освен това когато човек е млад той все още си изгражда модели на поведение. Адекватните решения към кой модел да се обърнеш в дадена ситуация са все още не укрепнали, затова се получават грешки. От друга страна един възрастен човек с богат житейски опит поставен в непозната ситуация също може да направи грешка, която изглежда още по-глупава от тази на някой младеж. Всъщност по въпроса за глупостта всеки може да напише стотина страници свободни съчинения - и като приключи едва ли ще е сбъркал нещо. Толкова е субективно...
цитирайОсвен това когато човек е млад той все още си изгражда модели на поведение. Адекватните решения към кой модел да се обърнеш в дадена ситуация са все още не укрепнали, затова се получават грешки. От друга страна един възрастен човек с богат житейски опит поставен в непозната ситуация също може да направи грешка, която изглежда още по-глупава от тази на някой младеж. Всъщност по въпроса за глупостта всеки може да напише стотина страници свободни съчинения - и като приключи едва ли ще е сбъркал нещо. Толкова е субективно...
29.
ran -
умишлено промених цитата до двупосочност:
30.07.2009 11:56
30.07.2009 11:56
... трудно възприемам от ...
и
... трудно е възприета от ...
а самокритика май няма. или критикуваш себе си, предишния, или не можеш да се отделиш от него и го оправдаваш :)
цитирайи
... трудно е възприета от ...
а самокритика май няма. или критикуваш себе си, предишния, или не можеш да се отделиш от него и го оправдаваш :)
От всяка грешка научаваш нещо ново. Грешките ни са допринесли най-много за това какви хора сме днес. Извод:Ако се харесваме, значи нито една "грешка" в нашия живот не е била напразна.Ако се обичаме,значи трябва да обичаме и грешките си.:)
цитирайгрешките на младостта са най-сладки:)))
а и да кажа- колкото навъртам години - толкова не се трогвам от грешките си:)
цитирайа и да кажа- колкото навъртам години - толкова не се трогвам от грешките си:)
32.
allbi -
:)19. flyco - до allbi
30.07.2009 12:18
30.07.2009 12:18
flyco написа:
Напълно съм съгласен с твърдението ти, че най-голямата глупост е опитът да поправиш глупост.
щото е непоправима :)))
единствено вселената и човешката глупост са безкрайни, като не съм сигурен за първото
цитирайПравила съм, правя и сигурно ще правя още глупости! Не см безгрешна!
Никоя глупост от младоста си, не бих променила! Нали именно поуките от грешките, които съм направила, ме правят това което съм! Не искам да съм друга!
цитирайНикоя глупост от младоста си, не бих променила! Нали именно поуките от грешките, които съм направила, ме правят това което съм! Не искам да съм друга!
три големи грешки,бих искала да не съм ги допускала, но нямаше да съм това което съм сега.
цитирайи продължавам да правя. Не сме ли всички хора така?!
Все мисля, мисля, мисля и накрая все грешки стават! Дали наистина са грешки, не знам, но околните все така ми казват, че съм сгрешила. Вече даже се замислям, дали да не взема да им вярвам...:)
цитирайВсе мисля, мисля, мисля и накрая все грешки стават! Дали наистина са грешки, не знам, но околните все така ми казват, че съм сгрешила. Вече даже се замислям, дали да не взема да им вярвам...:)
Да се похваля и аз, че глупости правя всякакви, ама нищо генерално, че да искам да го променя. За сега. И понеже тука сте се събрали егати ерудитите, и се впуснахте в дълбокосмислени разсъждения по темата, и ми докарАхте псЕхологичен дискомфорт, че нищо не моа да измися... Ще цитирам поета: Човек винаги съжалява повече за нещата, които НЕ е казал или направил, отколкото обратното.
цитирайИсторията това ни показва,така че има надежда докато дишаме!
цитирайвсичките си глупости си спомням с усмивка. Всъщност иска ми се да оправя една чужда глупость но няма как.
Иначе си е права народната мъдрост-човек се учи от грешките си.Аз добавям -и от глупостите си
цитирайИначе си е права народната мъдрост-човек се учи от грешките си.Аз добавям -и от глупостите си
http://www.youtube.com/watch?v=7aFcQUWfdaQ
за глупостите- м,да, има ги всякакви и колкото искаш- от малки и безобидни до големи и непростими...
аз направих глупост като още в гимназията от страх , че няма да се справя на изпита не кандидатствах в английската, където исках ,и после се скъсах от яд като разбрах колко лесно е минало...
мисля за доста голяма глупост е да вземеш повод от това, че друг върши някаква глупост и да се подведеш и ти да направиш неща, които не би направил иначе или да ти е извинение; както и когато си преценил цялата ситуация, всички възможни сериозни последици за теб и околните от нещо, което искаш да извършиш и въпреки това да я свършиш- голяма и грозна - глупост, грешка, недопустима и непростима и то не на младини;
оценявам високо, когато някой осъзнае глупостта си и по- добре не да я поправя...повечето едва ли биха могли, но съзнавайки причините поради които са допуснали глупости, грешки, да се стараят и да ги надраснат, надскочат-това би било достатъчно голямо предизвикателство
...аз бих подкрепяла такъв човек с две ръце, че и с трета даже, ако имах ;]]]
а да упорстваш в глупостта си е...детинско
цитирайза глупостите- м,да, има ги всякакви и колкото искаш- от малки и безобидни до големи и непростими...
аз направих глупост като още в гимназията от страх , че няма да се справя на изпита не кандидатствах в английската, където исках ,и после се скъсах от яд като разбрах колко лесно е минало...
мисля за доста голяма глупост е да вземеш повод от това, че друг върши някаква глупост и да се подведеш и ти да направиш неща, които не би направил иначе или да ти е извинение; както и когато си преценил цялата ситуация, всички възможни сериозни последици за теб и околните от нещо, което искаш да извършиш и въпреки това да я свършиш- голяма и грозна - глупост, грешка, недопустима и непростима и то не на младини;
оценявам високо, когато някой осъзнае глупостта си и по- добре не да я поправя...повечето едва ли биха могли, но съзнавайки причините поради които са допуснали глупости, грешки, да се стараят и да ги надраснат, надскочат-това би било достатъчно голямо предизвикателство
...аз бих подкрепяла такъв човек с две ръце, че и с трета даже, ако имах ;]]]
а да упорстваш в глупостта си е...детинско
41.
elpidaa -
някои глупости в последствие се ...
30.07.2009 16:09
30.07.2009 16:09
някои глупости в последствие се оказват доста полезни...
не толкова правенето на глупости ме притеснява..., колкото невъзможността да бъдат осъзнати като такива...if you know what i mean ;)
цитирайне толкова правенето на глупости ме притеснява..., колкото невъзможността да бъдат осъзнати като такива...if you know what i mean ;)
Ама нито една!
Може да съжалявам за много, но не бих поправил нито една.
Те са част от моя живот - това е причината :)
цитирайМоже да съжалявам за много, но не бих поправил нито една.
Те са част от моя живот - това е причината :)
''някои глупости в последствие се оказват доста полезни...''
ако нещо е полезно не се определя като глупост...
и мен не ме притеснява правенето на глупости- всеки има право на това-''невъзможност за осъзнаване'' едва ли- има нежелание за осъзнаване
цитирайако нещо е полезно не се определя като глупост...
и мен не ме притеснява правенето на глупости- всеки има право на това-''невъзможност за осъзнаване'' едва ли- има нежелание за осъзнаване
44.
shelter -
Ако :)
30.07.2009 17:24
30.07.2009 17:24
глупостта е осъзната като такава, тя вече е поправена.
Нека не забравяме, че в приказките героят спечелил царството/ и принцесата преди това :)/ е най-често глупакът "извървял" битката за тях.
цитирайНека не забравяме, че в приказките героят спечелил царството/ и принцесата преди това :)/ е най-често глупакът "извървял" битката за тях.
Не всички глупости са грешки.
Едно време наричахме глупости лудостите да тръгнеш на стоп през страната през време на сесия само с два учебника под ръка и без ясна представа накъде отиваш, после се оказаха едни от най-интересните ни сесии:)
Уви най-страшните са малки на пръв поглед грешки които няма начин да поправим, както и глупавите мисли, които вместо да премълчим изговаряме или обратното.
А и най-семшно ми е когато някои глупав се прави на умен, много по-интересно е обратното :)
Днес не ми се говори за времето, глупаво е да мислим, че можем да го контролираме, върнем, или накажем :)
Ха мен ми харесва онова, че глупости правят умните хора, за останалите е ежедневие, познато ли ти е?:)
bambola написа:
Не всички глупости са грешки.
Едно време наричахме глупости лудостите да тръгнеш на стоп през страната през време на сесия само с два учебника под ръка и без ясна представа накъде отиваш, после се оказаха едни от най-интересните ни сесии:)
Уви най-страшните са малки на пръв поглед грешки които няма начин да поправим, както и глупавите мисли, които вместо да премълчим изговаряме или обратното.
А и най-семшно ми е когато някои глупав се прави на умен, много по-интересно е обратното :)
Днес не ми се говори за времето, глупаво е да мислим, че можем да го контролираме, върнем, или накажем :)
Ха мен ми харесва онова, че глупости правят умните хора, за останалите е ежедневие, познато ли ти е?:)
Не всички глупости са грешки.
Едно време наричахме глупости лудостите да тръгнеш на стоп през страната през време на сесия само с два учебника под ръка и без ясна представа накъде отиваш, после се оказаха едни от най-интересните ни сесии:)
Уви най-страшните са малки на пръв поглед грешки които няма начин да поправим, както и глупавите мисли, които вместо да премълчим изговаряме или обратното.
А и най-семшно ми е когато някои глупав се прави на умен, много по-интересно е обратното :)
Днес не ми се говори за времето, глупаво е да мислим, че можем да го контролираме, върнем, или накажем :)
Ха мен ми харесва онова, че глупости правят умните хора, за останалите е ежедневие, познато ли ти е?:)
харесвам всичките си глупости.
даже и стих с такова заглавие съм си написала - "" собствената ми глупост :)
наскоро ме попитаха за какво съжалявам - отговорът ми беше - за нищо, всичко съм правила съзнателно, дори и глупостите си или най вече тях :)
shelter написа:
глупостта е осъзната като такава, тя вече е поправена.
Нека не забравяме, че в приказките героят спечелил царството/ и принцесата преди това :)/ е най-често глупакът "извървял" битката за тях.
Нека не забравяме, че в приказките героят спечелил царството/ и принцесата преди това :)/ е най-често глупакът "извървял" битката за тях.
иванушка глупакът беше печелившият, а ? :))
vanillijka написа:
''някои глупости в последствие се оказват доста полезни...''
ако нещо е полезно не се определя като глупост...
и мен не ме притеснява правенето на глупости- всеки има право на това-''невъзможност за осъзнаване'' едва ли- има нежелание за осъзнаване
ако нещо е полезно не се определя като глупост...
и мен не ме притеснява правенето на глупости- всеки има право на това-''невъзможност за осъзнаване'' едва ли- има нежелание за осъзнаване
нежелаещи да осъзнаят "" собствената си глупост. и от тази камбанария, животът вероятно е безкрайно по опростен и лесен .
ако погледнеш на младежките грешки като на глупост поради липса на опит и незнание, да глупостта би могла да бъде полезна по метода проба и грешка
valsodar написа:
Ама нито една!
Може да съжалявам за много, но не бих поправил нито една.
Те са част от моя живот - това е причината :)
Може да съжалявам за много, но не бих поправил нито една.
Те са част от моя живот - това е причината :)
такава възможност, да поправиш наистина нещо - примерно простичко - едно извинение.
айде да не си излизаме с номера , не бих.
да не съжалявам за глупостите си , но бих поправила нещата , които са поправими.
и малко искрено и лично , за да не си мислиш че си чеша езика :
бих се извинила на баща са глупостите , които му наприказвах преди да почине, бих му поискала прошка и бих му казала : обичам те.
пак ми кажи, че не би поправил нищо
50.
shelter -
Е :)
30.07.2009 17:47
30.07.2009 17:47
и други като Ханс например, но то май, пак значи Иван.
А Иван значи Милост Божия...Та... да имаме и милост към предишното...си мисля :)...инак как да сме сегашните.
цитирайА Иван значи Милост Божия...Та... да имаме и милост към предишното...си мисля :)...инак как да сме сегашните.
elpidaa написа:
някои глупости в последствие се оказват доста полезни...
не толкова правенето на глупости ме притеснява..., колкото невъзможността да бъдат осъзнати като такива...if you know what i mean ;)
не толкова правенето на глупости ме притеснява..., колкото невъзможността да бъдат осъзнати като такива...if you know what i mean ;)
да израснеш по някакъв начин като личност, така е.
а без глупости и грешки по един само равен път, това едва ли се получава. :)
shelter написа:
и други като Ханс например, но то май, пак значи Иван.
А Иван значи Милост Божия...Та... да имаме и милост към предишното...си мисля :)...инак как да сме сегашните.
А Иван значи Милост Божия...Та... да имаме и милост към предишното...си мисля :)...инак как да сме сегашните.
но не ме изненадваш.
ще чакам някоя сентенция по темата :)
vanillijka написа:
http://www.youtube.com/watch?v=7aFcQUWfdaQ
за глупостите- м,да, има ги всякакви и колкото искаш- от малки и безобидни до големи и непростими...
аз направих глупост като още в гимназията от страх , че няма да се справя на изпита не кандидатствах в английската, където исках ,и после се скъсах от яд като разбрах колко лесно е минало...
мисля за доста голяма глупост е да вземеш повод от това, че друг върши някаква глупост и да се подведеш и ти да направиш неща, които не би направил иначе или да ти е извинение; както и когато си преценил цялата ситуация, всички възможни сериозни последици за теб и околните от нещо, което искаш да извършиш и въпреки това да я свършиш- голяма и грозна - глупост, грешка, недопустима и непростима и то не на младини;
оценявам високо, когато някой осъзнае глупостта си и по- добре не да я поправя...повечето едва ли биха могли, но съзнавайки причините поради които са допуснали глупости, грешки, да се стараят и да ги надраснат, надскочат-това би било достатъчно голямо предизвикателство
...аз бих подкрепяла такъв човек с две ръце, че и с трета даже, ако имах ;]]]
а да упорстваш в глупостта си е...детинско
за глупостите- м,да, има ги всякакви и колкото искаш- от малки и безобидни до големи и непростими...
аз направих глупост като още в гимназията от страх , че няма да се справя на изпита не кандидатствах в английската, където исках ,и после се скъсах от яд като разбрах колко лесно е минало...
мисля за доста голяма глупост е да вземеш повод от това, че друг върши някаква глупост и да се подведеш и ти да направиш неща, които не би направил иначе или да ти е извинение; както и когато си преценил цялата ситуация, всички възможни сериозни последици за теб и околните от нещо, което искаш да извършиш и въпреки това да я свършиш- голяма и грозна - глупост, грешка, недопустима и непростима и то не на младини;
оценявам високо, когато някой осъзнае глупостта си и по- добре не да я поправя...повечето едва ли биха могли, но съзнавайки причините поради които са допуснали глупости, грешки, да се стараят и да ги надраснат, надскочат-това би било достатъчно голямо предизвикателство
...аз бих подкрепяла такъв човек с две ръце, че и с трета даже, ако имах ;]]]
а да упорстваш в глупостта си е...детинско
мисля си , че мъдрият човек е станал такъв , защото е осъзнал собствената си глупост .
мерси за пинк :)
benra написа:
всичките си глупости си спомням с усмивка. Всъщност иска ми се да оправя една чужда глупость но няма как.
Иначе си е права народната мъдрост-човек се учи от грешките си.Аз добавям -и от глупостите си
Иначе си е права народната мъдрост-човек се учи от грешките си.Аз добавям -и от глупостите си
единственото което е непоправимо е чуждата глупост ` бени
ka4ak написа:
Историята това ни показва,така че има надежда докато дишаме!
мисля :))
5thangel написа:
Да се похваля и аз, че глупости правя всякакви, ама нищо генерално, че да искам да го променя. За сега. И понеже тука сте се събрали егати ерудитите, и се впуснахте в дълбокосмислени разсъждения по темата, и ми докарАхте псЕхологичен дискомфорт, че нищо не моа да измися... Ще цитирам поета: Човек винаги съжалява повече за нещата, които НЕ е казал или направил, отколкото обратното.
както винаги си категорична до изчерпателност
crocus написа:
и продължавам да правя. Не сме ли всички хора така?!
Все мисля, мисля, мисля и накрая все грешки стават! Дали наистина са грешки, не знам, но околните все така ми казват, че съм сгрешила. Вече даже се замислям, дали да не взема да им вярвам...:)
Все мисля, мисля, мисля и накрая все грешки стават! Дали наистина са грешки, не знам, но околните все така ми казват, че съм сгрешила. Вече даже се замислям, дали да не взема да им вярвам...:)
от грешката да забравим нещо важно за вършене до тази да изкипим млякото поради заплесване :))
ady написа:
три големи грешки,бих искала да не съм ги допускала, но нямаше да съм това което съм сега.
мисля за осъзнаването :))
krotalka написа:
Правила съм, правя и сигурно ще правя още глупости! Не см безгрешна!
Никоя глупост от младоста си, не бих променила! Нали именно поуките от грешките, които съм направила, ме правят това което съм! Не искам да съм друга!
Никоя глупост от младоста си, не бих променила! Нали именно поуките от грешките, които съм направила, ме правят това което съм! Не искам да съм друга!
абе аз не съм толкова крайна ( въпреки че така изглеждам :))
60.
elpidaa -
"sowhat - да, ако дават шанс ...
30.07.2009 18:50
30.07.2009 18:50
"sowhat - да, ако дават шанс " - според мен винаги има шанс, с едно единствено изключение!
цитирайsowhat написа:
мисля :))
ka4ak написа:
Историята това ни показва,така че има надежда докато дишаме!
мисля :))
Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето е да го направиш :)
Има неща, за които съжалявам, че съм ги правил, но... стореното си е сторено и е част от нашият живот.
Тази част, която не можем да променим защото е в миналото ни, но... можем да се поучим от нея, за да сме по-добри в бъдещето си.
В това е смисълът на опита - да се учиш от грешките си и да имаш силата да продължиш напред.
Ако можехме да поправяме всичко със задна дата, на кой ли би му пукало от това, което върши??!
цитирайИма неща, за които съжалявам, че съм ги правил, но... стореното си е сторено и е част от нашият живот.
Тази част, която не можем да променим защото е в миналото ни, но... можем да се поучим от нея, за да сме по-добри в бъдещето си.
В това е смисълът на опита - да се учиш от грешките си и да имаш силата да продължиш напред.
Ако можехме да поправяме всичко със задна дата, на кой ли би му пукало от това, което върши??!
63.
fabula -
Здравей, Ем:)
30.07.2009 19:33
30.07.2009 19:33
Оказва се, че живея в дом на любов - грешките ме обичат и не ме оставят на безгрешието, а самата аз съм влюбена в глупостите.
откъдето и да го погледнеш хармонията е меко казано - екстравагантна... дано стане демоде всичко това, което ни шушнат дяволчетата :)
цитирайоткъдето и да го погледнеш хармонията е меко казано - екстравагантна... дано стане демоде всичко това, което ни шушнат дяволчетата :)
Глупост проявявам чат пат,а някои грешки от младостта все още не мога да поправя.Сега се замислям кои ми грешки са били повече - тези от глупост или тези от много мислене. И кои са били по-опасни.
цитирайот глупостите, които съм правил, пък и правя - те са част от нашата същност. Бог ги е заложил в нас като код, които ни прави различни и свободни.
цитирай Моята глупост е на 6 месеца вече. По-хубава нема, въобще не възнамерявам да я поправям. :-) Даже, да ти кажа под сурдинка, сме решили с таткото да я повторим. Ма на никой да не казваш.
цитирайcopycat написа:
Моята глупост е на 6 месеца вече. По-хубава нема, въобще не възнамерявам да я поправям. :-) Даже, да ти кажа под сурдинка, сме решили с таткото да я повторим. Ма на никой да не казваш.
оооо утре ще има пост за тия глупости да ти кажа и аз под сурдинка.
ама те са ми най най любимите
lovehunter написа:
от глупостите, които съм правил, пък и правя - те са част от нашата същност. Бог ги е заложил в нас като код, които ни прави различни и свободни.
помисли хубаво. нито един стих ли не си редактирал от миналото си ? :))
sestra написа:
Глупост проявявам чат пат,а някои грешки от младостта все още не мога да поправя.Сега се замислям кои ми грешки са били повече - тези от глупост или тези от много мислене. И кои са били по-опасни.
моите са били и от много мислене.
май да си руса е по добре :)
"Глупости правят умните хора. За останалите е ежедневие."
Обожавам да правя глупости,
а после се чудя как да ги оправям:)))
...обаче някои от тях не могат да се поправят:(
цитирайОбожавам да правя глупости,
а после се чудя как да ги оправям:)))
...обаче някои от тях не могат да се поправят:(
fabula написа:
Оказва се, че живея в дом на любов - грешките ме обичат и не ме оставят на безгрешието, а самата аз съм влюбена в глупостите.
откъдето и да го погледнеш хармонията е меко казано - екстравагантна... дано стане демоде всичко това, което ни шушнат дяволчетата :)
откъдето и да го погледнеш хармонията е меко казано - екстравагантна... дано стане демоде всичко това, което ни шушнат дяволчетата :)
хубаво е да те обичат, екстравагантирай се :)) докато ти позволяват
valsodar написа:
Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето е да го направиш :)
Има неща, за които съжалявам, че съм ги правил, но... стореното си е сторено и е част от нашият живот.
Тази част, която не можем да променим защото е в миналото ни, но... можем да се поучим от нея, за да сме по-добри в бъдещето си.
В това е смисълът на опита - да се учиш от грешките си и да имаш силата да продължиш напред.
Ако можехме да поправяме всичко със задна дата, на кой ли би му пукало от това, което върши??!
Има неща, за които съжалявам, че съм ги правил, но... стореното си е сторено и е част от нашият живот.
Тази част, която не можем да променим защото е в миналото ни, но... можем да се поучим от нея, за да сме по-добри в бъдещето си.
В това е смисълът на опита - да се учиш от грешките си и да имаш силата да продължиш напред.
Ако можехме да поправяме всичко със задна дата, на кой ли би му пукало от това, което върши??!
но за някои извинения е хубаво , че още не е късно. както и за някои прошки , разбира се
teachme написа:
"Глупости правят умните хора. За останалите е ежедневие."
Обожавам да правя глупости,
а после се чудя как да ги оправям:)))
...обаче някои от тях не могат да се поправят:(
Обожавам да правя глупости,
а после се чудя как да ги оправям:)))
...обаче някои от тях не могат да се поправят:(
неповторим.
знаеш ли , добре е да знаеш че глупостта ти не е ежедневие.
тези за които е , дори не го знаят, удобно им е в нея
ka4ak написа:
sowhat написа:
мисля :))
ka4ak написа:
Историята това ни показва,така че има надежда докато дишаме!
мисля :))
жените не бяха ли като цветя?
ти да си виждал глупаво цвете - я малко камъни в твоята градина ? :)
elpidaa написа:
"sowhat - да, ако дават шанс " - според мен винаги има шанс, с едно единствено изключение!
относно шанса винаги може да се поспори :))
bonvivan написа:
единствено вселената и човешката глупост са безкрайни, като не съм сигурен за първото
въпреки че съм руса виво и в никакъв случай не претендирам да съм айнщайн :)
miralyub написа:
грешките на младостта са най-сладки:)))
а и да кажа- колкото навъртам години - толкова не се трогвам от грешките си:)
а и да кажа- колкото навъртам години - толкова не се трогвам от грешките си:)
но някои плачат да бъдат поправени
лично мнение :)
kalinkamarinova написа:
От всяка грешка научаваш нещо ново. Грешките ни са допринесли най-много за това какви хора сме днес. Извод:Ако се харесваме, значи нито една "грешка" в нашия живот не е била напразна.Ако се обичаме,значи трябва да обичаме и грешките си.:)
това е едно страхотно мнение.
наистина е така .
може би трябва да питам, обичаме ли се достатъчно ? :)
ran написа:
... трудно възприемам от ...
и
... трудно е възприета от ...
а самокритика май няма. или критикуваш себе си, предишния, или не можеш да се отделиш от него и го оправдаваш :)
и
... трудно е възприета от ...
а самокритика май няма. или критикуваш себе си, предишния, или не можеш да се отделиш от него и го оправдаваш :)
а самокритика, към мен днешния , заради мен предишния ? :)
flyco написа:
Грешките на младостта ли :) като мине време ги забравям, а ако все пак ги помня то е с някакво добро чувство. А ако работата е опряла до поправка... това според мен означава, че съжаляваме за нещо. То не може да се поправи така както ни се иска - все едно, че не е било, няма такъв начин, но пък ни помага за в бъдеще - да избегнем момента на съжаляването.
Освен това когато човек е млад той все още си изгражда модели на поведение. Адекватните решения към кой модел да се обърнеш в дадена ситуация са все още не укрепнали, затова се получават грешки. От друга страна един възрастен човек с богат житейски опит поставен в непозната ситуация също може да направи грешка, която изглежда още по-глупава от тази на някой младеж. Всъщност по въпроса за глупостта всеки може да напише стотина страници свободни съчинения - и като приключи едва ли ще е сбъркал нещо. Толкова е субективно...
Освен това когато човек е млад той все още си изгражда модели на поведение. Адекватните решения към кой модел да се обърнеш в дадена ситуация са все още не укрепнали, затова се получават грешки. От друга страна един възрастен човек с богат житейски опит поставен в непозната ситуация също може да направи грешка, която изглежда още по-глупава от тази на някой младеж. Всъщност по въпроса за глупостта всеки може да напише стотина страници свободни съчинения - и като приключи едва ли ще е сбъркал нещо. Толкова е субективно...
всичко опира до момента с глупостите и умните хора :))
точно с такива непрестанно се боря...
ама то е като да си блъскаш главата в стената,
ей с това не мога да се примиря.
Моите глупости са есенцията, тръпката, без която
животът би бил адски скучен,
битката с глупостта, или иначе казано простотията...си е мисия невъзможна!
цитирайама то е като да си блъскаш главата в стената,
ей с това не мога да се примиря.
Моите глупости са есенцията, тръпката, без която
животът би бил адски скучен,
битката с глупостта, или иначе казано простотията...си е мисия невъзможна!
и глупостта като една демокрация накрая ги изяжда навместо децата си
цитираймного редакции са имали, но тях не ги смятам към глупостите, които правя.
Понякога човек съжалява за някои неща, но го прави, без да осъзнава, че не е могло да бъде иначе, че това е той.
цитирайПонякога човек съжалява за някои неща, но го прави, без да осъзнава, че не е могло да бъде иначе, че това е той.
Само красиво,не осъзнало че е красиво и криещо същината си!!!
цитирайколко много такива плачат да бъдат изядени,
ама на - все така целички си ходят,
незахапани дори...
хайде лека...че утре е петък - уйкенд,
тъй да се каже - що посрещане ме чакааа...
цитирайама на - все така целички си ходят,
незахапани дори...
хайде лека...че утре е петък - уйкенд,
тъй да се каже - що посрещане ме чакааа...
и мен :))
цитирайАз никога не искам да върна времето и си обичам всяка глупост, защото ме е научила на нещо.:))
цитирайсобствената си глупост :))
цитирайАми тя ми е най-свидна.:) Как иначе да оценя кога постъпвам умно?:)
цитирайвъпреки годините ,които /о, боже кога се навъртяха!/
май не съжалявам за сторените такива
и ако се повтори всичко отначало , почти съм сигурна ,че пак ще съм същата
всъщност иска ми се да ги изживея отново тези мои глупости!
цитираймай не съжалявам за сторените такива
и ако се повтори всичко отначало , почти съм сигурна ,че пак ще съм същата
всъщност иска ми се да ги изживея отново тези мои глупости!
да има и положителен заряд...ако не е фатална,, но мисля, че не за това иде реч...много са ми джиджени грешките и тъка ма осфвежават чи понякога свалам по некое и друго килО...:)
цитирайkosara2008 написа:
да има и положителен заряд...ако не е фатална,, но мисля, че не за това иде реч...много са ми джиджени грешките и тъка ма осфвежават чи понякога свалам по некое и друго килО...:)
и после го връщаш- килото-хаха
е, няма значение, важното е да става движение
джижен ден
Щеще да е прекалено лесно и скучно без грешките.Не бих казала,че се радвам когато направя някоя глупост,но благодарение на нея много неща се променят и имам повече нови цели.Сега като се сетя за някоя грешка и ми е смешно къде ми е бил акълът.Какво да се прави постоянно греша,но това е живота веднъж взимаш правилното решение-друг път не.Имаше една мисъл-Не е страшно че грешим,страшното е че повтаряме грешките си :)
цитирайда не правя глупости, а това понякога си е голяма глупост :-)
иначе, най-голямата ми глупост май е това, че реших, че създаването на семейство може да почака за сметка на това да се изуча и уж да правя кариера някаква... (да поясня само, ученето не го смятам за глупост)
цитирайиначе, най-голямата ми глупост май е това, че реших, че създаването на семейство може да почака за сметка на това да се изуча и уж да правя кариера някаква... (да поясня само, ученето не го смятам за глупост)
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 63729
Блогрол
1. Геноцид
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано