Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2009 09:53 - относно каузите 2
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8814 Коментари: 51 Гласове:
11

Последна промяна: 29.07.2009 10:27



вчера докато съвсем отговорно и идейно приех присърце каузата на блогърите да спасим християнските храмове от разрухата, която ги е обхванала , из блога и из социалните мрежи тръгна ето този призив:


"МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!! Това е банковата сметка на едно младо момиче,което се нуждае от вашата помощ BG56STSA93000012893098 - Деница Пандова Кобурова на 23 години от София...вчера Дени претърпя тежка мозъчна операция,но трябват още средства за редица тестове и ядрено магнитни резонанси...за това МОЛЯ всеки ,който има на сърце да дари колкото иска за възстановяването на един млад живот...БЛАГОДАРЯ ВИ от името на нейното и моето семейство"


сега искам да ви задам един въпрос.

вие пратихте ли пари на тази банкова сметка?
аз не.
няма и да пратя , докато не видя

- момичето на снимка
- телефони за връзка
-домашен адрес
-лекарска експертиза , сканирана и приложена към молбата
и още куп документи , които да ме убедят , че Деница Пандурова не е фантом.

моля всеки от сърце , нищо не значи. аз мога да измисля подобен текст и още по сърцераздирателен , за да ме пратите на почивка на Карибите.
ако бях без чест и без съвест, да бих го направила .
и вие, като едни добри хора, щяхте да лишите децата си от нови маратонки за мохитото ми на плажа.

защо ви го казвам ли :
ами защото искам децата ви да имат нови маратонки.
и защото наистина бих искала да се помогне на Деница, ако има такова лице, но бих искала някой да ме убеди, че то наистина съществува.

аз лично разбрах, за това момиче от поста на elpida, а под него пише че е копиран от пост на viki11-
вики доста често е казвала че е болна от рак, но не е търсила финансова помощ чрез блога .

и да се върна на каузите :
когато човек застане и се изправи зад една кауза, той трябва е да е прозрачен и открит.
всичко друго, мирише на гнило.5:12 -



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - същото
29.07.2009 10:28
си мисля и аз.Факт е,че със съчувствието на хората се спекулира много. и за съжаление покрай сухото гори и суровото.
цитирай
2. sunflower - съгласна съм с теб
29.07.2009 10:30
ако не бях в дълбока финансова криза, бих помогнала по-скоро на това момче :

http://help-evgeni.com/ - на сайта има снимки и епикризи

научих за него от:

http://urbanjoga.blog.bg/izkustvo/2009/07/28/blagotvoritelni-izlojbi-za-evgeni.370502

надявам се, нямаш нищо против, че споменавам това тук, ... все пак имам задната мисъл, че много хора те четат и ...
цитирай
3. sowhat - сън
29.07.2009 10:34
нямам нищо против, каузите когато са прозрачни.
няма нищо против и това момиче - може да е вярно.

искам да добавя нещо, преди няма и месец , ограбиха моя близка роднина , възрастна жена , чиято дъщеря е в англия с наглата лъжа , че тя убила дете с колата.

странното е че знаели коя точно е нейната къща на село и как се казват роднините й и всичко.

другото - два дни след смъртта на вуйчо , когато баба ми остана сама измамиха и ограбиха и нея.

което ме наведе на мисълта за организирано проучване.
освен измамата и злонамереността.
простете ми , но не съм шаран и на бастуни не се ловя
цитирай
4. sowhat - бенра
29.07.2009 10:36
факт е.
затова аз искам доказателства и пълна прозрачност.
а не просто някаква молба.

цитирай
5. yuliya2006 - ПОЗДРАВИ ЗА ПОЗИЦИЯТА! С ОБИЧ ...
29.07.2009 10:36
ПОЗДРАВИ ЗА ПОЗИЦИЯТА!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. sowhat - благодаря джули
29.07.2009 10:41
поздрави и на теб!
цитирай
7. krotalka - Соу,
29.07.2009 10:50
от няколко дни си мисля по тези въпроси, даже написах нещо, което не посмях да пусна. Сега се престраших...
цитирай
8. sowhat - сега ще погледна кроти
29.07.2009 10:55
а аз като мисля мисля толкова шумно , че не мога да замълча
цитирай
9. miralyub - Соу, напълно си права. вчера като ...
29.07.2009 10:56
Соу, напълно си права.
вчера като заваляха постинги с присъединяване, ме напуши смях.
нямах време, че бях все в движение, но си мислех и аз да прасна едно пояснение- че като копи-пействаш един такъв текст - си е направо губене на време да си го четем тук един кръг хора, плюс някой отвън.
идеята е авторът на блога да го направиш и да даде пример- ето , аз дадох пари- направете го и вие.
никой обаче не каза, че е откликнал финансово, което , знаем, че и няма как да стане- защото никой не е сигурен къде отиват парите му.
за мен това са кухи инициативи.
цитирай
10. sowhat - мира, освен че е кухо
29.07.2009 11:02
няма факти.
просто моля ... ( и текст в скобите)
изследвания , ямр ...

това го правя цяла зима, и да скъпо е , но не и до там че да не мога да си го позволя.

когато човек моли за помощ, трябва да е максимално ясен, точен и изчерпателен.

факт
цитирай
11. tili - Да,да! напълно си
29.07.2009 11:36
права, Соу ! Непрекъснато пращам СМС -и за по левче и имам съмнения, че някой си събира за Майбах, но нещо ме пъне да го правя. Едно съмнение - дали пък наистина...
цитирай
12. gothic - Не знам...
29.07.2009 11:41
бездруго смятам благотворителността за малко палиативна дейност....
цитирай
13. teachme - Може да звуча като
29.07.2009 11:43
Тома Неверни,
но и аз като теб "няма и да пратя , докато не видя"
Защото...на толкова измами сме свидетели,
че е трудно да се разпознае истината вече.
За съжаление, наистина нуждаещите се обаче,
страдат от това!
цитирай
14. sowhat - готик
29.07.2009 11:43
аз смятам благотворителността за дело свято и богоугодно, когато е насочена правилно и когато се прави от чисто сърце , вяра и идеализъм, а не от глупост
цитирай
15. sowhat - тили
29.07.2009 11:45
и аз пращам понякога и си викам, че не може да има чак такава наглост
цитирай
16. sowhat - тийч
29.07.2009 11:47
аз не съм нито безсърдечна, нито ледената кралица
но не съм и поредната руса наивница също , разбира се
права си
цитирай
17. gothic - Абсолютно вярно....
29.07.2009 11:57
sowhat написа:
аз смятам благотворителността за дело свято и богоугодно, когато е насочена правилно и когато се прави от чисто сърце , вяра и идеализъм, а не от глупост


Но като гледам около най-светлите български празници, как разни елементи, на светлинни години от качествата, които изброяваш, се вживяват драматично (и фалшиво) в ролята си на месии и ми става гадно. А от смс - ите операторите си прибират процента. За ква благотворителност говорим тогава? Истинската е тиха, скромна, ненатрапчива...често ананимна.
цитирай
18. sowhat - и ти си прав
29.07.2009 11:59
и да отбележа.
до сега нито един не мина да каже - аз пратих , защото ...
цитирай
19. teachme - Виж sms пращам
29.07.2009 11:59
като за световно:)
на спиращи ме на улицата - давам,
но в банкова сметка само веднъж, преди години
като беше началото на този вид оказване на помощ,
с времето мисля се промениха нещата,
всеки за всичко изписва номер - не става така.
Знам, че със здравето не бива да се спекулира,
защото съдбата после ти го връща.
Наскоро излъгах, че съм на лекар...
още същия ден така се разболях...
два дни почти без глас бачках:(
цитирай
20. sowhat - No mires para abajo
29.07.2009 12:01
не поглеждай надолу тийч ми

всеки може да е милостив по свой си начин, не непременно афиширано
цитирай
21. flyco - ...
29.07.2009 12:02
Съжалявам за момичето, фантом или не.
Не мога да помогна. Толкова много хора имат нужда от помощ, преди няколко дни дадохме каквото можахме за здравето на едно непознато момченце. Знам, че е нищо и че освен това не е индулгенция, просто колкото толкова.
А що се отнася до конкретния случай, да Соу, мисля същото - трябва яснота, трябва лична среща дори, трябва да се убеден и да повярваш, че има смисъл.
цитирай
22. sowhat - fly
29.07.2009 12:08
преди няколко дни и аз ти казах , че съжалявам
и разбирам съвсем добре нещата.
помня и че ми каза че хората са ти пратили експертизи и лекарски решения и какво ли не.
за съжаление тук никъде не виждам нещо такова
цитирай
23. teachme - И друго...
29.07.2009 12:10
нуждаещите се от помощ
са страшно много -
как да помогнеш на всички?
цитирай
24. sowhat - държавата
29.07.2009 12:16
е абдикирала

ако вместо нови мерцедеси помагаха, света щеше да е едно по различно място
цитирай
25. teachme - Ако ще е някакво успокоение...
29.07.2009 12:36
не само в БГ е така...май.
Наскоро гледах филм (толкова рядко вече ми се случва, че е направо събитие:)
американ беше,
та гл.герой там стигна до крими ситуация,
за да събере пари за трансплантация за спасяване на живота на детето си.
цитирай
26. vanya70 - Не се включих в банковата сметка, защото....
29.07.2009 13:26
...и аз отдавна не вярвам на каузи, в които се иска събиране на пари... вероятно понякога, наистина, е за това, за което се пише, но повече са измамите... и затова такива призиви не подкрепям, ако не съм сигурна...

НО ... за съжаление ми се струва, че хора, четящи блога слагат знак на равенство между такива призиви и каузата за старите църкви... и смятат, че за църквите се искат пари, а мисля, че основното в каузата "Да спасим старите църкви" е събиране на информация и идеи за намиране на пътечка, по която ние (като граждани) можем да направим нещо...

Поздарав! :)
цитирай
27. bambola - абсолютно си права..
29.07.2009 13:31
................мразя банковите сметки.

Говориш за мнoгo неща ,ако започна да коментирам всички ще мине денят. Само едно нещо, обикновено всички следоперационни проби влизат в пакета на операцията.
цитирай
28. tili - По празниците
29.07.2009 14:00
Сина ми и приятели отиват в някой дом за деца и питат от какво имат нужда. И заедно с дежурните играчки и лакомства занасят я тонове памперси, я фотоапарат, за да се снимат празниците на децата и още други неща... Никой не крещи и не се изявява по медиите - просто го правят и са щастливи, когато децата им изпеят песничка. Това го правеше и нашата компания още по соцвреме, когато на едно дете в сиропиталище се полагаха по 20 лв на месец, живееха в затънтени села, а селските дивачета им викаха "копелета" и ги гонеха с камъни.
цитирай
29. sowhat - това е пътя обикновено, тили
29.07.2009 14:27
познавам хора от блога, които редовно правят дарителство, без да се шуми около това.
целта на този пост е да кажа, на вас, тези които ме четете и споделяте, че за мен има нещо нередно в начинът на поднасяне на обявата.
толкова.

може да е съвсем искрен призив за помощ, не отричам. но информацията , която е подадена е съвсем малко
цитирай
30. sowhat - възможно е бамбс
29.07.2009 14:28
да не достигат парите на хората , все пак тук е българия, където не спират да ти искат и още и още пари и има и корупция, но аз бих искала повече информация.
това е
цитирай
31. sowhat - ваня може би е нормално
29.07.2009 14:31
хората да поставят знак за равенството и причината за това е, че не се чете внимателно и не се вниква в текстовете.

да го кажем така - жегата е виновна
цитирай
32. sowhat - тийч
29.07.2009 14:32
не е успокоение. по никой начин.
когато измамниците решат да правят пари на гърба на другите, не е
цитирай
33. elpidaa - да, съгласна съм с теб. честно ка...
29.07.2009 16:01
да, съгласна съм с теб.
честно казано си помислих...почти същото, но видях, че доста съществуващи и пишещи хора тук са го постнали.
ще изтрия постинга от блога си. но ще потърся в нета..., възможно е да съществува такова момиче.

btw, бих искала да помогна на каузата за църквите, но честно казано още не съм наясно как бих могла...освен чрез парични средства разбира се. извинявай, че е извън темата.
цитирай
34. sowhat - за сега набираме хора
29.07.2009 16:08
съпричастни към каузата.
идеята е формиране на гражданско блог общество.
петиция, съдействие на бпц и съответните общини , планове и проекти за възстановяване.
трябват ни много и различни хора , с различни професии, за да помогне всеки кой както може.
последното нещо са парите.
никой в момента не е тръгнал да набира дарителски сметки и това ще е последното, което ще направи- най важното е да се изгради първо организация, която да работи при истинска гласност и прозрачност, така че да се докаже, че и блогърите / българите сме достойно племе и успяваме да пазим светините си
цитирай
35. elpidaa - Соу
29.07.2009 16:10
Благодаря ти!
Ще прочета повече за това тъй като бих искала да помогна с каквото трябва.
Включи ме в списъка!
Благодаря.
цитирай
36. sowhat - разбира се
29.07.2009 16:29
миличка , благодаря ти
цитирай
37. mamas - Соу, и аз копирах тази обява -
29.07.2009 19:55
даже смених с нея съдържанието на поста за срещата в Ямбол. Макар че много пъти съм се замисляла за това, което казваш, направих го спонтанно...
Права си, толкова много станаха измамниците, че човек все трябва да подхожда със съмнение...
цитирай
38. ka4ak - Еми, искам да ти кажа че и аз го бях копирал,но получих л.с
30.07.2009 00:37
И бях помолен да я сваля.Така че това не е актуално.
Не знам колко други са получили.
цитирай
39. sowhat - владо това че си го свалил
30.07.2009 08:38
не значи , че съмненията са отпаднали.
утре може да се яви ново лице с нов призив и да се опита да налови нови шарани.
това е
цитирай
40. sowhat - мами
30.07.2009 08:39
точно пък в ямбол са най големите измамници и тях визирах като споменах ограбените си роднини.
тъпо, много тъпо
цитирай
41. valsodar - Бомбаджийка! :)
30.07.2009 08:59
Айде пак с бомби в блатото!
Че какво му е лошото бре Соу?
Копираш постинга и си добър човек, не го копираш - значи си егоист и темерут, та нещата са толкова прости.

Аз например, подкрепям гладуващите в Африка - ям с две филийки хляб по-малко, за да има и за тях!
Разликата я компенсирам с пържоли, казват че са били много вредни??!

Имам малък опит в социални кампании, от тях научих че попадналите в беда не се нуждаят само от пари, но нали това е най-лесното за даване?!
Даваш някой лев, копираш постинг и се чувстваш завършен християнин, съвестта ти е успокоена и ангелски хор ти припява в ухото - Аве Мария!

И за какво ти бе да бомбиш надеждите на хората? :)
цитирай
42. анонимен - А viki11
30.07.2009 09:01
по нЕкое време изтри въпросното послание... ;-)

\m/
//
цитирай
43. sowhat - защото съм соу, радо
30.07.2009 09:12
и ако не бях соу, щях да направя копи пейст и всичко щеше да е супер лесно.
и да пратя 20 лева да си купя индулгенция .
и се питам колко ли хора лишават от нещо собствените си деца , в името на чистата съвест?
цитирай
44. sowhat - зли, гениялност моя
30.07.2009 09:13
да ти кажа въобще не ми дреме какво е направили вики.
дреме ми когато добри и наивни хора се връзват, на тъпи послания, съшити с бели конци.
цитирай
45. анонимен - Самопризнание, което ще съсипе прекрасния ми имидж:
30.07.2009 09:23
Вчера един пич каза "Според теб Доган случайно ли изтърси онова преди изборите?" Да, не е случайно и вдигна избирателната активност. Обаче не и моята! :-P

За viki11: пръдна и мръдна...

\m/
//
цитирай
46. kosara2008 - Е,
30.07.2009 09:31
и аз прекопирах призива...наистина доста наивно беше, навярно защото тези дни съм само на първа...толкова си вярна, разбира се и искрено се надявам да не съм била "канарче", а да съм станала съпричастна към нечия съдба...копирах го то комфи, после получих ЛС, че има друга алтернатива за средствата, авангарди ми писа , че при вики11 е изтрито, ех тва си ...история Е...а наистина има толкова драми с измами, кой ли не е бил обект на такива домогвания...но изведнъж сърцето ми се сви...четеш и немеш от въртележката на нечий ад...дам,

приветствам инициятивата за Храмовете - светини...може би в един момент с ще се включа, но с нещо, но трябва да си го измисля и да е съвсем, съвсем реално да си претегля силите... реално...следя с вълнение всичко и ме смятайте за ваш съмишленик,
цитирай
47. sowhat - косара
30.07.2009 09:35
аз не ви съдя, нито ви упреквам.
целта на този пост беше да алармирам за нередност, която ме подразни.

може и да има такова лице , нямам нищо против. но имам против липсата на информация
цитирай
48. sowhat - зли
30.07.2009 09:43
в изхвърлянето винаги има опасност, да бъдеш взет за боклук и някой да те изхвърли окончателно.
според мен, бай сопол, точно това направи
цитирай
49. kosara2008 - ...
30.07.2009 10:02
едва ли съм си и помислила, че можеш да ме съдиш, просто си се включих като коментар защото си абсолютно права, само толкова...наистина е необходимо да сме внимателни към такива призиви...
цитирай
50. sowhat - знам слънце
30.07.2009 22:43
и не бих го направила ако не мислех че е необходимо
цитирай
51. malkiatprintz - Напъло съгласен – и смс-и не пускам ...
01.08.2009 06:20
Напъло съгласен – и смс-и не пускам по тази причина, защото операторът си прибира парсата от благотворителните смс-и, държавата (която като е за даване се прави на умряла лисица) си прибира 20 % ДДС от парите за помощ и останалото, ако остане...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6301876
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031