Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2009 11:09 - камъчета по огледалото на океана ( мисли и миди )
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2138 Коментари: 22 Гласове:
8

Последна промяна: 18.07.2009 14:35


сега разбирам защо не харесвам продиджи
може би са гениални, може би съм прекалено руса и ограничена, може би имам още твърде много стени които трябва да сваля.
странно.
никога не възприемаме музиката по един и същи начин.
помниш ли когато ти казах какво е за мен музиката?
музиката е образ
само на първо слушане може да е просто музика , след това идват останалите неща първо може да е настроение, после чувство, усещане, понякога дори плът.
ала в продиджи не го усещам. може би вътре съм акордирана погрешно. може би трептим на различни честоти...

клипът- историята за бягащият човек.
вуду пипъл
помниш ли бягащият човек на кинг?
знаеш ли защо бяга?
за да спаси дъщеричката си кейти, която  умира.умира от най тривиална бронхоплевмония в бъдещето.
Jump jump jump
И в мен е заложено оцеляване.
понякога ми се иска да не е толкова силен инстинкта ми за самосъхранение.
но го имам. кодиран генно.
дали бягат защото са богати? по скоро бягат , за да оцелеят.
колкото до богатите - помниш ли какво ти казах - парите не правят никого щастлив. не ти дават автоматичен пропуск за рая. просто рай на земята няма.
няма.
и колкото и за се стремим към пълна завършеност, никога не я постигаме , винаги има нещо к да липсва. онова което нямаш.
амбиция. амбиция не е мръсна дума.
амбицията е мотива, за да вървиш напред. за мен- лично.
ако нямах амбиция, днес нямаше да знам и две думи на английски, щях да копам царевица или да съм просто поредната desperate housewive

нямаме пари, скъпа (пишеше Буковски). а аз се записах да следвам. трябваше да направя нещо с живота си . със себе си .
трябваше.
не мисля, че да искаш по - добър живот е лошо.
  животът ни  удря по различен начин. и по различни пътища сме намирали да речем почти еднакви ценностти, но съм научила , че не трябва  че трябва да падна там където съм скочила. искам да падна по - далеч.
самюел  е невероятен.
просто стойностстни системи.
махтуб
"и ако мога да избегна и този кръст, татко, отклони го от мен
цитирам по памет молитвата на Иисус в Гетисманската градина.
някои кръстове са просто неизбежни скъпи.
дори за сина Божий.
колкото и страшно да звучи светът е имал нужда да понесе своят Хитлер. неизбежно е било. можеше да е с друго име, с друга визия и от друга държава, но е бил неизбежен.
само амбиция ли е бил Хитлер?
едва ли.
малко е смешно, но ще кажа че сам човек е само за тоалетната.
зад него е имало други подобни.
светът сам създава собствените си чудовища, а после сам ги изяжда.

шляп много жабчета пак и накуп, нали?

някои неща просто са неизбежни.днес утре в други ден... докато слушам самюел си мисля, че ""на брега е неизбежност. просто си стои и чака. денят.моментът. хората .секундата.


махтуб каквото е писано ще се случи.
нямам дъжд, скъпи Чарли, Ханк и Бук. превалял е . докато съм държала уморените си ръце свити в спящият си скут.
нямаме дъжд.
Барбер звучи като разсъмване вече.
по пладне






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - нямаме дъжд,скъпа
18.07.2009 11:36
но имаме око
да вижда и да знае
и ръце имаме
да прегърнем времето
и децата си
дори да не стига имаме триста пена,което си е все пак опция
и тенджери за пълнене
цитирай
2. sowhat - и един два часа
18.07.2009 11:38
в излишък, да си сресваме мислите и да им оплетем плитки, после имаме и ножици, нали ?
цитирай
3. dressy - аха,
18.07.2009 11:39
златноруси,с кеф да ги клъцнеш
цитирай
4. sowhat - аха
18.07.2009 11:47
поне нямаме проблем относно мисленето
цитирай
5. kalbotobg - ...
18.07.2009 11:48
sowhat, да имаш собствен вкус не те прави повреден, просто човек с вкус ;) !
цитирай
6. sowhat - благодаря
18.07.2009 11:56
може би е така, надявам се
цитирай
7. gibo - wow
18.07.2009 13:03
so bravissimo :) ne moga da sdurja da i da ne admiriram podoben post nai setne ne6o svqstno v bloga :) nedovolnite mladi v bg tctctctct bukovski sednal i rupa rqpa e tva mi se vizualizira ostavat ken kesi i estestestveno liubimiqt mi Vonegat :)
цитирай
8. soeasy - :)))
18.07.2009 13:06
Eдна друга руса амбиция))))))

http://soeasy.blog.bg/photos/78904/original/image_big_3325.jpg
цитирай
9. sowhat - хубаво сравнение изи
18.07.2009 13:25
soeasy написа:
Eдна друга руса амбиция))))))

http://soeasy.blog.bg/photos/78904/original/image_big_3325.jpg


благодаря за което ( но го приемам по скоро като ласкателство.)
не съм аз човека , който да се мери с марлене

руса амбиция е дума , подходяща за друг тип жени, но ми хареса за миг да се почувствам la femme fatale
цитирай
10. sowhat - благодаря ти гибо
18.07.2009 13:27
gibo написа:
so bravissimo :) ne moga da sdurja da i da ne admiriram podoben post nai setne ne6o svqstno v bloga :) nedovolnite mladi v bg tctctctct bukovski sednal i rupa rqpa e tva mi se vizualizira ostavat ken kesi i estestestveno liubimiqt mi Vonegat :)


радвам се , че не си от тъпите копелета

лека му пръст на вонегът.
и тенкс че се обади ( макар и на латиница - другият път ще те убия :))
цитирай
11. soeasy - :)))
18.07.2009 13:36
Просто илюстрирах думите ти за амбицията:)
цитирай
12. sowhat - да изи,
18.07.2009 13:47
разбирам
цитирай
13. tili - Музиката е цвят и
18.07.2009 14:26
всеки образ е музика за мен. А и това Адажио по обед - прекрасно е!
цитирай
14. sowhat - чудесно е тили
18.07.2009 14:28
но го свързвам с нещо много много тъжно и трагично ...
цитирай
15. miralyub - Соу, за твое успокоение и аз не въ...
18.07.2009 16:40
Соу, за твое успокоение и аз не възприемам Продиджи...
Мисля, че това е музика за друг тип хора...
цитирай
16. sestra - Каква музика харесваш
18.07.2009 21:12
има значение доколкото и различността има значение. Начинът, по който си го казала е уникален и мъдър така, както за мен музиката на Продиджи е уникална и сетивна. На това как различни музикални вкусове се сблъскват, се размислям да публикувам в моя блог. Дано ми се събере време... А ти, Соу, си бъди все такава :)
цитирай
17. flyco - ...
18.07.2009 21:55
Някъде около седем-осем месеца харесвах и продиджи :)
Сега ми звучи различно спрямо това, което харесвам.
Амбиция не е мръсна дума Соу, на къде обаче ти е насочен скока, според теб е напред, според друг настрани според трети назад. Както и да е, важното е как ти го възприемаш...интересно защо му обръщаш внимание. Може би освен разстоянието и посоката е важно и времето. Някои предпочитат да живеят за мига. Аз не съм от тях, но седем-осем месеца бях.
цитирай
18. kartinka - и кво?!:)
19.07.2009 06:25
разсъмването в ден насъщни се случи навреме тоз път...
внезапно / от твоя експресивен пост/ се сетих за Виан и сините охлюви...просто пак ми се лети
:)
все още мога да чувствам Продиджи/както и да се изписва на бг./
...животът ни засипва с обич еднакво- всички -
само дето ние сме различно високи...:)))
поздрави с невероятните облачни скулптори от таз сутрин
цитирай
19. sowhat - :)
19.07.2009 07:43
и кво кво
вуду пийпъл и алнолд шварцанегер.
добро утро и благодаря за облаците
цитирай
20. sowhat - няма значение посоката на скока флай
19.07.2009 07:44
важно е да скачаш.
:)
цитирай
21. sowhat - благодаря ти сестро
19.07.2009 07:45
хубаво да знам, че някой ме приема такава каквато съм , без особени уговорки :)
цитирай
22. sowhat - мире
19.07.2009 07:45
явно аз и ти сме другият тип, но пък соу уат, нали ? :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6301717
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031