Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2009 09:27 - дъждовно лято
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4044 Коментари: 42 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2009 09:44


какво може да се прави по време на дъждовното лято?
в общи линии почти нищо, по различно от онова което се прави през зимата.
аз обаче съм особена порода.
някак си твърде непримиримо ми е , да се затворя зад прозорците и да гледам дъжда и да се отчайвам.
лятото е кестени и липи.
кафето под тях.
пъстрите шарени рокли на момичетата ...
има и кестени има и липи. и дъжд. и по малко пъстри рокли. за туристи да не говорим.
но пък има минималната необходимост да се чувствам добре.
абе по добре ми стана , когато Мария ( най- добрата ми приятелка от детството и живееща в Канада) ми сподели - в Монреал, липите дори не успяват да цъфнат.
нямат мирис на липа...
а така
значи все пак по един показател ги бием канадците, нали?
имаме си липи, значи и лято.
и дъжд.
та какво е онова , което може да се прави в едно дъждовно лято?
ами да речем , можеш да идеш на театър и после на чаша вино с приятели.
така мина снощната ми вечер.
препоръчвам ви

„Шведска защита“ от Жорди Галсеран Малък градски театър „Зад канала“

Оригинално заглавие „Методът Грьонхолм“
Постановка Бина Харалампиева
Сценография и костюми Петя Стойкова
Музика Асен Аврамов

Участват Христо МУТАФЧИЕВ, Атанас АТАНАСОВ, Пенко ГОСПОДИНОВ, Василена АТАНАСОВА

image

Шведска защита ролево завърта ситуацията на избор на мениджър за мултинационална компания между четирима кандидати.
Кандидатите трима мъже и една жена се намират в пространство без изход,  въвлечени в безмилостна конкуренция помежду си, притиснати от група специалисти по човешки ресурси, подлагащи на нечовешки изпитания търпението, възпитанието и достойнството на кандидатите. 

Пиесата Методът Грьонхолм на Галсеран достига безпрецедентен за новата иберийска драматургия успех сред местната и международна критика и публика. От първата си постановка насам пиесата не е слизала от афишите на театрите по света (представяна е в двайсет страни, сред които Испания, Португалия, Франция, Германия, Великобритания) и е гледана от над милион зрители.

много свежа постановка, Христо Мутафчиев изключително естествен в ролята си , много добре импровизиращ ( според мен ) , придаващ истинският сол и пипер на образа си.

чудесна игра, много интересна история - интервю за работа в бъдещето, на фона на днешната безработица и световна криза, нищо не би ме учудило, дори и тоя начин на провеждане на интерю, а после една малка абсолют и мирис на липи...

кой ви каза, че е лятото е скучно? :)

п.п. довечера ще гледам чехов - " за вредата от тютюна и дружи шеги ", но това ще е предмет на друга тема :)
 






Тагове:   шведска защита,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Здравей Sowhat,
11.07.2009 09:32
Мъдрост и финес има при Теб. С удоволствие те чета...Слънчев ден. Благодаря ти за прекрасния музикален поздрав. Класика.
цитирай
2. miralyub - Привет, Соу! Точно вчера сутр...
11.07.2009 09:36
Привет, Соу!
Точно вчера сутринта се питах какво лято караме- много дъжд, малко слънце. Пфууу,днес със ставането - пак вали...а бяхме планували плаж:((((.
Театърът е добро решение, но в провинцията трудно ще ми свърши работа при продължително дъждовно време, затова лично аз отивам на варианта ПРИЯТЕЛИ:))).
цитирай
3. sowhat - мира , аз също съм в провинцията
11.07.2009 09:42
но пък от време на време има интересни вариянти и там, нека не забравяме , софия не е българия, но не мога да се съглася че нищо интересно не се случва в провинцията де :))

в този ред на мисли онзи ден си направих след работа 4 км разходка до язовира :))
единственото за което съжалих е , че не взех кучето и фотоапарата, затова смятам да я повторя в най скоро време и да споделя още един добър начин, за убийствено прекарване на едно дъждовно лято.
вече загубих надеждата да спре да вали, все повече почвам да се чувствам като ирландка :)), но гледам да си пазя доброто настроение, защото за през зимата ще са ми нужни мъъъъничко кестенови липови спомени :)

колкото за плажа, купих си нов бански, който тъжно наднича от чантата ми за плаж.

смятам да го разходя и него скоро, поради или въпреки дъжда :)
цитирай
4. sowhat - благодаря ти мия
11.07.2009 09:43
тази песен , в този си вариянт е най хубавото нещо , което съм слушала
невероятност, плътност, космос...
цитирай
5. mamas - Хайде и тук дъждовно!
11.07.2009 09:43
Поздравления за постинга! Все едно съм гледала постановката!
И един дъждовен поздрав от мен:

Дъжд

Най-после заваля!

Далечен гръм
откърти къс от небосвода.
Огнени стрели
подпалиха простора.
Разбързаха се хората,
подплашени
от дълго чаканото
и все пак - неочаквано...

Поисках дъжд -
и той дойде.
А не посмях
дори да се намокря!

Самозалъгването,
че на някого
си нужен...

цитирай
6. eleonoraknyazheva - Що никой не се сеща
11.07.2009 09:51
да качва записи на бг постановки в интернет? Мхм.
Добро утро, Соу.:)
цитирай
7. bambola - :)
11.07.2009 09:57
ей, гледала сам я тази постановка преди години тук и филм има дори а иначе, какво му е лошото на дъжда? да можеше да превали и тук по някое време, само да няма потопи.
Една приятелка в Лондон казва всяка година- тази година имахме 2 дена лято, миналата 3 и половина, останалото дъжд, не се оплаквай а колко хубаво мирише после тревата и колко е зелено, питаш ли си ние дето сме из степите и червената земя как я караме.
Една време ходихме с баба ми на почивка във Велинград, дори не се сещам къде е точно, но как ухаеше на липи....стискай ми палци днес, че съм на " тежка свадба" :)
приятен ден


цитирай
8. sowhat - благодаря мами
11.07.2009 09:59
предвид факта, че в ямбол обикновено има много добри постановки и често столичните театри гастролират, се надявам искрено да успееш скоро да разкажеш нещо, което пък аз съм пропуснала :)
цитирай
9. sowhat - ели , вероятно е неетично спрямо актьорите
11.07.2009 10:02
ако ги записвахме и качвахме, какъв би бил смисълът от труда им и ролите , тогава вероятно театрите биха били празни.
мислех за театър онлайн в реално време , и пак си мисля , какво би мотивирало актьора , ако залата е празна...
цитирай
10. sowhat - бамбс, успех днес на сватбата
11.07.2009 10:04
:)

не се оплаквам просто имах големи очаквания за лятото, май
мои приятели в ирландия постоянно живеят в дъжда, пък аз се наслаждавам на всяка секунда хубаво време тук

единственото, което ми е много криво, че още не успявам на събера приятелите си навън на барбекю и на люлката сред разцъфналите вече хортензии, защото ( ами не спира да вали бе :))
цитирай
11. mamas - Права си,
11.07.2009 10:06
в Ямбол има богат културен живот. За жалост, от тазгодишните театрални празници нищо не успях да усетя, все така се случваше - да имам други ангажименти...Иначе ходя редовно, а за премиерите на Ямболския театър почти винаги съм със специална покана (имам добри взаимоотношения с театъра).
цитирай
12. sowhat - мами, ямбол си ми е любов
11.07.2009 10:09
и авренските люляци и хубавите коктейли зад театъра :)
цитирай
13. palisandar - Липов цвят вали. Над времето. ...
11.07.2009 10:10
Липов цвят
вали.
Над времето.

–––––––––––––
Добрро утррро, Соу ! Канелна курабийка или от тортата на рожденика ? ))))
цитирай
14. sowhat - палисандър
11.07.2009 10:14
кокосовата
курабийка с канела
спря дъжда.

_______________

добро утро, карамел и шоколад
цитирай
15. palisandar - Джапанка за дъжд, дъждобран в ка...
11.07.2009 10:24
Джапанка за дъжд,
дъждобран в калъф,
и горицвет
зад ляво ухо.

)))
цитирай
16. sowhat - ценители по сандали джинджифил ...
11.07.2009 10:41
ценители по сандали
джинджифил зад усмивката
локвата е ментова

:))
цитирай
17. palisandar - Да попътуваме с пирогата в с...
11.07.2009 11:14
Да попътуваме
с пирогата
в сенките на кленове.

)))
цитирай
18. mmagy - Оглежда се небето в морето и за...
11.07.2009 11:43
Оглежда се небето в морето
и заплака.....
в опит да се слее с морето.
Но видя,че детето си играе в морето
и усмихна се пак небето.
Елате на морето
дори небето да се слее с морето....
та нали мокър от дъжд не се бои.....

Тук почти не вали,които може да си позволи да идва на море !
Слънчевоприветливи и с дъх на море усмивки за спокойни събота и неделя! :)
цитирай
19. soeasy - :)))
11.07.2009 12:41
http://www.youtube.com/watch?v=TS9_ipu9GKw
А след дъжда дъгата? 4 км са малко:PPP:))))
цитирай
20. sowhat - хахаххаа
11.07.2009 12:51
изи соу уат ?

4 са в едната посока само. ти ходи повече

http://www.youtube.com/watch?v=0ROalKnVZfU&feature=related

това е гордата мери , не е шега :)
цитирай
21. sowhat - маги, значи повече слънчеви дни
11.07.2009 12:53
и повече забавления :))
цитирай
22. sowhat - палисандър :))
11.07.2009 12:55
цвят от липи
тиктака
още една сянка мърка в зелено
цитирай
23. palisandar - Да, Соу,
11.07.2009 13:11
Тактува 3/4.
И лети
над
Титикака.

Раааааааааз, два и три ... )))

цитирай
24. soeasy - :p
11.07.2009 13:13
http://www.youtube.com/watch?v=4R6nmKjcSeU
цитирай
25. sowhat - моето парче е това изи
11.07.2009 13:28
http://www.youtube.com/watch?v=klIcu7r46Ig&feature=related

имаш невероятен усет към любимата ми музика, но ти трябва още една идея ( незнамсикво)
цитирай
26. sowhat - палисандър :))
11.07.2009 13:31
palisandar написа:
Тактува 3/4.
И лети
над
Титикака.

Раааааааааз, два и три ... )))




вълни валят по разсъмване
езерото спи

:)
цитирай
27. lubara - Недей бе, sowhat, ще вземеш да по...
11.07.2009 13:34
Недей бе, sowhat, ще вземеш да повярваш, че тютюна е вреден. И после, тази снимка на аватара си, ще трябва да я сменяш!
цитирай
28. sowhat - любо
11.07.2009 13:43
няма да я сменя. ей така ще я дължи да дразни. въпреки че аватара е естетическо арт фото. друг е въпроса колцина разбират от това :))
цитирай
29. soeasy - миролюбиво
11.07.2009 13:46
http://vbox7.com/play:79a68536
цитирай
30. sowhat - много добър вариант соу изи
11.07.2009 13:54
не бях го чувала
много благодаря :)
цитирай
31. tili - Докато четох постинга и
11.07.2009 16:03
коментарите се вмъкнах на сухо в хотела Калифорния и сега няма измъкване! Ще си прекарам там до вечерта пък ако ще и камъни да падат от небето! Thanks, Sow! Отново ми литна полумъртвата душичка заради теб!
цитирай
32. 5thangel - Какво може да се прави по време на ...
11.07.2009 16:32
Какво може да се прави по време на дъждовно лято? Елементарно! Може да се хване ръжда, а не тен:)
цитирай
33. allbi - що бе
11.07.2009 17:47
дъждовното си е еротично-влажно :Р
пък вчера даже Бог ни пусна лед за уискито :)))

на сухо мога да остана
но суха няма да остана
ако в сърцето имам рана...
уф, да се изнасям че се олях дъждовно ...
мани, ами тия гърмежи дано не скапят нета!!!
цитирай
34. esperance - :)))
11.07.2009 17:53
Ето и моето мнение по темата...

Аз лично си правя точно, каквото си искам, независимо дали е дъждовно или не.

Важното е, че лято, че съм Аз, че съм влюбена и че всички мои любими хора са здрави и щастливи!

Искренно ти желая Соу да имаш чудесна вечер, изпълнена само с низ от прекрасни моменти, това прави Жената щастлива :))))
цитирай
35. esperance - Opsss
11.07.2009 17:56
http://vbox7.com/play:58568800

И едно супер яко парче...

Chris Isaak - Wicked Game (бг Суб)

:P
цитирай
36. strega - а аз
11.07.2009 22:36
обичам да вали
чудесна причина да си остана вкъщи
:)
.....

надявам се да не се превърнем в Макондо, все пак
:)))))
цитирай
37. sowhat - хахахха,
12.07.2009 11:27
strega написа:
обичам да вали
чудесна причина да си остана вкъщи
:)
.....

надявам се да не се превърнем в Макондо, все пак
:)))))

и да ръждясат покривите на парамарибо, а нат :))
цитирай
38. sowhat - да, есперанса
12.07.2009 11:28
esperance написа:
http://vbox7.com/play:58568800

И едно супер яко парче...

Chris Isaak - Wicked Game (бг Суб)

:P

любовно си е отвсякъде , стига да ти е любовно :)
цитирай
39. sowhat - правя вечерите си такива
12.07.2009 11:30
esperance написа:
Ето и моето мнение по темата...

Аз лично си правя точно, каквото си искам, независимо дали е дъждовно или не.

Важното е, че лято, че съм Аз, че съм влюбена и че всички мои любими хора са здрави и щастливи!

Искренно ти желая Соу да имаш чудесна вечер, изпълнена само с низ от прекрасни моменти, това прави Жената щастлива :))))

каквито си поискам есперанса, пълня броениците с летни дни, за да имам за какво да мечтая през есента и да тъгувам през зимата :)
цитирай
40. sowhat - бен, тия гърмежи
12.07.2009 11:31
allbi написа:
дъждовното си е еротично-влажно :Р
пък вчера даже Бог ни пусна лед за уискито :)))

на сухо мога да остана
но суха няма да остана
ако в сърцето имам рана...
уф, да се изнасям че се олях дъждовно ...
мани, ами тия гърмежи дано не скапят нета!!!

скапаха на целият град електрониката :)) кво остава за някакъв си нет.
добре че имам добро добиче умело крадящо си нет (стига да го има де :))
цитирай
41. sowhat - хахаххаа
12.07.2009 11:33
5thangel написа:
Какво може да се прави по време на дъждовно лято? Елементарно! Може да се хване ръжда, а не тен:)


файфт ейндж, некой ден ще ме убиеш. ръждясала :)
цитирай
42. sowhat - тили
12.07.2009 11:34
tili написа:
коментарите се вмъкнах на сухо в хотела Калифорния и сега няма измъкване! Ще си прекарам там до вечерта пък ако ще и камъни да падат от небето! Thanks, Sow! Отново ми литна полумъртвата душичка заради теб!

парчето е не просто ценно, изключително е !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6317265
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930