Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2009 07:26 - Зелените очи на дявола
Автор: jazzgroove Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14345 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Каза ми,че съм дявол.Че изпивам всяка част от него.Каза ми,че съм взела душата му,и че сега тя ми принадлежи.Но аз не я искам.Не исках душа,искам сърце.Каза ми,че във всяка котка се крие дявол,а котките виждат в тъмното,също както аз всяко негово действие.Пак съм дявол.Странна логика.Каза ми,че само дяволът може да има толкова хубави крака и да си боядисам косите черни,защото само ангелите били руси.А аз не съм ангел, дявол съм.Каза ми да слагам по-силен грим,защото тази невинност не ми отива.А аз не искам хората от далече да разпознават в мен дявола,искам да се сливам с тях и да ги наблюдавам.Каза ми,че тези цигари ще ме погубят.Изсмях се,дяволът не умира,той живее вечно.Отвърнах му да спре със тази бира,на ангелите бирени кореми не отиват.И,че харча много за глупости ми каза,а на дявола му трябва само една бяла рокля за да не го познаят.Да,определено съм била дявол,само той може да остави тези белези по врата и гърбът му.Аз пък му казах,че се надявам да съм единственния дявол без рога,защото тогава наистина ще се превърна в такъв.Той се изсмя с онази своя бяла усмивка.Казах му,че е ангел,да ме търпи още,а той-няма как,ти ми взе душата.Взех му,обаче много повече.Взех му бъдещето,то е само мое и само аз съм в него.Дяволско ли е това?Каза ми,че само дяволът се смее толкова кокетно.А той от къде знае?И,че дяволът винаги има опашка.Той бил моята такава.Смятах,че той ме води,не аз него.Почувствах се щастлива.Каза ми,че пак ще пътува по работа във вторник.Вбесих се и му отвърнах,че искам нова маса в дневната.А той-да не бъда лукава и алчна.Ама нали съм дявол!?Казах му,че ще заспивам,защото утре трябва да пиша доклад,а той,че ще ми помогне.Нали съм дявол,другите трябва да работят за мен.Какъв ангел!Загледа се в очите ми и ми каза,че съм неговият дявол със зелени очи.После помълчахме малко.И други работи ми каза,а аз че тази вечер дяволът няма нужда от нежности,а от адски огън.Среднощни приказки между съпруг и съпруга.Ангел и дявол.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gushky - Толкова познато,
03.07.2009 12:06
"дявол със зелени очи" и моят приятел така ме нарича... Пишеш невероятно красиво и истински, пожелавам ти още много такава истинска любов като тази за която пишеш.(Извинявам се че говоря на "ти" но така го чувствам, следкато прочетох всичко написано от Вас)
Усмихнат ден ти желая :)
цитирай
2. jazzgroove - gushky,
03.07.2009 17:58
Благодаря!И разбира се на ти.За дяволите със зелени очи,няма формалности:)))))Поздрави!
цитирай
3. анонимен - Иренка, видя ли,
03.07.2009 18:19
че и твоят ,,ангел,,ти казва да спреш цигарите...Ставаме двама...Пушачке, послушай,де
цитирай
4. jazzgroove - Любооооо,
03.07.2009 18:43
мълчи!Идеята я има,трябва само да мина към изпълнение:)Скоро:)))
цитирай
5. анонимен - ИРЕНКА,
03.07.2009 20:19
,ПРЕДСТАВЯМ СИ ТЕ-ЗЕЛЕНООКА КРАСАВИЦА С БЯЛА РОКЛЯ И КРАСИВА УСМИВКА...Само,с цигарата не ми се връзва образът ти,хахаха, много ми харесва всичко написано от теб,многоооо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jazzgroove
Категория: Лични дневници
Прочетен: 138563
Постинги: 45
Коментари: 301
Гласове: 954
Архив