Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2009 08:58 - игра на сляпа баба
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3272 Коментари: 25 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2009 09:14


от два дни си играем с ЧЕЗ.
ама не на прескочи кобила или на дама, по скоро е нещо като садо - мазо, доста грубичко.
всеки ден около 9 и нещо , някой чичко дърпа шалтера и после една любезна девойка ми казва:
госпожо имате планово изключване. токът ще ви бъде възстановен в 16 часа , може и по рано.
мислите ли ?
мисля.
силно се надявам днес този сценарии да не се повтори , но ако се, обещавам , че ще ги скъсам.
ще пиша до агенцията за защита на потребителите, до министерството , до вестницитe, в блога и където се сетите още.
преживявам някак си факта, че е тъмно, ( хайде холан баба ми все едно време на ток си е светила), преживявам и липсата на интернет, преживявам факта че факс, скенер , принтер и копир са оф , нали имам джиесеми.
но не преживявам измамата.
защото първото нещо , което се прави в любимата ни фирма е да набутаме между 2 и 5 хилядарки , за да си платим тока. най редовно.
и изведнъж като  ела стой и гледай - 10 човека стоим по девет часа чинно и люпим семки. работата ще я вършим утре. или другото утре . или по още по другото утре. а може и по нощите. евентОално.

нямаше да недоволствам обаче ако нещата се развиваха по сценарий. уви не се.
токът го няма в 4 ри. няма го и в пет. няма го в пет и половина , след като милата госпожица още в 4 ри и половина ме е уведомила, че до секунди ще имаме ток. не е уточнила обаче колко още секунди.
сега си представете романтиката - хотел, гора, без ток.
чудничко.
направо ти идва да си опънеш една палатка на паркинга.
или да нарамиш пушката и да се наречеш комита.
в 6 тока просветва. урааааа!
цели пет минути имаме ток.
и после пак го няма. фризерите са на път да се превърнат във вани , рибите след малко нагледно ще покажат еволюцията на дарвин и ще си образуват бели дробове.
пак звъня на девойките от Чез. вече не са така любезни. аз все още се удържам.
и започват едни въпроси.
госпожо , проверихте ли си предпазителите?
обадете се след 10 минути.
проверено!
госпожо, около вас не свети ли ?
мииии свети викам - слънцето е пред залез, след малко и месечината ще блесне, чакам и Хаджи Димитър да дойде.
от тука насам ставаме груби :
госпожо, дайте си булстата, номера на платежното и абонатният номер.
тук вече избеснявам.
след като сме се чули с девойките вече около 145 пъти този ден, почваме да търсим под вола теле.
заявих че не съм длъжна да им давам нищо. имат си всичко в компютрите, цял ден сме си гукали и без тия данни и не съм длъжна да ги знам, след като имат и адреса и името на фирмата и могат да си проверят сами тия данни.
девойката продължава нервно да ми настоява , че трябва да ги дам, при което избухвам като малка водородна бомба и й заявавам, че не съм длъжна нищо, след като съм платила за определена услуга и очаквам като примерен клиент, да си получа онова, за което плащам.
иначе по принцип би могла да ми иска и размера на талията и гръдната обиколка, номера на обувките и продължителността на цикъла, друг е въпроса дали ще й кажа.
след скандала който съм вдигнала , много любезно ни пускат тока няколо около 7. за което получавам извинения поне 15 пъти, защото  някой идиот е забравил да включи нашата линия.
вчера сценария се повтаря. по същият начин, само че часът на срещата със светлото е някъде около часът със срещата с месечинката осоло 9 и половина.

и се питам аджеба, идиоти ли са тия дето работят в чез, или ние сме идиоти дето ги търпим?
защото ми се струва , че се опитват да постигнат две неща на куп - рибите да станат земноводни, месото да плува в хладилниците и да оживее белким , а ние да станем маймуни.
изобщо еволюцията в ход.
та от два дни си играем с чез. на дискотека, на скришка мишка , на какво ли не.
и предвиждам такъв живот, че само си викам ... благословии на женската им рода .
че ще пиша и жалби и оплаквания е ясно ( сутрин рано или по нощите)
друг е въпросът, че държавата не си е на място. както обикновено е абдикирала и затова монополистите си разиграват коня.
и ти се приисква да живееш като туземец , на някой топъл остров.
и да оставиш и държавата и чез, на ония дето не си плащат тока , но имат приспособления и бащите им ги учат жица да крадат.
сигурно чак тогава ще им стане ясно , че първият закон на маркетинга гласи :
клиентът има винаги право.
а вторият му закон е - виж първи закон.
туй е пулуженьету Чез!






Гласувай:
0



1. miralyub - планово ли? плановото е веднъж на ...
06.06.2009 09:11
планово ли? плановото е веднъж на цяла година и трае не повече от 4 часа...
съдете ги!
като потребители, за пропуснати ползи, за нанесени материални щети, за морални щети...абе за каквото се сетите...
аз много обичам да хвана някой така в издънка и да му разкатавам майката...
цитирай
2. sowhat - при нас мира
06.06.2009 09:16
това с тока е почти целогодишно. планово било , не знам кво било.
най голямата трагедия беше точно преди коледа, когато пристигаха клиенти с малки деца, а ние бяхме едно голямо тъмно и влажно място.
мерси за инфото, няма да им се размине.
цитирай
3. анонимен - vanito
06.06.2009 09:41
Rabotnicite i slujitelite edva li sa vinovni,4e 4esto igraem naSLQPA BABA,vina ima na6eto ministerstvo,a nie roptaem i kakvo li ne o6te....za6to ne se vdigne sega s/u tova ministerstvo vsi4ki grajdani.....
цитирай
4. sowhat - вани, нямам нищо против тях
06.06.2009 09:50
ясно че хората си вършат работата, но съгласи че днес с едно написване в гугъл ти излизат хиляди данни, смешно и тъпо е да ти съобщават за авария и за това , че някой не си свършил работата, а те да ти искат някакви данни по няколко пъти на ден.
след като веднъж е подаден сигнал, трябва да се следи и дали е изпълнен.
цитирай
5. анонимен - vanito
06.06.2009 10:34
Da,taka e sofhat qvno ,4e nqkoi ot tezi t.n. slujiteli ne si v1r6at rabotata,ami tova sme nqkoi B1LGARI,jalko za nas-jalko,ama mnogo jalko,4e ne sme edinni....a moje da ne e taka,neka napravim ne6to vsi4ki zaedno,no kakvo...
цитирай
6. sowhat - да гласуваме
06.06.2009 10:37
да си избираме сами управниците. да си търсим правата. да не мълчим. да споделяме знанията си, опита си.
да не гледаме в чуждото канче, а да се стремим да се усъвършенстваме.
не е трудно, но като че ли липсва достатъчно желание за това, вани
цитирай
7. анонимен - vanito
06.06.2009 10:43
DA,JELANIE....
цитирай
8. sowhat - именно
06.06.2009 11:41
а е съвсем простичко ...
цитирай
9. flyco - ...
06.06.2009 11:59
Като стане така /сега с тока, утре с водата/ и се сещам, че колкото да ми се иска да се чувствам европеец, то май не съм. Когато токът и водата са наред я ще има дупки, я кучета, я крадливи сънародници или бедствия и аварии - невиждани и нечувани през девет земи в десета. Когато няма нищо от това ще ми се покаже бат Бойко - мускула или резесето Яне да ми разясняват как се спира корупцията. /Аз вече разбрах как обаче, има го нарисувано тук там: просто заставаш в заплашителна поза с протегната напред ръка с разтворени пръсти и гледаш тъпо - така се спира!/ Ако нищо от това, някак случайно, не се материализира, тогава ще изскочат я някакви крави, я някакви полицаи или трактори не там където им е мястото. И това ако го няма ще се покажат пък резултатите от матурите или някоя тоалетна с надпис BG. Абе много неща са, не мога ги изреди. И са все такива, че ми напомнят да не си размахвам много крилцата или пък ако реша да го правя тук да е, на местно ниво. Да си оправим нещата самите ние пък тогава да хвърчим да оправяме "белите" в Европа, защото какви хора ще им изпратим сега? Любен Дилов /син ли червен ли не разбрах/ ми е заобяснявал днес в Новинар 13 причини за да гласувам. На местно ниво, тук, в България - всичките му причини издишат.
sowhat, пиши, до асоциацията на потребителите пиши и до НПОтата, за които се сетиш. Но преди да напишеш ми кажи, защо се налага да пишеш, може би защото те не знаят за този проблем...
цитирай
10. sowhat - мисля флай да пиша и до европейският парламент
06.06.2009 12:03
и да ми кажат дали това е европейско. да ми кажат и ако не е , да отида да си потърся нов живот некъде другаде - примерно в киншаса.
та така
цитирай
11. flyco - Re: 10.
06.06.2009 12:20
Пиши като искаш, но в ЕП вероятно знаят, че нещата у нас не са в ред, след като ни спряха еврофондовете. До друг ще пишеш ли? И не ми отговори мислиш ли, че праителството, президента, НПО /която си избереш/ не знаят за проблемите ти и тръпнат в очакване да ги информиаш за да ги решат? Ама пиши де, според мен най-голям смисъл има да пишеш в блога си - съвсем сериозно го казвам! А посоката към Киншаса е личен избор.
цитирай
12. tili - Това е артилерийската подготовка
06.06.2009 12:25
за АЕЦ"Белене" - мощностите не достигат, ще стоим на тъмно, кувьозите на бебетата изстиват - дайте да мушнем в джоба на Путин още 5-6 милиарда евро, че и за нас да има. Проблем няма - всичко се прави умишлено, за да пилят нервите на хората и те накрая да вдигнат ръце, омаломощени и на всичко съгласни. Това е 65годишен геноцид, Соу, много по-страшен от този в Дарфур, за който се тревожиш! Все по-зле ще става, докато Белорус ни се види недостижима мечта. И ЧЕС, и ЕОН са фирми на техни подставени лица.
цитирай
13. flyco - Re: 12.
06.06.2009 12:33
tili, на мен пък едно врабченце ми каза, че демократите са подкупили ЧЕЗ да правят мизерии на гражданите за да генерират недоволство към управляващите...

Може да се каже всичко.
цитирай
14. sowhat - не знам кой какво знае флай
06.06.2009 12:33
и не ми дреме. единственото , което знам е че имам права, и когато реша да си ги търся съм като бтр - газя наред и не ми пука.
писането в блога - не знам дали е най смисленото нещо, което мога да направя. то е по скоро за разтоварване и освобождаване на гнева.
сега ще ти разкажа една история, която научих докато залягах по миналата година над дебелите учебници по конкуренция на продукта.
клиентът винаги има право, но не винаги го знае. по пътя му на клиент много хора ще се опитат да го измамят. дори и чиновниците в комитета за защита на потребителя.
знаеш ли кое кара дебелогъзите български чиновници да се размърдат?
именно жалбите и оплакванията върху които пише до...
колкото повече до ... е написано, толкова повече се плаши чиновника някоя от висшите инстанции да не се обърка и да отвори все пак жалбата, което автоматично ще доведе до изстиване на мястото.
какво следва ли?
следва обикновено черпене на служителя от страна на носещият вина ( корупция ).
но понякога, забележи , механизма работи.
така че ще пиша, защо да не пиша. просто ще добавя още 10 получателя , към полето за адрес.
цитирай
15. sowhat - тили, флай
06.06.2009 12:42
всеки може да каже всичко , защото все пак е демокрация, но истината е една.
и тя е, че докато стоим и си мълчим пасивно, винаги ще ни правят будалите на будали
цитирай
16. flyco - Re: 14.
06.06.2009 12:46
Корупционната практика изключва притеснения между двете страни по повод на сигнал за една от тях подаден от трета. Ако обаче третата страна не подава сигнали, а е в състояние да влияе пряко върху другите две притесненията са основателни. Та до кого ще пишеш? Дай ми един получател от десетте, който да отговаря на този критерий. Според мен с писане няма да стане, то с викане не стана...
цитирай
17. flyco - Re: 15.
06.06.2009 12:50
Нямам нищо против tili нито против теб sowhat. Не съм съгласен, че истината е една.
Днес си купих вестник и по пътя за кафето минах покрай един паметник. На главата на бюста беше нахлупена кошница. Наложи се да подскоча, но я свалих с вестника. Паметника беше на партизанин. Ако беше на турски паша пак щях да сваля кошницата. Това е моята истина, на тоя дето я е сложил обаче е друга.
цитирай
18. sowhat - флай
06.06.2009 12:58
обективната истина е една, както и да го въртим.
бях ти кохирала 7- 8 имейла , но ги затрих без да искам, мързи ме да ги преписвам пак
цитирай
19. flyco - Re: 18.
06.06.2009 13:05
Обективността на истината е спорна, спирам до тук за да не ти развалям темата.
цитирай
20. анонимен - яяяя за кво служели вестниците!
06.06.2009 13:27
програма за излизане от кризата:
ето че имаме две новооткрити инвистиционни проекта
- влагайте в производството на кошници, че партизани в беге Държавния съвет е навъдил,
- влагайте в производството на вестници, че Евг.Бакърджиев няма вече динамит :)))
ив
цитирай
21. sowhat - оки доки флай
06.06.2009 13:36
:)
цитирай
22. sowhat - ив аз като една креативна личност настроена
06.06.2009 13:37
иновационно мога да предложа още :
- да си носим тока в кошниците
- и като спре тока, да си светим с вестници
:)
цитирай
23. kass - sowhat
06.06.2009 15:39
не ги търпете повече, на мен при една такава профилактика ми изгоря компютъра, ремонта не беше скъп около 200 лв. Платиха ми го като пичове, нищо че електромера беше на името на хазаина и се опитваха да минат метър...страх ги е от дела според мен...
цитирай
24. gothic - Май че
07.06.2009 08:18
съм съгласен с tili. И една моя зЪбележка - на туй аз не му викам еволюция, а Деволюция (да не се бърка с полюция, ако че звучи идентично). Термина си е лично мой, но не държа на авторство. Желая хубава и светла (по възможност) неделя :)))))
цитирай
25. sowhat - прави сте и кас и готик и тили
09.06.2009 16:16
пламене , разсмя ме.
а ти кас, радвам се че сподели - имаме нужда от опит и споделянето му
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6328899
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930