Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
16.05.2009 09:13 -
какво иска да ни каже кучето
има ли значение какво казвам ,ако комуникацията куца .
и нека не си излизаме със разни дълбокомислени цитати от сорта -жените са от венера ,а мъжете от марс.
от простичките ми знания по биология ,знам че мозъкът и на едните и на другите е устроен еднакво .
но фунционира различно -това ми го насаждат ежедневно разни списания от сорта на Космополитън,Блясък крясък и прочие.
кво да правят девойките журналистки и тяхната не е лесна -тва да мислиш ,да чупиш пръсти и да изсмукваш от показалеца си ежеседмични истории не е шега работа . пък и те искат да пият по едно Мохито или да си купят Манхатън козметикс,така че им турям пепел и продължавам.
не знам за вас, но аз лично съм забелязала ,колко често се разминаваме в думите си .
съвсем непреднамерено.
защото ако е такова ,то следва поне съответното обмисляне .
но когато всичко става в един разговор и на прима виста , много често се стига до положението с песента на Пенка и липсата на адекватни слушатели.
и се питам -когато говорим чуваме ли ?
или когато слушаме ,какво чуваме ?
-това което искаме да чуем
-това което не искаме , но пък подозираме че ни се казва
-изобщо не чуваме.
избирателността на комуникацията така ни е погълнала , че имам чувството ,че в бъдеще разговорите ще се провеждат така :
слушалки на ушите и процесор ,който да подава желаните от нас отговори.
питате ,какво ми каза кучето ?
хм ,че от къде да знам -аз ей така си вървя ,цял керван съм
какво казва - Гет аут, мадафака!!!! Сигурен съм в репликата :))) Хубав ден, Ем !!!
цитирайс едно експрес танго, денят се очертава великолепен :)
цитирай
3.
анонимен -
и дисагите ти
16.05.2009 09:59
16.05.2009 09:59
са пълни с идеи!
:)))
цитирай:)))
извор на белоногата съм, бликам та се късам, но виж още не съм се сетила да ги бутилирам и да им сложа етикет. :)
цитирайи да пуснем една вода. от извора на белоногата все още нЕма.:))))
цитирайможе да натиснем бутона на казанчето, нали
цитирайтова да си керван понякога е здравословно:))))
ако трябва по мен да съдя- има моменти и хора, спрямо които съм на посочената позиция 3 : изобщо не чуваме. просто не присъстват в пространството ми. изключвам ги.
поздрави!
цитирайако трябва по мен да съдя- има моменти и хора, спрямо които съм на посочената позиция 3 : изобщо не чуваме. просто не присъстват в пространството ми. изключвам ги.
поздрави!
Колкото по-сложно е общуването толкова по-трудно е разбирането. От друга страна има нисък праг на общуване и разбиране, под който и двете стават безсмислени. Кой къде се намира в това пространство е също динамично състояние, зависещо от отправната точка. В този блог отправната точка си ти Соу :)
цитирайто ако го погледнем от тази камбанария, дори е правилната гледна точка :))
бау
цитирайбау
флай :)
и опорната съм май, само дето още никой не ми е намерил лоста , за да повдигне земята
цитирайи опорната съм май, само дето още никой не ми е намерил лоста , за да повдигне земята
Има търсачи, имааааа
цитирайв крайна сметка нещата пак стигат до загубени в превода :)
цитирай
13.
анонимен -
Добро утро!
16.05.2009 10:47
16.05.2009 10:47
Така и така си кервенче,чакай и аз дате полая(препикая)
Верно трудно им се разбира.
Звъни телефона, вдига кучето и казва:
- Бау!
- Ало!
- Бау!
- Ало!
- Бау!
- Моля, нищо не разбирам! Говорете по - ясно!
- Б като Бургас, А като Атина, У като Уругвай. Бау!
цитирайВерно трудно им се разбира.
Звъни телефона, вдига кучето и казва:
- Бау!
- Ало!
- Бау!
- Ало!
- Бау!
- Моля, нищо не разбирам! Говорете по - ясно!
- Б като Бургас, А като Атина, У като Уругвай. Бау!
е за тва съм ти фен, щото говорим на едни и същи езици :)
цитирайНезнам какво са вградили в твоето кристално кълбо, sowhat...ама "видя" темата, която напоследък не ми дава мира ;) Често попадаме на събеседници, които кротуват и ни слушат до като ние се обясняваме и палим, а когато дадем думата за ответна реплика - бам! разбираме, че нищо от това, което сме защитавали така яростно не е било разбрано...Чуват, но не СЛУШАТ - в това е разковничето. Дали заради това, че не им се слуша, дали пък са любезни и не смеят да прекъснат - фактите са налице. Когато стане така, първо се питам аз къде сбърках, защо така стана...след това търся начин да преразгледам подхода си към събеседника и с други думи да обясня. За съжаление обаче при някои и смяната на думичките не носи желания резултат. Би ли казала ти какво правиш в такива ситуации? :) П.П....и пази кълбото, много познава ;))))
цитирайот опит знам че няма смисъл.
за да се слушаме трябва да има взаимно желание и разбиране - ти говориш, аз те слушам и каквото не мога да разбера , питам.
но в тоя свят разбирачите са повече от питащите и като зациклят като прецакан диск и въртят само един и същи рефрен.
в такива случаи просто спираш с обясненията, защото е нелепо да хвърляш енергия, като хляб по водите ...
когато попадна в такава ситуация винаги се сещам за логото, което виси над блога ми :
за глупостите и ежедневието.
проумееш ли го веднъж, после не ти трябва да се напъваш повече и търсиш хора, за които глупостта не е ежедневие :)
цитирайза да се слушаме трябва да има взаимно желание и разбиране - ти говориш, аз те слушам и каквото не мога да разбера , питам.
но в тоя свят разбирачите са повече от питащите и като зациклят като прецакан диск и въртят само един и същи рефрен.
в такива случаи просто спираш с обясненията, защото е нелепо да хвърляш енергия, като хляб по водите ...
когато попадна в такава ситуация винаги се сещам за логото, което виси над блога ми :
за глупостите и ежедневието.
проумееш ли го веднъж, после не ти трябва да се напъваш повече и търсиш хора, за които глупостта не е ежедневие :)
17.
анонимен -
+
16.05.2009 11:10
16.05.2009 11:10
въпроса според мен опира по скоро до това какво разбираме , не какво чуваме защото бау може да означава както бягай ангеле уплашен си ,така и бъди ангел умолявам те и т.н. подобни вариации по темата.всеки оперира с различни представи и това според мен води до проблемите с комуникацията. преводача на гугъл е прекрасен пример
.
духът е по силен от плътта=водката е добра, но мезето мирише.
културни различия,обусловени във времето, прекалено много отражения на изначалните представи,не малко съзнателно изкривени и пуснати за масова употреба.
затова всеки търси хора, които боравят със сходни на неговите представи или такива с по красиви от неговите, ако е ценител на естетиката.
цитирай.
духът е по силен от плътта=водката е добра, но мезето мирише.
културни различия,обусловени във времето, прекалено много отражения на изначалните представи,не малко съзнателно изкривени и пуснати за масова употреба.
затова всеки търси хора, които боравят със сходни на неговите представи или такива с по красиви от неговите, ако е ценител на естетиката.
Съгласна съм с теб - не трябва да се пилеем по обречени каузи :) Хубав ден!
цитирайестествено че е така.
това с мой ангеле, бау щъ изям, доста ме развесели, а за транслатора си е съвсем уместен пример.
културата общо взето няма отношение, в случая освен като култура на изслушване.
та че всеки търси себеподобни е много ясно , друг е въпроса до колко успява да ги намерим
цитирайтова с мой ангеле, бау щъ изям, доста ме развесели, а за транслатора си е съвсем уместен пример.
културата общо взето няма отношение, в случая освен като култура на изслушване.
та че всеки търси себеподобни е много ясно , друг е въпроса до колко успява да ги намерим
мариани :)
цитирайсъкровище! :-)
била съм и в трите ситуации - по повод слушането и чуването... ама поне се опитвам да чувам като слушам, почти винаги... ;-) за разлика от повечето хора...
п.п. специално изчаках да се покаже слънцето, за да ти пожелая слънчев ден и да съм сигурна, че няма да си остане само пожелание :-))
цитирайбила съм и в трите ситуации - по повод слушането и чуването... ама поне се опитвам да чувам като слушам, почти винаги... ;-) за разлика от повечето хора...
п.п. специално изчаках да се покаже слънцето, за да ти пожелая слънчев ден и да съм сигурна, че няма да си остане само пожелание :-))
чуването и слушането е една много добра игра на думи. Разбира се ,че слушаме, но чуваме само това,което ни се иска.. Вика му се избирателна пропускливост,соу :)
П.П. Кучето си лае, кервана си върви :)
цитирайП.П. Кучето си лае, кервана си върви :)
и аз съм била и в трите ситуации, но когато нещо не ми е ясно, питам а не се правя че всичко разбирам.
благодаря за слънцето, слънчевата ми :))
цитирайблагодаря за слънцето, слънчевата ми :))
но знам какво иска да ми каже моята котка Лора точно сега, гледайки ме с премрежен поглед и влачейки се по пода:) понеже не мога да и го осигуря /котарака де/ ще трябва пак хапчето да надвие природните инстинкти. Жално ми е за нея...:(
Комуникацията ли...ето един пример: Разминават се на улицата познати, единият от тях упорито зяпа встрани или ще изкърти с поглед плочките - ето неговия знак за отказ от комуникация, защото дори един поздрав само би могъл да поведе след себе си разговор, който нашият човек очевидно не желае. Та като видя такива мои познати хич и не си правя труд да поздравявам, няма смисъл.
Приятен ден /за мен ще е нещо като нощ:)/
цитирайКомуникацията ли...ето един пример: Разминават се на улицата познати, единият от тях упорито зяпа встрани или ще изкърти с поглед плочките - ето неговия знак за отказ от комуникация, защото дори един поздрав само би могъл да поведе след себе си разговор, който нашият човек очевидно не желае. Та като видя такива мои познати хич и не си правя труд да поздравявам, няма смисъл.
Приятен ден /за мен ще е нещо като нощ:)/
за това предвиждам в бъдещото процесор и слушалки - да чуваме само онова, което искаме или което ни изнася
цитирай
26.
анонимен -
+
16.05.2009 11:38
16.05.2009 11:38
.........Обичайно е думата култура в много страни да се употребява за означаване на общественото разслоение..............
от гледна точка на еволюцията нали знаеш до какво води разслояването в крайна сметка до създаването на нови видове , които не могат да създават фертилно поколение помежду си.
а ти искаш хората да се разбират по между си.
мисля си че с годините всеки се научава да различава хората от своята порода/ т.е. тези с които може свободно и разбираемо да комуникира/ дори и само по миризмата.
разбира се има и такива , на които обонянието в случая им се явява рудиментарен орган, но това си е техен проблем в крайна сметка те са в далечния край на разслояващата се лична вселена.
цитирайот гледна точка на еволюцията нали знаеш до какво води разслояването в крайна сметка до създаването на нови видове , които не могат да създават фертилно поколение помежду си.
а ти искаш хората да се разбират по между си.
мисля си че с годините всеки се научава да различава хората от своята порода/ т.е. тези с които може свободно и разбираемо да комуникира/ дори и само по миризмата.
разбира се има и такива , на които обонянието в случая им се явява рудиментарен орган, но това си е техен проблем в крайна сметка те са в далечния край на разслояващата се лична вселена.
алюзията е от приказката , че кучето си лае, а кервана си върви.
понякога по добре разбирам кучето си, от приятели примерно.
та относно тях - как си ?
добре
и точка.
за да приключи по бързо комуникацията.
защото иначе следват обяснения, а пък този не искал да те товари, онзи го било срам да признае и така
как си
добре съм.
хубав денонощ на теб тогава :)
цитирайпонякога по добре разбирам кучето си, от приятели примерно.
та относно тях - как си ?
добре
и точка.
за да приключи по бързо комуникацията.
защото иначе следват обяснения, а пък този не искал да те товари, онзи го било срам да признае и така
как си
добре съм.
хубав денонощ на теб тогава :)
аха , затова дай да пием по едно кафе на края на вселената и да се превърнем в марвин
цитирай
29.
анонимен -
+
16.05.2009 11:51
16.05.2009 11:51
аз съм зейфод, соу, марвин е твоя избор, не знам съзнателен или подсъзнателен.
п.п. предпочитам какао или печено мате вместо кафе, иначе гледката откъм края на вселената наистина е завладяваща.
между другото, изборът на любим герой също дава достатъчно информация за породата ако имаш хрема например.
цитирайп.п. предпочитам какао или печено мате вместо кафе, иначе гледката откъм края на вселената наистина е завладяваща.
между другото, изборът на любим герой също дава достатъчно информация за породата ако имаш хрема например.
аз съм типичен вогон, но това не ме прави до толкова недалновидна, че да не разбера, как марвин олицетворява бъдещето.
в тоя ред на мисли, след като дълго и упорито се опъвах на галактика, след като изгледах пилотният епизод на каприка, ми стана ясно още едно нещо - бъдещето е на сейлоните :)
прав си за любимият герой, стига да си посочил изрично, кой е :))
цитирайв тоя ред на мисли, след като дълго и упорито се опъвах на галактика, след като изгледах пилотният епизод на каприка, ми стана ясно още едно нещо - бъдещето е на сейлоните :)
прав си за любимият герой, стига да си посочил изрично, кой е :))
То никога не оставя нещо недоизказано, освен това когато иска да каже нещо го прави ясно и на висок глас. Кой разбрал, разбрал.
цитирайТи усмихна деня ми!
цитирайбау, ли каза ? :)
цитирайаз съм кервана и си вървя :))
цитирайв териториятя на шегичката/ да сме наясно...щом е куче щи си лаае...да не искаш да мяйукча ли, а;)...:)))
всеки човек си има особена, лично негова настройка, затова си е цяло изкуство да се чуваме, а и ако егото при една от страните/или пък и при двете, трите и так далье... е като шамандура...закакъф диалог и за каква слушаемост говорим!?!?!... никъф диалог и никъкфка слушаемост...за монолог не ти трябва друг, ама идиа им го кАжи...има и друг аспект, на други нива далеч от човешките ни взаимоотношения...там са дебилите...и направо се отказвам...и да си мяукам,и да си лая...хабер ъкъ, ньенти...чекай че го обръщам на политика и почвам да се ядосвам а си е прекрасна събота и тук/при теб/ съм си в прекрасна компания и нема, нема да са ядосвам...
тенкю за темата
цитирайвсеки човек си има особена, лично негова настройка, затова си е цяло изкуство да се чуваме, а и ако егото при една от страните/или пък и при двете, трите и так далье... е като шамандура...закакъф диалог и за каква слушаемост говорим!?!?!... никъф диалог и никъкфка слушаемост...за монолог не ти трябва друг, ама идиа им го кАжи...има и друг аспект, на други нива далеч от човешките ни взаимоотношения...там са дебилите...и направо се отказвам...и да си мяукам,и да си лая...хабер ъкъ, ньенти...чекай че го обръщам на политика и почвам да се ядосвам а си е прекрасна събота и тук/при теб/ съм си в прекрасна компания и нема, нема да са ядосвам...
тенкю за темата
36.
анонимен -
+
16.05.2009 12:14
16.05.2009 12:14
сега вече си обяснявам страстта ти към поезията, а относно любимите герои ако индивида не се е изтипосал с фанелка с неговия лик, можеш да го попиташ.
понеже не съм гледал каприка и не съм наясно кви аджеба са тия сейлоните, ми е интересно кой си избираш от героите в матрицата, аз например съм си заплюл агент смит.
цитирайпонеже не съм гледал каприка и не съм наясно кви аджеба са тия сейлоните, ми е интересно кой си избираш от героите в матрицата, аз например съм си заплюл агент смит.
момиче.
иби си намираме хора, склонни към чуваемост или монолозите в главите ни :))
не се ядосвай, а се наслаждавай на прекрасностите , косара
цитирайиби си намираме хора, склонни към чуваемост или монолозите в главите ни :))
не се ядосвай, а се наслаждавай на прекрасностите , косара
гледала съм матрицата с едно око, обикновено в дилемата филма или футбола, като футбола обикновено надделяваше.
та доколкото съм му хвърляла ко едно кипро око, аз съм оракула.
сейлони = галактика battle star galaktika
http://www.youtube.com/watch?v=hvYVR6XXsHA
до сега упорито се дърпах да го гледам, но след каприка просто се предадох
цитирайта доколкото съм му хвърляла ко едно кипро око, аз съм оракула.
сейлони = галактика battle star galaktika
http://www.youtube.com/watch?v=hvYVR6XXsHA
до сега упорито се дърпах да го гледам, но след каприка просто се предадох
понякога ми е интересно. Истински разговарям, водя диалог, обменям мисли, идеи и важна информация с много, много малко люде и уви - все по-малко стават. Най-общо - моят керван си върви, но и кучетата не пренебрегваме. ;-)) Привет!
цитирай:) Ей това е, моите думи пак излязоха повече.
цитирай
41.
анонимен -
+
16.05.2009 13:26
16.05.2009 13:26
явяваш се значи, като говорител на всевишния
с този избор неминуемо ще имаш проблеми с комуникацията, тъй като малцина са избраните, които те разбират, а и обратната връзка е невъзможна в този случай.
сериалите изискват постоянство, което за съжаление или за радост не ми е присъщо.
ще трябва да се задоволя с наличните ми понастоящем архетипи.
в тази връзка на какво ухаят сейлоните , за да мога да се ориентирам.
цитирайс този избор неминуемо ще имаш проблеми с комуникацията, тъй като малцина са избраните, които те разбират, а и обратната връзка е невъзможна в този случай.
сериалите изискват постоянство, което за съжаление или за радост не ми е присъщо.
ще трябва да се задоволя с наличните ми понастоящем архетипи.
в тази връзка на какво ухаят сейлоните , за да мога да се ориентирам.
42.
анонимен -
ре +
16.05.2009 13:33
16.05.2009 13:33
има едно русо гадже в трейлъра - ще трябва да го гледаш - много го мирисаха и всичко го харесаха.
те тва е сайлон.
Соу, кучетата лаят за да те пазят.
ив
цитирайте тва е сайлон.
Соу, кучетата лаят за да те пазят.
ив
43.
анонимен -
ре ив
16.05.2009 13:40
16.05.2009 13:40
благодаря за информацията учителю,
а това русото гадже за кого си вдигна опашката, та да знам дали има смисъл и аз да се повъртя тъдява
цитирайа това русото гадже за кого си вдигна опашката, та да знам дали има смисъл и аз да се повъртя тъдява
на разваленият телефон, стигнахме от кучетата и кервана, през тенденцията за липсата на култура за слушане, до вдигането на опашки, без никаква връзка с галактика.
всъщност тоя въпрос трябваше да го зададеш, на русата кучка, която би ти отговорила -
за когото си иска.
:)
цитирайвсъщност тоя въпрос трябваше да го зададеш, на русата кучка, която би ти отговорила -
за когото си иска.
:)
хубаво е да знам, че има и такива кучета, които ще пазят така или иначе преминаващият керван.
:)
сейлонката е убиец. май тя ме ужаси най напред в галактика.
щото го прави с лекота, която е естествена.
цитирай:)
сейлонката е убиец. май тя ме ужаси най напред в галактика.
щото го прави с лекота, която е естествена.
опазил ме бог, да му се явявам говорител. та като гледам общо взето с по голямата част от хората, намираме общ начин на комуникация, което значи че по някакъв начин се справям, дори и с
бау.
истината е, че въпросът е принципен и че съществува.
дори и като опит, да сложиш в устата или под ръцете на другият, неща които не казани.
но това е още една огромна и друга тема и бих я нарекла - изкуството на манипулирането.
а на какво миришат сейлонките - ми вероятно на прах за пране Тема. от както го пуснаха, май отпадна нуждата от парфюм - поне според рекламите :)
цитирайбау.
истината е, че въпросът е принципен и че съществува.
дори и като опит, да сложиш в устата или под ръцете на другият, неща които не казани.
но това е още една огромна и друга тема и бих я нарекла - изкуството на манипулирането.
а на какво миришат сейлонките - ми вероятно на прах за пране Тема. от както го пуснаха, май отпадна нуждата от парфюм - поне според рекламите :)
тоя път беше лаконичен. разбрах. :)
цитирайи рядко качество наречено търпение. аз се опитвам да си го отглеждам но понякога просто не ми се получава.
поздрави!
цитирайпоздрави!
като гледам - оживеничко е и днес :)
Ем, в кратце - поняког алично аз чувам, слушам и разбим, или поне се опитвам да разбера. Друг път, водена от от всичките си криви начала - нито слушам, нито чувам.
както и людете около мен.
В зависимост от сферата за която говоря - по различен начин. До преди час предавах директно на Юпитер, нито слушах, нито чувах. Просто оставих да мине тирадата, да се кротне говорящият и да се изнесе. Дали в очите ми е разбрал, че не го слушам - може би, ако е гледал, а не се е взирал в себе си....
давам си сметка, че изместих мъничко встрани тема ти, но едновременно с това - успеваемостта на чуването зависи от желанието ни да чуем, респ. да ни чуят.
Тоз път не четох коментарите - ако съм повторила някого - ще се коригирам.
цитирайЕм, в кратце - поняког алично аз чувам, слушам и разбим, или поне се опитвам да разбера. Друг път, водена от от всичките си криви начала - нито слушам, нито чувам.
както и людете около мен.
В зависимост от сферата за която говоря - по различен начин. До преди час предавах директно на Юпитер, нито слушах, нито чувах. Просто оставих да мине тирадата, да се кротне говорящият и да се изнесе. Дали в очите ми е разбрал, че не го слушам - може би, ако е гледал, а не се е взирал в себе си....
давам си сметка, че изместих мъничко встрани тема ти, но едновременно с това - успеваемостта на чуването зависи от желанието ни да чуем, респ. да ни чуят.
Тоз път не четох коментарите - ако съм повторила някого - ще се коригирам.
50.
анонимен -
ре44
16.05.2009 14:09
16.05.2009 14:09
отдавна съм наясно че докато кучката не си вдигне опашката песовете само обикалят , както и за това че я вдига за когото си иска.
затова и въпроса беше за кого точно я е вдигнала, за да мога да си довърша анализа
п.п. изкуството на манипулирането=изкуството да бъдеш убедителен
цитирайзатова и въпроса беше за кого точно я е вдигнала, за да мога да си довърша анализа
п.п. изкуството на манипулирането=изкуството да бъдеш убедителен
и всъщност отговори директно по темата.
много често се питам дали не включваме глухият жак и не зацикляме защото някои отговори просто не искаме да чуем, дадем и т.н.
дали не се правим умишлено на застреляни, когато усетим че не ни гледат в очите...
така че споко, темата е в центъра, остава да я гръмнем
цитираймного често се питам дали не включваме глухият жак и не зацикляме защото някои отговори просто не искаме да чуем, дадем и т.н.
дали не се правим умишлено на застреляни, когато усетим че не ни гледат в очите...
така че споко, темата е в центъра, остава да я гръмнем
манипулацията може да е убедителна само в случай че е намерила добра почва, в противен случай е пак хвърлен хляб по водите.
и после, добрият анализатор няма нужда от въпроси, той работи с отговорите ( като в статистиката, за представителната извадка :))
цитирайи после, добрият анализатор няма нужда от въпроси, той работи с отговорите ( като в статистиката, за представителната извадка :))
по-често корим, че не ни чуват, не ни слушат, не ни разбират, иначе казано или пък не искат да ни разберат.
В зависимост от конкретната ситуация нещата според мен стоят по различин начин. Надали има човек, който да не е казвал " ти не ме слушаш, т.н, т.н. ..." Но надали има и човек, който да не му се е случвало да не слуша. Ак искаш - нека е предел на способността ни да понасяме, друг път - не искаме да чуем, защото не ни отърва да чуем, трети път - когато се окаже , че въпреки всички положени усилия - двамата, тримата или групата - говорят на различни езици.
Не иде реч за Марс, венера. В по-голяма част от ежедневието ни се налага да "слушаме". шууууууууууум ! Представяш ли си колко процента от това слушане е шум, които и обременява.
Междуличностно в отношенията между мъж/ жена- чуваемостта е нещо много важно и от съществено значение за успеваемостта на една връзка. И въпреки всички - отново съществува и другата опция. Вероятно по този начин се поддържа балансът. Иначе би било перфектно, а всяко нещо което е прекалено рано или късно повяхва ...
цитирайВ зависимост от конкретната ситуация нещата според мен стоят по различин начин. Надали има човек, който да не е казвал " ти не ме слушаш, т.н, т.н. ..." Но надали има и човек, който да не му се е случвало да не слуша. Ак искаш - нека е предел на способността ни да понасяме, друг път - не искаме да чуем, защото не ни отърва да чуем, трети път - когато се окаже , че въпреки всички положени усилия - двамата, тримата или групата - говорят на различни езици.
Не иде реч за Марс, венера. В по-голяма част от ежедневието ни се налага да "слушаме". шууууууууууум ! Представяш ли си колко процента от това слушане е шум, които и обременява.
Междуличностно в отношенията между мъж/ жена- чуваемостта е нещо много важно и от съществено значение за успеваемостта на една връзка. И въпреки всички - отново съществува и другата опция. Вероятно по този начин се поддържа балансът. Иначе би било перфектно, а всяко нещо което е прекалено рано или късно повяхва ...
така си и беше! Свърших добра работа, прибрах се и докато стане време да посетя детската градина за младока се вихря бо боксерки с потен хайнекен в ръка....и кроя порочни планове за довечера :)
цитирайимах клиент, който на петата минута изключваше и не ме слушаше. Отвратително е. Още повече, че се налагае да обяснявам едно и също нещо хиляди пъти, за да го асимилира. Един ден просто изтрещях: започнах да говоря, той се отнесе и аз преминах на разговор за общи неща. Няколоко дни след това, в работа и много напечена ситуация същият той ми казва - моля те, слушай внимателно, щото аз не мога и ще прецакам нещо. С течение на работата ни разбрах едно - оказа се че моите пет минути внимание са постижение за него. Той просто си е такъв - отнесен ...
цитирайи с малко чувство за хумор, мога да добавя само едно :
ето това чукане чаках.
цитирайето това чукане чаках.
57.
анонимен -
ре + 50 :))))))))))
16.05.2009 14:21
16.05.2009 14:21
като наречеш оракула божествен говорител! :)))))))
не си убедителен!
върни се към анализа на кервана , моля
Соу, ти мене уважаваш ли ме? :)
ив
цитирайне си убедителен!
върни се към анализа на кервана , моля
Соу, ти мене уважаваш ли ме? :)
ив
черпи от оня 12 годишният ром и ще те уважавам още повече.
цитирайШегувам се - за нямащите чувства за хумор
та
ето това чаках да чуя :)))))))
цитирайта
ето това чаках да чуя :)))))))
60.
анонимен -
+
16.05.2009 14:26
16.05.2009 14:26
ако имаш достъп до някоя база данни с отговори, дай я насам.
изкуството е да задаваш правилните въпроси, тогава и мълчанието е отговор, дори бих казал най точният.
п.п. а относно манипулацията, ако се почувстваш манипулирана, значи манипулатора е чирак, в най добрия случай калфа, но е много далеч от майстора.
цитирайизкуството е да задаваш правилните въпроси, тогава и мълчанието е отговор, дори бих казал най точният.
п.п. а относно манипулацията, ако се почувстваш манипулирана, значи манипулатора е чирак, в най добрия случай калфа, но е много далеч от майстора.
за едни е в това да задаваш правилните въпроси, а за други е да откриеш квитесенцията на правилният отговор, дори да е
-ало
и
-бау
п.п. не се чувствам манипулирана, докато мога да хвана тенденцията към това. :)
ако се чувствах това щеше да означава, че вече съм се поддала, на действие, което е извършено.
темата беше : бау
цитирай-ало
и
-бау
п.п. не се чувствам манипулирана, докато мога да хвана тенденцията към това. :)
ако се чувствах това щеше да означава, че вече съм се поддала, на действие, което е извършено.
темата беше : бау
че в някои шеги се казва безболезнено , обикновено болезнената истина
цитирайна търпението - иначе няма оцеляване в пълна къща - мъж, две деца, куче, котки, роднини и т.н. по редицата. Човек развива това качество с времето - ако ли не - последиците могат да бъдат трагични. Имам опит, особено често става с млади творци, които искат светкавично признание , уви, не го дочакват.Външно търпение и вътрешна ирония - рецепта за разбирателство ;-)))
цитирай
64.
анонимен -
ре 57
16.05.2009 14:38
16.05.2009 14:38
учителю, къде видя да говоря за божествен, термина който използвам е всевишния т.е. този който вижда всичко,този който знае всички отговори.
истинския оракул не разбира смисъла на отговорите които дава,проблемите идват от различното тълкуване, което отново ни връща към кучетата и кервана.
п.п. деус ин макина
поздрави и песни
цитирайистинския оракул не разбира смисъла на отговорите които дава,проблемите идват от различното тълкуване, което отново ни връща към кучетата и кервана.
п.п. деус ин макина
поздрави и песни
но предпочитам да си мисля че се справям някак си , от колкото да съм убедена в това.
а самоиронията е доста добър лек. от опит го знам :)
цитирайа самоиронията е доста добър лек. от опит го знам :)
66.
анонимен -
ре61
16.05.2009 14:45
16.05.2009 14:45
от гледна точка на дао най добрия отговор на всички въпроси свързани със същността на пътя е мълчанието
аз го разбирам , че за всеки отговора е различен
без разбира се да имам претенциите, че въобще нещо разбирам
цитирайаз го разбирам , че за всеки отговора е различен
без разбира се да имам претенциите, че въобще нещо разбирам
ето го отговорът на моите
жоро, приятно ми е ...
:)
п.п. не се вземам на сериозно.
цитирайжоро, приятно ми е ...
:)
п.п. не се вземам на сериозно.
68.
анонимен -
следите остават
16.05.2009 17:27
16.05.2009 17:27
ако това те е интересувало можеше просто да опиташ
ако искаш конкретни отговори, задаваш конкретни въпроси или се ослушваш/оглеждаш/ наоколо.
цитирайако искаш конкретни отговори, задаваш конкретни въпроси или се ослушваш/оглеждаш/ наоколо.
отговорите дават достатъчно материал за анализ. стига да има някой под шапката.
освен това, това са сухите данни. извън тях има още неща
цитирайосвен това, това са сухите данни. извън тях има още неща
70.
анонимен -
+
16.05.2009 18:06
16.05.2009 18:06
окей сега като имаш достатъчно материал очаквам анализа
цитирайобщо взето, нали знаеш поучителната история за слепите кучки :)
бау
цитирайбау
сморенгясана съм дзверски и освен това готиното на темата, която предлагаш /а и не само на нея/, е да се вкл. баш в комуникацията, пък на мен напоследък тя ми е забита на ... в царевичака и .. оф, а да родителите са най- печените манипулатори ( споменавам го с много любов ), и там незнам до колко съм в кервана, но си мисля, че критериите, вкуса, търпимостта, всички онези необходими 'качественоколичествени натрупвания' ;D ( баси не се трая от буквонизане), некакси не ти ги дават само мама и тати, книжлетата нали допълват, а основата за верния тон в общуването се изгражда на улицата . Там се формира това просто нещо- уважението/чуваемостта/. Като принципите на мафията, близки доста до 10-те божи заповеди, ма мен по ми идват отраки да ги приема тези на дон Корлеоне ;)
аааа и пак по мойта част, сетих се за един виц :)
Сладури, гаджалъци гледат как две кучета , там нали ... ;) и девойчето, пита :
- А мъжкото куче как познава дали на нея й се иска ?
- Миии, сигурно по миризмата
Стоят си още, гледат, гледат, гледат . . . След неизвестен период от време мацето поглежда към пича и със загриженост пак пита :
- Бееее ти да не си нещо хремав ?
p.s. винаги ми е приятно вечер да минавам оттук , наистина си е удоволствие да четеш и коментарите, мен тва най ми е кеф :)
10x , Ем , за възможността ! Лека *
http://www.youtube.com/watch?v=Zqbt8Juo9tE
цитирайаааа и пак по мойта част, сетих се за един виц :)
Сладури, гаджалъци гледат как две кучета , там нали ... ;) и девойчето, пита :
- А мъжкото куче как познава дали на нея й се иска ?
- Миии, сигурно по миризмата
Стоят си още, гледат, гледат, гледат . . . След неизвестен период от време мацето поглежда към пича и със загриженост пак пита :
- Бееее ти да не си нещо хремав ?
p.s. винаги ми е приятно вечер да минавам оттук , наистина си е удоволствие да четеш и коментарите, мен тва най ми е кеф :)
10x , Ем , за възможността ! Лека *
http://www.youtube.com/watch?v=Zqbt8Juo9tE
бау
цитирайрадвам се на всяко твое наминаване насам, понеже винаги избираш подходящият момент и винаги умееш да подариш още една усмивка.
:)
при това подходящо
цитирай:)
при това подходящо
ало?
цитирай
76.
анонимен -
журналистка от Cosmo
17.05.2009 10:09
17.05.2009 10:09
Умотворенията ти може да намерят полагащото им се място в местната тутраканска преса, а? Отвратителен аватар, но ти подхожда.
цитирайсега може да се издигна още повече в тутраканската преса, след твоя отзив.
колкото до местната ( щом е тутраканска това се подразбира и като журналист не го използвай като словосъчетание друг път) :)
п.п. аватарът ми е за ценители, а не за любители.
tnx че намина. пак ела, когато почувстваш липса на креативност.
п.п.2 очаквам и журналистката на трясък да се обади. :)
цитирайколкото до местната ( щом е тутраканска това се подразбира и като журналист не го използвай като словосъчетание друг път) :)
п.п. аватарът ми е за ценители, а не за любители.
tnx че намина. пак ела, когато почувстваш липса на креативност.
п.п.2 очаквам и журналистката на трясък да се обади. :)
78.
анонимен -
Мерси за мохитото, но не пия. :)
17.05.2009 13:03
17.05.2009 13:03
Има доста неприятна тафтология в речта ти, и не само. Между креативност и кретенизъм разликата е, колкото от тук до луната.
цитирайда, може би не.
може би умишлено?
местната тутраканска преса също е тафтология, нали?
само че аз се титуловам блогър, а не журналист.
разликата между нас - аз съм спряла да си правя труда, да чета вас ( женосъветниците), но ето че вие идвате при мен.
защо ли?
може би очаквате всеки да е запленен от писанията ви?
няма как.
още една разлика - аз мога да приема като нормален фактът, да не ме харесаш, но за теб е проблем.
а такъв проблем говори за комплекси.
ще ти подаря една моя фраза щото съм мила и добра днес - само подпетената обувка е удобна на всички.
ала аз не съм това.
п.п. кретенизъм е изказването ти. апропо темата е чуваемост и разбиране, а не моето наранено его от някаква си тутраканска блогърка.
бау!
цитирайможе би умишлено?
местната тутраканска преса също е тафтология, нали?
само че аз се титуловам блогър, а не журналист.
разликата между нас - аз съм спряла да си правя труда, да чета вас ( женосъветниците), но ето че вие идвате при мен.
защо ли?
може би очаквате всеки да е запленен от писанията ви?
няма как.
още една разлика - аз мога да приема като нормален фактът, да не ме харесаш, но за теб е проблем.
а такъв проблем говори за комплекси.
ще ти подаря една моя фраза щото съм мила и добра днес - само подпетената обувка е удобна на всички.
ала аз не съм това.
п.п. кретенизъм е изказването ти. апропо темата е чуваемост и разбиране, а не моето наранено его от някаква си тутраканска блогърка.
бау!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 63729
Блогрол
1. Геноцид
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано