Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2009 09:13 - какво иска да ни каже кучето
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10060 Коментари: 79 Гласове:
0



 image
има ли значение какво казвам ,ако комуникацията куца .
и нека не си излизаме със разни дълбокомислени цитати от сорта -жените са от венера ,а мъжете от марс.
от простичките ми знания по биология ,знам че мозъкът и на едните и на другите е устроен еднакво .
но фунционира различно -това ми го насаждат ежедневно разни списания от сорта на Космополитън,Блясък крясък и прочие.
кво да правят девойките журналистки и тяхната не е лесна -тва да мислиш ,да чупиш пръсти и да изсмукваш от показалеца си ежеседмични истории не е шега работа . пък и те искат да пият по едно Мохито или да си купят Манхатън козметикс,така че им турям пепел и продължавам.
не знам за вас, но аз лично съм забелязала ,колко често се разминаваме в думите си .
съвсем непреднамерено.
защото ако е такова ,то следва поне съответното обмисляне .
но когато всичко става в един разговор и на прима виста , много често се стига до положението с песента на Пенка и липсата на адекватни слушатели.
и се питам -когато говорим чуваме ли ?
или когато слушаме ,какво чуваме ?
-това което искаме да чуем
-това което не искаме , но пък подозираме че ни се казва
-изобщо не чуваме.
избирателността на комуникацията така ни е погълнала , че имам чувството ,че в бъдеще разговорите ще се провеждат така :
слушалки на ушите и процесор ,който да подава желаните от нас отговори.
питате ,какво ми каза кучето ?
хм ,че от къде да знам -аз ей така си вървя ,цял керван съм
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Знам точно
16.05.2009 09:18
какво казва - Гет аут, мадафака!!!! Сигурен съм в репликата :))) Хубав ден, Ем !!!
цитирай
2. sowhat - добро утро пламене
16.05.2009 09:22
с едно експрес танго, денят се очертава великолепен :)
цитирай
3. анонимен - и дисагите ти
16.05.2009 09:59
са пълни с идеи!
:)))
цитирай
4. sowhat - абе слави като един
16.05.2009 10:01
извор на белоногата съм, бликам та се късам, но виж още не съм се сетила да ги бутилирам и да им сложа етикет. :)
цитирай
5. buboleche - ми сети се
16.05.2009 10:07
и да пуснем една вода. от извора на белоногата все още нЕма.:))))
цитирай
6. sowhat - в краен случай бу винаги
16.05.2009 10:08
може да натиснем бутона на казанчето, нали
цитирай
7. miralyub - това да си керван понякога е здра...
16.05.2009 10:09
това да си керван понякога е здравословно:))))
ако трябва по мен да съдя- има моменти и хора, спрямо които съм на посочената позиция 3 : изобщо не чуваме. просто не присъстват в пространството ми. изключвам ги.
поздрави!
цитирай
8. flyco - :)
16.05.2009 10:10
Колкото по-сложно е общуването толкова по-трудно е разбирането. От друга страна има нисък праг на общуване и разбиране, под който и двете стават безсмислени. Кой къде се намира в това пространство е също динамично състояние, зависещо от отправната точка. В този блог отправната точка си ти Соу :)
цитирай
9. sowhat - мира,
16.05.2009 10:11
то ако го погледнем от тази камбанария, дори е правилната гледна точка :))
бау
цитирай
10. sowhat - добро утро
16.05.2009 10:16
флай :)

и опорната съм май, само дето още никой не ми е намерил лоста , за да повдигне земята
цитирай
11. flyco - Добро да е
16.05.2009 10:19
Има търсачи, имааааа
цитирай
12. sowhat - като гледам резултата флай
16.05.2009 10:21
в крайна сметка нещата пак стигат до загубени в превода :)
цитирай
13. анонимен - Добро утро!
16.05.2009 10:47
Така и така си кервенче,чакай и аз дате полая(препикая)
Верно трудно им се разбира.

Звъни телефона, вдига кучето и казва:
- Бау!
- Ало!
- Бау!
- Ало!
- Бау!
- Моля, нищо не разбирам! Говорете по - ясно!
- Б като Бургас, А като Атина, У като Уругвай. Бау!

цитирай
14. sowhat - истатине
16.05.2009 10:48
е за тва съм ти фен, щото говорим на едни и същи езици :)
цитирай
15. mariani - Добро утро!
16.05.2009 10:59
Незнам какво са вградили в твоето кристално кълбо, sowhat...ама "видя" темата, която напоследък не ми дава мира ;) Често попадаме на събеседници, които кротуват и ни слушат до като ние се обясняваме и палим, а когато дадем думата за ответна реплика - бам! разбираме, че нищо от това, което сме защитавали така яростно не е било разбрано...Чуват, но не СЛУШАТ - в това е разковничето. Дали заради това, че не им се слуша, дали пък са любезни и не смеят да прекъснат - фактите са налице. Когато стане така, първо се питам аз къде сбърках, защо така стана...след това търся начин да преразгледам подхода си към събеседника и с други думи да обясня. За съжаление обаче при някои и смяната на думичките не носи желания резултат. Би ли казала ти какво правиш в такива ситуации? :) П.П....и пази кълбото, много познава ;))))
цитирай
16. sowhat - мариани
16.05.2009 11:05
от опит знам че няма смисъл.
за да се слушаме трябва да има взаимно желание и разбиране - ти говориш, аз те слушам и каквото не мога да разбера , питам.
но в тоя свят разбирачите са повече от питащите и като зациклят като прецакан диск и въртят само един и същи рефрен.
в такива случаи просто спираш с обясненията, защото е нелепо да хвърляш енергия, като хляб по водите ...
когато попадна в такава ситуация винаги се сещам за логото, което виси над блога ми :
за глупостите и ежедневието.
проумееш ли го веднъж, после не ти трябва да се напъваш повече и търсиш хора, за които глупостта не е ежедневие :)
цитирай
17. анонимен - +
16.05.2009 11:10
въпроса според мен опира по скоро до това какво разбираме , не какво чуваме защото бау може да означава както бягай ангеле уплашен си ,така и бъди ангел умолявам те и т.н. подобни вариации по темата.всеки оперира с различни представи и това според мен води до проблемите с комуникацията. преводача на гугъл е прекрасен пример
.
духът е по силен от плътта=водката е добра, но мезето мирише.
културни различия,обусловени във времето, прекалено много отражения на изначалните представи,не малко съзнателно изкривени и пуснати за масова употреба.
затова всеки търси хора, които боравят със сходни на неговите представи или такива с по красиви от неговите, ако е ценител на естетиката.
цитирай
18. mariani - :)
16.05.2009 11:15
Съгласна съм с теб - не трябва да се пилеем по обречени каузи :) Хубав ден!
цитирай
19. sowhat - ре 17
16.05.2009 11:23
естествено че е така.
това с мой ангеле, бау щъ изям, доста ме развесели, а за транслатора си е съвсем уместен пример.
културата общо взето няма отношение, в случая освен като култура на изслушване.
та че всеки търси себеподобни е много ясно , друг е въпроса до колко успява да ги намерим
цитирай
20. sowhat - хубав ден и на теб
16.05.2009 11:25
мариани :)
цитирай
21. anothercat - привет,
16.05.2009 11:31
съкровище! :-)
била съм и в трите ситуации - по повод слушането и чуването... ама поне се опитвам да чувам като слушам, почти винаги... ;-) за разлика от повечето хора...
п.п. специално изчаках да се покаже слънцето, за да ти пожелая слънчев ден и да съм сигурна, че няма да си остане само пожелание :-))
цитирай
22. dorichela - :)
16.05.2009 11:32
чуването и слушането е една много добра игра на думи. Разбира се ,че слушаме, но чуваме само това,което ни се иска.. Вика му се избирателна пропускливост,соу :)

П.П. Кучето си лае, кервана си върви :)
цитирай
23. sowhat - приветки мриветки коте
16.05.2009 11:33
и аз съм била и в трите ситуации, но когато нещо не ми е ясно, питам а не се правя че всичко разбирам.
благодаря за слънцето, слънчевата ми :))
цитирай
24. teachme - Какво иска да каже кучето - не знам,
16.05.2009 11:34
но знам какво иска да ми каже моята котка Лора точно сега, гледайки ме с премрежен поглед и влачейки се по пода:) понеже не мога да и го осигуря /котарака де/ ще трябва пак хапчето да надвие природните инстинкти. Жално ми е за нея...:(

Комуникацията ли...ето един пример: Разминават се на улицата познати, единият от тях упорито зяпа встрани или ще изкърти с поглед плочките - ето неговия знак за отказ от комуникация, защото дори един поздрав само би могъл да поведе след себе си разговор, който нашият човек очевидно не желае. Та като видя такива мои познати хич и не си правя труд да поздравявам, няма смисъл.
Приятен ден /за мен ще е нещо като нощ:)/

цитирай
25. sowhat - доричела именно
16.05.2009 11:35
за това предвиждам в бъдещото процесор и слушалки - да чуваме само онова, което искаме или което ни изнася
цитирай
26. анонимен - +
16.05.2009 11:38
.........Обичайно е думата култура в много страни да се употребява за означаване на общественото разслоение..............

от гледна точка на еволюцията нали знаеш до какво води разслояването в крайна сметка до създаването на нови видове , които не могат да създават фертилно поколение помежду си.
а ти искаш хората да се разбират по между си.
мисля си че с годините всеки се научава да различава хората от своята порода/ т.е. тези с които може свободно и разбираемо да комуникира/ дори и само по миризмата.
разбира се има и такива , на които обонянието в случая им се явява рудиментарен орган, но това си е техен проблем в крайна сметка те са в далечния край на разслояващата се лична вселена.
цитирай
27. sowhat - тийч ми
16.05.2009 11:39
алюзията е от приказката , че кучето си лае, а кервана си върви.
понякога по добре разбирам кучето си, от приятели примерно.
та относно тях - как си ?
добре
и точка.
за да приключи по бързо комуникацията.
защото иначе следват обяснения, а пък този не искал да те товари, онзи го било срам да признае и така
как си
добре съм.
хубав денонощ на теб тогава :)
цитирай
28. sowhat - ре 26
16.05.2009 11:40
аха , затова дай да пием по едно кафе на края на вселената и да се превърнем в марвин
цитирай
29. анонимен - +
16.05.2009 11:51
аз съм зейфод, соу, марвин е твоя избор, не знам съзнателен или подсъзнателен.
п.п. предпочитам какао или печено мате вместо кафе, иначе гледката откъм края на вселената наистина е завладяваща.
между другото, изборът на любим герой също дава достатъчно информация за породата ако имаш хрема например.
цитирай
30. sowhat - всъщност зейфорд
16.05.2009 11:57
аз съм типичен вогон, но това не ме прави до толкова недалновидна, че да не разбера, как марвин олицетворява бъдещето.
в тоя ред на мисли, след като дълго и упорито се опъвах на галактика, след като изгледах пилотният епизод на каприка, ми стана ясно още едно нещо - бъдещето е на сейлоните :)
прав си за любимият герой, стига да си посочил изрично, кой е :))
цитирай
31. flyco - за кучето
16.05.2009 12:04
То никога не оставя нещо недоизказано, освен това когато иска да каже нещо го прави ясно и на висок глас. Кой разбрал, разбрал.
цитирай
32. borjanmljakov - Страхотен постинг!
16.05.2009 12:04
Ти усмихна деня ми!
цитирай
33. sowhat - мляков
16.05.2009 12:08
бау, ли каза ? :)
цитирай
34. sowhat - не знам флай
16.05.2009 12:10
аз съм кервана и си вървя :))
цитирай
35. kosara2008 - :))))))))))- пак си !10Х ...
16.05.2009 12:11
в териториятя на шегичката/ да сме наясно...щом е куче щи си лаае...да не искаш да мяйукча ли, а;)...:)))

всеки човек си има особена, лично негова настройка, затова си е цяло изкуство да се чуваме, а и ако егото при една от страните/или пък и при двете, трите и так далье... е като шамандура...закакъф диалог и за каква слушаемост говорим!?!?!... никъф диалог и никъкфка слушаемост...за монолог не ти трябва друг, ама идиа им го кАжи...има и друг аспект, на други нива далеч от човешките ни взаимоотношения...там са дебилите...и направо се отказвам...и да си мяукам,и да си лая...хабер ъкъ, ньенти...чекай че го обръщам на политика и почвам да се ядосвам а си е прекрасна събота и тук/при теб/ съм си в прекрасна компания и нема, нема да са ядосвам...

тенкю за темата
цитирай
36. анонимен - +
16.05.2009 12:14
сега вече си обяснявам страстта ти към поезията, а относно любимите герои ако индивида не се е изтипосал с фанелка с неговия лик, можеш да го попиташ.
понеже не съм гледал каприка и не съм наясно кви аджеба са тия сейлоните, ми е интересно кой си избираш от героите в матрицата, аз например съм си заплюл агент смит.
цитирай
37. sowhat - а така моето
16.05.2009 12:17
момиче.
иби си намираме хора, склонни към чуваемост или монолозите в главите ни :))
не се ядосвай, а се наслаждавай на прекрасностите , косара
цитирай
38. sowhat - ре 36
16.05.2009 12:23
гледала съм матрицата с едно око, обикновено в дилемата филма или футбола, като футбола обикновено надделяваше.
та доколкото съм му хвърляла ко едно кипро око, аз съм оракула.
сейлони = галактика battle star galaktika
http://www.youtube.com/watch?v=hvYVR6XXsHA

до сега упорито се дърпах да го гледам, но след каприка просто се предадох
цитирай
39. tili - Слушам всякакви хора -
16.05.2009 12:53
понякога ми е интересно. Истински разговарям, водя диалог, обменям мисли, идеи и важна информация с много, много малко люде и уви - все по-малко стават. Най-общо - моят керван си върви, но и кучетата не пренебрегваме. ;-)) Привет!
цитирай
40. flyco - Re: 39.
16.05.2009 13:02
:) Ей това е, моите думи пак излязоха повече.
цитирай
41. анонимен - +
16.05.2009 13:26
явяваш се значи, като говорител на всевишния
с този избор неминуемо ще имаш проблеми с комуникацията, тъй като малцина са избраните, които те разбират, а и обратната връзка е невъзможна в този случай.
сериалите изискват постоянство, което за съжаление или за радост не ми е присъщо.
ще трябва да се задоволя с наличните ми понастоящем архетипи.
в тази връзка на какво ухаят сейлоните , за да мога да се ориентирам.
цитирай
42. анонимен - ре +
16.05.2009 13:33
има едно русо гадже в трейлъра - ще трябва да го гледаш - много го мирисаха и всичко го харесаха.
те тва е сайлон.

Соу, кучетата лаят за да те пазят.
ив
цитирай
43. анонимен - ре ив
16.05.2009 13:40
благодаря за информацията учителю,
а това русото гадже за кого си вдигна опашката, та да знам дали има смисъл и аз да се повъртя тъдява
цитирай
44. sowhat - ре 43 - ам в крайна сметка по веригата
16.05.2009 13:52
на разваленият телефон, стигнахме от кучетата и кервана, през тенденцията за липсата на култура за слушане, до вдигането на опашки, без никаква връзка с галактика.

всъщност тоя въпрос трябваше да го зададеш, на русата кучка, която би ти отговорила -
за когото си иска.
:)
цитирай
45. sowhat - ив
16.05.2009 13:54
хубаво е да знам, че има и такива кучета, които ще пазят така или иначе преминаващият керван.
:)
сейлонката е убиец. май тя ме ужаси най напред в галактика.
щото го прави с лекота, която е естествена.
цитирай
46. sowhat - ре 41
16.05.2009 13:58
опазил ме бог, да му се явявам говорител. та като гледам общо взето с по голямата част от хората, намираме общ начин на комуникация, което значи че по някакъв начин се справям, дори и с
бау.
истината е, че въпросът е принципен и че съществува.
дори и като опит, да сложиш в устата или под ръцете на другият, неща които не казани.
но това е още една огромна и друга тема и бих я нарекла - изкуството на манипулирането.
а на какво миришат сейлонките - ми вероятно на прах за пране Тема. от както го пуснаха, май отпадна нуждата от парфюм - поне според рекламите :)
цитирай
47. sowhat - флай
16.05.2009 13:59
тоя път беше лаконичен. разбрах. :)
цитирай
48. sowhat - тили значи имаш рядък дар
16.05.2009 14:01
и рядко качество наречено търпение. аз се опитвам да си го отглеждам но понякога просто не ми се получава.
поздрави!
цитирай
49. vitaniya - Добър ден,
16.05.2009 14:05
като гледам - оживеничко е и днес :)

Ем, в кратце - поняког алично аз чувам, слушам и разбим, или поне се опитвам да разбера. Друг път, водена от от всичките си криви начала - нито слушам, нито чувам.
както и людете около мен.
В зависимост от сферата за която говоря - по различен начин. До преди час предавах директно на Юпитер, нито слушах, нито чувах. Просто оставих да мине тирадата, да се кротне говорящият и да се изнесе. Дали в очите ми е разбрал, че не го слушам - може би, ако е гледал, а не се е взирал в себе си....

давам си сметка, че изместих мъничко встрани тема ти, но едновременно с това - успеваемостта на чуването зависи от желанието ни да чуем, респ. да ни чуят.

Тоз път не четох коментарите - ако съм повторила някого - ще се коригирам.
цитирай
50. анонимен - ре44
16.05.2009 14:09
отдавна съм наясно че докато кучката не си вдигне опашката песовете само обикалят , както и за това че я вдига за когото си иска.
затова и въпроса беше за кого точно я е вдигнала, за да мога да си довърша анализа

п.п. изкуството на манипулирането=изкуството да бъдеш убедителен
цитирай
51. sowhat - вити не си повторила никого
16.05.2009 14:09
и всъщност отговори директно по темата.
много често се питам дали не включваме глухият жак и не зацикляме защото някои отговори просто не искаме да чуем, дадем и т.н.
дали не се правим умишлено на застреляни, когато усетим че не ни гледат в очите...
така че споко, темата е в центъра, остава да я гръмнем
цитирай
52. sowhat - ре 50
16.05.2009 14:14
манипулацията може да е убедителна само в случай че е намерила добра почва, в противен случай е пак хвърлен хляб по водите.
и после, добрият анализатор няма нужда от въпроси, той работи с отговорите ( като в статистиката, за представителната извадка :))
цитирай
53. vitaniya - Знаеш ли,
16.05.2009 14:17
по-често корим, че не ни чуват, не ни слушат, не ни разбират, иначе казано или пък не искат да ни разберат.
В зависимост от конкретната ситуация нещата според мен стоят по различин начин. Надали има човек, който да не е казвал " ти не ме слушаш, т.н, т.н. ..." Но надали има и човек, който да не му се е случвало да не слуша. Ак искаш - нека е предел на способността ни да понасяме, друг път - не искаме да чуем, защото не ни отърва да чуем, трети път - когато се окаже , че въпреки всички положени усилия - двамата, тримата или групата - говорят на различни езици.
Не иде реч за Марс, венера. В по-голяма част от ежедневието ни се налага да "слушаме". шууууууууууум ! Представяш ли си колко процента от това слушане е шум, които и обременява.

Междуличностно в отношенията между мъж/ жена- чуваемостта е нещо много важно и от съществено значение за успеваемостта на една връзка. И въпреки всички - отново съществува и другата опция. Вероятно по този начин се поддържа балансът. Иначе би било перфектно, а всяко нещо което е прекалено рано или късно повяхва ...

цитирай
54. gothic - Ем,
16.05.2009 14:19
така си и беше! Свърших добра работа, прибрах се и докато стане време да посетя детската градина за младока се вихря бо боксерки с потен хайнекен в ръка....и кроя порочни планове за довечера :)
цитирай
55. vitaniya - да се добавя
16.05.2009 14:21
имах клиент, който на петата минута изключваше и не ме слушаше. Отвратително е. Още повече, че се налагае да обяснявам едно и също нещо хиляди пъти, за да го асимилира. Един ден просто изтрещях: започнах да говоря, той се отнесе и аз преминах на разговор за общи неща. Няколоко дни след това, в работа и много напечена ситуация същият той ми казва - моля те, слушай внимателно, щото аз не мога и ще прецакам нещо. С течение на работата ни разбрах едно - оказа се че моите пет минути внимание са постижение за него. Той просто си е такъв - отнесен ...
цитирай
56. sowhat - вити, с риск да е клише
16.05.2009 14:21
и с малко чувство за хумор, мога да добавя само едно :
ето това чукане чаках.
цитирай
57. анонимен - ре + 50 :))))))))))
16.05.2009 14:21
като наречеш оракула божествен говорител! :)))))))
не си убедителен!
върни се към анализа на кервана , моля

Соу, ти мене уважаваш ли ме? :)
ив
цитирай
58. sowhat - ив е как :)
16.05.2009 14:23
черпи от оня 12 годишният ром и ще те уважавам още повече.
цитирай
59. vitaniya - :))))))))))))))))
16.05.2009 14:24
Шегувам се - за нямащите чувства за хумор

та

ето това чаках да чуя :)))))))
цитирай
60. анонимен - +
16.05.2009 14:26
ако имаш достъп до някоя база данни с отговори, дай я насам.
изкуството е да задаваш правилните въпроси, тогава и мълчанието е отговор, дори бих казал най точният.
п.п. а относно манипулацията, ако се почувстваш манипулирана, значи манипулатора е чирак, в най добрия случай калфа, но е много далеч от майстора.
цитирай
61. sowhat - зависи от начина на четенето на евангелията
16.05.2009 14:31
за едни е в това да задаваш правилните въпроси, а за други е да откриеш квитесенцията на правилният отговор, дори да е
-ало
и
-бау

п.п. не се чувствам манипулирана, докато мога да хвана тенденцията към това. :)
ако се чувствах това щеше да означава, че вече съм се поддала, на действие, което е извършено.
темата беше : бау
цитирай
62. sowhat - хубавото вити
16.05.2009 14:33
че в някои шеги се казва безболезнено , обикновено болезнената истина
цитирай
63. tili - Соу, и ти го имаш дарът
16.05.2009 14:33
на търпението - иначе няма оцеляване в пълна къща - мъж, две деца, куче, котки, роднини и т.н. по редицата. Човек развива това качество с времето - ако ли не - последиците могат да бъдат трагични. Имам опит, особено често става с млади творци, които искат светкавично признание , уви, не го дочакват.Външно търпение и вътрешна ирония - рецепта за разбирателство ;-)))
цитирай
64. анонимен - ре 57
16.05.2009 14:38
учителю, къде видя да говоря за божествен, термина който използвам е всевишния т.е. този който вижда всичко,този който знае всички отговори.
истинския оракул не разбира смисъла на отговорите които дава,проблемите идват от различното тълкуване, което отново ни връща към кучетата и кервана.
п.п. деус ин макина
поздрави и песни
цитирай
65. sowhat - вероятно си права тили
16.05.2009 14:38
но предпочитам да си мисля че се справям някак си , от колкото да съм убедена в това.

а самоиронията е доста добър лек. от опит го знам :)
цитирай
66. анонимен - ре61
16.05.2009 14:45
от гледна точка на дао най добрия отговор на всички въпроси свързани със същността на пътя е мълчанието
аз го разбирам , че за всеки отговора е различен
без разбира се да имам претенциите, че въобще нещо разбирам
цитирай
67. sowhat - ре 66
16.05.2009 17:18
ето го отговорът на моите


жоро, приятно ми е ...
:)

п.п. не се вземам на сериозно.
цитирай
68. анонимен - следите остават
16.05.2009 17:27
ако това те е интересувало можеше просто да опиташ
ако искаш конкретни отговори, задаваш конкретни въпроси или се ослушваш/оглеждаш/ наоколо.
цитирай
69. sowhat - жоро, както ти казах
16.05.2009 17:40
отговорите дават достатъчно материал за анализ. стига да има някой под шапката.
освен това, това са сухите данни. извън тях има още неща
цитирай
70. анонимен - +
16.05.2009 18:06
окей сега като имаш достатъчно материал очаквам анализа
цитирай
71. sowhat - остава да дочакаш да имам и достатъчно време
16.05.2009 18:22
общо взето, нали знаеш поучителната история за слепите кучки :)
бау
цитирай
72. ametist - *
16.05.2009 23:51
сморенгясана съм дзверски и освен това готиното на темата, която предлагаш /а и не само на нея/, е да се вкл. баш в комуникацията, пък на мен напоследък тя ми е забита на ... в царевичака и .. оф, а да родителите са най- печените манипулатори ( споменавам го с много любов ), и там незнам до колко съм в кервана, но си мисля, че критериите, вкуса, търпимостта, всички онези необходими 'качественоколичествени натрупвания' ;D ( баси не се трая от буквонизане), некакси не ти ги дават само мама и тати, книжлетата нали допълват, а основата за верния тон в общуването се изгражда на улицата . Там се формира това просто нещо- уважението/чуваемостта/. Като принципите на мафията, близки доста до 10-те божи заповеди, ма мен по ми идват отраки да ги приема тези на дон Корлеоне ;)

аааа и пак по мойта част, сетих се за един виц :)

Сладури, гаджалъци гледат как две кучета , там нали ... ;) и девойчето, пита :
- А мъжкото куче как познава дали на нея й се иска ?
- Миии, сигурно по миризмата
Стоят си още, гледат, гледат, гледат . . . След неизвестен период от време мацето поглежда към пича и със загриженост пак пита :
- Бееее ти да не си нещо хремав ?

p.s. винаги ми е приятно вечер да минавам оттук , наистина си е удоволствие да четеш и коментарите, мен тва най ми е кеф :)
10x , Ем , за възможността ! Лека *
http://www.youtube.com/watch?v=Zqbt8Juo9tE
цитирай
73. flyco - !
16.05.2009 23:54
бау
цитирай
74. sowhat - аметист
17.05.2009 08:22
радвам се на всяко твое наминаване насам, понеже винаги избираш подходящият момент и винаги умееш да подариш още една усмивка.
:)
при това подходящо
цитирай
75. sowhat - флай
17.05.2009 08:27
ало?
цитирай
76. анонимен - журналистка от Cosmo
17.05.2009 10:09
Умотворенията ти може да намерят полагащото им се място в местната тутраканска преса, а? Отвратителен аватар, но ти подхожда.
цитирай
77. sowhat - да те черпя едно мохито тогава?
17.05.2009 11:53
сега може да се издигна още повече в тутраканската преса, след твоя отзив.
колкото до местната ( щом е тутраканска това се подразбира и като журналист не го използвай като словосъчетание друг път) :)

п.п. аватарът ми е за ценители, а не за любители.
tnx че намина. пак ела, когато почувстваш липса на креативност.

п.п.2 очаквам и журналистката на трясък да се обади. :)

цитирай
78. анонимен - Мерси за мохитото, но не пия. :)
17.05.2009 13:03
Има доста неприятна тафтология в речта ти, и не само. Между креативност и кретенизъм разликата е, колкото от тук до луната.
цитирай
79. sowhat - може би
17.05.2009 13:21
да, може би не.
може би умишлено?
местната тутраканска преса също е тафтология, нали?
само че аз се титуловам блогър, а не журналист.

разликата между нас - аз съм спряла да си правя труда, да чета вас ( женосъветниците), но ето че вие идвате при мен.

защо ли?

може би очаквате всеки да е запленен от писанията ви?

няма как.

още една разлика - аз мога да приема като нормален фактът, да не ме харесаш, но за теб е проблем.

а такъв проблем говори за комплекси.
ще ти подаря една моя фраза щото съм мила и добра днес - само подпетената обувка е удобна на всички.

ала аз не съм това.

п.п. кретенизъм е изказването ти. апропо темата е чуваемост и разбиране, а не моето наранено его от някаква си тутраканска блогърка.
бау!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6301548
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031