Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2009 08:50 - не съм от тях!
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4094 Коментари: 36 Гласове:
0



"Ооох, каквото, каквото - тяхна работа! Да си мълчи човек и да не се смразява с хората - тъй си зная аз, и кой какво е правил - той да си отговаря, ами я да ставам да си вървя, че оставих малката да пържи лук в къщи: ще вземе да го прегори, че ще замирише, като кога минаваш край Парапанкини. Нали пустата им къща е на кьоше! Тя каква е къща, ама прозорци има и надолу да гледат, и нагоре по улицата. На единия постоянно е майката, а на другия - дъщеря й и не пропускат човек да мине, докато не разчовъркат целия му род. И все на изгоряла манджа мирише покрай тях. Дърта жена мари, сестро, а тръгнала по ума на дъщеря си! Все тоя инженер я бил искал, онзи съдия бил питал - чунким хората са полудели цял живот изгорели манджи да ядат! То да не излезе като Деша Коликучкова? Искали я, молили я, щели да я крадат, а и до ден днешен си стои в къщи смутена и

сбръчкана, та и Еньо Кантонеринът й се назлъндисва вече. Пък и той какво ли търси? Чунким не помня, като го роди майка му четири месеца по-напред и какъв байрак развяваше на времето из долната махала!...
... Да започна да ти разправям, как’Сийке!... Ами не ми е по характера...

Не съм от тях!..."
Чудомир -"Не съм от тях"

 Влизаме ли в ролята на кака Сийка и колко често, не сме от тях?
Всички имаме поне по една услужлива съседка или колежка, която ще не пресрещне по стълбите , ще ни информира у кого какво е загоряло, кой колко пъти е ходил на зъболекар и какъв цвят гащи си е купила Пена.
Обикновено или я подминаваме с репликата бързам или търпеливо я изслушваме поне половин час, защото бидейки "" не от тях, няма спиране на словестният поток.
Анонимната говорителка в Чудомировият разказ живее и днес. Естествено има лице и то най малкото познато. За да ни удави в информация, не е нужно да сме и давали чаша захар и олио или да сме и помагали с месечния доклад. Нужно е само да изглеждаме малко познати. И вече сме подходящ обем за бълването на тонове информация за знайни и незнайни лица.
Ако от чиса куртоазия решите само да я поздравите любезно с едно добър ден , тя ще го приеме за стръв и в следващите секунди ще научите от къде съседа Пешо е придобил новата си кола , в коя банка Петрови си внасят парите и че Иван има рак на тестиса. доброкачествен.
имам достатъчно такива съседки и съм се научила да ги избягавам лавирайки с бързането , работата и ремонта. извинението не винаги минава и понякога словестният поток ме гони и след като съм затворила вратата и се качвам по стълбите.
за тия случаи е много удобен глухият жак или просто слушалките на мр3 та.
но
като ввъ всяка история и в тази има едно но .
напоследък колегата ми е влязъл в ролята на анонимната от моноголога на чудомир.
постоянно ме залива с информация - какво що , къде , с кого и как. и хипотетично защо.
малко ми е трудно да го избегна, затова гледам да лавирам с хм, така ли , ахааа и прочие нечленоразделни .
обаче наскоро научих от трета страна как съм вземала и отношение, според въпросния колега.
чрез тия нечленоразделните.
та сега се чудя - ако спра да му говоря няма да ме разбере .
както когато му казвам, че неме интересува.
в такъв случай дали да не го запиша докато излива поредната си тирада и после да го кача на диск и да го пусна по музикалната уредба?
чудя се кога мъжете иззеха функциите на селските латерни и какво ги доведе до там.
и изобщо има ли начин за борба със словестният тероризъм?
едва ли има смисъл да моля как`Сийка да мине и да си прибере вересиите.
те са тук.
( като в досиетата Х)

 

 



Тагове:   кака сийка,


Гласувай:
0



1. anubhis - здрасти,Соу:))
07.05.2009 08:57
как изкара празниците?:)
а по темата - идеята със записа и диска е супер,и аз съм си мислила често за това,когато съм била на твое място в подобни ситуации...обаче никога не съм осъществила тази си идея:))
отстрани е смешно,стига само да не попаднеш пшо някое време в окото на бурята;)))
цитирай
2. sowhat - здрасти ану
07.05.2009 09:04
по празниците работих като тигър, за да им е готино на тия дето празнуват, докарах се до пълно изтощение, продължих с ремонта в къщи и като мине бала ще дам банкет, щотооооооо вече е зад гърба ми.
вчера бяхме и на пробна прическа но затова не ме питай щото за днес вече съм изручала достатъчно жабета :)) и това е повод за друга тема.
мен лично много не смеят да ме замесват в разни интриги защото ми познават прелестният характер, но самият факт , че постоянно си обект на някаква диария, па била и словесна е доста изтощаващ, на фона на всичко останало :)
цитирай
3. miralyub - Привет, Соу! Тия постановки- ...
07.05.2009 09:17
Привет, Соу!
Тия постановки- колегиални и приятелски- са ми ясни.
Забавлявай се. Кой ти дава в днешно време безплатно шоу и театър.
цитирай
4. sowhat - да бе мира
07.05.2009 09:21
представи си 8 часа някой да ти ходи по петите и -бу бу бу бу )))
доста изтощаващо занятие е ще знаеш :)
цитирай
5. miralyub - Не, виж. Сигурно е тежичко това. ...
07.05.2009 09:33
Не, виж. Сигурно е тежичко това. Разковничето е от всяка сдухана ситуация да изкараш позитивите - така се съхраняваш себе си.
Наскоро в службата някаква интрига се завъртя- една мацка постановки се опита да играе- немци в тила нещо. И внесто да и се вкарвам във филма й- правилната позиция е да гледам отгоре на всичко. И аз си викам на себе си- не се тормози- представи си, че си на безплатно представление и тая кукла ти играе на сцената.
Да знаеш, че действа.

цитирай
6. sowhat - да така е
07.05.2009 09:35
стига н.да не те намесва в истории с трети лица и прочие.
макар че звучи гадно това с диска все повече взе дами харесва :))
цитирай
7. анонимен - Да, това е неповторим feature на ...
07.05.2009 09:59
Да, това е неповторим feature на родния манталитет..
Научила съм се да отрязвам в зародиш мераците на такива "каки" да ме облъчват и те веднага си търсят друга 'жертва'. Ако има нещо, което ги жегва, това е безразличието към тях.
цитирай
8. sowhat - а или се настървяват
07.05.2009 10:00
а в случая става дума за мъж. та се чуда къф точно му е проблема и се надявах да споделите челен опит :)
цитирай
9. gothic - Ако верно е мъж,
07.05.2009 10:45
много жалко за него....
цитирай
10. sowhat - хм, готик
07.05.2009 10:51
че защо да си измислям
цитирай
11. анонимен - Да го пуснеш по фирмената латерна?! ...
07.05.2009 11:10
Да го пуснеш по фирмената латерна?! И да го канонинизираш за корпоративната Луела Парсънс:) Тъй като този индивид определено е един пухльо, може да опиташ да му дадеш визитката на някой уважаван психотерапевт като му обясниш, че си загрижена за него:)
цитирай
12. gothic - Тогава
07.05.2009 11:15
действай както казва ани 11-ти....Много добър съвет, послушай го ;)
цитирай
13. sowhat - ре 11
07.05.2009 11:23
бих го канонизирала и за крюела де вил , а той за психотерапията сигурно не е чувал, но е определил вече като подходящ всеки друг но не и себе си :))
цитирай
14. sowhat - готик
07.05.2009 11:24
ще се възползвам от всякакви конструктивни предложения, колкото и гадно да звучат :)
цитирай
15. sunflower - ауууу болна тема!
07.05.2009 11:27
ама сега нямам време да коментирам - ще се опитам друг път, за да се изкажа пространно :)))
цитирай
16. sowhat - нищо съни
07.05.2009 11:51
аз съм търпелива (уж ):))
цитирай
17. flyco - =
07.05.2009 12:03
От общия случай с кака Сийка, към частния с колегата за да стигнем до обобщеното "мъжете". До тук.
Иначе, за борбата със словесния тероризъм - според времето и възпитанието. Не вярвам някой да тръгне на бой с него само за да го отвъди :) А за частният случай с колегата, ми бой по канчето бе, може и с диска.
цитирай
18. sowhat - кака сийка е просто тероризиран слушател
07.05.2009 12:14
а кой е упражняващият терора - мъж или жена , е без значение флай.
просто обикновено сплетни и клюки сме свикнали да очакваме от по нежната половина на човечеството.
и когато силната се еманципира и й отнеме и тази територия, терора е неудържим.
тва за боя си го записвам :)
цитирай
19. bambola - привет,
07.05.2009 12:44
усещаш ли че тези Сийки са всъщност опастност когато стане въпрос за там дето си вадим хляба а иначе другите дето висят по прозорците ги отминаваме а и те са зли, друг въпрос е защо.
Преди години ми идва на гости дъщерята на комшийката от България, мацката и тя живе навън така че след като прекарахме супер се прибрала в своята си държава, и не знам как нашенска кака Сийка заразказвала едни истории,ту на майка ми,ту на майка и. Изпокарали се ,спрели да си говорят и за да не ни притесняват нищо не казват. Случайно го разбрахме и много се смяхме, оправихме нещата от разстояние с истината напред.
Но причинената болка остави рана. Иначе тия хора трибва да се отрежат яко ,за да не те вмъкнат в някои филм дето не си го и сънувал, направиха ме наскоро главен герой без да съм го помирисала дори,това за записа не ме ваодошевлява нещо,но ако няма друг начин, нали всички телефони записват опитай, така после може да го шантажираш и може и келепир да искараш, майтапя се за последното.
а Клюки, и тук/ в блога/ много, странни, не толкова, различни ама има..да са живи и здрави като нямат други занимавки, тия поне не болят :)
. Лек ден


цитирай
20. sowhat - здрасти бамбс
07.05.2009 13:06
да , а най страшно е когато въпросните са наши роднини...
цитирай
21. evilyosha - Привет, Ем!И мен са ме подгонили ...
07.05.2009 14:18
Привет, Ем!И мен са ме подгонили ремонти, но по ми е радостно, че нямам такива боботещи латерни около себе си.Звучи травмиращо да е по цял ден около теб.Нямам рецепта за това.Само мога да пожелая да откриеш начин това да спре да се случва.
цитирай
22. fabula - Здравей, Емм :)
07.05.2009 15:15
древните гърци нямат дума за романтична любов.
за тях любовта към предмета и любовта към жената
по нищо не се различават.
за връзката между мъж и жена те използват думи като - ценя високо, притежавам, правя секс
те не се любят - те се чукат...
исках да изразя мнение, но го направих по понтийски ;)

(да се оплача - на Златните един кочан варена царевица костет 4 кинта)

все пак смешно е да се живее :)
цитирай
23. sowhat - фабс
07.05.2009 19:01
сега вече няма да смея да кажа някому че го ценя високо :)))
или пък може да го казвам умишлено :)))))))))
цитирай
24. sowhat - здрасти йо
07.05.2009 19:02
знам че няма прилично добра рецепта, но обмислям вариантите да създам такава ( евентуално)
цитирай
25. cefulesteven - няма бЕгане от какисийките, най...
07.05.2009 20:52
няма бЕгане от какисийките, най-трагично е, че много с големи претенции за мъжкарство са повече кака Сийка от какисийките.

цитирай
26. zaw12929 - Няма как да сте Кака. . Не сте порасли
07.05.2009 21:19
Няма как да сте Кака .. Не сте порасли
цитирай
27. sowhat - така е стефчо
07.05.2009 21:48
няма( за някои хора това е диагноза)
цитирай
28. sowhat - зав
07.05.2009 21:49
скоро никой ли не те е сритвал по задника , та се навираш?
публимчна тайна е че си идиот, а тук медали за това не раздаваме
цитирай
29. kaksiika - За съжаление са многобройни и уп...
07.05.2009 22:50
За съжаление са многобройни и упорито нахални и основната им грижа е кой как е облечен/примерно ще процедят:Все с едни и същи дрехи;и то полувисоко,че засегнатия да ги чуе/,в какво настроение е.Най-учудващо е,че винаги намират многобройни и изключително верни сподвижници и съмишленици,с които водят нескончаеми разговори.Дори наскоро попитах една подобна особа сподвижничка как приема себе си в подобна ситуация на съучастничество и отговорът и естествено бе,че само изслушва и не участва в разговора,което е по-скоро опит да хвърли прах в очите.
Като противоотрова може би ще подейства да се сподели с лидера на другия клюкарски лагер/стига да има такъв/,че Х се опитва да те привлече в своя отбор и да ги оставиш да се самоизядат.
цитирай
30. gibo - golqm jazzman toz
07.05.2009 22:50
4udomir neveroqtno topli i 4ove6ki razkazi vzemete gi pro4ete a ? tq temata ne e takava am az 4unkim tuk kat ne se obadq .... ai sus zdrave i mi tursete jena taz ve4e ne me obi4a a za mandjite nqma qdove :))))
цитирай
31. libertybell - :)))
08.05.2009 02:30
Опитай да му вземеш думата... той започва да ти говори за нещо си, а ти го прекъсваш с: чакай, чакай да ти кажа - въоръжаваш се с търпение и каканижеш нещо за ремонта (постарай се да е дълго и скучно); ако е упорит и пак започне -- прекъсваш го невинно и с извинение като подчертаваш колко много искаш мнението му по някакъв незначителен въпрос пак за ремонта - това ще го изнерви допълнително... следващият път направо започни ти!
И ще го откажеш:) Тази тактика работи!
Успех!
цитирай
32. sowhat - о либи
08.05.2009 08:25
наистина си права.
днес почнах с твоят метод и няма спиране. :)))
аз щото не съм много споделителна и той не подозираше каква латерна дреме в мен :))
мерсиииии
цитирай
33. sowhat - я кибо
08.05.2009 08:27
:))
невероятен е чудомир, така си е - само кажи колко от нас са го препрочели ей така извън училище . с жените сам ще се оправяш- голямо момче си (още не сме се превърнали в чудомирови свахи :))
цитирай
34. sowhat - как сийке
08.05.2009 08:28
това е като да се хвърлиш в гнездо на раптори. до толкова не ми остава време да проучвам тия неща , иначе и това си е вариант.
ама да не стане по нашенската - пременил се илия та пак с тия
...
цитирай
35. libertybell - хих, Соу:)))
08.05.2009 11:24
продължавай в същия дух, и максимум до 2-3 дни като те види или ще се покрива или ако не може, ще отмества поглед!
хубав ден!
цитирай
36. sowhat - ще разправям
08.05.2009 13:00
либи :)
обещавам
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6321320
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930