Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
28.04.2009 09:20 -
цената на безплатният обяд
замисляли ли сте се от къде идва често употребяваната американска поговорка, че
"Безплатен обяд няма"?
даваме ли си сметка как привидно съвсем невинни действия, също имат цена и когато дойде времето си я плащаме като арменския поп?
нека дам пример.
напоследък има един фактор в ирационалното уравнение на живота ми и това е динамичната величина време .
какъвто и алгоритъм да избирам за решаването му ,накрая все се оказва че свободното ми време е под необходимият минимум.
това право порпорционално увеличава нервността и избухливостта ми ,тъй като не мога да намеря време за нищо .
нямам време да ида на лекар, нямам време да посетя фризьорката и козметичката си , нямам време дори да отида на родителските срещи на дъщерите си .
не помага дори телефона .
това ,което най ме ядосва е ,че нямам време за приятелите си ,а те не са чак толкова много .
все по често не отговарям на съобщенията или позвъняваванията им , и стоя блокирана в съвременните средства за комуникация ,за да не би някой случайно да наруши план-графика ми .
хубаво е да си амбициозен .
хубаво е да си поставяш и цели и задачи ,които стремително да те изстрелват натам ,накъдето си се засилил.
хубаво е да знаеш ,че си постигнал тавана и да чувстваш ,че има още сили и още възможности .
ала всичко това си има цена .
не си позволявайте да мислите , че законите на Нютон ще ви подминат - винаги всяко действие има противодействие.
така че -такова животно като безплатен обяд няма .
Ричард Бах е казал :
Аз дадох живота си, за да стана тази личност, която съм сега! Заслужаваше ли си да платя тази цена?
"Безплатен обяд няма"?
даваме ли си сметка как привидно съвсем невинни действия, също имат цена и когато дойде времето си я плащаме като арменския поп?
нека дам пример.
напоследък има един фактор в ирационалното уравнение на живота ми и това е динамичната величина време .
какъвто и алгоритъм да избирам за решаването му ,накрая все се оказва че свободното ми време е под необходимият минимум.
това право порпорционално увеличава нервността и избухливостта ми ,тъй като не мога да намеря време за нищо .
нямам време да ида на лекар, нямам време да посетя фризьорката и козметичката си , нямам време дори да отида на родителските срещи на дъщерите си .
не помага дори телефона .
това ,което най ме ядосва е ,че нямам време за приятелите си ,а те не са чак толкова много .
все по често не отговарям на съобщенията или позвъняваванията им , и стоя блокирана в съвременните средства за комуникация ,за да не би някой случайно да наруши план-графика ми .
хубаво е да си амбициозен .
хубаво е да си поставяш и цели и задачи ,които стремително да те изстрелват натам ,накъдето си се засилил.
хубаво е да знаеш ,че си постигнал тавана и да чувстваш ,че има още сили и още възможности .
ала всичко това си има цена .
не си позволявайте да мислите , че законите на Нютон ще ви подминат - винаги всяко действие има противодействие.
така че -такова животно като безплатен обяд няма .
Ричард Бах е казал :
Аз дадох живота си, за да стана тази личност, която съм сега! Заслужаваше ли си да платя тази цена?
Следващ постинг
Предишен постинг
ех...
цитирайПри мен ли? Заслужава си, заслужава си!
Категорично!
цитирайКатегорично!
И още как!!!
цитирайама нищо не казваш за цената ? :)
цитирайкатегорично ?
цитирайтова ех, не го вдянах
цитирайне съм сигурна,че си заслужава.Човек никога не може да е сигурен, а след като си задава въпроса то тогава по-вероятното е да не си е заслужавало и там някъде в плащането да е загубил частица от себе си.
Всяко нещо има цена, но не всяко нещо заслужава цената си-така мисля аз.
цитирайВсяко нещо има цена, но не всяко нещо заслужава цената си-така мисля аз.
8.
анонимен -
Со,
28.04.2009 09:50
28.04.2009 09:50
днес имам рожден ден.
цитирайХората са свикнали да мислят и да живеят на версия , ти за цени им говориш ?!
В крайна сметка, подареното винаги излиза по-скъпо.
цитирайВ крайна сметка, подареното винаги излиза по-скъпо.
тоя път наистина ли ?
:)
на мен те ми пречи всеки месец да ти го честита - все един път ще го уцеля .
цитирай:)
на мен те ми пречи всеки месец да ти го честита - все един път ще го уцеля .
дори се чудя понякога дали цената , която плащаме не е прекалено висока за някакви твърде елементарни неща, които н даден момент са ни били цел и амбиция ( но в крайна сметка всичко е преходно )
цитирайпочти винаги е в твой минус. плащаш като правиш компромис със себе си, а този компромис е най-лошият.
да, но ако целта си заслужава наистина много,какво като платим голяма цена,ще каже някой? не е ли важен крайният резултат?
цитирайда, но ако целта си заслужава наистина много,какво като платим голяма цена,ще каже някой? не е ли важен крайният резултат?
насила да си дава сметка за вересиите и подаръците.
рано или късно всеки от нас сяда и тегли четрата.
и изведнъж се оказва че минусите са се оказали повече от плюсовете.
ако трябва да навляза в контретика - вероятно ще си спомниш онова писно в мрежата приписвано на Маркес - "" ако бог ми беше дал още една частица живот..."
ключовата дума е "ако"
цитирайрано или късно всеки от нас сяда и тегли четрата.
и изведнъж се оказва че минусите са се оказали повече от плюсовете.
ако трябва да навляза в контретика - вероятно ще си спомниш онова писно в мрежата приписвано на Маркес - "" ако бог ми беше дал още една частица живот..."
ключовата дума е "ако"
а ако от висотата на рвемето погледнеш постижението и тогава ти се окаже маловажно , не ти ли се струва че значимостта на постиженията намалява с времето - тоест те се обезценяват, но цената си е постоянна величина, а загубите необратими ?
цитирайНаскоро си здадох този въпрос. За да имаш едно се отказваш от друго, а когато баланса не излиза ... избираш
цитирайно аз винаги съм смятала,че не трябва да се съжалява за миналото.добро,лошо,за или против, то е било там и не можеш да го върнеш. ако в даден момент си бил щастлив с постиженията си, ти все пак си бил щастлив. цената е вече платена, ти продължаваш напред,като си вземеш поука от това.
с времето приоритетите се променят. единственото,което можеш да направиш в настоящето е да се опиташ да мислиш кое е най-добре за теб на този етап.
цитирайс времето приоритетите се променят. единственото,което можеш да направиш в настоящето е да се опиташ да мислиш кое е най-добре за теб на този етап.
ако не си загубил вече правото на избор- т.е. не е достатъчно късно да речем
цитирайза съжаление. а за оценка - един вид пре- оценяване на ползите и загубите.
нещо като житейски урок:)
цитирайнещо като житейски урок:)
преходни периоди. Дефинирани са и във физиката и в математиката. Ще се оправиш. Или някой ще те оправи ;) Безкрайни преходни периоди...няма ;)
Успех. Иначе пролетта и на мен ми краде времето - даже МВР не можа да помогне, но пък ... знам,че скоро идва друг период...
цитирайУспех. Иначе пролетта и на мен ми краде времето - даже МВР не можа да помогне, но пък ... знам,че скоро идва друг период...
Цената...ами тя е уговорената. От коментари смисъл няма ;)
цитирайуговорена е, само и единствено ако си даваш сметка за това. а аз не съм сигурна че всеки по всяко време си дава сметка.
така че не е точно така
цитирайтака че не е точно така
ако беше само пролетта виновна ...
:)
цитирай:)
23.
анонимен -
Имам нещо по темата :)))
28.04.2009 11:03
28.04.2009 11:03
Скачени съдове
Освободени робе,
няма на тоя свят
нито безплатен обед,
нито безплатен глад.
Ако си сит, за слава
някой е предплатил,
ако не си – тогава
втори е присвоил.
„Как ме боли гърбината!“,
жалваш ми се, унил.
Пак ли не вдяваш, синковецо,
кой те е подредил?
Канен си на трапезата,
за да не видиш – сляп,
че те гощават тези,
дето крадяха хляб.
цитирайОсвободени робе,
няма на тоя свят
нито безплатен обед,
нито безплатен глад.
Ако си сит, за слава
някой е предплатил,
ако не си – тогава
втори е присвоил.
„Как ме боли гърбината!“,
жалваш ми се, унил.
Пак ли не вдяваш, синковецо,
кой те е подредил?
Канен си на трапезата,
за да не видиш – сляп,
че те гощават тези,
дето крадяха хляб.
нищо повече не мога да добавя аз :)
цитирайпоследните месеци - често...
Ще се самоцитирам - "цената струва ли? - не питай! "
като тегля чертата ми се очертава повече - дефицит в бюджета, отколкото излишък ... Но както се казва - "няма безплатни обяди" :P
цитирайЩе се самоцитирам - "цената струва ли? - не питай! "
като тегля чертата ми се очертава повече - дефицит в бюджета, отколкото излишък ... Но както се казва - "няма безплатни обяди" :P
Наскоро чух един умен пич да казва : тайната на живота е че всичко е вече измислено, важното е да знаеш да го избереш. Не ми се мисли дори за ценоразписи, често не ги слагаме сами, но сме ние които можем да ги контролираме,. дали целите оправдават загубите? същото е със средствата ако оправдават едното защо да не оправдават и другото.???:)
Амбицията не е лошо качеството, но ако кантарат ни е развален все ще объркаме в мерките. И не, лично аз не съжалявам за нищо изгубено, защото знам че не мога да имам всичко, но мога да опитам да не правя огромни грешки.
каза нещо за приятелите, уви загубила сам някои поради тяхна липса на време, често си казвам че не бих могла да направя нищо, но сигурно и аз някъде сам сгрешила а можеби просто не са били истински.Пак умните го казват , не аз, успехът не е в парите, красотата дори не е скрит в любовта, а в очите които блестят около нас, тези които ние палим:)
Пак наскоро / това вече абсолютно буквално/ казваха че безплатните столови към църквите или други организации са препълнени, вече не ходят само безработните да търсят безплатния обяд, дори наш познат архитект бил виждан там. Няма нищо срамно да си гладен, само дето плащаш със себеуважението, забележи не казвам гордостта ...лек ден, между другото вземи ни остави нас за малко и се обади на реалните, някои от тях може наистина да има нужда от теб :)
цитирайАмбицията не е лошо качеството, но ако кантарат ни е развален все ще объркаме в мерките. И не, лично аз не съжалявам за нищо изгубено, защото знам че не мога да имам всичко, но мога да опитам да не правя огромни грешки.
каза нещо за приятелите, уви загубила сам някои поради тяхна липса на време, често си казвам че не бих могла да направя нищо, но сигурно и аз някъде сам сгрешила а можеби просто не са били истински.Пак умните го казват , не аз, успехът не е в парите, красотата дори не е скрит в любовта, а в очите които блестят около нас, тези които ние палим:)
Пак наскоро / това вече абсолютно буквално/ казваха че безплатните столови към църквите или други организации са препълнени, вече не ходят само безработните да търсят безплатния обяд, дори наш познат архитект бил виждан там. Няма нищо срамно да си гладен, само дето плащаш със себеуважението, забележи не казвам гордостта ...лек ден, между другото вземи ни остави нас за малко и се обади на реалните, някои от тях може наистина да има нужда от теб :)
Е, не по всяко време го осъзнаваш, но понякога настъпва просветление :)
цитирай
28.
анонимен -
за преходните периоди /макар и по друг повод/
28.04.2009 11:50
28.04.2009 11:50
- безплатни обеди има! едва по-късно някой трябва да плаща за тях""
цитат по памет от притежателя на арена.бг по повод "безплатните" торенти
- т.нар. "честни частници" - кой и как плати началото на прехода?
- кой от кредитните милионери си плати? и кой ще доплаща?
и за да не гледам само в чужди паници:
- дали си плащам цената - истинската - като си плащам бензина за колата?
и таквия мисли водят до въпроса кой яде и кой плаща?
ив
цитирайцитат по памет от притежателя на арена.бг по повод "безплатните" торенти
- т.нар. "честни частници" - кой и как плати началото на прехода?
- кой от кредитните милионери си плати? и кой ще доплаща?
и за да не гледам само в чужди паници:
- дали си плащам цената - истинската - като си плащам бензина за колата?
и таквия мисли водят до въпроса кой яде и кой плаща?
ив
яде, който му подадат зелник, а плаща тоя дето е амсалак , та е научен да си плаща.
и въобще не е друг повода, съвсем си е на мястото :)
цитирайи въобще не е друг повода, съвсем си е на мястото :)
ти си мъдра жена. повече не се наемам да добавям.цените са и много и различни ( със сметка или без) по важното е че ги има и не е зле да не се забравя този факт. :)
цитирайсе отнася към равновесието във взаимоотношенията. Така е - всичко се заплаща , но и всяко даване се връща, понякога от неочаквана посока. А иначе - да, струва си цената платена във времето, отделено за образование, професионална реализация, създаване на дом, семейство, деца, приятелства - списъкът е безкраен. За какво друго да употребим отреденото ни време? Това е цената на живота и всички я плащаме. Не ме интересуват тези, които ядат крадения зелник, защото много бързо си плащат с тъпа, лакома глава, клюмнала в баровската кола. Те не са от моя свят!
цитирайзащо си мислиш че ровя ? :)
цитирайще си плащаме :)
цитирайкъм всичко.
но най вече към взаимоотношенията, да права си
цитирайно най вече към взаимоотношенията, да права си
35.
анонимен -
е, благодарско, Соу!
28.04.2009 12:42
28.04.2009 12:42
излезе, че си крада бензина, а дъщерите ми са амсалак.
шегувам се. / дали? /
ставаше въпрос за невинните които плащат.
ив
цитирайшегувам се. / дали? /
ставаше въпрос за невинните които плащат.
ив
щото и аз съм амсалак и всички дето чинно си плащаме сметките и данъците, за да може някои хора пък да раздават благосклонно (алелуя) на други хора кредити със забравено плащане.
и после - когато вдигнахме ръце и казахме аман, няма да гласуваме, от турция си придойдоха автобусите и бсп електора гласива под строй.
когато учителите стачкуваха, ние мрънкахме че няма кой да ни гледа децата - е да са ни хак снощните новини - че децата били агресивни и най много им се отразявала кризата и парите на агресията ( как стана тая работа?)
и сега като чуя, как пенсионерският електорат вече се е запътил към морето, на "" безплатна почивка, платена от моите и твоите данъци , си мисля - невинни ли сме и защо позволихме това ?
цитирайи после - когато вдигнахме ръце и казахме аман, няма да гласуваме, от турция си придойдоха автобусите и бсп електора гласива под строй.
когато учителите стачкуваха, ние мрънкахме че няма кой да ни гледа децата - е да са ни хак снощните новини - че децата били агресивни и най много им се отразявала кризата и парите на агресията ( как стана тая работа?)
и сега като чуя, как пенсионерският електорат вече се е запътил към морето, на "" безплатна почивка, платена от моите и твоите данъци , си мисля - невинни ли сме и защо позволихме това ?
И по-зле ще става от много умуване. Ако всеки не си изясни позицията и не заеме своето място категорично - мнооого лошо ни се пише! Дните на националното ни унижение предстоят. Нищо чудно и да бъдем първата страна изгонена от ЕС!
цитираймaмata cи e e6a*o!
цитирайстанахме като биг брадър във випа ебаси :)
цитирайне сме понесли тили, колко му е ...
цитирайпо важно е дали ще узреем,да поискаме да ни платят!
цитирайТи анализираш. Имах пред вид ровенето по принцип ;)
цитирайкачак
цитирай Няма и безплатна омраза и надменност! Искаш нещо зверско- манипулиране. За какво е тази тъпа физиономия с цигара в уста. По вечето млади българки са пушачки и раждат изроди. Майка ви пушачка ли беше? Тя ли ви даде урока с цигарите! Помисли за всичко ковто дава настроение и не вреди на другите. Стига негативизум. Това е опасно и за Вас и си спомнете написаното, ако го четете!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!))))))))))))))))))))))))
цитирай Още за Ценоразписите- живеем в капитализъм, където пацзара определя цените, а не комунистическите контрольори
цитирайоставям ти коментарите като образец на идиотизъм.
аз за разлика от теб, няма да трия постовете си и коментарите на неудобните за мен.
колкото до мен, аз мога да откажа цигарите, но ти зав, ще си останеш идиот завинаги :)))))))))))))
цитирайаз за разлика от теб, няма да трия постовете си и коментарите на неудобните за мен.
колкото до мен, аз мога да откажа цигарите, но ти зав, ще си останеш идиот завинаги :)))))))))))))
наскоро ти казах, че безплатен обяд няма, макар и по друг повод. Специално при жените и в частност при теб, защото случая е в общи линии такъв - заплащаш амбицията си с липса на време за себе си и може би и за семейството жертваш малко повече контакти, които би могла да имаш и на съвсем друга основа. Това е голям дори психологически разрив, който се получава при жените. Те могат да бъдат успешни на работа, но за сметка на това губят времето, което трябва да отдадат на себе си и на семейството. А мисля, че една жена трябва да отделя време за себе си за да се чувства добре и чувствайки се така да може да изпълнява по добре другите си задължения. Не казвам, че всеки опит да се уравновесява между работа, личен живот и семейство е неуспешен, но във всеки случай струва много нерви и в крайна сметка здравето ти. Да не споменяваме, че както си мислим, че сме успели да вмъкнем в графика всичките неща, се оказва че много неща не сме догледали. Не е безплатно хич даже. Струва компромиси със себе си и с нещата, които обичаш да правиш и ти носят удоволствие.
цитирайбубс ние тия неща си ги обсъждаме всеки ден. просто ми беше интересно и другите какво мислят по въпроса :)
цитирайаз не мога ли да се изкажа?! "искам да си изкажа положението!" :)))
http://www.vbox7.com/play:384e5993
:))))))))
цитирайhttp://www.vbox7.com/play:384e5993
:))))))))
изкажи се на воля.
цунк:)
цитирайцунк:)
Някога ми беше тъжно, че такъв съм си, все плащам твърде висока цена, я дълги години за нещо, което може да се постигне за седмици, я провали, разочарования и много изпитания за една "дребна" за другиго радост. Като пораснах малко, разбрах колко други неща взимам много евтино и дори не се замислям, че ги имам, а са скъпи, много скъпи. Стигнах до извода, че колкото по-скъпо си платил, безплатният си обяд, толкова по-вкусен и качествен е.
Качеството струва много.
И не само в пазарен, а във всякакъв план.
цитирайКачеството струва много.
И не само в пазарен, а във всякакъв план.
Искаш или не искаш живота признава само знака за равенство, затова давай, колкото се може повече... и ще ти се върне - точно толкова.
цитирайНапротив, има! Ако си клошар, спиш в кашони и събираш фасове по улицата и ги омотаваш във късове от стари вестници, ако си щастлив да те къпе само пролетния дъжд, ако дрехите ти не се влияят от модата и климата, а зъболекарят ти отдавна ти е бил дузпата, защото нямаш зъби, ако сънят ти е споделен зимата от уличните кучета, които те топлят, без да ти начисляват ДДС към сметките за парно и топла вода, за които отдавна си забравил, че съществуват, ако градския транспорт ти е отеснял, защото всички ще напуснат, ако се качиш макар за да се повозиш до първата спирка, то сигурен съм:
Не само обядът ти, но и закуската и вечерята ще ти са безплатни!
Но по-добре ще бъде, ако не допускаш да те сполети това щастие, защото много хора ще ти завидят. Не за безплатното ти ястие, а за безпътното и безметежно съществуване, което обаче много скоро ще те накара да забравиш, че си човек!
Защото ще се превърнеш на подвижен кашон, който гледа само да е на сухо, по-малко студено и не толкова светло и ярко, за да можеш да заспи след всичкото щастие, което неочаквано го е сполетяло! Защото , сигурен съм, че, пази Боже, никой не е застрахован от толкова много щастие, по-добре е да сме малко нещастни и да си плащаме за това!
цитирайНе само обядът ти, но и закуската и вечерята ще ти са безплатни!
Но по-добре ще бъде, ако не допускаш да те сполети това щастие, защото много хора ще ти завидят. Не за безплатното ти ястие, а за безпътното и безметежно съществуване, което обаче много скоро ще те накара да забравиш, че си човек!
Защото ще се превърнеш на подвижен кашон, който гледа само да е на сухо, по-малко студено и не толкова светло и ярко, за да можеш да заспи след всичкото щастие, което неочаквано го е сполетяло! Защото , сигурен съм, че, пази Боже, никой не е застрахован от толкова много щастие, по-добре е да сме малко нещастни и да си плащаме за това!
Здравей Sowhat, Животът ни губи смисъл, ако не даваме от себе си на тези, които имат нужда от нас. В природата има равновесие. Ако даваме безкористно, ще получаваме три пъти по -толкова. Това е достойното поведение. Колкото повече рискове поемаме, толкова имаме шансове да живеем пълноценно. Всеки сам определя живота си.
цитирайКазват,че човек трябва така да живее,та когато до рамото му застане Онзи с тефтера,да може да си плати сметката.
Всеки наш избор всъщност ни осъжда на това да се откажем от нещо:лично време,удобство дори комфорт;и същевременно ни подчинява на амбиции,илюзии;в крайна сметка постигането на някаква скъпоструваща цел/скъпа заради вложени в нея енергия,лишения/се оказва пирова победа,придружена с много жертви,които от дистанцията на времето често се оказват безсмислени.За съжаление откриваме това твърде късно и то след като се въвлекли в него най-скъпите си хора и сме ги принудили и те заедно с нас да платят излишно,ненужно висока цена и сме ги тласнали по път,който в един момент вече не се оказва желан от тях.
П.П Извинявам се за по -дългичкия коментар,но в последните няколко дни мисля точно в тази насока.
цитирайВсеки наш избор всъщност ни осъжда на това да се откажем от нещо:лично време,удобство дори комфорт;и същевременно ни подчинява на амбиции,илюзии;в крайна сметка постигането на някаква скъпоструваща цел/скъпа заради вложени в нея енергия,лишения/се оказва пирова победа,придружена с много жертви,които от дистанцията на времето често се оказват безсмислени.За съжаление откриваме това твърде късно и то след като се въвлекли в него най-скъпите си хора и сме ги принудили и те заедно с нас да платят излишно,ненужно висока цена и сме ги тласнали по път,който в един момент вече не се оказва желан от тях.
П.П Извинявам се за по -дългичкия коментар,но в последните няколко дни мисля точно в тази насока.
По темата - ако това е утеха - трудно е да се успява докато децата са малки... По - нататък се отваря повече време и нещата се подреждат :)))
Хубав ден!!!
цитирайХубав ден!!!
миличка , децата ми са вече почти на 16 и 19. отдавна не са тези малки, които бяха :))
цитираймога само да добавя че се подписвам под всяка твоя дума :)
цитирайне става дума да не се поемат рискове, по скоро става дума, за онези неща които губим докато се заблуждаваме че печелим.
:)
иначе си права по принцип.
цитирай:)
иначе си права по принцип.
ако прочетеш бамбола , ще видиш че цената е самоуважението и собственото достойнство.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 63729
Блогрол
1. Геноцид
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано