Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2009 09:09 - би ли ?
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 27504 Коментари: 98 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2009 15:15


Учтивата форма на молба в английския е нещо , което изключително ми допада и нещо , което рядко употребяваме в нашия език - Would you...?  

нещата които бих или не бих направила .
замисляли сте се къде е прага - защото убедена съм ,че всеки от нас има прагове -като почнем от възприятието / не ,това не може да е истина / и се стигне до търпимостта -мигът в който си казваш  главата ми не танцувален салон и аре бегай.
има много неща които бих
-бих говорила в три сутринта с приятели които не могат да спят
-бих държала ръката им
-бих отишла до края на света / Джони ,там ли си още ?:)/
-бих повдигала носа им с краткото -недей ,никой не заслужава това
-бих ги разсмивала ,дори когато знам че сърцето се изтича като студен горещ шоколад в канализацията
-бих ги изслушвала търпеливо и още бих,
но знам че има неща които никога няма да направя
-няма да дам обещание ,което не бих изпълнила
-не бих давала съвети / "мозъкът ти може да греши ,но сърцето ти никога " -казва Анна/
-не бих се преструвала
и няма да ви бърша сълзите ,защото не искам да плачете ,но ако вече плачете значи така трябва
-не бих ви осъдила /защото камъните в джобовете ми са единствено и само за моите си градини /
всъщност това което казвам е че ненавиждам куртоазията .
аз съм от хората дето казват това което мислят.
затова
няма да съм ветропоказателя върху дланта ви и ако някой ден пътищата ни се разминат или въобще не се доближат значи така е трябвало .
няма да галя Егото ви колкото и да ви е нужно точно сега ,защото никой не бива да има по голямо Его от себе си .
няма да говоря с вас ,ако не ми се говори ,защото това се нарича куртоазия .
има още много неща които бих или не бих
но сега е ваш ред, споделете ги .

Габриел Гарсия Маркес е казал:

"Ако Бог забравеше за момент, че съм една парцалена кукла и ми подареше късче живот, щях докрай да оползотворя това време.

Може би нямаше да казвам всичко, което мисля, но със сигурност щях да мисля всичко това, което казвам тук. 

Бих придавал стойност на нещата не спрямо това колко струват, а спрямо това, което означават..."

 бел. Соу - заслугите за оползотворя"" са на thomas, който ми изпили мозъка,а на на цитатите.бг



Тагове:   нещата от живота,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - =
21.04.2009 09:17
бих простил
не бих си простил
цитирай
2. sowhat - кратко
21.04.2009 09:20
и ясно, типично за теб :)
яко те простиш на себе си, искрено ли ще простиш на ближният?
много често съм си и съм задавала въпроса , кое е по трудно, да простиш или да поискаш прошка?
цитирай
3. allbi - аз така :
21.04.2009 09:25
"....-не бих ви осъдила /защото камъните в джобовете ми са единствено и само за моите си градини /.."

това, че обичам да си изяснявам нещата не значи, че
искам да съдя хората напротив мъча се да ги разбера ...
цитирай
4. miralyub - не бих изоставила хората, които ме ...
21.04.2009 09:25
не бих изоставила хората, които ме обичат.
а за бих...- трябва да го помисля...
цитирай
5. sowhat - мира темите са винаги отворени
21.04.2009 09:28
имаме всичкото време на света, за да мислим...
цитирай
6. sowhat - а какво би
21.04.2009 09:29
бени?
цитирай
7. flyco - Re: 2.
21.04.2009 09:35
Мисля, че ако си искрен и двете са еднакво трудни. Важно е дали е достататъчно за теб и за другия. По същия начин ако поискаш прошка и я получиш... дали наистина си я получил? Задължението да си я заслужиш след формалното "добре" остават като фонов режим.
Всъщност да простиш или да поискаш прошка е много повече от еднократен акт.
цитирай
8. allbi - а бих
21.04.2009 09:36
" -бих ги изслушвала търпеливо и още бих,
но знам че има неща които никога няма да направя "

и мое си нещо - бих си дала всичко за любимия и децата си , бих направила компромиси спрямо себе си за тях...
цитирай
9. sowhat - в тоя ред на мисли алби току що си дадох
21.04.2009 09:39
сметка, че правейки компромиси за любимите и децата си не си даваме сметка дори за това , просто го правиш
и не се замисляме, колко пъти потискаме себе си в името на ...( която и да е кауза )
цитирай
10. mariani - Добро утро!
21.04.2009 09:41
"-не бих ви осъдила /защото камъните в джобовете ми са единствено и само за моите си градини /" - най-вече това не бих, а бих държала ръката на приятел, бих го изслушала ако се обажда през нощта, защото щом звъни, значи има причина...за празните обещанията се присъединявам към теб :)
цитирай
11. анонимен - браво
21.04.2009 09:41
много сте умни
цитирай
12. sowhat - хм достататъчно в прошката флай
21.04.2009 09:41
значи е достатъчно да кажем исрено : боже , простими и да се покем и бог да ни прости
а достатъчно, за нас, много сложно стана като навлязох в достатъчностите.
естествено че боли да искаш и дадеш прошка, но ако не боли нямали да е хм, безразлично?
цитирай
13. sowhat - добро утро мариани
21.04.2009 09:49
радвам се че има и други такива хора
цитирай
14. sowhat - и руси сме
21.04.2009 09:50
иване, не се оплакваме :)
цитирай
15. allbi - ами то скоро се замислих за тези неща
21.04.2009 09:52
до сега просто си ми идеше отвътре :)
цитирай
16. gothic - Бих бил простил, но не бих се пром...
21.04.2009 09:53
Бих бил простил, но не бих се променил (късно е вече) :))))
цитирай
17. sowhat - ето за това
21.04.2009 09:54
говорех :) алби
цитирай
18. dressy - бих ти звъннала
21.04.2009 09:55
е сега!
цитирай
19. usandthem - Всъщност, Соу
21.04.2009 09:59
това "бих", или "не бих " е някакво обещание, за което не можем да сме сигурни, че ще изпълним. Достатъчно е да позволим на добрата си памет да ни припомни моментите, в които добрите ни намерения са се проваляли ! :))
цитирай
20. sowhat - :)
21.04.2009 10:04
готик , звучи гот :)
цитирай
21. sowhat - аседндем
21.04.2009 10:06
по скоро е намек за обещание. именно бих( могъл, направил) , затова не е : да, аз ще :))
цитирай
22. sowhat - зо
21.04.2009 10:09
обичам като ми звъниш
е сегА :)
цитирай
23. kalbotobg - "Бих придавал стойност на ...
21.04.2009 10:12
"Бих придавал стойност на нещата не спрямо това колко струват, а спрямо това, което означават..."
Всички имаме собствена оценка за стоиността на нещо и неговото значение. Да не пестиш цената или в случая усилията продължава да бъде оценка. Разликата е единствено в по-големия избор ;)
цитирай
24. virginblack - If I would
21.04.2009 10:19
could you?? If I could would you? Alice in Chains "Would". Moqta...pesen.
цитирай
25. sowhat - това нещо не го разбрах кълбо
21.04.2009 10:26
може би защото прекалих с кафето.

това е моето кредо:
"Не е важно да получиш това, което цениш, а да оцениш това, което получаваш."
оценка има при всички случаи- дали ще е пре-ценка, пре-оценка, но няма такова нещо в живота ни , дори и най незначително, което да няма никаква стойностностна величина за нас, па била и отрицателна .
цитирай
26. flyco - относно цитата
21.04.2009 10:28
Ще го правиш ако си изпитал страха от края.
цитирай
27. sowhat - хубава песен
21.04.2009 10:28
си си избрала върджин.
ти можеш много, не е нужно да го казваш
цитирай
28. flyco - Re: 23.
21.04.2009 10:30
Динамично и безкрайно.
цитирай
29. sowhat - флай
21.04.2009 10:35
някак тъжен е този цитат, и безнадежден. бих ... като нещо , за което никога повече няма да имаш шанс
цитирай
30. flyco - втори шанс
21.04.2009 11:08
Никога не е същото...тогава защо се заблуждаваме, че има втори шанс?
цитирай
31. rpatel - Благодаря!
21.04.2009 11:09
Благодаря!
цитирай
32. sowhat - защото флай не гледаме правилно на нещата
21.04.2009 11:11
може би вторият шанс за определени неща е заблуда, но я ми кажи дали е същото за хората на които е трансплантиран -бъбрек, черен дроб, сърце...
цитирай
33. анонимен - +
21.04.2009 11:11
бих направил всичко ,ако от това зависи да оцелея аз или детето ми,
не бих си правил труда,ако не си заслужава.
цитирай
34. sowhat - -
21.04.2009 11:23
33 не идва реч за оцеляване , а за чисто човешки неща
цитирай
35. sowhat - рател
21.04.2009 11:24
за какво? :)
цитирай
36. rumyrayk - бих те гушнала
21.04.2009 11:27
бих те завлякла на някой остров с палмички и бих си пила там коктейлчето с теб:)
цитирай
37. sowhat - руми
21.04.2009 11:33
кога?
цитирай
38. анонимен - не се заяждам,но не разбирам
21.04.2009 11:35
кои неща не са човешки
или всъщност по скоро, кои са чисто човешки и каква е разликата между тях и другите
цитирай
39. thomas - @rumyrayk
21.04.2009 11:35
само на мен ли предложението ми звучи малко така... л-л-л-л... ляво? :-)
цитирай
40. sowhat - томас само на теб
21.04.2009 11:44
:)
но ти и без това не си в ред, така че ти е простено чадо
цитирай
41. sowhat - ан38
21.04.2009 11:47
едно е да става дума за оцеляване и съвсем друго, когато това не те грози.
знаеш ли мисля че се изразявам пределно просто и ясно. с простички думи. кажи ми кое точно не успях да поясня и ще се опитам да го кажа още по просто.
цитирай
42. rumyrayk - tomi
21.04.2009 11:54
аз съм крайно дясна, но бих кривнала в лява пътечка между маслинови дръвчета с ем :))

емка, бих още сега, и би било прекрасно, но тъй като е невъзможно, бих почакала за по-подходящ момент:))
цитирай
43. gothic - Абе не знам дали е гот, обачи бих ви ...
21.04.2009 12:00
Абе не знам дали е гот, обачи бих ви забъркал по коктейл :))))
цитирай
44. анонимен - шегаджия
21.04.2009 12:01
.........едно е да става дума за оцеляване и съвсем друго, когато това не те грози.
това означава ли ,че ако не те грози ще постъпиш по различен начин.
а казваш че ненавиждаш куртоазията.
цитирай
45. sowhat - гот
21.04.2009 12:01
обещанията си ги търся като наследство :)
цитирай
46. sowhat - еразъм
21.04.2009 12:09
най обичам когато някой почне да ми слага думи в устата. тука има такива двама в блога неанонимни, много обичащи спелуването по този начин.
ако реша да говорим за оцеляване ( това изисква минимум екстремни условия, ще говорим, но когато темата е това )
та тука идва реч, какво би и какво не би днес примерно. или вчера.
в нормалният ден, на нормалният средностатистически човек.
и не говорим най вътрешният (роднински и семеен кръг, за когото е ясно) а по принцип.
защото ми казваш - за мен и детето ми , но не разбрах къде се включват приятелите ти в тая картинка.
и после не се опитвай да ме манипулираш, щото няма как да стане.
ако си забравил, казвам това , което мисля :) - така че драги еразъм, задръж си куртоазията, отива ти
цитирай
47. анонимен - че ми отива, отива ми ,за това и съм куртоазен от суета
21.04.2009 12:19
бих жертвал живота си за децата си , за приятел чак дотам не бих стигнал, бих му помогнал но не бих жертвал живота си.това отново дава отговор на въпроса какво бих и какво не бих.
оцеляването е ежедневно занимание според мен
цитирай
48. thomas - @sowhat (40)
21.04.2009 12:28
Много е тъпо да се заяждаш с мен, когато съм се пошегувал мило, и то с някой друг. Особено тъпо е да го правиш, когато си човек, който може да си позволи да напише думата Уползвотворя.
цитирай
49. sowhat - прекрасно
21.04.2009 12:33
ако питаме всички тук изказали се родители едва ли някой друг би казал друго.

последното ти изречение отново е куртоазия - ти си знаеш защо :)
цитирай
50. vitaniya - :)
21.04.2009 12:36
Бихте ли били така добри ...
бихме ли били така добри...
бих ли била така добра ...
би ли била така добра ...

:)
хубава тема, соу!

цитирай
51. sowhat - томас
21.04.2009 12:41
дреме ми дали ти е тъпо или не .
и за мен милото ти изказване прозвуча доста тъпо, по отношение на най добрата ми приятелка.
и накрая - шегите са ти достатъчно плоски, точно каквито са и комплексите ти
а за граматиката ( кво, как съм написала и къде) - можеш да ми правиш забележки ползотворни, като дойда да се шегувам в твоя блог.
цитатът е копи пейст, от цитата.бг ( забележките към техните модс:))

п.п. следващото ти мнение извън темата ще е изтрито.
ако искаш да се шегуваш по приятелски с руми, за тая работа тя си има и скайп и телефони. моят блог не е мястото.
цитирай
52. sowhat - здрасти вити
21.04.2009 12:46
бихме ли, наистина ?

понякога съм мила и добра, понякога не съм нито едното нито другото :)
цитирай
53. thomas - @sowhat
21.04.2009 12:56
Както се казваше в онзи умен съвет, "Написаното е Зграда, чиЙто основи СА правописЪТ". Така и с твоя пост. Имах желание да го разбера. Имах даже и желание да ми хареса. Обаче прочетох... сещаш се какво. И Зградата ти рухна. Остана ми само да се пошегувам с Руми. А ти се обади. Тъпо. Много тъпо. И не ми е на мен тъпо. На теб ти е :-)
цитирай
54. sowhat - тц томас
21.04.2009 13:02
имаш желание да се покажеш.
да види раята"" милото ти чувство за хумор, удивително добрата ти граматика и невероятното ти его:)
бъди спокоен, знам.
приеми че достатъчно дълго съм чела безсмислените ти спорове с ган и янч. , за да знам за какво говоря.

а се обаждам , защото:
а) блога е мой
б) темата ме интересува

изводът е, че томас е прекалено ляв за да я схване ( мила шега с приятел на моята приятелка)


никога не съм си модерирала блога дори и при най -тъпите изказвания, но наистина ще го направя сега.


тъпо ли ти е? :)
цитирай
55. анонимен - още малко куртоазия
21.04.2009 13:19
бих направил всичко което ми доставя удоволствие,
не бих направил нещо, което, не ми доставя удоволствие,освен ако не ме принудят.
единственото, за което бих се борил е да принудя принуждаващите.
цитирай
56. sowhat - :)
21.04.2009 13:21
как?
цитирай
57. анонимен - чрез куртоазията разбира се
21.04.2009 13:25
що е то куртоазия и има ли почва у нас
........естетизирана до крайност битова практика, отделяща благородния начин на живот от този на простолюдието.
горното е цитат от уикпедия.
цитирай
58. анонимен - да бъдеш учтив
21.04.2009 13:30
или за същността на куртоазията
самата форма" би ли" е в основата на куртоазията ако се замислиш.
цитирай
59. sowhat - хех
21.04.2009 13:33
ще принудиш принуждаващите чрез куртоазия. забавно. снощи гледах Елизабет по хистъри ( благородници, простолюдие...)
принуждаващ- този, който има власт, сила и средства, да го направи.
чрез куртоазия? да го промениш - тц, не се връзва :)
цитирай
60. sowhat - съгласна съм - ре 58
21.04.2009 13:34
но това не изключва - би ли и бих, от моментите на искреност
цитирай
61. анонимен - за ползата от вирусите
21.04.2009 13:46
да накараш този, който има власт, сила и средства,да се промени, в смисъл да започне да налага твоя модел, така както вируса преструвайки се на свой или по някакъв друг начин преминава защитната стена, след което принуждава системата да работи по неговия модел.
цитирай
62. sowhat - освен ако има добра защитна програма
21.04.2009 13:48
или приятел програмист :)
и ако се върнем на модела - благородство, простолюдие, не виждам как ще работи модела - вирус:промяна
цитирай
63. анонимен - малко графомански изблици
21.04.2009 14:01
вирусите и простолюдието си приличат основните им цели са да се нахранят и да се възпроизведат. силни са в изграждането на базата, но без никаква мисъл за надстройката, ако мога така да се изразя.дуалистичното начало .това е един от пътищата, този на опростяването.
всички програмисти са смъртни.
никой не е по силен от тока.
единствената причина да няма непробиваеми защитни програми е че са те са дело на програмисти.
цитирай
64. анонимен - бих направил
21.04.2009 14:39
минималното необходимото за всеки
и бих го направил за всички, ако имам достатъчно възможности.
за по-близките минималното е много повече, отколкото за колегите :)
необходимо и достатъчно условие света да стане идеален :)))
вируса вече е идеален. приспособява се навсякъде. за разлика от графоманите - дори и приспособени правят всичко възможно за да са недостъчни. защото непрекъснато забравят принципите на оцеляването.
ив-доброутро!
цитирай
65. thomas - Май сбърках...
21.04.2009 14:42
Май просто трябваше да те попитам "би ли си поправила думата Уползотворява, та да не се излагаш"... :-)
цитирай
66. sowhat - бих я поправила, нямам нищо против
21.04.2009 14:45
но не бих, защото взех цитата чрез копи и пейст. а и не ми се влиза в подробности чак такива, томас :)
цитирай
67. анонимен - до ив
21.04.2009 14:56
учителю, този път нещо не схванах
ако оцеляват приспособимите и аз съм приспособен, какво значение има че съм недостатъчен
цитирай
68. анонимен - иначе, като запален фен на пикника и аз съм за
21.04.2009 14:58
щастие за всички даром
цитирай
69. thomas - @sowhat
21.04.2009 15:00
Ако Габриел Гарсия Маркес беше неграмотен, тогава бих признал правото ти да копи-пействаш, за да ни покажеш това. Но ако си го копи-пейстнала за удобство от блога на някога голяма бяла птица (разбирай гъска), то определено отговорността за копи-пейстнатото си е лично твоя.
цитирай
70. teachme - If I had wings...
21.04.2009 15:01
I would fly :)
Would you?
цитирай
71. sowhat - виж сега томас
21.04.2009 15:07
бих го поправила , но ако бях го направила при първо четене, щеше за излезе че се заяждаш безсмислено.
после не ме четеш дори коментарно - за трети път ти казвам - свалих го от цитатите.бг
ето ти и линк
http://www.citati.bg/quotes/list/theme/26/title/%D0%96%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%82/page/10
да , съгласна съм че някой се е загубил в граматиката или в превода, но някъде горе казвам, че не съдя хората ( а само себе си )
така че , колкото и да ти дразни слуха ( окото ), ще си остане така.

да отговорността за копи пейст е моя. както и за спора ми с теб. :)
цитирай
72. sowhat - тийч
21.04.2009 15:08
и аз бих летяла, дори ако имах метла :))
цитирай
73. thomas - Твоя си работа.
21.04.2009 15:11
Оправи си тогава поне двата пълни члена още в първото изречение на поста. Те поне не са копирани от citati.bg. Впрочем благодаря ти за линка, ще потърся там още бисери и ще насоча оръжията на каузата си към този сайт :-)
цитирай
74. sowhat - не съм в стихията си с пълните
21.04.2009 15:13
членове :)
ще ги оправя
цитирай
75. анонимен - ан.67
21.04.2009 15:18
приспособен и недостатъчен
ми звучи като рецепта за брахиозавър пет минути преди да изтече телура.
ив
п.п. впрочем направих минимално необходимото.
цитирай
76. анонимен - минималист
21.04.2009 15:30
времето е относително
5 минути = цял живот
благодаря за направеното
цитирай
77. teachme - Имам една...
21.04.2009 15:33
ама с къса дръжка ;)
Относно члена - дискутира се въпроса дали да отпадне задължителната употреба на пълния член, когато изпълнява функцията на подлог в изречението.
Ако стане - хубаво, защото много хора се чудят де да го слагат...хах:)
цитирай
78. sowhat - тийч и да не отпадне
21.04.2009 15:36
иначе откъде ще намираме поводи да се дракаме :)
като гледам всички жени имаме слабост към пълните членове:))
цитирай
79. teachme - Абеее...
21.04.2009 15:45
пълен, кратък - работа да върши;)

цитирай
80. thomas - @teachme
21.04.2009 15:52
Ще извадя и аз един цитат (по памет) от мястото, което sowhat беше използвала. Моят е от Айзък Азимов. "Ако знанието ни създава проблеми, то невежеството не е начинът да ги разрешим". Та така и с членовете. От това, че хората не знаят коя дума им е подлог в изречението, не следва, че като им се махнат правилата за неговото "маркиране" с пълен член, ще почнат да се разбират по-добре.

А иначе съм забелязал, че само пълният член върши работа :-)
цитирай
81. sowhat - ахъ
21.04.2009 15:52
и аз така викам :)
цитирай
82. sowhat - томас ,проблемът не е в членуването
21.04.2009 15:54
и в това, да се запиташ кой :)
а в липсата на комуникация ( срещнаха се и не се познаха"" библията по памет )
цитирай
83. cefulesteven - Не бих казал, на една конкретна п...
21.04.2009 17:24
Не бих казал, на една конкретна приятелка, сега, че се навира в интригантски кръг, където не й е мястото. И ще си го изстрада. Когато съм го правил, никога не съм постигал ефекта. От съжаления после и думички от рода: "Ти беше прав!" само се усилва чувството ми за вина, че бил съм прав, но не съм имал силата да защитя правотата, която би избавила и нея или него от някоя душевна травма. Явно, че човек си е достатъчно разумен и трябва да си поема сам отговорностите когато постъпва неразумно и да се месиш когато сам иска да постъпи неразумно, не е разумно от твоя страна.

Не бих казал на лудият, че не е Наполеон, току виж, ми повярвал и на другата сутрин го видя с наведена глава, обезсилен да казва: "аз съм един болен жалък човек".

Съвети също не давам, споменато е. Не съм достатъчно разумен, а и ако съм, не ми е донесло толкова хубаво точно разумността ми, че да го препоръчвам на приятел. Освен професионален, никакъв друг.

Не бих взел бутилката от ръката на алкохолика, нито спринцовката от ръката на наркомана, нито револвера от ръката на самоубиеца, щом не мога да направя нещо повече от това да го спра, въпреки волята му или по-скоро липсата му на такава. После ще съм съсипан, но най-малко ми се мисли за себе си в такива моменти.

Не бих го толерирал с псевдо-опрощение, ако е направил много кофти на някого, ако е наранил душа, ако е възпрял път, ако за да го потупат по рамото и тупнал в гърба, човек който не е заслужил, ако е нанасял удари под пояса. Дори да съм му простил, а аз ще съм, защото любовта, а приятелството е любов, нямат общо със справедливостта, но дори да съм му простил, няма да е "забравено" и да е същото като преди, защото така точно бих толерирал злото в него, не него.

Много още неща, но ще се получи дълъг пост.
цитирай
84. анонимен - Би ли ми лапнала хуя?
21.04.2009 17:39
Питай Цефала, ще ти каже, че е хубаво!
цитирай
85. анонимен - хехехе
21.04.2009 18:05
май някой още не е забелязал, че с томас не може да се спори - просто той винаги е прав :))
цитирай
86. анонимен - би ли направила граматически разбор
21.04.2009 18:11
на последното изречение в постинга си?
цитирай
87. sowhat - ре 86
21.04.2009 20:55
не не бих
цитирай
88. sowhat - пилчо аз
21.04.2009 20:55
обикновено съм седнала пред компа. не знам за томас :)
цитирай
89. sowhat - ре 84
21.04.2009 20:58
бил ли направил свирка на пушката ми, а ?
цитирай
90. sowhat - стеф
21.04.2009 21:02
прегръдки
цитирай
91. teachme - thomas
21.04.2009 21:38
С тези членове малко сме встрани от темата /sorry sow/ но да кажа още нещо. Пълният член е нужен в изречения от типа:
<Ездачът ритна коня. Ездача ритна конят.> за да не се чудим кой кого е ритнал. И двата словореда са правилни, като вторият е характерен за поезията, където пък са позволени всякакви граматични волности/вкл. и липса на пълен член/
което показва, че няма да е голяма загуба премахването му. Не че съм "за", просто разсъждавам.
А иначе ;) правилно си забелязал - само пълниЯТ член върши работа!


цитирай
92. анонимен - Цитатът не е от Габриел Гарсия Маркес,
21.04.2009 21:39
самият той преди няколко години каза, че никога не би написал нещо толкова слабо. Погрешно приписваното на него писмо шества из интернет някъде от 2000 г. и е от мексиканеца Йони Уелч. Поздрави на аудиторията. :)
цитирай
93. sowhat - ре 92 може
21.04.2009 21:52
:)
но така го срещнах в линка от цитати- беге
поздрави и на теб:)
цитирай
94. sowhat - тийч ми
21.04.2009 21:57
аз нямам нищо против :)
цитирай
95. libertybell - Знам ли?
22.04.2009 02:17
Не казвам всичко което мисля, защото кой ли има времето да ме изслуша, но пък това което казвам наистина го мисля:)

Прегръдки, Соу!
цитирай
96. sowhat - естествено че не всичко
22.04.2009 09:43
но което го казваме , поне го мислим :)
цитирай
97. virginblack - malko mi e mnojko da pro4eta
22.04.2009 22:33
vsichko. samo da kaja za 4ove6kite i ne4ove6kite ne6ta. Vsi4ko e 4ove6ko, 6tom e storeno ot 4ovek. Dokolko e pravilno ve4e zavisi ot to4kata ot koqto re6ava6 geometri4nata zada4a. Toq deto iska da mu lapau huq: pi4, sigurno ti e mnoo golqm, ne moje6 li sam deeba.
цитирай
98. sowhat - хех, върджин
22.04.2009 22:47
сладурана си
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6301717
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031