Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2009 09:45 - втората ( социална ) цедка
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9780 Коментари: 50 Гласове:
1

Последна промяна: 18.04.2009 10:14


за социалните мрежи се говори като за умрял - или добро или нещо. по принцип уж съм социален тип, ама не съвсем.
тоест общувам си с хората, любезна съм, възпитана и харизматична, но малцина са онези които преминават през стените ми.
и като един съвременен тип следвайки покани на мои близки приятели се регнах в първата социална мрежа , така наречената hi5.com.
какво правя там убийте ме не зная. освен че се зарибих по Travian.то дърва ли не сякох, руда ли не събирах, глина месих докато ми писна. ай сиктир, тва ниво онова ниво.
но поне ниво имаше.
докато във хайфайф най високото ниво е някой да те покани за приятел и да размените съобщения. че то това и тука и в още сайтове го има, къде е логиката?
дотук добре всяко чудо за три дни, дойде ред и на фейсбука. сяка сутрин лора и милен, като почнат във фейсбука това , във фейсбука онова - дрън , дрън
и си викам соу стегни се, ти си цивилизована и образована социална личност, нищо че се държиш като дърпано магаре на мост, я ский кво става у тоя фейсбук.
кво става ли ?
ми нищо. верно че съм блонди, но по омотана мрежа от тая не съм виждала. тая е направена явно от програмистите на Майкрософт.
е има си и плюсове - научих , кои са другите приятели на моите приятели и ги виждам че мърдат. тоест добре са.
предвид факта че част от най добрите ми приятели са по чужбинско, фейсбука, вече отхвърли необходимоста от писане на имейли и скайпване ( и без тва сме в различни часови зони).
влизаш във фейса и според shout-a  преценяваш дали приятелите ти снощи са прекалили с бирата, скучали у дома или  денят им е бил супер, а шефа гаден.
зяпаш новите снимки, които те информират кой къде е бил или къде смята да ходи , менкаме си писаните яйца от три континета, абе чудничко.
може даже да си размените по некой воден балон, да решите два три теста или да подкрепите някоя кауза.
какво става с каузата след като сте я подкрепили, не знам.
снощи подкрепих мирослав, но дали ще стигне това нещо до отговорните лица, не съм наясно.
последната ми страст е netloga- пак така приятели ме зарибиха, а и аз зарибявам. привлече ме думата блог. до тук всичко ок, но за си общо достъпен май трябва да пращаш някакви смс- и ( намерили са хората начин да печелят - искаш на първа, ами плати си ) ей са ше ви платя, дам...
както и да е - и в трите мрежи имам хора , които са ми много близки и много добри приятели и това да общувам по някакъм начин там и с тях е чудесно.
най голям фен съм на нетлог, не знам защо, може да е просто интуиция, но за сега е фаворита ми в социалните мрежови контакти.
обаче и в трите мрежи има нещо , което ме изумява.
и това е заявките от непознати за приятелство. лошо няма , ако подлежи на някакво общуване или някакъв обем на полезна информация.
само че такова няма. или ако има се изчерпва с кофти стихове изпратени ми в пощенската кутия.
лошо Седларов, лошо ( алергична съм към кофти поезия)
на по мъпроса за социалните мрежи установих, че по голямата част от присъстващите там са колекционери на лица . регва се някой пич, прави си снимка между врата и кръста или изобщо не си прави или си слага някоя снимана от хеликоптер и бум - заявка за приятелство.
а аз като прочета да речем иван иванов и си викам - абе тоя е съученика ми от четвърти крас или колегата от старата фирма или братовчеда на братовчедка ми ванчето и като една социална душица, приемам приятелството.
след което чакам иванчо да се обади, да каже - мархаба, ти помниш ли как ти дърпах плитките, как ти помагах за проекта, или как те коментирах в блога, ама не. нъцки.
влизам аз в профила на новия си приятел, хипотетичният иванчо, за да открия общи познати. опала няма такива .
обаче жени, жени - ти да видиш - блондинки, брюнетки, червенокоски - секви. коя от хубава по хубава - изобилие бол.
викам може да е объркАл рейса човека, но след няколко дни , хипотетичният иванчо почва да се сприятелява с моите приятелки.
при въпрос от моя страна , дали се познават, отговорът е не.
и така въпроса:
драги мъже ( и жени също), какви са ви мотивите да искате приятелството на напълно непознати хора?
под напълно непознати имам предвид не сте писали в общи форуми , не сте си чели блоговете и не сте се плюли от балкона.
та в тоя ред на мисли доста редуцирах социалните си мрежи. оставих приятелите и познатите си , за да не ги затруднявам да ми пишат мейли ( там има и чат и съобщения , ако нещо е спешно), за да ги следя дали мърдат (и те мен също) и за да не пращам една и съща снимка на 20 имейла(примерно).
попочистих си социума от хипотетични иван и иванки и сега се чувствам по комфортно.
та в тоя ред на мисли имам още един въпрос:
за какво са ви тези стени на славата с непознати лица?
чувствате се по социален тип?
харесва ви някой да мисли , че сте егаааааа ти пича ( мадамата) и стената ви е пълна само с хубави лица ( извод : много сте готини, начи?)
избивате комплекси?
мислите че тук ще намерите шарана, който да хванете на бастун?
може би.
само че мене ме нЕма, точно в тази схема. :)

"Купуват от търговците напълно готови неща. Но тъй като няма търговци на приятели, хората вече нямат приятели."
"Малкият принц" - Антоан дьо Сент Екзюпери






Тагове:   Ъпсурт,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Още преди години имах регистрация в ...
18.04.2009 09:55
Още преди години имах регистрация в една, то тази нещо се прецака. Да ти кажа, нямам време да общувам по този начин, прилитам само, даже не съм изучил свястно навигацията на нито една, но както и в живота, търся навсякъде сред хората човека, сред многото сродната душа. Социалната мрежа си е концентрат от необходимостите на глобалната мрежа. Намирал съм приятели, но напоследък все по-често се срещам с такива които вече са ми приятели, а повечето от тях даже съм виждал и на живо и общуваме по активно на други места. Знаеш за какво говоря, нали:)
цитирай
2. sowhat - знам стеф
18.04.2009 10:02
логично е, затова правя някакви опити да поддържам социалната си мрежа жива, но не разбирам логиката на ловците на мъртви души
цитирай
3. sunflower - бЕх социална някъде през 2005 - 2006
18.04.2009 10:08
като открих един форум в началото, после кю-то и накрая блога. сега съм асоциална отвсякъде. един, двама истински жив приятели ми вършат работа. .... е, изкушавам се понякога да си представям, че се срещам с някои любими лица от нета, но и да не стане ..... :)
цитирай
4. sowhat - абе тва е супер съни
18.04.2009 10:12
ама са представи си , че приятелите ти живеят през морета и океани.
на мен ми липсват и сега в условията на криза съвсем сериозно се тревожа за тях, а по скайп рядко се засичаме.
аз мисля че ще пием кафе това лято, а ти? :)
цитирай
5. sunflower - вярно, за далечните приятели си е супер нета :)
18.04.2009 10:15
да, мисля, че има голяма вероятност да пием кафе това лято :)))
цитирай
6. sowhat - ако не това , то следващото
18.04.2009 10:18
но със сигурност ще е някой ден :)

харесвам форуми, блогове , в които човек намира хора със сходен начин на мислене и интереси ( така де - да се убедиш че не си единствен в лудостта си :))
цитирай
7. miralyub - Соу, на мен тези каталози със снимки ...
18.04.2009 10:18
Соу, на мен тези каталози със снимки в соц. мрежи са ми доста лековати... и хората, който гонят този ефект, са такива. Не ми изглежда сериозна цялата работа и подминавам наред.
И аз като теб- наскоро се заковах в прехваления Фейс - ама с идеята да си намеря с кого да си обменям инфо и позиции по моите социални и политически въпроси... че тук -в БГБ-нещо пояна да ми убягва тематиката
Ама нъцки- едни снимки наредени, една неоправия- по ми заприлича на публичен дом. Първите няколко дни даже си махнах снимката. После пак я сложих, щото видях- че можеш да конкретизираш за какво си там- демек елиминираш на първо четеме мераците за свалки... Което ме успокои малко, ама още се бъткам и не мога да се оправя с интерфейса и намирането на моята си тематична групичка.
Не съм се отказала обаче.
цитирай
8. sowhat - хех значи мира
18.04.2009 10:21
време е да се линкнем. според мен 90 % от интересите ни са сходни. :)
а аз освен да разбера , че съм малка водка и ебаааати пича в бука, че като управляващ съм мао дзе дун( хахахаха) , нищо друго не мога да разбера
цитирай
9. kalbotobg - ;)
18.04.2009 10:26
Имам 3 блога и се мяркам на няколко форума, не обръщам внимание на нещо дето не ми привлича внимание и трупането на контакти заради бройката не го зачитам защото и без това времето ми е запълнено пък и фалшивите преструвки на никой не са му кеф ;)
Имам си познати и блогове дето чета които са свързани с интересите ми, защото и не мога и да ги намеря другаде и такива при които си просто прекарвам приятно.
Пробвал съм различни услуги. повече от любопитство, но миниблоговете и фейсбук-чо не ми пасва на профила.
Любопитство! ;)
цитирай
10. sowhat - честно казано кълбо
18.04.2009 10:35
още снощи се включих в групата за справедливост за мирослав ризински, но не разбирам и не виждам как това ще помогне.
ако имах елементарни юридически познания ( а имам поне пет приятели юристи, но е великден ) бих написала и пуснала петицията.
и си мисля, еба си щом само аз блондинката се сетих за това...
цитирай
11. kalbotobg - ...
18.04.2009 10:50
Историиката не е толкова нова и вече е била отказвана подкрепа на база дипломация. Предизборно няма да размърдаш никого обаче да си траеш просто не мога да го приема. Просто ме е срам от такава държава, вчера и на вестници и на телевизионни програми писахме , но поне на моите писма отговор даже отрицателен няма.
цитирай
12. sowhat - каквото и да е
18.04.2009 10:54
- подло е да се мълчи.
след толкова " български великдени" и прочиее дивотии, имам чувството че си лаем блогърски, а кервана е вейде на малдивите ( примерно казано )
цитирай
13. kalbotobg - ;)
18.04.2009 10:59
Ми докато не взимат блоговете насериозно така ще е. Въпреки това много журналисти си търсят теми по блоговете
цитирай
14. sowhat - да са живи и здрави
18.04.2009 11:03
като им липсва креация :)
цитирай
15. kalbotobg - ..
18.04.2009 11:09
;) Там си търсят новините не чакат на хранилките пък и разследващите са заинтересовани от всяка шумотевица свързана с името им.
цитирай
16. sowhat - всъщност сега като го каза
18.04.2009 11:11
блог ми прозвуча точно като хранилка - готова ярма , що пък да не хапнат
цитирай
17. buboleche - по принцип тия социални мрежи не ги разбирам.
18.04.2009 11:13
такава ми е професията - недоверчива съм, както се казва в една реклама.:))))
не бе, искам да кажа, че нямам нужда да се сприятелявам със сульо и пульо, а с познатите, с които искам да си кажа нещо ми е достатъчен скайпа, че и там даже има разни навлеци, та все съм инвизибъл, или пък блога - тук също има доста желаещи за комуникация, стига аз да искам. така че тия всичките мрежи съм ги оте***** по презумпция и не се занимавам с глупости. Иначе наскоро един френ ми вика: регни се във фейса да си пишем. а ние си пишехме по скайпа, е за какво ми е фейса му?!?
Мда, и тук в Бг малко сме поизостанали. Сега бил модерен twitter. Кво е това не знам и не ме интересува, но реших да ви осведомя.:))
цитирай
18. sowhat - и аз не знам какво е
18.04.2009 11:18
но да ти кажа ли честно - не ми и трябва. търговците не продават приятели.
а и не трябваше ли да изядем по една торба със сол докато наречем някого приятел.
в тоя ред на мисли скоро не сме яли тирамису с теб :)
цитирай
19. gothic - А,
18.04.2009 11:20
и на twitter ще му намерим цаката :) Иваче - социални, несоциални...Имам наблюдения, че въпреки завишената степен на анонимност, която предлага нета, всеки си е общо взето такъв, какъвто е и в действителност. А Мирослав Ризински - то си мисля че е ясно, какво ще последва, особено след изявлението на премиера па този въпрос. Отдавна съм се отказал да троша стени с тиквата си, но разликата между този случай и британската защита на осъдения тук гамен-побойник е въпиюща. Ох, това последното го казвам вече за трети път....Хубав ден на всички :))))
цитирай
20. kalbotobg - .
18.04.2009 11:21
Малко български блогове има дето си струват и зад тях обикновенно има по някой журналист дето му запушват устата ;), а наще журналисти не правят кариера от такива проучвания.
цитирай
21. sowhat - дай боже повече хубави дни
18.04.2009 11:24
готик, не само за нас, а за всички останали - и тези като мирослав и онези по чужбинско накъдето ги е завял вятъра
цитирай
22. sowhat - кълбо
18.04.2009 11:26
в мегафон има доста за четене и някои са особено идейни. та не мога да равнявам цялото блогърско войнство единствено по блогбеге.
мога да кажа просто евала на хора като иван бедров, които правят журналистика в блога и блога като журнал
цитирай
23. mamas - Мен ме смущават още
18.04.2009 11:27
тия нововъведения в блога - "пирони" разни и добавяния...не смея да кликна щото не знам какъв ще е резултатът...
цитирай
24. sowhat - просто ще качиш
18.04.2009 11:28
онова което ти харесва мами на повече места и ще му осигуриш достъп до повече читатели (евентуално)
цитирай
25. allbi - ха ха
18.04.2009 11:35
това с иванчото най ме изкифи ...
особено при мъжовете цялата култура се върти около...
така че зарибяват ме но си бягам като не ме кефи и
това е ...
и кофти стихчета е гадно да натрапваш...
тъй че седа си в блога и който иска да заповяда...
чета си блогове дето ме кефят и ако искам се обадя ако не мълчаливо прочитам и това е ...
асоциална съм вече...
Хубав ден :)
цитирай
26. sowhat - алби ми ето
18.04.2009 11:40
би трябвало и ти да имаш наблюдения от нетлог. кажи сега не те ли канят за приятели хора, които до вчера не си подозирала че съществуват?
цитирай
27. gothic - allbi,
18.04.2009 11:42
а дали само за мъжовете, а? Само от кавалерско отношени не пускам резултатите от един експеримент, който си направих преди години в Елмаз...Но това е друга тема. За Бедров - евала и от мен, и то много, много голямо! И накрая - един поздрав от мен, за всички, независимо социални или асоциални :))))


http://www.youtube.com/watch?v=-t0affoV5rI
цитирай
28. utremer - Социалните мрежи са измислени от глобалистите :))))
18.04.2009 11:43
хехехе. Кое му е социалното на туй да седиш и се представяш за някой друг пред хора, които се представят за някои други? Интернет е най-самотното занимание. Даже и да е Анджелина Джоли отсреща, като не можем да се посмеем, да сечукнем с чашите или да си кашем един виц, какъв е смисълът? Сто пъти предпочитам да изляза с приятели или дори сам сред природата, нежели да чатя. Нямам думи, прескрасно си го написала. Слънце ти желая сестро :)))))
цитирай
29. allbi - ми да де :)
18.04.2009 11:48
канят ме и що ...
няма значение тава е все пак виртуал и винаги
можеш да изчезнеш ...
правила съм си блогове е другаде но няма живот...
фейсбука не се бутам там са се зарибили децата ...
бях се набутала в сибир, ужас...
кото ми се запредлагаха разни самотни мъже
секаш не четат кво пиша и поезията ми една такава
семейно влюбена
ама нейсе...
и тук като решиш да се пазабавляваш малко и хоп
атаки, етикети сякаш...
абе изчезвам , че имам къщна работа :)))
цитирай
30. allbi - 27. gothic ,
18.04.2009 11:50
що се засегна нещо ми се струва :)))
кво искаш да доказваш нещо ли :)
кавалер си поне не грубиян ;)
цитирай
31. sowhat - любо вероятно и това го има
18.04.2009 11:52
да се представяш за друг , или изобщо да не се представяш, а да ковеш некви хипотетични бройки върху стената, която пък да покажеш покле на кака пена чистачката на офиса другия пък и да и обясниш как изобщо не си смотан, като вземе да те пустосва и кви каки си ..ал ехеееееееее

та социалните мрежи не са за приятелите, с които си пием кафенцето всеки ден, а за онези , които са далеч и ни липсват.

и в този ред на мисли, малко ми е обидно някой да ме развява нейде си като трофей :)

повече слънце събери и за мен ( ще се е скрило когато работния ми ден свърши )
цитирай
32. sowhat - готик
18.04.2009 11:54
много си любезен, но разни хиени само печелят от така нареченото кавалерско отношение.
аз на твое място ще си изтипосам като стой та гледай.
да поздравя и аз :)

http://www.youtube.com/watch?v=pDrFOu2nvZs&feature=related
цитирай
33. sowhat - алби
18.04.2009 11:55
баш ми е драго като ми сложат етикет( защото никога не подозират какво крие опаковката )
:)
цитирай
34. анонимен -
18.04.2009 12:48
Що се пънеш?!
цитирай
35. sowhat - щот
18.04.2009 12:49
ми отива :Р
цитирай
36. raylight - Как човек си създава приятели?
18.04.2009 13:52
Все пак не се раждаме с приятелски кръг
цитирай
37. sowhat - рей предполагам чрез общуване
18.04.2009 13:54
пример - в блога.
но да заковеш някой на стената на славата си, това не го вдявам
цитирай
38. gothic - allbi ,
18.04.2009 14:08
ама никак ще знаеш не съм се засегнал. Просто прекалено еднопланова ми се чини това че при мъжете цялата култура се върти около...Щото познавам и другата гледна точка, вследствие на моя експеримент...
цитирай
39. allbi - 38. gothic ,
18.04.2009 14:59
да де то всяко правило си има изключения ...
прав си че нещата не са еднопосочни но какво значи
приятелство ?
нали търсим просто приятели ...
или просто правим експерименти :)))
мани ги тия социални експерименти...
цитирай
40. bilingual - re:
18.04.2009 15:42
здравей :),

от социалните мрежи, които разглеждаш тук, ползвам единствено фейсбук. когато някой те добави като приятел, може веднага да провериш дали имате общи приятели (преди да потвърдиш). Освен това в настройките може да конторлираш своята privacy, така че на мен лично ми допада. хора, които не познавам не добавям и нещото, което ме дразни са многобройните куизове и апликации, които повечето хора ползват :)))

пожелания за слънчев ден и светъл празник!!! :)
цитирай
41. анонимен - Цедки и решета, казваш...? )))
18.04.2009 16:24
Черпя те една минерална вода, за публикацията! ;>
Еша ти няма, Еми, радост! )

В.
цитирай
42. flyco - ...
18.04.2009 20:08
wow!
Въпреки по-лесните начини на обменяне на мисли, днес откриването на сродна душа е също толкова трудно колкото в древните първобитни времена. Защо ли? Защото нарастването на възможностите за контакт е правопропорционално на нарастването на интересите, ценностите и разликите между хората.
Еднакви както тогава така и днес са първичните инстинкти. Затова Соу бъка от снимки :)
цитирай
43. borsi - за какво са ви тези стени на славата с ...
18.04.2009 20:51
за какво са ви тези стени на славата с непознати лица? - Популяризирам си по този начин блоговете в google

чувствате се по социален тип? - По- не! Аз съм си социален навън.

харесва ви някой да мисли , че сте егаааааа ти пича ( мадамата) и стената ви е пълна само с хубави лица ( извод : много сте готини, начи?) - По принцип боли ме щепсела :)) Който ме харесва , харесва ме. Който не, рядко занимава мислите ми.

избивате комплекси? - Може би. Не знам, но и не ме интересува.

мислите че тук ще намерите шарана, който да хванете на бастун? - Не и не залагам на това.

цитирай
44. desireantonia - Zdravei
18.04.2009 20:54
Mnogo si prava.I na men tova mi se slu4i.V mnogo saitove i 4atova sam imala regiastrazia,no kakto kazvaw vsi4kite sa edni i sawti.No znaew li ,tuk v blog bg e malko po razli4no.Tuk ne ti4at mnogo za zapoznanstvo.Tuk 4akat waranite za niakoi nov post,za da komentirat i da pliuat po teb.No takav e jivota.Vseki edin gleda v panicata na drugia.Trqbva da se vidiat samite te,no sa tolkova na danoto,4e nikoga niama da go rzberat!:))
цитирай
45. анонимен - Браво, царице на сарказъма!
19.04.2009 04:41
Крайно време беше някой да тури в ред тая виртуална
сган! Навреме и ти си се отърсила от тия лепки мързеливи.Мързи ги едно маце да забият в реалния свят, а само се туткат в мрежата... Прости им Господи, те объркаха реалността!
цитирай
46. sowhat - хех, ре 45
19.04.2009 09:07
ами ами у ред съм ги сложила. нищо подобно просто изказвам становище. и не иде реч дали са работни мързеливи или кой знае какви, просто ми заприличаха на плюшкин - колекционери на непознати :)
цитирай
47. sowhat - здрасти дезире
19.04.2009 09:09
на мен не ми пречат , нека си ги има всякакви и навсякъде. но тая опция с приеми приятели, вече е доста редуцирана ( до второ четене)
весели празници ти желая!
цитирай
48. sowhat - борси
19.04.2009 11:27
популярността на блога няма нищо общо. за справка - аз :)
останалите неща няма да ги коментирам. ти си ги коментирам , ти си направил :)
цитирай
49. sowhat - с една дума флай
19.04.2009 11:51
първичен инстинкт :)
цитирай
50. sowhat - вирж
19.04.2009 11:54
кафето е от мен.

христос возкресе, слънце !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6317553
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930