Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2009 09:29 - собствената ми глупост
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2566 Коментари: 30 Гласове:
0



 


„В глупостта всички жени са еднакви.”
Еразъм Ротердамски

 

попивам
случайно изтърваните ти думи
като трохи на вятъра
и всеки глад е крайна нужда
но в ситост няма как да ми повярваш

в самозабравянето
мисля има странна семиотика
стремежът към изконна изключителност -
да си поне веднъж
специален
за принц или за просяк

в странните пътища за завръщане
нечии очи
ме притеглят в орбитата си
в космическият шепот на вселената
състояща се от теб
и всичко което ти се случва

изпод закъснелите облаци подвиквам
като пастирка на последният дъжд
да уловя стряхата на крайният залез.
не гаси луната.
не тази нощ, моля те…

след всяко отпиване
чашата е все по-празна
за сметка на изпълващото ни отчуждение
в тънката омая,
забраненият плод е сладък
вероятно си струва всяка цена

крехките пукнатини по листата
намекват
за есента във очите
мирисът на сняг отрича надеждите
за близост

чакам да завали

двояко като chabbat
почивам и неделнича,
следвайки писанията на духовните наследници на Езекил
потъвам в празното мълчание
без опасения че нарушавам правилата

констатираната истина не ме прави нито повече
ни по-малко жена
или глупава
ако има прераждане пак бих поискала да съм точно
това
с риск да повторя всяка една глупост
потвърждаваща човешкото ми
несъвършенство.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - нормално
11.04.2009 09:45
в реброто на Адам не е имало мозък
цитирай
2. анонимен - dressy
11.04.2009 10:26
Ем,розите никога не са в повече
цитирай
3. djgator - sowhat
11.04.2009 10:27
Опасявам се че няма да ме разбереш, но малкия шанс ми е в ранния съботен час, когато още няма наплив...
Можеш да изтриеш коментара ми - няма да ти се сърдя. Ти сподели че си модератор в някакъв сайт, не ми е известно( а и не държа да знам) дали някой ви плаща за това или ви потупват по рамото, докато бачкате "про боно".. За мен не е нормално всеки ден да се пише пост и да се коментира да последно. Навън вече е пролет, аз пусках тук материали докато беше студено. Сега се обличам, качваме се с моята любима на колата и изчезваме на СПА курорт, ще пътуваме сред красива природа, слушайки силна качествена музика, ще се снимаме, ще си пеем, ще се потопим в горещата минерална вода, джакузито ще ни масажира до забрава, ще хапнем вкусотийки, ще правим любов и ще е хубаво.
Не си губи времето тук, а последвай примера ми :)
Хубав уикенд и на теб!
цитирай
4. tili - По рождение Еразъм
11.04.2009 10:42
е имал да разчиства сметки с жените. За това не се очудвам на злобната глупост, която е изтърсил. Изглежда е сбъркал ума с образоваността - непростима грешка за такъв голям мислител. Самият той е проявил типично женското качество за оцеляване в размирна епоха, когато умни и твърди мъже като Ян Хус и Томас Мор са си го отнесли.Така че - не се чувствам непълноценна в битността си на жена, което казваш и ти, но по-изящно - в стих. Да се подготвим на Лазаровден за Възкресение!
цитирай
5. palisandar - В глупостта всички са еднакви.
11.04.2009 10:57
В глупостта всички са еднакви.
цитирай
6. anothercat - и аз мисля,
11.04.2009 11:11
че в глупостта не само жените са еднакви.
и не ми е и минало през ума, да искам да съм друго, освен жена... :-)
цитирай
7. allbi - аз пак да кажа :))
11.04.2009 11:20
Жената, колко е жена това
от мъж ще трябва да се прецени !
Не просто да му народи деца,
а чак душата си да сподели...
И да го обгърне със любов
да го лекува със целувки
да е за него нежен благослов,
а не изпълнена с преструвки...
И обичта й от далече да личи
да си я носи и в сърцето
това жената е нали,
а не обвивката превзета...


ако не успее да се намери такъв мъж ...
или неспособните да намерят такава жена мъже
и най-вече да я оценят...
но аз съм си намерила човека и си се чувствам
ЖЕНА и не ми е хрумвало да си помисля, че мога
да съм нещо друго...
ПОЗДРАВЯВАМ ВСИЧКИ, КОИТО ЩАСТЛИВО НОСЯТ
ИМЕТО --- ЖЕНА --- :)))
цитирай
8. fabula - всеки ред
11.04.2009 11:40
е аксиома и послание

а "чашата по-празна"
ме разби и като тишина се вряза

разтегли ме на много посоки този стих, Ем
цитирай
9. vitaniya - Соу,
11.04.2009 15:24
не съм сигурна, че при следващото прераждане, ако има такова ще бъдем отново същите...Би трябвало да не сме същите, поне така твърдят всички, които ни го обещават...
Всъщност
достатъчно много за размисъл
нужда от незагасената луна

и дъжд!

цитирай
10. анонимен - Tichaite , tichaite
11.04.2009 22:11
nai-dartite chovekobodobni srbo-maimunski pederungeli KURECUGAZEC i NOSTALGIQTA , pravqt svirki nared pred centralna gara i davat gaza na vsichi , koito gi pojelaqt .
цитирай
11. rumyrayk - към digator,
11.04.2009 23:04
който едва ли ще го прочете, тъй като е ужасно ангажиран да има хубав уикенд, но все пак има шанс))
Доста разочароващ апел, към човек, когото не познаваш. Мога да те уверя, че и sowhat e виждала СПА курорти, и дали ще пуска по 5 постинга на ден или година- това е нейн избор, нейн блог; ти няма как да знаеш, дали тя не си скъсва гъза от бачкане Всеки! Божи ден, и о, представи си- просто такава е нейната природа, че има какво да каже всеки ден, в паузите, в които не бачка или й е кеф да го направи. Нищо против, че ти се плацикаш в джакузито с твоята любима, обаче може и да има хора в тая държава, които нямат тая възможност, и представи си само за миг, че и sowhat беше от тези хора, как би прозвучало подмокреното ти изхвърляне- да застанеш пред тълпата гладни и да им обясниш колко вкусни са пастите. Ще подмина с мълчание подмятането за модераторстването й, аз знам за какво става дума, но не е моя работа да обяснявам. Тук е пълно с откровени откачалки и какви ли не идиоти, а гледай ти, на кого си тръгнал да обясняваш, как е прекрасен животът ти и трябва да се поучим от теб. Нищо лично, разбира се.
..........................
ем, сори за лирическото отклонение, ти си добричка и ще ми простиш вмешателството; а стихото ти, разбира се, е прекрасно.
цитирай
12. анонимен - навън , разбира се, диджей,
12.04.2009 01:20
е пролет.
някои пускат постове когато мислят,
други - когато им е студено.
обикновено тези / другите / избират най-подходящото време, място и тема за да покажат собствената си глупост.
/ Как можа бе брато да се изходиш точно днес?/
ив
п.п. Един диджей, като дошла съботата, решил да си купи нещо сладко - за да може да го вдига в джакузито.
Поръчал си цяяяла торта и го питат:
- Да ви я нарежем ли? На 8 или на 12 парчета?
- О-о-о, 12 поста са ми много. Не мо'а ги преглътна.
цитирай
13. buboleche - еххх,
12.04.2009 08:39
мисля да копирам коментара на другата котка. едно към едно. :) а ти нали знаеш че те обичам - глупава, умна, всякаква, но все пак да знаеш - във всяка глупости има някакъв чар, особено в нашите стрелчески.;):)
цитирай
14. sowhat - цъфнах и аз по цветница
12.04.2009 10:01
@ ka4ak - забавно изказване , доста шовинистично да отбележа , но съвсем в стил Еразъм :)
цитирай
15. sowhat - зо
12.04.2009 10:07
розата е роза е роза е роза

затова обичам кортасар :)
цитирай
16. sowhat - диджей
12.04.2009 10:13
виждам че доста приятели са ти отговорили вместо мен
само ще ти кажа онова, което те не знаят - да си мод никой не ти плаща. нито те потупват по рамото - правиш, каквото трябва и става какво ще .
няма да ти трия коментара - имаш право на мнението си и на спато си - не ми пречиш :)
като ми се пише пиша , като ме мързи ме мързи :))
колкото до губенето на времето :)) нямам такова за губене - руми го е казала вместо мен , да не се повтарям:)
цитирай
17. sowhat - ще възкръснем и ние някой ден тили
12.04.2009 10:19
нищо че жените възкръсваме всеки ден, ще чуем (може би) стани Лазаре и ще станем, Бог не е делил хората на мъже и на малко умни жени...
винаги са ми били интересни йезуитите или поне скритата им същност :)
цитирай
18. sowhat - палисандър
12.04.2009 10:23
да :)
цитирай
19. sowhat - коте
12.04.2009 10:26
и на мен :)
цитирай
20. sowhat - алби
12.04.2009 10:29
сладурано, мисля си - едва ли има по прекрасно усещане да разбереш величието на факта , че си жена. истинска :)
цитирай
21. sowhat - фабс
12.04.2009 10:30
някой ден ще се съберем, обещавам ти
и тогава чашата е ще е по пълна, от всякога
цитирай
22. sowhat - вити
12.04.2009 10:31
аз се надявам на същото , представяш ли си луните ни , докато дъждът ни вали?
цитирай
23. sowhat - ан10
12.04.2009 10:32
днес изпи ли си имодиума? :)
цитирай
24. sowhat - ру агапи му
12.04.2009 10:34
по принцип го чувам, но де факто бяхме на изпит по математика с кандидат студентката. днес няма да го пържа - обещавам :)
цитирай
25. sowhat - хай ив
12.04.2009 10:36
днес ти ли поръча дъжда ? :))
цитирай
26. sowhat - бубе
12.04.2009 10:39
познаваме се :)
цитирай
27. borjanmljakov - Възмутен съм от некадърните стихотворения,
13.04.2009 15:47
които се публикуват в този блог.
цитирай
28. sowhat - боряне
13.04.2009 16:08
опасявам се че почна да се държиш много фенски :)
цитирай
29. borjanmljakov - Аз пък се опасявам, че не разбрах, какво искаш да кажеш
13.04.2009 16:09
.
цитирай
30. sowhat - друго
13.04.2009 16:14
не съм и очаквала :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6328415
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930