Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2009 09:02 - за чайките и границите
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7076 Коментари: 84 Гласове:
0



"- Чанг, този свят изобщо не е небето, нали? Старейшината се усмихна в лунната светлина. 
- Ти отново се учиш, Джонатан — отвърна той.
- Добре, какво ще стане оттук нататък? Къде отиваме? Има ли изобщо такова място като небето?
- Не, Джонатан, няма такова място. Небето не е място, нито бреме. Небето - това е да бъдеш съвършен. - Той замълча за миг. - Ти летиш много бързо, нали?
- Аз... аз изпитвам наслаждение от скоростта -отбърна Джонатан изненадан, но горд, че Старейшината е забелязал.
— Ти ще започнеш да докосваш небето, Джонатан, в мига, в който се докоснеш до съвършената скорост. И това не означава да летиш с хиляди километри в час или с милиони, или със скоростта на светлината. Защото всяко число е граница, а съвършенството няма граници. Съвършената скорост, сине мой, означава, че си там"

" Странно нещо. Чайките, които пренебрегват съвършенството заради пътуването, не стигат кой знае къде, при това - бавно. А тези, които не обръщат толкова внимание на пътуването, в името на съвършенството, стигат навсякъде, и то мигновено. Запомни, Джонатан, небето не е нито място, нито време, за-щото мястото и времето са нещо толкова безсмислено..."

Ричард Бах

Джонатан Ливингстън чайката

границите са линиите, които разделят два или повече предела.

границите са онзи праг, който поставяме на физическите и психическите си възможности и казваме , това е .

вчера между всичко останало намерих време и за една книга. книгата е на ричард бах и се нарича джонатан ливингстън чайката.

тази книга е за тези, които не вярват в правилата, а създават свои собствени. тя е за тези, които следвайки пътя и целите си , получават неодобрението на обществото и биват отхвърлени от него, това не ги отчайва.

тази книга е за хората, които преминават пределите на физическото си тяло и преминават там, където време и място са без значение. тя и за тези , които осъзнават , че телата ни са само "купчина кости и пера" и че съзнанието е онова , което определя къде сме , кои сме и къде искаме да бъдем.

 

и така за границите.

познавате ли границите си ?

колко често си казвате - не мога, това не е за мен?

къде е прага ни на непоносимост и страхуваме ли се да стоим зад убежденията си пред риска да ни отхвърлят, заклеймят и сложат етикет?

имаме ли граници?

човешкият ум е безграничен. от собственият си мозък използваме едва 8%. и ако тялото ни е физическа граница, то съзнанието има ли такава?

"- Защо ли най-трудното нещо на света е да убедиш една птица, че е свободна - недоумяваше Джонатан - и че може сама да си го докаже, стига да отдели малко време, за да се поупражнява? Защо трябва да е толкова трудно?

...

- Не мога да проумея как успяваш да обичаш тълпа озверели птици, които току-що са се опитали да те убият.
- О, Флетч, това не ти харесва, а? Ти, естествено, не обичаш омразата и злото! Но трябва да се упражняваш, за да можеш да разпознаеш истинската чайка, да виждаш доброто у всяка от тях и да им помогнеш сами да го съзрат. Това разбирам под думата обич. И е истинско наслаждение, когато го постигнеш."

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalbotobg - ;)
09.04.2009 09:26
Мисля ,че господин чайка говори за безкрайността на границите на въображението и все пак когато си свободен само въображаемо, те стягат оковите на въображението, не грубо може би дори приятно, но и това е още едно ограничение ;)
цитирай
2. miralyub - мен от етикети много ме е страх, п...
09.04.2009 09:31
мен от етикети много ме е страх, признавам си.
от лоши етикети, де.
в този смисъл границите ,които съм си поставила, са направо непробиваеми...
цитирай
3. sowhat - мира и аз ги мразя
09.04.2009 09:34
и гледам да ги избягвам до колкото успявам.
цитирай
4. sowhat - кълботобг
09.04.2009 09:36
аз си мислех, че не става дума просто за въображение, а по скоро за съзнание. :)) въображаемо свободен звучи наистина много тъжно, това е като да си в затвор, и да водиш въображаем живот
цитирай
5. bambola - :)
09.04.2009 09:40
не съществува абсолютна свобода дори и най-силните птици се уморяват в полет и ако няма близо земя умират летейки....
все пак по темата за границите, напоследък си давам сметка че самоограничението е най ненужния спътник, ако можеш да скачаш 2 метра височина а винаги пoставяш летвата под 1,80 не доказваш колко си добър,а колко си предпазлив, ако никога не си минал 2 та метра а винаги се опитваш да скочиш 2,40 мисълта ти е нереална, не е толкoва важно че си смешен колкото че винаги си неосъществен.
Най ме е яд обаче на тези които могат а не искат, на тези които знаят 9 езика а боравят само с 3, на тези които могат а дори не опитват, не знам дали е въпрос на граници или на характер, темперамент, възпитание, култура.....
цитирай
6. kalbotobg - @4
09.04.2009 09:41
Признавам този вариянт ;)
цитирай
7. sowhat - бамбс
09.04.2009 09:43
ето го моето момиче :)
в книгата никога не казват какво е небе. има такова изречение: небето е ...
т.е.
небето може да бъде всичко
цитирай
8. sowhat - 6. kalbotobg
09.04.2009 09:45
http://seo.webdesign-net.net/seo-chaikata-first.php
цитирай
9. zulu - малката Голяма книга!!!
09.04.2009 10:11
Съществува това, в което вярваш!

Поздрави за избора!! :)))
цитирай
10. sowhat - зулу
09.04.2009 10:14
може би една от най кратките и най стойностни книги , които съм чела в последно време :)
цитирай
11. kalbotobg - ...@ sowhat
09.04.2009 10:19
Благодаря за линка, отдавна не бях чел нещо свястно ;)
цитирай
12. sowhat - само не знам дали там е цялата част
09.04.2009 10:26
във уорд е около 17 странички. бих могла да поровя и да я намеря цялата , ако ти се чете :)
цитирай
13. kalbotobg - ;)
09.04.2009 10:37
Да! Супер ! Чете ми се! писна ми от вестници!
върха си ;)!
цитирай
14. sowhat - ето тук я отких цялата
09.04.2009 10:39
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=fentazy&Number=1940368096

:)
цитирай
15. kalbotobg - !!!
09.04.2009 10:41
БЛАГОДАРЯ!! ;)
цитирай
16. sowhat - бг кълбото
09.04.2009 10:48
за нищо :)
цитирай
17. анонимен - за летенето и любовта
09.04.2009 11:02
ако имаш време за четене малко пейст от една любима повест

А сигурен ли си, че така можеш да се научиш да летиш?

— Не. Не съм сигурен. Обратно, дори подозирам, че това е безполезно занимание.

— А тогава защо ни е нужно? Щом самият ти знаеш, че е безполезно?

— Как да ти кажа. Защото освен това знам много други неща, и едно от тях е ето какво: ако си се озовал в тъмнина и виждаш макар и най-слаб лъч светлина, трябва да вървиш към него, вместо да разсъждаваш има ли смисъл да правиш това или не. Може би наистина няма смисъл. Но просто да седиш в тъмнината във всички случаи няма смисъл. Разбираш ли къде е разликата?

Шестопръстият замълча.

— Ние живеем, докато в нас има надежда — каза Затворникът. — А ако си я загубил, в никакъв случай не позволявай на себе си да се досетиш за това. И тогава нещо може да се промени. Но в никакъв случай не трябва да се надяваш сериозно на това.

Слушай, Затворнико, ти всичко знаеш — какво е това любов?

— Интересно къде си чул тази дума? — попита Затворникът.

— Ами когато ме гонеха от социума, някой попита обичам ли каквото се полага. Аз казах, че не знам.

— Ясно. Знаеш ли, едва ли ще успея да ти обясня. Ето представи си, че си паднал в бъчва с вода и потъваш. Представи ли си?

— Ъхъ.

— А сега си представи, че за секунда си изплувал, видял си светлина, глътнал си въздух и нещо се е докоснало до ръцете ти. И ти си се хванал за него и се държиш. И така, ако смятаме, че цял живот потъваш (а това е вярно), то любовта е това, което ти помага да държиш главата си над водата.

— За любовта към това, което трябва да се обича ли говориш?

— Не е важно. Макар че това, което трябва, можеш да го обичаш и под водата. Както искаш. Каква е разликата за какво си се хванал — стига то да издържи. Най-лошо е, ако това е някой друг — той, виждаш ли, винаги може да отдръпне ръката си. Накратко, любовта е това, заради което всеки се намира там, където се намира. …
цитирай
18. sowhat - за пелевин и неговият поглед над чайките :)
09.04.2009 11:14
— Че ти не си умен, предполагам — отговори Затворникът. — Да беше отишъл по-добре в социума. А ти чак къде си се забил. Наистина, тръгвай…

Той махна с ръка по посока на тясната мръсножълта ивичка, която леко се извиваше и потръпваше — не беше за вярване, че така изглежда оттук огромната шумяща тълпа.

— Бих се върнал — каза Шестопръстият, — само че те ме прогониха.
цитирай
19. анонимен - известно време ще повървя мълчаливо
09.04.2009 11:28
Шестопръстият недоверчиво погледна умната конусовидна муцуна с дълги мустаци и две черни блестящи очи.

— Аз съм Едноокият, — каза плъхът и размаха неприлично голата си опашка.

— Шестопръстият — представи се Шестопръстият и попита: — А защо си Едноок, щом и двете ти очи са здрави?

— Защото е отворено третото ми око — каза Едноокият, — а то е едно. В известен смисъл всички, на които е отворено третото око, са еднооки.


— Да тръгваме — съгласи се Едноокият, обърна се настрани към Шестопръстия (чак сега той разгледа огромното му мускулесто тяло) и забърза до Затворника, на когото се наложи да върви доста бързо, за да не изостава. Шестопръстият подтичваше отзад, поглеждайки лапите на Едноокия и играещите под кожата му мускули, мислеше как можеше да свърши тази среща, ако Едноокият не се бе оказал познат на Затворника, и с всички сили се стараеше да не го настъпи по опашката. Ако се съди по това колко бързо тяхната беседа започна да прилича на продължение на някакъв отдавнашен разговор, те бяха стари приятели.

— Свобода? Господи, че какво е това? — питаше Едноокият и се смееше. — Когато ти, смутен и самотен, бягаш из целия комбинат, измъкнал се за десети или кой точно път изпод ножа? Това ли е свободата?

— Ти пак подменяш всичко, — отговаряше Затворникът. — Това е само търсене на свободата. Никога няма да се съглася с тази инфернална картина на света, в която ти вярваш. Навярно тя е дошла от това, че се чувстваш чужд в тази вселена, създадена за нас.

— А плъховете вярват, че тя е създадена за нас. Казвам това не защото съм съгласен с тях. Ти, разбира се, си прав, но не до края и не в най- главното. Казваш, че тази вселена е създадена за вас? Не, тя е създадена заради вас, но не за вас. Разбираш ли?

Затворникът наведе глава и известно време вървя мълчаливо.
цитирай
20. sowhat - чета го
09.04.2009 11:32
но докато Бах твърди , че всяко число е граница , Пелевин подчертава, че "" числата управляват света.
според мен и двамата градят подобни тези ( за индивида извън социума, но при Пелевин е малко по славянски усложнено :)
цитирай
21. kalbotobg - ...
09.04.2009 11:42
Числата са изражение не съдържание
цитирай
22. анонимен - славянин
09.04.2009 11:49
сигурно заради това ми е по близък, единствения бах който успя да ме спечели безвъзвратно е йохан себастиан и то в изпълнение на глен гулд.ричард може би го четох в неподходяща възраст, той е прекрасен писател , но е подходящ за хора с по нежни души, аз съм прекалено обръгнал в цинизъм, за да бъда завладян от него,макар че джонатан го чувствам близък по някакъв начин, подобно на мистър роузуотър.
цитирай
23. sowhat - бг кълбото
09.04.2009 11:50
разказът на пелевин е доста подобен, просто е малко усложенен, но също си струва времето
иначе категорично си прав! :)
цитирай
24. flyco - за "безграничните"
09.04.2009 11:51
От гледна точка на рационалността са вредни за себе си.
От гледна точка на изкуството, това е пътя на гениите.
Затруднявам се с третата гледна точка, две са недостатъчни, а всяка трета ми се струва производна на първите две.
РР: Благодаря за линка, Соу!
цитирай
25. sowhat - флай
09.04.2009 11:54
има неща , които по неведом начин ни правят по добри хора. чайката е едно от тях
цитирай
26. kalbotobg - @24
09.04.2009 11:55
Споко и за будистите всичко е ин и ян пък още шават ;)
цитирай
27. sowhat - ре славянин
09.04.2009 11:59
не че не ми харесват дзенкоаните ( това е ясно) над които се изисква мислене и собствено тълкуване, като дочета разказа ще ти кажа какво мисля , сега още съм в птицефермата :)
цитирай
28. анонимен - счетоводител
09.04.2009 11:59
всички числа се намират между между нулата и единицата,истината е в двоичния , а не в десетичния код, но това вече е друга философия,както е казал поета
ту би ор нот туби
всъщност и двамата са прави управляваш чрез границите.липсата на граници поражда хаоса.всъщност може би е по правилно да се каже че границите създават реда като алтернатива на хаоса.
цитирай
29. gothic - А
09.04.2009 12:01
теорията на хаоса?
цитирай
30. sowhat - хех гот докарахме се от границите
09.04.2009 12:05
от който да се освободим до висшата математика :)
цитирай
31. sowhat - ре счетоводител
09.04.2009 12:09
като физик какъвто често подчертаваш да си , бива ли така да пропускаш както гот ти подхвърли част от висшата математика - теория за хаоса и от физиката - теорията за квантовият хаос? :)

апропо, идеята не беше да си говорим за физики и числа, а за това - как се прескача през стените ( апропо като вкара пелевин в темата мислех , че си схванал правилната посока )
макар че се опасявам , че накрая пътя на шестопръстия и затворника ще свърши в птицекланицата ...

цитирай
32. kalbotobg - @28
09.04.2009 12:09
Не вярно, всички числа могат да се изразят с две цифри. Десетичната бройна система се ползва за удобство
цитирай
33. анонимен - математик
09.04.2009 12:12
от гледна точка на математиката понятието безкрайност/безграничност/е обективна реалност
цитирай
34. sowhat - ре 33
09.04.2009 12:19
с нас ли си говориш? :)
цитирай
35. gothic - sowhat,
09.04.2009 12:21
то това му е хубавото на такива дискусии - тръгва се от едно място, достига се до нови моменти....
цитирай
36. sowhat - в края на краищата
09.04.2009 12:27
пелевин научи бройлерите да летят.
цената?
паството.
сега вече съвсем намразих пилешкото
цитирай
37. kalbotobg - @33 ;)
09.04.2009 12:32
От гледна точка се изполва по този начин като инструмент избягваш зацикляне в алгоритъма.
( извинявай sowhat spiram ;)
цитирай
38. анонимен - с нас ли си говориш? :)
09.04.2009 12:34
благодаря, това ме върна обратно бях се отнесъл
май в крайна сметка всичко се свежда до цената
можеш ли ,готов ли си да я платиш и как в крайна сметка ще се отрази това на крайния резултат под чертата.
цитирай
39. sowhat - ре 38
09.04.2009 12:43
цената :
в джонатан е следната - във всеки от нас има по един бог, въпрос на желание, време и граници е да го открием.

при пелевин - цената е спасението на бога, за сметка на паството.
или иначе казано, всеки полет се плаща с кръв, но най добре , когато е чуждата
цитирай
40. анонимен - като листо понесено от вятъра
09.04.2009 12:43
замислих се за етимологията на подчертаваш и под чертата.
това е един от начините да прескочиш стената като минеш под нея.
бележките под линия пък направо предлагат ключ вратата, която се намира нейде из стената.
цитирай
41. sowhat - ре бг кълбото
09.04.2009 12:44
че ако имаш какво да кажеш, защо трябва да спреш?
:)
цитирай
42. cefulesteven - Вярвам в природата си, а ако има г...
09.04.2009 12:48
Вярвам в природата си, а ако има граница, стремя се да я опозная. В стремежа към предела трябва да забравя, че го има.
цитирай
43. sowhat - това е по скоро семиотиката
09.04.2009 12:48
(знаковостта) на думата
. иначе защо не , така си е
цитирай
44. sowhat - стеф
09.04.2009 12:49
ето това е отговорът на писателя в теб :)
цитирай
45. kalbotobg - ! sowhat
09.04.2009 12:52
;) Началната тема все още ми гъделичка мислите.
цитирай
46. kalbotobg - ...
09.04.2009 12:55
Намери предела. Премини го ... и там ще има друг!
цитирай
47. sowhat - 45. kalbotobg
09.04.2009 12:55
успя ли да я прочетеш?
цитирай
48. kalbotobg - ...
09.04.2009 13:03
Пак бяха 3 глави само последната май по дълга.
Ученикът става учител за да има кой да продължи. Странното е че този начин на мислене в днешни дни е все по-рядко срещан.
цитирай
49. анонимен - семиотика
09.04.2009 13:03
подробност - подтекст - подпис-подземен -подсъзнателен -под контрол-под игото-подобен
цитирай
50. анонимен - Ученикът става учител за да има кой да продължи
09.04.2009 13:07
пролет,лято,есен,зима и пак пролет
цитирай
51. sowhat - ре 49
09.04.2009 13:08
името на розата :)
цитирай
52. sowhat - ре 48
09.04.2009 13:09
а сега ако ти е интересно мога да ти дам и пелевин - 9 части е , но се чете малко по куцо
цитирай
53. tili - Не познавам границите си.
09.04.2009 13:10
Все още понякога сънувам, че летя и ми е едно волно на душата... ;-)
В професионалния живот се ограничавам само поради личното си несъвършенство. Трудът за преодоляването му е сизифовски.
цитирай
54. анонимен - ре 51
09.04.2009 13:15
дъ нейм оф дъ гейм
цитирай
55. ka4ak - трябва да се стремим към познанието
09.04.2009 13:20
не съм специалист,но независимо от трескавата научна дейност все още познаваме/ако приемем че наиистина го познаваме/само около 15%от това което е около нас и в нас!Изключително малък процент,като продължавам да твъдя,че е съмнително дали наистина го познаваме!Продължаваме да използваме и същия и по малък процент от възможностите на нашия мозък!При такова огромно непознаване,не може да се твърди нещо като задължително условие,но смятам че всеки с полета на фантазията и собствено освободено съзнание,ще допринесе за това да предаваме в поколенията все по голям процент знание!
цитирай
56. flyco - Re: 25.
09.04.2009 13:20
:) имам две, благодаря!
цитирай
57. sowhat - тили
09.04.2009 13:23
много точно и много на място. мисля си за сизиф и дали е разбирал смисъла на онова което и извършвал.
цитирай
58. kalbotobg - @48
09.04.2009 13:23
Благодаря за предложението не чета за да правя сравнение и затова и обичм да чета ;)
цитирай
59. sowhat - ре ка4ак
09.04.2009 13:37
истината за граници е че те не съществуват
освен изкуствено насадени
в единият случай от социума
и във вторият поради страха от неизвестното
тоест поради атавистични причини
но разглеждайки еволюционният модел
имам утеха, че винаги е имало индивиди които са прекрачвали границите и са постигали все по високо съвършенство
вероятно някъде има и пълно съвършенство
друг е въпроса кога ще постигне
но ако вярвам на джонатан
че място и време са без значение
значи небето е ...
( и в многоточието можеш да напишеш всичко останало)

цитирай
60. sowhat - ре 58
09.04.2009 13:39
:)
истината е че и двете книги имат какво да дадат на читателя ( рядко са такива книги със специализирано нищонеказване )
цитирай
61. elineli - Границите
09.04.2009 13:53
сигурно са там където свършват небетата.Ако човек е чайка по душа,ще облети и невидимите.Ето ти един съкровищнически линк http://izvorite.com/downloud/results.php.Моите фаворити освен Джонатан са Илюзии и Мост през вечността,е ,разбира се и Едно.Прегръдка Еми,чудесна както винаги :)))))
цитирай
62. sowhat - елинели
09.04.2009 13:57
днес се опитах да се поровя в изворите , но просто отказва да ми даде даунлонд за каквото и да е било. затова предпочитам читанката - там чета и онлайн и си свалям каквото ме интересува , ако ще пътувам и не искам да нося книги :))

благодаря ти :))
цитирай
63. ka4ak - @59
09.04.2009 13:58
фантазията ми подсказва че няма край,а всички ограничения и граници са плод на нашето несъвършенство.
цитирай
64. kalbotobg - Ха ! ;)
09.04.2009 14:01
Сега ще разтълкувам мислите на автора:
Простичко:
Искал е да вдъхне малко увереност на деца с много въпроси, че макар и малцинство в своето търсене на истина това не ги прави ненормални. Това е дарба която е ценна и трябва да бъде пазена .... ;)
По литература бях голям проблем, но като се научиш да прорукуваш мисли на непознати нещата тръгват по- гладко ;)
цитирай
65. tili - С тълкувание на мита за Сизиф
09.04.2009 14:39
са се занимавали големи умове. Скромното ми мнение е, че граници има и не ги поставяме ние, така както никой не е питал Сизиф иска или не да бута камъка, просто така са определили вишните. Опитвам се да усъвършенствам и да не затрия това, което ми е дадено и толкоз! :-((
цитирай
66. анонимен - разумният човек-
09.04.2009 15:00
Мисля че тектът на Бах няма нищо общо с въпросите,които задаваш. Въпросът не е за границите,които си поставяме за действието, а за начина по който възприемаме самите себе си. Всъщност и другия цитиран тук автор е на същото мнение. Съвършенството, за което той говори е изцяло лично изживяване, а личните изживявания нямат граници нито посока. Те не са свързани нито с времето нито с мястото. Те са просто начина по който ние възприемаме себе си в точно този момент. Именно затова само пътуването има значение, а не мястото към което си се отправил. Ако човек разбере това, тогава наистина над него ще бъде само небето.
цитирай
67. анонимен - виж това
09.04.2009 15:09
24 страница на днешния 24 часа
гоя преди 200 години
графични серии"капричос"/ в превод прищевки,фантазии,игра на въображението/
всеки един от текстовете придружаващи гравюрите е страхотна тема за обсъждане
автора предлага като мото текста към капричо 43
"сънят на разума ражда чудовища"
цитирай
68. evilyosha - Ем, само да си кажа границите за мен ...
09.04.2009 15:27
Ем, само да си кажа границите за мен са като хоризонта,ако гледам пред себе си и като небето, ако гледам нагоре.И не обичам етикети.
И в главата ми е страшен хаос, и ми се мълчи, но не се сдържам да си кажа, че сме живели и по едно и също време в последното си прераждане :)
цитирай
69. sowhat - ре 66
09.04.2009 15:34
затова скъпи ми хомо луденс, хората си правят блогове и пописват в тях онова, което те виждат :) , а не онова, което евентуалните им читатели биха видели.
и ако намерят съмишленици, добре. а ако не намерят - пак добре .
защото в края на краищата всеки сам ще извърви пътищата си и по тях ще среща различни хора, които ще му помагат или ще го спъват.

та истината е някъде там. а истината е , че небето е ...
цитирай
70. sowhat - йонче
09.04.2009 15:35
понякога мисля че с теб умеем да си четем мислите , затова много приказки по между ни никога не са ни били нужни
цитирай
71. sowhat - ре 67
09.04.2009 15:40
отчитам факта че искаш да ми дадеш тема за размисъл, но не ми харесва факта, че смяташ, че съм се изчерпала от към креативизъм :)

ето затова ако имаше блог, щяхме да ровим в чудовищните сънища на гоя
(колко да те агитирам още ?) :)

по скоро се виждам в посока доорс или кастанеда :)
цитирай
72. анонимен - За човека граници няма, но не и за ...
09.04.2009 15:41
За човека граници няма, но не и за тялото му :)
цитирай
73. sowhat - тили абсолютно
09.04.2009 15:41
заставам зад твоето твърдение, въпреки че ми се ще ( тоест надявам се ) човешкото съзнание един ден да може да надскочи всички граници въпреки , а не поради ...

:)
цитирай
74. sowhat - ре бг кълбото
09.04.2009 15:43
харесвам посоката в която мислиш ( дори поради най егоистични подбуди), най малкото защото мисля по същият начин :))
цитирай
75. evilyosha - Така е, Ем!Нека е безгарнична любов ...
09.04.2009 15:43
Така е, Ем!Нека е безгарнична любов :)
цитирай
76. emikelangello - Здрасти, Соу :)
09.04.2009 15:44
Развитието на съзнанието може да доведе до същия резултат, до който може да стигне постоянното физическо предвижване до близките или по-отдалечени точки на Света например. Човек може да се усъвършенства безмерно докато чете у дома си или докато опознава себе си и околния свят. Има толкова много неща, които не знаем за нещата, които ни заобикалят, че ако започнем да ги изучаваме или се концентрираме върху модел на човек, като вземем за изходна позиция себе си... Е тогава е сигурно - ще имаме поне един живот работа.
цитирай
77. sowhat - ре качак
09.04.2009 15:44
мога да кажа само същото , което писах и в по горния коментар, към кълбото :)
цитирай
78. анонимен - мързелан
09.04.2009 15:54
не мисля, че си се изчерпила откъм креативност,просто съм за лесния начин,поради същата причина не желая да създавам и поддържам собствен блог.изисква известни усилия.
доорс ще ги коментирам с удоволствие .
защо да прескачаме стените, когато ги има вратите.
цитирай
79. sowhat - да бе виждам че ти се ядат печени кестени
09.04.2009 15:59
с моята ръчица, само да подчертая , че от вретено може да заспя :)
цитирай
80. анонимен - очаквам
09.04.2009 16:07
с нетърпение да споделиш какво си сънувала
цитирай
81. sowhat - не сънувам
09.04.2009 16:09
така че няма какво да споделям :)
цитирай
82. анонимен - съвпадение
09.04.2009 16:27
и аз когато спя, за сметка на това непрекъснато наяве
приятен следобед ти желая
аз изскачам да се попека на слънце
цитирай
83. tomich - Вярвам в безграничната...
09.04.2009 18:19
Вярвам в безграничната мощ на мисълта. За нея няма стени, няма пространство и време.Жалко е, че мисълта на социума е на първобитно ниво...в сравнение с това на Джонатан...
цитирай
84. flyco - Re: 66.
09.04.2009 20:51
споделям казаното
Късмет по пътя! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6303286
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031