Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
31.03.2009 09:06 -
приказка за съвършенството
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23957 Коментари: 104 Гласове:
Последна промяна: 31.03.2009 12:42
Прочетен: 23957 Коментари: 104 Гласове:
0
Последна промяна: 31.03.2009 12:42
Джордж Бърнард Шоу е казал :
""Идеалите са като звездите - ако не можем да ги достигнем, поне можем да се ориенираме по тях."
идеалите, служат за ориентир по пътят ни за съвършенството, но не се ли оказва трънлив пътя?
да погледнем -за да постигнем идеала за съвършената жена, правим равнис по анорексични манекенки от страниците на списанията и силиконови звезди, чиито тела са прекроявани десетки пъти.
има ли шанс обикновеното момиче да постигне своят идеал?
следейки рекламите на всяка жена и се набива в мозъка, че ако ползва тоя или оня шампоан ще има блестящи коси, без пърхут и без възли, че тоя сапун ще направи кожата й като тази на двумесечно бебе, а въпросният тампон, едва ли не ще излекува пролетната й умора и тя ще танцува до зори употребявайки го .
ако ядете данон, няма да имате корем, с мезим форте може да плюскате до насита, но той ще реши проблема, после си вземете и еспумизан...
това веро защитава ръцете ви, тази тоалетна хартия е най-доброто за нашето семейство, праха на леля Мария ще ви направи идеална домакиня, а с Маги малки тайни ще имате идеалното парти и семейство.
стоп.
всеки има идеали. според учителите поне три - един за тялото си, един за ума си и един за сърцето си.
и ако идеалите са като звездите, както е казал Б.Шоу и ние ги следваме, то кой определя звездите , като звезди?
физиците? Бог?
всъщност в нашият век идеалите ги създават рекламистите.
и е тъжно, защото човек винаги се стреми към съвършенство, вярвайки че идеалите са съвършени.
и накрая на тази приказка, се оказва , че съвършенството се купува с пари. но не съвсем. защото утре ще излезе нова марка на пазара.
""Идеалите са като звездите - ако не можем да ги достигнем, поне можем да се ориенираме по тях."
идеалите, служат за ориентир по пътят ни за съвършенството, но не се ли оказва трънлив пътя?
да погледнем -за да постигнем идеала за съвършената жена, правим равнис по анорексични манекенки от страниците на списанията и силиконови звезди, чиито тела са прекроявани десетки пъти.
има ли шанс обикновеното момиче да постигне своят идеал?
следейки рекламите на всяка жена и се набива в мозъка, че ако ползва тоя или оня шампоан ще има блестящи коси, без пърхут и без възли, че тоя сапун ще направи кожата й като тази на двумесечно бебе, а въпросният тампон, едва ли не ще излекува пролетната й умора и тя ще танцува до зори употребявайки го .
ако ядете данон, няма да имате корем, с мезим форте може да плюскате до насита, но той ще реши проблема, после си вземете и еспумизан...
това веро защитава ръцете ви, тази тоалетна хартия е най-доброто за нашето семейство, праха на леля Мария ще ви направи идеална домакиня, а с Маги малки тайни ще имате идеалното парти и семейство.
стоп.
всеки има идеали. според учителите поне три - един за тялото си, един за ума си и един за сърцето си.
и ако идеалите са като звездите, както е казал Б.Шоу и ние ги следваме, то кой определя звездите , като звезди?
физиците? Бог?
всъщност в нашият век идеалите ги създават рекламистите.
и е тъжно, защото човек винаги се стреми към съвършенство, вярвайки че идеалите са съвършени.
и накрая на тази приказка, се оказва , че съвършенството се купува с пари. но не съвсем. защото утре ще излезе нова марка на пазара.
съвършенството не е калъп и не винаги е визия. А вътрешно усещане.
и човек може да се чувства съвършен по различни начини, поводи и в различни моменти.
а за рекламите- такова съвършенство въобще не е за следване:)))- нали знаеш- рекламите пробутват и набутват.
цитирайи човек може да се чувства съвършен по различни начини, поводи и в различни моменти.
а за рекламите- такова съвършенство въобще не е за следване:)))- нали знаеш- рекламите пробутват и набутват.
за идеалите.
в тоя ред на мисли да се сещаш кой е пробутал за идеални мерките 90-60-90
:)
и понеже съм жена, ми е по лесно да говоря за женските идеали, които са създадени насилствено и изкуствено.
иначе е гот да се чувстваш удобно в кожата си , но колко от нас могат да го кажат убедено?
цитирайв тоя ред на мисли да се сещаш кой е пробутал за идеални мерките 90-60-90
:)
и понеже съм жена, ми е по лесно да говоря за женските идеали, които са създадени насилствено и изкуствено.
иначе е гот да се чувстваш удобно в кожата си , но колко от нас могат да го кажат убедено?
оооо, аз съм бунтарка! Това ,което ми се налага изкуствено- не го приемам и обикновено вървя срещу него!
60-90-60! ми добре! тогава защо обявените публично за красиви жени са все самотни! значи нещо идеалът куца, не работи...
цитирай60-90-60! ми добре! тогава защо обявените публично за красиви жени са все самотни! значи нещо идеалът куца, не работи...
ще да е измислил идеала! Това го казвам полу на шега.
Идеалите се създават от битието. Защо навремето по селата, идеала е бил пълничка, яка булка? Защото се е предполагало, че ще може да върти мотиката и издържа на работа. Освен това е признак, че се храни добре, знач не е бедна.
Това е в частния случай.
Идеала е като модата. Променя се.
цитирайИдеалите се създават от битието. Защо навремето по селата, идеала е бил пълничка, яка булка? Защото се е предполагало, че ще може да върти мотиката и издържа на работа. Освен това е признак, че се храни добре, знач не е бедна.
Това е в частния случай.
Идеала е като модата. Променя се.
за да не се достигнат. Аз обаче забелязах следното - и звезда, и мечта са от женски род, както и повечето чувства. Значи ли това, че мъжете са по-големи романтици :)))) Мисля си, че идеалите са като цензурата - може ли да има общ идеал. И ако има какъв ще е той, как ще се дефинира.... Инатресна работа. Добро утро соу :))
цитирайвълшебното ключе на кутийката.
а звездите не са ли самотни в небето...може би затова идеалите са идеали, за да ги следваме , знаейки че са недостижими като звездите
цитирайа звездите не са ли самотни в небето...може би затова идеалите са идеали, за да ги следваме , знаейки че са недостижими като звездите
може - идеалът за мир. малко неудобен за корпоративното мислене, но не иска ли всеки човек преди да стане част от корпорация , именно мир в сърцето си :)
боже тва изказване прозвуча като от мис незнамсикъдеикоя:))
да мъжете са по големи романтици. аз смятам, че жените мечтаем за романтика, но сме по прагматични
цитирайбоже тва изказване прозвуча като от мис незнамсикъдеикоя:))
да мъжете са по големи романтици. аз смятам, че жените мечтаем за романтика, но сме по прагматични
абе голям манипулатор ще да е бил, след като тези идеали съществуват поне за век :)
а какво в днешното битие определя 90-60-90, да те питам и теб?
цитирайа какво в днешното битие определя 90-60-90, да те питам и теб?
но мисля, че това са мерките на Венера Милоска. Сега ще ме накараш да се ровя по дебелите книги...
цитирайно винаги си мисля за скарлет о`хара и за това как по нейно време припадат жените, но талията да им е най тънката :)
цитирайс анорексичните идолки :))) ако прочете дъщеря ми, веднага ще попита дали не съм го писала аз
Здравей, Ем!
Който и да е измислил, доказвал и обосновавал идеалните супермерки, е направил така, че милиони жени да се измъчват.:)
и за Кока кола това е част от успеха. Аз пък обичам кафе и му се наслаждавам без да е съвършено.
цитирайЗдравей, Ем!
Който и да е измислил, доказвал и обосновавал идеалните супермерки, е направил така, че милиони жени да се измъчват.:)
и за Кока кола това е част от успеха. Аз пък обичам кафе и му се наслаждавам без да е съвършено.
Мда. Съвършенството си е чиста форма на манипулация, според мен.Ако имаше съвършени хора и свят, ами... каква скука, а? :))))))))
цитирайса се слагали подплънки на ханша. Сигурно и това си има някакво обяснение. Или кринолините с безброй фусти и обръчи...
Тия мерки, 90-60-90, нещо ми се опънаха. Има някаква симетрия в тях и за днешно време не са валидни(да си видяла манекенка с такива размери?), напомнят ми на пясъчен часовник...
цитирайТия мерки, 90-60-90, нещо ми се опънаха. Има някаква симетрия в тях и за днешно време не са валидни(да си видяла манекенка с такива размери?), напомнят ми на пясъчен часовник...
дъщерите ми са в перманентни диети , които аз постоянно саботирам. онзи ден с палачинки, снощи с горещ ръчен хляб :))
иначе държа кафето ми да е съвършено, за колата ( и тя е корпорация) нямам претенции. достатъчна ми е чаша вода
цитирайиначе държа кафето ми да е съвършено, за колата ( и тя е корпорация) нямам претенции. достатъчна ми е чаша вода
15.
анонимен -
мисля,че шоу е имал предвид други идеали
31.03.2009 10:03
31.03.2009 10:03
Това са били справедливостта и отмяната на пfдтисничеството на хора от други хора, свободата на мисълта и словото и други такива които в наше време са толкова размити,че почти са загубили смисъл.Цитата е добър и всеки може да се замисли за това ,какви са всъщност идеалите на днешното време и наистина ли могат да се нарекат идеали.Та това са си просто матриали;)
цитирайпредставям си съвършеният свят като степфопдските съпруги по Левин :))
цитирайточно пясъчният часовник е , колкото до подплънките си има обяснение. смятало се е че жена с достатъчно голям ханш ще роди много и здрави деца :)
цитирайи попаднах в един немски сайт на това -" Вероятно тайната на тези мерки никога няма да бъде разгадана!"
http://www.stupidedia.org/stupi/90-60-90
цитирайhttp://www.stupidedia.org/stupi/90-60-90
"...звездите са звезди, защото са високо..." 90-60-90!!! Леле!!! Ами ако е примерно 95-62-89 какво? Да й обърна гръб ли? Е да ама и моя бицепс не е с 60 сантима обиколка. Значи? Щ си живуркаме ей такива - несъвършени и щастливи. И неприели че живот и PR са едно и също нещо. Впрочем, момичета...я си разделете обиколката на талията на тази на ханша и пишете резултата...Защо ли? Ще ви кажа по-късно :))))
цитирайвъпросът с кафето е аз да се чувствам съвършено :) анонимен, относно това "какво е искал да каже автора" :) всеки чете и разбира това, което съответства на моментното му състояние, а и "езикът е извор на недоразумения" казва Екзюпери.
Иначе... аз прекрасно разбирам за какво иде, аджеба, реч :))))))))
цитирайИначе... аз прекрасно разбирам за какво иде, аджеба, реч :))))))))
много хубав отговор. бърнард шоу е имал предвид каквито и да е идеали. идеалите могат да са много - такива на ума , на сърцето и на тялото.
нарочно не се спирам на словото и свободата, защото наскоро ги разисквахме.
ти кои мислиш че са идеалите на нашето време. не са ли идеалите , които корпорациите насаждат?
цитирайнарочно не се спирам на словото и свободата, защото наскоро ги разисквахме.
ти кои мислиш че са идеалите на нашето време. не са ли идеалите , които корпорациите насаждат?
разкажи ни с няколко думи , владея немски до гутен таг и их либе дих :)
цитирайпламене, не провеждай провокации. радвам се че има и мъже като теб. въпросът е как момичетата да са сигурни , че има и такива мъже , когато си мислят че мъжете обожават и си падат по звездите от екрана :)
цитирай
24.
marcusjunius -
Един мъж може да се види идеален само ...
31.03.2009 10:15
31.03.2009 10:15
Един мъж може да се види идеален само в огледалото на любимите очи. Предполагам, че и за жената важи същото. Значи ни трябват само едни любими очи, готови да отразяват красотата ни.
Ако на някой горното му е много сладникаво, мога да го кажа и по друг начин. Честно.
Поздави Sowhat
цитирайАко на някой горното му е много сладникаво, мога да го кажа и по друг начин. Честно.
Поздави Sowhat
сутрин, аз кафе приятели, това е съвършената утрин :)
цитирайрадва ме включването ти :)
но ми се иска да се върнем преди момента в който сме открили огледалото си.
как ще знаем дали сме съвършени и не ни ли вляят прекалено много корпорациите за козметика и реклама, медиите ?
цитирайно ми се иска да се върнем преди момента в който сме открили огледалото си.
как ще знаем дали сме съвършени и не ни ли вляят прекалено много корпорациите за козметика и реклама, медиите ?
27.
анонимен -
Колкото по-проконсуматорски е ...
31.03.2009 10:21
31.03.2009 10:21
Колкото по-проконсуматорски е настроено едно общество/най-вече тълпата/, толкова по-лесно се поддава на такъв тип индоктриниране. Тя тълпата май винаги е била лесна..достатъчно е да заблеят няколко 'овце' и ПР сработва от само себе си :) Примери, дал господ в наше време и във всякакви насоки..
цитирайПросто на зададения въпрос, какво означават тези мерки, отговарят различни хора или професионални групи. Заключението е това, което написах в предния коментар.
цитирай
29.
marcusjunius -
Не знам. Предполагам, че преди н...
31.03.2009 10:25
31.03.2009 10:25
Не знам.
Предполагам, че преди намирането на истината няма никакво спасение. Само половинчати мерки.
цитирайПредполагам, че преди намирането на истината няма никакво спасение. Само половинчати мерки.
всъщност нека погледнем нещата от началото. първо е рекламата , години по късно идва пиар. и ще започна с кока кола - както каза кроталка символизира женското тяло. ами дядо коледа?
и от тук ще си позволя да стигнем до барби.
защо барби е любима вече 50 години?
някой да е виждал барби с плоски гърди и с бричове?
не се ли насажда на децата от най ранна възраст - ето това е идеала?
цитирайи от тук ще си позволя да стигнем до барби.
защо барби е любима вече 50 години?
някой да е виждал барби с плоски гърди и с бричове?
не се ли насажда на децата от най ранна възраст - ето това е идеала?
с една дума кроти - божа работа :)) корпоративна
цитирайето това ме тревожи мен, марк. че преди да открием, човека (ако изобщо го открием) , чийто идеал сме, ни се набиват тъпо и упорито докато повярваме разни измислени идеали.
защо пиша това ли.
ами защото се запознах преди време с чудесно дете, което е едва оцеляло от анорексия.
прекрасно дете, на което всички органи са дегенерирали , защото някой и е втълпил че е дебела.
цитирайзащо пиша това ли.
ами защото се запознах преди време с чудесно дете, което е едва оцеляло от анорексия.
прекрасно дете, на което всички органи са дегенерирали , защото някой и е втълпил че е дебела.
ти си художник. какъв е твоят идеал?
цитирай
34.
анонимен -
форевър:)))
31.03.2009 10:35
31.03.2009 10:35
90-60-90 >>>>> Мерлин Монро
/ без силикон, но и без мотиката, де /
ив
цитирай/ без силикон, но и без мотиката, де /
ив
само на екрана, повярвай...Близък приятел съм с една звезда и знам...А аз не провокирам никого. Това го четох преди години и знаеш ли какво беше идеалното съотношение? 0,7..., не точно по Барби мерките. И познай коя личност беше цитирана като пример?
цитирайЕм,ясно е, че всички разкрасителни индустрии, просперират, точно заради изначалният ни стремеж към красота.Факт е, че съзнанието може да бъде манипулирано във всяка възкаст, но е по-добре да се почне по отрано :)И така, всъщност се получава. Докато настъпи едно от двете- или вярваш на огледалото, за което казва Марк(това е свързано и с хармонията в теб обаче) или си почти нещастен доживотен роб на идеалите създавани от някого.
цитирай:)))
ти колко мерелинки познаваш? :)
аз нито една :))))
цитирайти колко мерелинки познаваш? :)
аз нито една :))))
:))
а и звездите преди да станат такива са боли обикновени деца и все някой някого е познавал или поне са били близки и е ясно че совите не са това , което са :)
цитирайа и звездите преди да станат такива са боли обикновени деца и все някой някого е познавал или поне са били близки и е ясно че совите не са това , което са :)
знаеш ли колко би ми се искало повече девойки да прочетат това , което им казва марк и да се постараят да го запомнят - че всеки човек е идеал в нечии очи и затова не е нужно да се прави нищо друго.
нямам нищо против козметиката, която ми помага да изглеждам добре, но имам против това да ми казват как трябва да изглеждам , ако искам да си мисля че изглеждам добре
цитирайнямам нищо против козметиката, която ми помага да изглеждам добре, но имам против това да ми казват как трябва да изглеждам , ако искам да си мисля че изглеждам добре
с точно това съотношение в статията тогава беше цитирана лейди Дайана Спенсър - Лейди Ди. Която тогава беше жива, майка на две деца. И какво става? Че истинската красота няма нищо общо с насаждания модел...
цитирайето тук грешиш, защото всички знаем за проблемите на покойната лейди ди с булимията
цитирай
42.
анонимен -
Соу,
31.03.2009 11:04
31.03.2009 11:04
от#27
Целта на рекламите и предназначението на въпросния ПР е да продават илюзии. А най-лесно се продават илюзии на хора без мечти, без истински мечти, защото лесно и удобно може да им вмениш да вярват в твойте:))
Колкото до изконните мерки 90-60-90, не съм сигурно колко са идеални, но се сещам за една група манекенки от 90, които бяха изящни във всяко едно отношение..Линда беше и продължава да е истинска икона.
И кой го е грижа за мерките тогава?!:))
цитирайЦелта на рекламите и предназначението на въпросния ПР е да продават илюзии. А най-лесно се продават илюзии на хора без мечти, без истински мечти, защото лесно и удобно може да им вмениш да вярват в твойте:))
Колкото до изконните мерки 90-60-90, не съм сигурно колко са идеални, но се сещам за една група манекенки от 90, които бяха изящни във всяко едно отношение..Линда беше и продължава да е истинска икона.
И кой го е грижа за мерките тогава?!:))
какво ще кажеш за децата? петгодишните сладури стоящи пред телевизора вместо на игрището?
те дори не знаят какво е илюзия. но знаят какво е детски комплект за грим или кой е спайдърмен и искат точно същите неща.
цитирайте дори не знаят какво е илюзия. но знаят какво е детски комплект за грим или кой е спайдърмен и искат точно същите неща.
Рекламите продават мечти...
Поздрави.
цитирайПоздрави.
надявам се по малко сладури да им се връзват. защото мечтите , затова са мечти :)
цитирай
46.
анонимен -
Ще каза, че е тъжно, Соу. . това, че ...
31.03.2009 11:13
31.03.2009 11:13
Ще каза, че е тъжно, Соу..това, че родителите им не ги е грижа за тях.. Всички знаем, че много проблеми на възрастните идват от детството. Никой не обвинявам, но не е за пренебрегване факта, че тук последствията са дългосрочни..
цитирайпонякога нещата излизат от контрол, примерно когато детето ти учи и живее в чужбина.
за пример - момичето за което говоря , моята позната е учила право в сорбоната. сама си признава че родителите й се тревожели , но тя просто спряла да включва камерата на скайпа, докато баща й не дошъл да я види и да я спаси.
понякога не е честно просто за всичко да обвиняваме родителите.
цитирайза пример - момичето за което говоря , моята позната е учила право в сорбоната. сама си признава че родителите й се тревожели , но тя просто спряла да включва камерата на скайпа, докато баща й не дошъл да я види и да я спаси.
понякога не е честно просто за всичко да обвиняваме родителите.
че е имала такива проблеми. Не ме е и интересувало :))))
цитирайживо ме интересуваше :)
цитирайопиши съвършеното женско тяло
цитирайОтносно трите идеала на учителите, то те са подчинени един на друг като този "за ума" е над този "за сърцето", а отдолу си стои този "за тялото". Съгласен съм, че те са ориентир по пътя към съвършенството, но защо пък този път задължително трябва да е гладък и без завои :) Разбира се, че е трънлив, и то толкова повече колкото по чист е идеалът като крайна цел. Пътят е ограничен от отреденото ни време, не от разстоянието, затова скоростта няма значение, според мен по-важна е посоката.
цитирайсега да не си младеж бе, Соу, та да викаш "девойка по онова време" :))))))
цитирайтук не исках да категоризираме. ако си чел коментарите , а и да не си знаеш, че говорихме доста дълго върху категории като свобода, слово, ум, себепознание...
и няма нищо лошо да обърнем внимание върху телата си - те са храма на душите ни и понякога не е честно да им причиняваме онова което им причиняваме.
в тоя ред на мисли се сещам за една често срещата реплика сред мъжете :
ей приятел, виж тая какви ( цици, крака, дупе ) има!
но не съм чула в мъжка компания някой да каже - ей тая ква душа и сърце има.
нещо да кажеш?
цитирайи няма нищо лошо да обърнем внимание върху телата си - те са храма на душите ни и понякога не е честно да им причиняваме онова което им причиняваме.
в тоя ред на мисли се сещам за една често срещата реплика сред мъжете :
ей приятел, виж тая какви ( цици, крака, дупе ) има!
но не съм чула в мъжка компания някой да каже - ей тая ква душа и сърце има.
нещо да кажеш?
54.
анонимен -
Аз говорех за сетивност и прониц...
31.03.2009 11:38
31.03.2009 11:38
Аз говорех за сетивност и проницателност, Соу, която малко хора притежават, за да установят един такъв проблем. За това има профита, които дълбаят в личността, за да установят действителната причина.
Защото и булимията и анорексията обикновено се свързват със лошо самоуважение и ниска самооценка. Това често се явява резултат от 'набивани' в детството модели и идеали за съвършенство. Естествено всеки отделен случай е много специфичен.
цитирайЗащото и булимията и анорексията обикновено се свързват със лошо самоуважение и ниска самооценка. Това често се явява резултат от 'набивани' в детството модели и идеали за съвършенство. Естествено всеки отделен случай е много специфичен.
виж маркус го каза с едно изречение :)
цитирай
56.
анонимен -
@56
31.03.2009 11:41
31.03.2009 11:41
Абе Соу, ти знаеш ли, че имаш страшни очи! :))
цитирайсега предполагам съм жена. макар някои да се опитват да ме сложат и в категорията ""лелка :)
цитирайзнам:) постоянно се намира някой да ми го казва
цитирайнямам и няма как да ми ги наложат. идеалите ми са да съм добър човек, под което разбирам на не правя на хората това, което не искам да мен да ми направят, и да живея в хармония със себе си и прородата. с природата нямам проблеми, но със себе си понякога не ми се отдава, затова има върху какво да работя. :)
цитирайразбирам. но повдигнах въпроса умишлено, знаейки че ме четат и родители и деца, поне тези които познавам.
аз лично не мога да убедя дъщерите си че са красиви.
постоянният отговор е :
да , мамо, нашето гардже е най хубаво.
затова саботирам диетите с неустоими изкушения. :)
цитирайаз лично не мога да убедя дъщерите си че са красиви.
постоянният отговор е :
да , мамо, нашето гардже е най хубаво.
затова саботирам диетите с неустоими изкушения. :)
някой да ми спомена вчера , че е понапълнял. заклевам се бубето е слаба :)
разкажи ми за своите идеали повече
цитирайразкажи ми за своите идеали повече
62.
анонимен -
ре 38
31.03.2009 11:51
31.03.2009 11:51
много без силикон, още повече без мотика.
всички са ми 90-60-90 :)
а сериозно:
струва ми се по-важно как следваме идеалите.
нека амбицията ни е по-голяма от възможностите.
дори хубавата огледална идея на марк може да провали нечий живот, ако този идеал се преследва с цената на всичко.
ив
цитирайвсички са ми 90-60-90 :)
а сериозно:
струва ми се по-важно как следваме идеалите.
нека амбицията ни е по-голяма от възможностите.
дори хубавата огледална идея на марк може да провали нечий живот, ако този идеал се преследва с цената на всичко.
ив
а просто отклонение от състоянието в което се чувствам добре в кожата си, и то моята собствена. и ми е лекично притеснителна тенденцията, иначе поне засега си се чувствам добре. ама да не стане по-добре.:)))))))))))
цитирайтук стигаме до това "" на всяка цена
к според мен именно ни се внушава. и после какво ако цената се окаже твърде висока, а продукта не струва?
звездите са звезди , защото са недостижими ( позволих си да се самоцитирам, като една съща звезда )
по ми харесва с вкус и мяра :)
цитирайк според мен именно ни се внушава. и после какво ако цената се окаже твърде висока, а продукта не струва?
звездите са звезди , защото са недостижими ( позволих си да се самоцитирам, като една съща звезда )
по ми харесва с вкус и мяра :)
си по дифолт. А категориите - плескат ги тези, дето си нямат друга работа :)))))
цитирайче ни познават почти толкова добре колкото и ние се познаваме. на мен ми харесваш в твоята кожа. :)
точка
цитирайточка
67.
анонимен -
Още нещо за 3 пръстена
31.03.2009 11:59
31.03.2009 11:59
http://www.cibernetic.com/art/obra2-2.html
цитирайСтрува ми се прекалено гадно мъже да обсъждат жена в присъствието на друга жена, но като казваш че си чула, жалко че си се случила там. По нашите географски ширини мачизмът изключва много неща, какво да ти кажа, надявам се това да се преодолее някой ден, но както знаеш рицарството не е бг-традиция.
цитирай
69.
анонимен -
Соу, исках да оставя цени и продукти
31.03.2009 12:03
31.03.2009 12:03
нека "те"..." ни"... ги
като си знаем възможностите,
ще проявим вкуса да си изберем идеала,
и ще знаем доколко да го следваме.
Йо каза нещо за вътрешната хармония.
ив
цитирайкато си знаем възможностите,
ще проявим вкуса да си изберем идеала,
и ще знаем доколко да го следваме.
Йо каза нещо за вътрешната хармония.
ив
можеш ли да ми кажеш, че поне веднъж обсъждайки с приятели - жена или момиче, си чул от някой или ти си казал за преминаващата - абе , тва момиче какво сърце само има ! или душа. или ум?
цитирайсъгласна съм. но до вътрешната хармония стигаме благодарение на мъдростта на годините.
на 16 -17 кой се сеща за това чудо вътрешна хармония?
:)
цитирайна 16 -17 кой се сеща за това чудо вътрешна хармония?
:)
ясно е какво изобразяват. отново. и кибернетично при това :)
цитирайясно е , просто се шегувам отвреме на време. самоиронията помага да избегнеш себелюбието
цитирайМога, но не за преминаваща.
цитирайЛошо е, че в деветдесет и девет процента от случаите, модата определят естетическата линия, която следва наш съвременник: бил той мъж или жена. Второ е социалната среда, а малцина са тези които когато затворят очи виждат една светлинка в себе си. Неподсказана, загадъчна, личният им глас, копнението на природата, а може би Божия глас. И я следват, за да бъдат подложени на присмех, че са нарциси, егоисти и т.н. , а понякога ги и линчуват.
цитирай
76.
анонимен -
на 16-17 няма много пари
31.03.2009 12:14
31.03.2009 12:14
средствата на пазара на идеали са от малко по-възрастните.
като не купуваме илюзии, намаляваме предлагането:)
а децата ни се научават на вкус и мяра.
ив
п.п. май измислих поредния идеал :)))
цитирайкато не купуваме илюзии, намаляваме предлагането:)
а децата ни се научават на вкус и мяра.
ив
п.п. май измислих поредния идеал :)))
77.
анонимен -
@79 -Ив,
31.03.2009 12:20
31.03.2009 12:20
Обаче не са малко възрастните, които често изпълняват собствените си илюзии посредством децата си.
Това, че хората порастват физически не означва, че не са податливи на същото, което тресе и 16-17 год.
Ти колко възрастни познаваш с такава воля?:)))
цитирайТова, че хората порастват физически не означва, че не са податливи на същото, което тресе и 16-17 год.
Ти колко възрастни познаваш с такава воля?:)))
78.
анонимен -
ан.80
31.03.2009 12:26
31.03.2009 12:26
тук наброих десетина.
но си прав - не е лесно да се следва описания по-горе идеал за родители.
цитирайно си прав - не е лесно да се следва описания по-горе идеал за родители.
така. а кой диктува модата? рекламите, модните линии в списанията и предаванията. кой плаща за всичко това - потребителите, тоест ние. а кой го създава? пазарните стратези. за кого го създават?
заради корпорациите , които им плащат, с парите , които по късно ние ще им платим
кой се замисля над това?
цитирайзаради корпорациите , които им плащат, с парите , които по късно ние ще им платим
кой се замисля над това?
винаги е определящо онова , което първо виждат очите.
по дрехите , посрещат. едва по късно следва ума - в изпращането.
цитирайпо дрехите , посрещат. едва по късно следва ума - в изпращането.
поздрави за този идеал!
само , че кой освен мен в блога би го рекламирал?
:)
цитирайсамо , че кой освен мен в блога би го рекламирал?
:)
абсолютно миро , само че се забавлявам да гледам как бягаш около въпроса и темата :Р
цитирайОтносно това на какво се дължи царуващият вече век
идеал за женска красота 90-60-90,култът към тези пестеливи мерки е проправен от кинематографията,
като се имат предвид изразните средства в киното,даващи превес на по-слаби и дори клъощави актриси.Оттам нататък вече попада в центрофугата на модата и т.н.
цитирайидеал за женска красота 90-60-90,култът към тези пестеливи мерки е проправен от кинематографията,
като се имат предвид изразните средства в киното,даващи превес на по-слаби и дори клъощави актриси.Оттам нататък вече попада в центрофугата на модата и т.н.
програми без реклами, а ако попаднем на някоя - размазваме я от майтапи. Така гоним рекламното съвършенство от нашето семейство. Долу всеки опит за диктатура! Горе огледалото - истината ни преви свободни и съвършени! ;-))
цитирайс една дума тили вече си построила утопия ( достигнала съвършенството в дома си ).
аз го игнорирам така - като ми хареса нещо по тиви - филм или сериал , предпочитам да го следя онлайн. там рекламите липсват :)
цитирайаз го игнорирам така - като ми хареса нещо по тиви - филм или сериал , предпочитам да го следя онлайн. там рекламите липсват :)
а зад кинематографията отново стои някоя корпорация :)
е изводът се набива сам по себе си :)
цитирайе изводът се набива сам по себе си :)
прочетох го, че и коментарите и като така и така съм влязла в блога ти, реших да отговоря на въпроса ти: 90-60-90 ?
Отдавна това не е идеал. В "American next top model" вече два сезона се избират по-закръгленки и пищни момичета и даже последната е ниска....уааау ...(знаете от опит, че американските тенденции заливат света)... за съжаление не винаги с на това, от което се нуждае човечеството и земята...за вселената ще премълча, защото не съм сигурна дали наистина само любовта е достатъчна. Поне жените ще си отдъхнат с новата тенденция "да си себе си".
Със здраве!
цитирайОтдавна това не е идеал. В "American next top model" вече два сезона се избират по-закръгленки и пищни момичета и даже последната е ниска....уааау ...(знаете от опит, че американските тенденции заливат света)... за съжаление не винаги с на това, от което се нуждае човечеството и земята...за вселената ще премълча, защото не съм сигурна дали наистина само любовта е достатъчна. Поне жените ще си отдъхнат с новата тенденция "да си себе си".
Със здраве!
ако помислиш ще видиш, че наистина идеалите са приказки за съвършенството.
:)
иначе ми харесва това жените да си отдъхнат ... до кога ли ?
цитирай:)
иначе ми харесва това жените да си отдъхнат ... до кога ли ?
89.
анонимен -
а какво ще кажеш за този виц
31.03.2009 13:53
31.03.2009 13:53
Блондинка си купува торта. Продавачът я пита:
- Да Ви я нарежа ли на парчета?
- Да - отговаря блондинката.
- На 6 или на 12 парчета предпочитате?
- На шест. Малко множко ще ми дойдат дванайсет.
на една принцеса от Сливен не се хареса вица, но на теб сигурно ще ти допадне.
цитирай- Да Ви я нарежа ли на парчета?
- Да - отговаря блондинката.
- На 6 или на 12 парчета предпочитате?
- На шест. Малко множко ще ми дойдат дванайсет.
на една принцеса от Сливен не се хареса вица, но на теб сигурно ще ти допадне.
да се присмиваме на ближния, че може да ни го върне ;-0, та защо да не се порадваме на диалекта на момиченцето, което казва:"Аз имам една феа" с глас на обиграна фолкпевачка. Извинете, но явно вече съм настроена първоаприлски, не ставам за нещо сериозно, а и mirogankov ме разсмива. ;-)
цитирайче критериите за красота ни се насаждат от детсвото още от медии, корпорации, реклами. Вижте преди тях какъв е бил идеалът за красота, погледнете при Рубенс, при Рембранд, кой ще тръгне да отвлича сабинянките сега ?!!
цитирайи аз съм блондинка, за щастие.
някои блондинки, представи се се раждат по презумпция с чувство за хумор.
цитирайнякои блондинки, представи се се раждат по презумпция с чувство за хумор.
между рембранд и сабинянките някъде са кринолините и скарлет о хара :)
може ли да предположа:) с един виц любимият ми :
обаждане до радио ереван:
- извинете, но как може да отслабне пълна жена?
радиото отговаря:
- нека върти обръч.
следва обаче повторно обаждане:
-ами ако не може да влезе в обръча?
преди да се включи отново радио ереван, се включва радио турция:
-сакън, не разваляйте хубавата жена!
:)
цитирайможе ли да предположа:) с един виц любимият ми :
обаждане до радио ереван:
- извинете, но как може да отслабне пълна жена?
радиото отговаря:
- нека върти обръч.
следва обаче повторно обаждане:
-ами ако не може да влезе в обръча?
преди да се включи отново радио ереван, се включва радио турция:
-сакън, не разваляйте хубавата жена!
:)
ами забавлявай се , то му е време и на това :))
цитирайкато студенти в пловдивския се смеехме че следваме , но няма опасност да пре-преследваме, като ядем, преядем и т.н. така че аз не изследвам, а следвам да преследвам :)
цитирай
96.
анонимен -
ето какво си
31.03.2009 14:45
31.03.2009 14:45
бях драснал преди време:
Животът може да не е песен,
но аз го пея,
без да се ежа.
И хич не ми пука
за съвършенството:
съвършенството
е в стремежа.
цитирайЖивотът може да не е песен,
но аз го пея,
без да се ежа.
И хич не ми пука
за съвършенството:
съвършенството
е в стремежа.
чудесно изказано
цитирайче няма са стана съвършена-няма, но стремежа наистина е важен ;) важното е да бъдем себе си, бейби, и да, както го е казал марк...:) обичам да се оглеждам в добри и любящи очи;)
целувки по съвършената ти бузка.
цитирайцелувки по съвършената ти бузка.
днес говорим за тялото и за визията (другите идеали са тема на друг ден и час) Преди да се огледам истински в огледалото-аз и огледалото-любов, когато... бях обикновена жена с 1100 комплекса ( не че сега съм чак толкова необикновена, но съм със съзнанието, че съм уникална), смятах, че :
-коленете ми са грозни
-много съм дебела
-недодялана
и още хиляда и кусур неща...
с една дума- несъвършена
после... всичко отиде на друга плоскост и започнах да възпитавам и себе си, и децата си в това- когато се обичаш, харесваш и уважаваш е лесно.И простичко!И струи от теб!
цитирай-коленете ми са грозни
-много съм дебела
-недодялана
и още хиляда и кусур неща...
с една дума- несъвършена
после... всичко отиде на друга плоскост и започнах да възпитавам и себе си, и децата си в това- когато се обичаш, харесваш и уважаваш е лесно.И простичко!И струи от теб!
не сме. и в това няма нищо лошо :-)
"...и не ни ли вляят прекалено много корпорациите за козметика и реклама, медиите?" - влияят ни, но и там всеки може да се съпротивлява, доколкото му позволяват нагласата, ценностите, мирогледа, характера...
п.п. зарадва ме свежото стихче на parasol :-)
цитирай"...и не ни ли вляят прекалено много корпорациите за козметика и реклама, медиите?" - влияят ни, но и там всеки може да се съпротивлява, доколкото му позволяват нагласата, ценностите, мирогледа, характера...
п.п. зарадва ме свежото стихче на parasol :-)
на мен ми е достатъчно да съм почти съвършена... ;-)))
цитирайВ момента,една звезда се определя от... броя на коментарите, /почти шега/.
Според мен, постигнатите успехи, би трябвало.
А може би истинските зведите не се определят, а самоизграждат?
цитирайСпоред мен, постигнатите успехи, би трябвало.
А може би истинските зведите не се определят, а самоизграждат?
може би повтарям някои, не мога да прочета всичко,кога работите бе хора ?:)
понякога като погледна снимките от преди 10-15 години се късам от смях, прическите ни, модата, дори грима, дори лицата ни блестяха по еднакъв начин, модели на времето..
Преди 3-4 години когато бях в България ми направи впечатление, че всички млади момичета си приличаха по прически, по дрехи,различни от други места по света, красиви , но еднакви :)не знам дали е въпрос на мода или стадна философия, че ако всички са в лилаво, аз няма сега да се облека в зелено, често е несъзнателно подражаването, иначе колкото по-удобно и елегантно, толквоа по универсално.лек ден :)
цитирайпонякога като погледна снимките от преди 10-15 години се късам от смях, прическите ни, модата, дори грима, дори лицата ни блестяха по еднакъв начин, модели на времето..
Преди 3-4 години когато бях в България ми направи впечатление, че всички млади момичета си приличаха по прически, по дрехи,различни от други места по света, красиви , но еднакви :)не знам дали е въпрос на мода или стадна философия, че ако всички са в лилаво, аз няма сега да се облека в зелено, често е несъзнателно подражаването, иначе колкото по-удобно и елегантно, толквоа по универсално.лек ден :)
работим в паузите като че ли :)
хубаво е да не си сляп поклонник на модните канони, но колко от децата в крехка възраст го разбират?
хубав ден и теб, елегантна моя :)
цитирайхубаво е да не си сляп поклонник на модните канони, но колко от децата в крехка възраст го разбират?
хубав ден и теб, елегантна моя :)
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 63729
Блогрол
1. Геноцид
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано
2. елада пиньо
3. хапче антидепресант
4. когато ру е
5. старият циничен бук
6. колега ,не ме занимавай с глупости- Ъпсурт бе,ЪпсурТ
7. култ
8. Бар "Разбити сърца"
9. бушмен
10. jump
11. ако си пролет
12. хандука мдхтинтви
13. chambao
14. she say: so what
15. правилата с чук върху стената
16. rhymester
17. илиян, по вавилонски
18. В. като Виржиния
19. пред строя мирррррррррно!
20. късметче за деня :)
21. другарят гений
22. ветрени мелници в дзен
23. d_Ada
24. бюро жалби и оплаквания
25. танцуващият с Бегбеде
26. рейна
27. просто Хано