Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2009 09:06 - приказка за съвършенството
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 23865 Коментари: 104 Гласове:
0

Последна промяна: 31.03.2009 12:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Джордж Бърнард Шоу е казал :

""Идеалите са като звездите - ако не можем да ги достигнем, поне можем да се ориенираме по тях."

идеалите,  служат за ориентир по пътят ни за съвършенството, но не се ли оказва трънлив пътя?
да погледнем -за да постигнем идеала за съвършената жена, правим равнис по анорексични манекенки от страниците на списанията и силиконови звезди, чиито тела са прекроявани десетки пъти.

има ли шанс обикновеното момиче да постигне своят идеал?

следейки рекламите на всяка жена и се набива в мозъка, че ако ползва тоя или оня шампоан ще има блестящи коси, без пърхут и без възли, че тоя сапун ще направи кожата й като тази на двумесечно бебе, а въпросният тампон, едва ли не ще излекува пролетната й умора и тя ще танцува до зори употребявайки го .

ако ядете данон, няма да имате корем, с мезим форте може да плюскате до насита, но той ще реши проблема, после си вземете и еспумизан...

това веро защитава ръцете ви, тази тоалетна хартия е най-доброто за нашето семейство, праха на леля Мария ще ви направи идеална домакиня, а  с Маги малки тайни ще имате идеалното парти и семейство.

стоп.

всеки има идеали. според учителите поне три - един за тялото си, един за ума си и един за сърцето си.
и ако идеалите са като звездите, както е казал Б.Шоу и ние ги следваме, то кой определя звездите , като звезди?
физиците? Бог?
всъщност в нашият век идеалите ги създават рекламистите.
и е тъжно, защото човек винаги се стреми към съвършенство, вярвайки че идеалите са съвършени.
и накрая на тази приказка, се оказва , че съвършенството се купува с пари. но не съвсем. защото утре ще излезе нова марка на пазара.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - съвършенството не е калъп и не ви...
31.03.2009 09:17
съвършенството не е калъп и не винаги е визия. А вътрешно усещане.
и човек може да се чувства съвършен по различни начини, поводи и в различни моменти.
а за рекламите- такова съвършенство въобще не е за следване:)))- нали знаеш- рекламите пробутват и набутват.
цитирай
2. sowhat - мира говорим
31.03.2009 09:24
за идеалите.
в тоя ред на мисли да се сещаш кой е пробутал за идеални мерките 90-60-90
:)
и понеже съм жена, ми е по лесно да говоря за женските идеали, които са създадени насилствено и изкуствено.
иначе е гот да се чувстваш удобно в кожата си , но колко от нас могат да го кажат убедено?
цитирай
3. miralyub - оооо, аз съм бунтарка! Това, което ...
31.03.2009 09:36
оооо, аз съм бунтарка! Това ,което ми се налага изкуствено- не го приемам и обикновено вървя срещу него!
60-90-60! ми добре! тогава защо обявените публично за красиви жени са все самотни! значи нещо идеалът куца, не работи...
цитирай
4. krotalka - Някой, който умее да манипулира,
31.03.2009 09:38
ще да е измислил идеала! Това го казвам полу на шега.
Идеалите се създават от битието. Защо навремето по селата, идеала е бил пълничка, яка булка? Защото се е предполагало, че ще може да върти мотиката и издържа на работа. Освен това е признак, че се храни добре, знач не е бедна.
Това е в частния случай.
Идеала е като модата. Променя се.
цитирай
5. utremer - звездите са горе, именно
31.03.2009 09:44
за да не се достигнат. Аз обаче забелязах следното - и звезда, и мечта са от женски род, както и повечето чувства. Значи ли това, че мъжете са по-големи романтици :)))) Мисля си, че идеалите са като цензурата - може ли да има общ идеал. И ако има какъв ще е той, как ще се дефинира.... Инатресна работа. Добро утро соу :))
цитирай
6. sowhat - ето мира
31.03.2009 09:44
вълшебното ключе на кутийката.
а звездите не са ли самотни в небето...може би затова идеалите са идеали, за да ги следваме , знаейки че са недостижими като звездите
цитирай
7. sowhat - добро утро утремер
31.03.2009 09:47
може - идеалът за мир. малко неудобен за корпоративното мислене, но не иска ли всеки човек преди да стане част от корпорация , именно мир в сърцето си :)

боже тва изказване прозвуча като от мис незнамсикъдеикоя:))

да мъжете са по големи романтици. аз смятам, че жените мечтаем за романтика, но сме по прагматични
цитирай
8. sowhat - кроти
31.03.2009 09:48
абе голям манипулатор ще да е бил, след като тези идеали съществуват поне за век :)
а какво в днешното битие определя 90-60-90, да те питам и теб?
цитирай
9. krotalka - Не съм сигурна,
31.03.2009 09:51
но мисля, че това са мерките на Венера Милоска. Сега ще ме накараш да се ровя по дебелите книги...
цитирай
10. sowhat - определено не са нейните
31.03.2009 09:52
но винаги си мисля за скарлет о`хара и за това как по нейно време припадат жените, но талията да им е най тънката :)
цитирай
11. evilyosha - разсмя ме
31.03.2009 09:55
с анорексичните идолки :))) ако прочете дъщеря ми, веднага ще попита дали не съм го писала аз
Здравей, Ем!
Който и да е измислил, доказвал и обосновавал идеалните супермерки, е направил така, че милиони жени да се измъчват.:)
и за Кока кола това е част от успеха. Аз пък обичам кафе и му се наслаждавам без да е съвършено.
цитирай
12. karmelitass - :))
31.03.2009 10:00
Мда. Съвършенството си е чиста форма на манипулация, според мен.Ако имаше съвършени хора и свят, ами... каква скука, а? :))))))))
цитирай
13. krotalka - В други времена пък,
31.03.2009 10:00
са се слагали подплънки на ханша. Сигурно и това си има някакво обяснение. Или кринолините с безброй фусти и обръчи...
Тия мерки, 90-60-90, нещо ми се опънаха. Има някаква симетрия в тях и за днешно време не са валидни(да си видяла манекенка с такива размери?), напомнят ми на пясъчен часовник...
цитирай
14. sowhat - ммм йо
31.03.2009 10:00
дъщерите ми са в перманентни диети , които аз постоянно саботирам. онзи ден с палачинки, снощи с горещ ръчен хляб :))
иначе държа кафето ми да е съвършено, за колата ( и тя е корпорация) нямам претенции. достатъчна ми е чаша вода
цитирай
15. анонимен - мисля,че шоу е имал предвид други идеали
31.03.2009 10:03
Това са били справедливостта и отмяната на пfдтисничеството на хора от други хора, свободата на мисълта и словото и други такива които в наше време са толкова размити,че почти са загубили смисъл.Цитата е добър и всеки може да се замисли за това ,какви са всъщност идеалите на днешното време и наистина ли могат да се нарекат идеали.Та това са си просто матриали;)
цитирай
16. sowhat - кармела сладурано
31.03.2009 10:04
представям си съвършеният свят като степфопдските съпруги по Левин :))
цитирай
17. sowhat - до кроти
31.03.2009 10:08
точно пясъчният часовник е , колкото до подплънките си има обяснение. смятало се е че жена с достатъчно голям ханш ще роди много и здрави деца :)
цитирай
18. krotalka - Разрових се из нета
31.03.2009 10:09
и попаднах в един немски сайт на това -" Вероятно тайната на тези мерки никога няма да бъде разгадана!"

http://www.stupidedia.org/stupi/90-60-90
цитирай
19. gothic - ФСБ изпяха...
31.03.2009 10:09
"...звездите са звезди, защото са високо..." 90-60-90!!! Леле!!! Ами ако е примерно 95-62-89 какво? Да й обърна гръб ли? Е да ама и моя бицепс не е с 60 сантима обиколка. Значи? Щ си живуркаме ей такива - несъвършени и щастливи. И неприели че живот и PR са едно и също нещо. Впрочем, момичета...я си разделете обиколката на талията на тази на ханша и пишете резултата...Защо ли? Ще ви кажа по-късно :))))
цитирай
20. evilyosha - :)
31.03.2009 10:11
въпросът с кафето е аз да се чувствам съвършено :) анонимен, относно това "какво е искал да каже автора" :) всеки чете и разбира това, което съответства на моментното му състояние, а и "езикът е извор на недоразумения" казва Екзюпери.
Иначе... аз прекрасно разбирам за какво иде, аджеба, реч :))))))))
цитирай
21. sowhat - ре:15
31.03.2009 10:11
много хубав отговор. бърнард шоу е имал предвид каквито и да е идеали. идеалите могат да са много - такива на ума , на сърцето и на тялото.
нарочно не се спирам на словото и свободата, защото наскоро ги разисквахме.

ти кои мислиш че са идеалите на нашето време. не са ли идеалите , които корпорациите насаждат?
цитирай
22. sowhat - ре 18 кроталка
31.03.2009 10:13
разкажи ни с няколко думи , владея немски до гутен таг и их либе дих :)
цитирай
23. sowhat - ре готик
31.03.2009 10:15
пламене, не провеждай провокации. радвам се че има и мъже като теб. въпросът е как момичетата да са сигурни , че има и такива мъже , когато си мислят че мъжете обожават и си падат по звездите от екрана :)
цитирай
24. marcusjunius - Един мъж може да се види идеален само ...
31.03.2009 10:15
Един мъж може да се види идеален само в огледалото на любимите очи. Предполагам, че и за жената важи същото. Значи ни трябват само едни любими очи, готови да отразяват красотата ни.

Ако на някой горното му е много сладникаво, мога да го кажа и по друг начин. Честно.

Поздави Sowhat
цитирай
25. sowhat - ре йо
31.03.2009 10:16
сутрин, аз кафе приятели, това е съвършената утрин :)
цитирай
26. sowhat - здрасти марк
31.03.2009 10:19
радва ме включването ти :)
но ми се иска да се върнем преди момента в който сме открили огледалото си.
как ще знаем дали сме съвършени и не ни ли вляят прекалено много корпорациите за козметика и реклама, медиите ?
цитирай
27. анонимен - Колкото по-проконсуматорски е ...
31.03.2009 10:21
Колкото по-проконсуматорски е настроено едно общество/най-вече тълпата/, толкова по-лесно се поддава на такъв тип индоктриниране. Тя тълпата май винаги е била лесна..достатъчно е да заблеят няколко 'овце' и ПР сработва от само себе си :) Примери, дал господ в наше време и във всякакви насоки..
цитирай
28. krotalka - Няма какво толкова да се превежда.
31.03.2009 10:23
Просто на зададения въпрос, какво означават тези мерки, отговарят различни хора или професионални групи. Заключението е това, което написах в предния коментар.
цитирай
29. marcusjunius - Не знам. Предполагам, че преди н...
31.03.2009 10:25
Не знам.

Предполагам, че преди намирането на истината няма никакво спасение. Само половинчати мерки.
цитирай
30. sowhat - ре 27
31.03.2009 10:28
всъщност нека погледнем нещата от началото. първо е рекламата , години по късно идва пиар. и ще започна с кока кола - както каза кроталка символизира женското тяло. ами дядо коледа?
и от тук ще си позволя да стигнем до барби.
защо барби е любима вече 50 години?
някой да е виждал барби с плоски гърди и с бричове?
не се ли насажда на децата от най ранна възраст - ето това е идеала?
цитирай
31. sowhat - ре 28 кро
31.03.2009 10:29
с една дума кроти - божа работа :)) корпоративна
цитирай
32. sowhat - ре 29 марк
31.03.2009 10:32
ето това ме тревожи мен, марк. че преди да открием, човека (ако изобщо го открием) , чийто идеал сме, ни се набиват тъпо и упорито докато повярваме разни измислени идеали.

защо пиша това ли.
ами защото се запознах преди време с чудесно дете, което е едва оцеляло от анорексия.
прекрасно дете, на което всички органи са дегенерирали , защото някой и е втълпил че е дебела.
цитирай
33. sowhat - 34 миро
31.03.2009 10:33
ти си художник. какъв е твоят идеал?
цитирай
34. анонимен - форевър:)))
31.03.2009 10:35
90-60-90 >>>>> Мерлин Монро
/ без силикон, но и без мотиката, де /
ив
цитирай
35. gothic - Соу, звездите са звезди
31.03.2009 10:35
само на екрана, повярвай...Близък приятел съм с една звезда и знам...А аз не провокирам никого. Това го четох преди години и знаеш ли какво беше идеалното съотношение? 0,7..., не точно по Барби мерките. И познай коя личност беше цитирана като пример?
цитирай
36. evilyosha - Ем, ясно е, че всички разкрасителни ...
31.03.2009 10:36
Ем,ясно е, че всички разкрасителни индустрии, просперират, точно заради изначалният ни стремеж към красота.Факт е, че съзнанието може да бъде манипулирано във всяка възкаст, но е по-добре да се почне по отрано :)И така, всъщност се получава. Докато настъпи едно от двете- или вярваш на огледалото, за което казва Марк(това е свързано и с хармонията в теб обаче) или си почти нещастен доживотен роб на идеалите създавани от някого.
цитирай
37. sowhat - ив
31.03.2009 10:39
:)))
ти колко мерелинки познаваш? :)
аз нито една :))))
цитирай
38. sowhat - ееее гот не мога да позная сподели
31.03.2009 10:41
:))
а и звездите преди да станат такива са боли обикновени деца и все някой някого е познавал или поне са били близки и е ясно че совите не са това , което са :)
цитирай
39. sowhat - ре 37 йо
31.03.2009 10:43
знаеш ли колко би ми се искало повече девойки да прочетат това , което им казва марк и да се постараят да го запомнят - че всеки човек е идеал в нечии очи и затова не е нужно да се прави нищо друго.

нямам нищо против козметиката, която ми помага да изглеждам добре, но имам против това да ми казват как трябва да изглеждам , ако искам да си мисля че изглеждам добре
цитирай
40. gothic - Като жена
31.03.2009 10:56
с точно това съотношение в статията тогава беше цитирана лейди Дайана Спенсър - Лейди Ди. Която тогава беше жива, майка на две деца. И какво става? Че истинската красота няма нищо общо с насаждания модел...
цитирай
41. sowhat - готик
31.03.2009 10:57
ето тук грешиш, защото всички знаем за проблемите на покойната лейди ди с булимията
цитирай
42. анонимен - Соу,
31.03.2009 11:04
от#27

Целта на рекламите и предназначението на въпросния ПР е да продават илюзии. А най-лесно се продават илюзии на хора без мечти, без истински мечти, защото лесно и удобно може да им вмениш да вярват в твойте:))
Колкото до изконните мерки 90-60-90, не съм сигурно колко са идеални, но се сещам за една група манекенки от 90, които бяха изящни във всяко едно отношение..Линда беше и продължава да е истинска икона.
И кой го е грижа за мерките тогава?!:))
цитирай
43. sowhat - ре 43
31.03.2009 11:06
какво ще кажеш за децата? петгодишните сладури стоящи пред телевизора вместо на игрището?
те дори не знаят какво е илюзия. но знаят какво е детски комплект за грим или кой е спайдърмен и искат точно същите неща.
цитирай
44. sladurani - Много точно си го казала :)
31.03.2009 11:10
Рекламите продават мечти...

Поздрави.
цитирай
45. sowhat - и сладурани
31.03.2009 11:11
надявам се по малко сладури да им се връзват. защото мечтите , затова са мечти :)
цитирай
46. анонимен - Ще каза, че е тъжно, Соу. . това, че ...
31.03.2009 11:13
Ще каза, че е тъжно, Соу..това, че родителите им не ги е грижа за тях.. Всички знаем, че много проблеми на възрастните идват от детството. Никой не обвинявам, но не е за пренебрегване факта, че тук последствията са дългосрочни..
цитирай
47. sowhat - #47
31.03.2009 11:15
понякога нещата излизат от контрол, примерно когато детето ти учи и живее в чужбина.
за пример - момичето за което говоря , моята позната е учила право в сорбоната. сама си признава че родителите й се тревожели , но тя просто спряла да включва камерата на скайпа, докато баща й не дошъл да я види и да я спаси.
понякога не е честно просто за всичко да обвиняваме родителите.
цитирай
48. gothic - Е, аз не знаех....
31.03.2009 11:17
че е имала такива проблеми. Не ме е и интересувало :))))
цитирай
49. sowhat - е мен като девойка по онова време гот
31.03.2009 11:18
живо ме интересуваше :)
цитирай
50. sowhat - миро
31.03.2009 11:23
опиши съвършеното женско тяло
цитирай
51. flyco - ...
31.03.2009 11:28
Относно трите идеала на учителите, то те са подчинени един на друг като този "за ума" е над този "за сърцето", а отдолу си стои този "за тялото". Съгласен съм, че те са ориентир по пътя към съвършенството, но защо пък този път задължително трябва да е гладък и без завои :) Разбира се, че е трънлив, и то толкова повече колкото по чист е идеалът като крайна цел. Пътят е ограничен от отреденото ни време, не от разстоянието, затова скоростта няма значение, според мен по-важна е посоката.
цитирай
52. gothic - Девойка...
31.03.2009 11:34
сега да не си младеж бе, Соу, та да викаш "девойка по онова време" :))))))
цитирай
53. sowhat - fly
31.03.2009 11:38
тук не исках да категоризираме. ако си чел коментарите , а и да не си знаеш, че говорихме доста дълго върху категории като свобода, слово, ум, себепознание...
и няма нищо лошо да обърнем внимание върху телата си - те са храма на душите ни и понякога не е честно да им причиняваме онова което им причиняваме.

в тоя ред на мисли се сещам за една често срещата реплика сред мъжете :
ей приятел, виж тая какви ( цици, крака, дупе ) има!

но не съм чула в мъжка компания някой да каже - ей тая ква душа и сърце има.

нещо да кажеш?
цитирай
54. анонимен - Аз говорех за сетивност и прониц...
31.03.2009 11:38
Аз говорех за сетивност и проницателност, Соу, която малко хора притежават, за да установят един такъв проблем. За това има профита, които дълбаят в личността, за да установят действителната причина.
Защото и булимията и анорексията обикновено се свързват със лошо самоуважение и ниска самооценка. Това често се явява резултат от 'набивани' в детството модели и идеали за съвършенство. Естествено всеки отделен случай е много специфичен.
цитирай
55. sowhat - миро опитай
31.03.2009 11:39
виж маркус го каза с едно изречение :)
цитирай
56. анонимен - @56
31.03.2009 11:41
Абе Соу, ти знаеш ли, че имаш страшни очи! :))
цитирай
57. sowhat - готик
31.03.2009 11:41
сега предполагам съм жена. макар някои да се опитват да ме сложат и в категорията ""лелка :)
цитирай
58. sowhat - ре 59
31.03.2009 11:42
знам:) постоянно се намира някой да ми го казва
цитирай
59. buboleche - аз такива идеали
31.03.2009 11:43
нямам и няма как да ми ги наложат. идеалите ми са да съм добър човек, под което разбирам на не правя на хората това, което не искам да мен да ми направят, и да живея в хармония със себе си и прородата. с природата нямам проблеми, но със себе си понякога не ми се отдава, затова има върху какво да работя. :)
цитирай
60. sowhat - ре 57
31.03.2009 11:44
разбирам. но повдигнах въпроса умишлено, знаейки че ме четат и родители и деца, поне тези които познавам.
аз лично не мога да убедя дъщерите си че са красиви.
постоянният отговор е :
да , мамо, нашето гардже е най хубаво.
затова саботирам диетите с неустоими изкушения. :)
цитирай
61. sowhat - опала бубси
31.03.2009 11:46
някой да ми спомена вчера , че е понапълнял. заклевам се бубето е слаба :)

разкажи ми за своите идеали повече
цитирай
62. анонимен - ре 38
31.03.2009 11:51
много без силикон, още повече без мотика.
всички са ми 90-60-90 :)
а сериозно:
струва ми се по-важно как следваме идеалите.
нека амбицията ни е по-голяма от възможностите.
дори хубавата огледална идея на марк може да провали нечий живот, ако този идеал се преследва с цената на всичко.
ив
цитирай
63. buboleche - това не е идеал,
31.03.2009 11:54
а просто отклонение от състоянието в което се чувствам добре в кожата си, и то моята собствена. и ми е лекично притеснителна тенденцията, иначе поне засега си се чувствам добре. ама да не стане по-добре.:)))))))))))
цитирай
64. sowhat - ив
31.03.2009 11:55
тук стигаме до това "" на всяка цена
к според мен именно ни се внушава. и после какво ако цената се окаже твърде висока, а продукта не струва?
звездите са звезди , защото са недостижими ( позволих си да се самоцитирам, като една съща звезда )

по ми харесва с вкус и мяра :)
цитирай
65. gothic - Жена
31.03.2009 11:55
си по дифолт. А категориите - плескат ги тези, дето си нямат друга работа :)))))
цитирай
66. sowhat - лошото при разговорите с приятели е
31.03.2009 11:57
че ни познават почти толкова добре колкото и ние се познаваме. на мен ми харесваш в твоята кожа. :)
точка
цитирай
67. анонимен - Още нещо за 3 пръстена
31.03.2009 11:59
http://www.cibernetic.com/art/obra2-2.html
цитирай
68. flyco - Re: 56.
31.03.2009 12:02
Струва ми се прекалено гадно мъже да обсъждат жена в присъствието на друга жена, но като казваш че си чула, жалко че си се случила там. По нашите географски ширини мачизмът изключва много неща, какво да ти кажа, надявам се това да се преодолее някой ден, но както знаеш рицарството не е бг-традиция.
цитирай
69. анонимен - Соу, исках да оставя цени и продукти
31.03.2009 12:03
нека "те"..." ни"... ги
като си знаем възможностите,
ще проявим вкуса да си изберем идеала,
и ще знаем доколко да го следваме.
Йо каза нещо за вътрешната хармония.
ив
цитирай
70. sowhat - ре флай
31.03.2009 12:04
можеш ли да ми кажеш, че поне веднъж обсъждайки с приятели - жена или момиче, си чул от някой или ти си казал за преминаващата - абе , тва момиче какво сърце само има ! или душа. или ум?
цитирай
71. sowhat - ре ив
31.03.2009 12:06
съгласна съм. но до вътрешната хармония стигаме благодарение на мъдростта на годините.

на 16 -17 кой се сеща за това чудо вътрешна хармония?
:)
цитирай
72. sowhat - ре 70
31.03.2009 12:07
ясно е какво изобразяват. отново. и кибернетично при това :)
цитирай
73. sowhat - ре 68 гот
31.03.2009 12:09
ясно е , просто се шегувам отвреме на време. самоиронията помага да избегнеш себелюбието
цитирай
74. flyco - Re: 73.
31.03.2009 12:09
Мога, но не за преминаваща.
цитирай
75. cefulesteven - Лошо е, че в деветдесет и девет пр...
31.03.2009 12:10
Лошо е, че в деветдесет и девет процента от случаите, модата определят естетическата линия, която следва наш съвременник: бил той мъж или жена. Второ е социалната среда, а малцина са тези които когато затворят очи виждат една светлинка в себе си. Неподсказана, загадъчна, личният им глас, копнението на природата, а може би Божия глас. И я следват, за да бъдат подложени на присмех, че са нарциси, егоисти и т.н. , а понякога ги и линчуват.
цитирай
76. анонимен - на 16-17 няма много пари
31.03.2009 12:14
средствата на пазара на идеали са от малко по-възрастните.
като не купуваме илюзии, намаляваме предлагането:)
а децата ни се научават на вкус и мяра.
ив
п.п. май измислих поредния идеал :)))
цитирай
77. анонимен - @79 -Ив,
31.03.2009 12:20
Обаче не са малко възрастните, които често изпълняват собствените си илюзии посредством децата си.
Това, че хората порастват физически не означва, че не са податливи на същото, което тресе и 16-17 год.
Ти колко възрастни познаваш с такава воля?:)))
цитирай
78. анонимен - ан.80
31.03.2009 12:26
тук наброих десетина.
но си прав - не е лесно да се следва описания по-горе идеал за родители.
цитирай
79. sowhat - стеф абсолютно е
31.03.2009 12:27
така. а кой диктува модата? рекламите, модните линии в списанията и предаванията. кой плаща за всичко това - потребителите, тоест ние. а кой го създава? пазарните стратези. за кого го създават?
заради корпорациите , които им плащат, с парите , които по късно ние ще им платим

кой се замисля над това?
цитирай
80. sowhat - ето флайко
31.03.2009 12:28
винаги е определящо онова , което първо виждат очите.

по дрехите , посрещат. едва по късно следва ума - в изпращането.
цитирай
81. sowhat - ив
31.03.2009 12:29
поздрави за този идеал!

само , че кой освен мен в блога би го рекламирал?
:)
цитирай
82. sowhat - хех
31.03.2009 12:43
абсолютно миро , само че се забавлявам да гледам как бягаш около въпроса и темата :Р
цитирай
83. kaksiika - Относно това на какво се дължи ца...
31.03.2009 12:48
Относно това на какво се дължи царуващият вече век
идеал за женска красота 90-60-90,култът към тези пестеливи мерки е проправен от кинематографията,
като се имат предвид изразните средства в киното,даващи превес на по-слаби и дори клъощави актриси.Оттам нататък вече попада в центрофугата на модата и т.н.
цитирай
84. tili - Обикновено гледаме
31.03.2009 13:20
програми без реклами, а ако попаднем на някоя - размазваме я от майтапи. Така гоним рекламното съвършенство от нашето семейство. Долу всеки опит за диктатура! Горе огледалото - истината ни преви свободни и съвършени! ;-))
цитирай
85. sowhat - :)
31.03.2009 13:26
с една дума тили вече си построила утопия ( достигнала съвършенството в дома си ).
аз го игнорирам така - като ми хареса нещо по тиви - филм или сериал , предпочитам да го следя онлайн. там рекламите липсват :)
цитирай
86. sowhat - как`Сийке
31.03.2009 13:27
а зад кинематографията отново стои някоя корпорация :)

е изводът се набива сам по себе си :)
цитирай
87. compassion - Заблуди ме с това заглавие
31.03.2009 13:35
прочетох го, че и коментарите и като така и така съм влязла в блога ти, реших да отговоря на въпроса ти: 90-60-90 ?
Отдавна това не е идеал. В "American next top model" вече два сезона се избират по-закръгленки и пищни момичета и даже последната е ниска....уааау ...(знаете от опит, че американските тенденции заливат света)... за съжаление не винаги с на това, от което се нуждае човечеството и земята...за вселената ще премълча, защото не съм сигурна дали наистина само любовта е достатъчна. Поне жените ще си отдъхнат с новата тенденция "да си себе си".
Със здраве!
цитирай
88. sowhat - идеята не беше да те заблудя
31.03.2009 13:43
ако помислиш ще видиш, че наистина идеалите са приказки за съвършенството.
:)
иначе ми харесва това жените да си отдъхнат ... до кога ли ?
цитирай
89. анонимен - а какво ще кажеш за този виц
31.03.2009 13:53
Блондинка си купува торта. Продавачът я пита:
- Да Ви я нарежа ли на парчета?
- Да - отговаря блондинката.
- На 6 или на 12 парчета предпочитате?
- На шест. Малко множко ще ми дойдат дванайсет.
на една принцеса от Сливен не се хареса вица, но на теб сигурно ще ти допадне.
цитирай
90. tili - Нали не е хубаво
31.03.2009 13:54
да се присмиваме на ближния, че може да ни го върне ;-0, та защо да не се порадваме на диалекта на момиченцето, което казва:"Аз имам една феа" с глас на обиграна фолкпевачка. Извинете, но явно вече съм настроена първоаприлски, не ставам за нещо сериозно, а и mirogankov ме разсмива. ;-)
цитирай
91. usandthem - Разбира се,
31.03.2009 14:03
че критериите за красота ни се насаждат от детсвото още от медии, корпорации, реклами. Вижте преди тях какъв е бил идеалът за красота, погледнете при Рубенс, при Рембранд, кой ще тръгне да отвлича сабинянките сега ?!!
цитирай
92. sowhat - 93
31.03.2009 14:05
и аз съм блондинка, за щастие.
някои блондинки, представи се се раждат по презумпция с чувство за хумор.
цитирай
93. sowhat - юсандем
31.03.2009 14:08
между рембранд и сабинянките някъде са кринолините и скарлет о хара :)

може ли да предположа:) с един виц любимият ми :

обаждане до радио ереван:
- извинете, но как може да отслабне пълна жена?
радиото отговаря:
- нека върти обръч.
следва обаче повторно обаждане:
-ами ако не може да влезе в обръча?
преди да се включи отново радио ереван, се включва радио турция:
-сакън, не разваляйте хубавата жена!

:)
цитирай
94. sowhat - тили
31.03.2009 14:09
ами забавлявай се , то му е време и на това :))
цитирай
95. sowhat - хех миро
31.03.2009 14:27
като студенти в пловдивския се смеехме че следваме , но няма опасност да пре-преследваме, като ядем, преядем и т.н. така че аз не изследвам, а следвам да преследвам :)
цитирай
96. анонимен - ето какво си
31.03.2009 14:45
бях драснал преди време:



Животът може да не е песен,
но аз го пея,
без да се ежа.
И хич не ми пука
за съвършенството:
съвършенството
е в стремежа.
цитирай
97. sowhat - :)
31.03.2009 14:47
чудесно изказано
цитирай
98. rumyrayk - емикони
31.03.2009 17:31
че няма са стана съвършена-няма, но стремежа наистина е важен ;) важното е да бъдем себе си, бейби, и да, както го е казал марк...:) обичам да се оглеждам в добри и любящи очи;)
целувки по съвършената ти бузка.
цитирай
99. evilyosha - :) да досадя още малко аз
31.03.2009 17:54
днес говорим за тялото и за визията (другите идеали са тема на друг ден и час) Преди да се огледам истински в огледалото-аз и огледалото-любов, когато... бях обикновена жена с 1100 комплекса ( не че сега съм чак толкова необикновена, но съм със съзнанието, че съм уникална), смятах, че :
-коленете ми са грозни
-много съм дебела
-недодялана
и още хиляда и кусур неща...
с една дума- несъвършена
после... всичко отиде на друга плоскост и започнах да възпитавам и себе си, и децата си в това- когато се обичаш, харесваш и уважаваш е лесно.И простичко!И струи от теб!
цитирай
100. anothercat - @26 - "как ще знаем дали сме съвършени..."
31.03.2009 17:55
не сме. и в това няма нищо лошо :-)
"...и не ни ли вляят прекалено много корпорациите за козметика и реклама, медиите?" - влияят ни, но и там всеки може да се съпротивлява, доколкото му позволяват нагласата, ценностите, мирогледа, характера...
п.п. зарадва ме свежото стихче на parasol :-)
цитирай
101. anothercat - а, пропуснах да кажа...
31.03.2009 17:57
на мен ми е достатъчно да съм почти съвършена... ;-)))
цитирай
102. buket - "кой определя звездите"...
31.03.2009 19:04
В момента,една звезда се определя от... броя на коментарите, /почти шега/.
Според мен, постигнатите успехи, би трябвало.
А може би истинските зведите не се определят, а самоизграждат?
цитирай
103. bambola - :)
01.04.2009 09:21
може би повтарям някои, не мога да прочета всичко,кога работите бе хора ?:)
понякога като погледна снимките от преди 10-15 години се късам от смях, прическите ни, модата, дори грима, дори лицата ни блестяха по еднакъв начин, модели на времето..
Преди 3-4 години когато бях в България ми направи впечатление, че всички млади момичета си приличаха по прически, по дрехи,различни от други места по света, красиви , но еднакви :)не знам дали е въпрос на мода или стадна философия, че ако всички са в лилаво, аз няма сега да се облека в зелено, често е несъзнателно подражаването, иначе колкото по-удобно и елегантно, толквоа по универсално.лек ден :)

цитирай
104. sowhat - хих , бамбс
02.04.2009 10:23
работим в паузите като че ли :)
хубаво е да не си сляп поклонник на модните канони, но колко от децата в крехка възраст го разбират?

хубав ден и теб, елегантна моя :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6302524
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031