Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2009 08:05 - бал с маски
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14206 Коментари: 73 Гласове:
0

Последна промяна: 26.03.2009 09:42


Ралф Уолдо Емерсън е написал:

 

"Няма личен живот, в който никой не е проникнал."

 

"Никаква тайна не може да бъде

скрита в цивилизования свят."

 

"...обществото е бал с маски,

където всеки крие истинската си същност...

и я разкрива като се крие."

 

Маската.

има ли я ? какво крием? осъзнаваме ли, че маската е неотменна част от дните ни?

и ако обществото е бал с маски, кой е поръчал музиката и кой ни е скроил шапката?

как се разкриваме криейки се ?

 Ралф Уолдо  Емерсън е написал също:

В живота на всеки образован човек идва време, когато той стига до заключението, че завистта е невежество, че имитацията е самоубийство, че човек трябва да се приеме – за добро или зло – такъв, какъвто е.... Добродетелите са по-скоро изключение, отколкото правило.... Моят живот си е за мен самия, той не е спектакъл. Няма разлика дали върша или се въздържам от действия, считани за прекрасни. Смело кажете това, което си мислите още сега, а утре смело кажете онова, което ще си помислите утре, дори да е в противоречие с днешното. „А, но няма ли да бъдем погрешно разбрани?“ Толкова ли е лошо, питам аз, да бъдете разбрани погрешно? Питагор е бил разбиран погрешно, и Сократ, и Исус, и Коперник, и Нютон. И всеки чист и мъдър дух. Да бъдеш велик, означава да бъдеш погрешно разбран.... Вярвай в себе си – всяко сърце вибрира при звука на тази метална струна. Приеми мястото, отредено за теб от божественото провидение, приеми връзките между събитията.... Гласовете, които чуваме в самота, затихват, щом навлезем в света. Обществото навсякъде е в заговор срещу човечеството в лицето на всеки един от членовете му. Обществото е акционерно дружество, в което участниците се договарят, с цел осигуряване хляба на всеки акционер, да подчинят свободата и културата на интереса. Най-търсената добродетел се оказва конформизмът. А конформизмът не търпи реалности и съзидатели, той предпочита имена и навици.... Великият човек е този, който и насред тълпата запазва своята независимост и самота.



Тагове:   бал,   маски,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djgator - sowhat
26.03.2009 08:13
Блогът е типичен карнавал с маски! Тук има два вида анонимност-(правилно ме чухте). Има обикновена анонимност- профили с чужди снимки и съчинени данни, обаче има и АНОНИМНА АНОНИМНОСТ, при която хората не показват дори това - тоест по-малко от нула данни!!!!!!!!
Познай аз и още 5% от кои сме.. :)
цитирай
2. sowhat - диджей
26.03.2009 08:39
нека не гледаме на блога като на живота. не че извън живота, но не е истинският живот.
в тоя ред на мисли искам да те питам нещо- ако някой си е написал личните данни и си е сложил снимката ( в блога) това гаранция ли е за липсата на маска?
защото в живота диджей всички сме с реални лица и имена, но маските си остават там
цитирай
3. анонимен - Който няма лице,
26.03.2009 08:40
няма нужда от маска.

И още:

Какво от това, че светът е безкраен
и се крепи на магия?
Не съществуват
никакви тайни
за оня, който не крие.
цитирай
4. sowhat - слави преди години ми попадна един стих
26.03.2009 08:46
не знам кой е автора , беше много отдавна, но го помня и до днес ( а своите не :))

"" режисьорът живот има винаги право
всичко става така, както той нареди
ти отиваш надясно, аз отивам на ляво
режисьорът живот под око ни следи.

може би ти се плаче, но трябва да пееш
има вещо велико и гордо в това -
да умираш от болка и пак да живееш
да изричаш спокойно предсмъртни слова.

забрави за това, че играеш на сцена.
че те няма в един или в друг епизод.
и душата ти - ще е спасена
щом така е решил Режисьорът Живот"
цитирай
5. chris - Ралф У. Е.
26.03.2009 08:47
...
цитирай
6. sowhat - джънки тенкс
26.03.2009 08:54
просто така открих цитата ( към преводачите , мола не ни вкарвайте в недоумици )
цитирай
7. djgator - sowhat
26.03.2009 08:56
При цялото ми уважение към теб, ще си позволя откровенност до болка- не се сърди! Снимката и името представляват електронно копие на човека, задължават много и са предпоставки за доверие. Не че и така не може да се лъже, но хванат ли те веднъж- край на авторитета!! Освен това, можеш да го срещнеш в реала, а минзухарче или койот не биха се разхождали по улиците, още по-малко биха могли да разговарят или пишат...Освен това, хора използващи чужди снимки - от интернет, рискуват да бъдат подведени под отговорност от истинските им притежатели! Представи си някой си сложил снимка на Арнолд и си пише щуротии... Излишно е да спорите с мен- това би била чиста демагогия, по-добре да замълчим и да се престорим, че това да се криеш е нормално. Последно по темата- много сайтове НЕ ДОПУСКАТ регистрация без ЛИЧНА снимка и поне 1 име, за достоверността на снимките си грижи екип - публикуват се след 24 часова проверка!
Да ви споделя, без маска шамарите са по-болезнени, но поне се диша СВОБОДНО!!!
Приятен ден!
цитирай
8. miralyub - понякога слагаме маската - за да ...
26.03.2009 08:59
понякога слагаме маската - за да можем да бъдем себе си...
в други обстоятелства я слагаме- за да се предпазим и съхраним...
цитирай
9. sowhat - диджей
26.03.2009 09:04
ще ти го кажа по друг начин - това че някой си е написал името или си е закачил физиономията, не е доказателство че човека не носи маска.

така като си говорим имаме сериозни разминавания.
първо - изобщо не говорим за виртуала. искаш да го включиш - ок.
но имам достатъчно наблюдения над хора с маски с истинските си имена и лица ( това ще ти го кажа като модератор на сайт, където хората пишат с имената си, освен ник)

така че до тук с нищо не ме убеди в правотата си.

и после обърни внимание на последните два реда в цитата. :)

хубав ден и на теб
цитирай
10. sowhat - мира
26.03.2009 09:06
"... и я разкрива както се крие."

ключов момент.
по едно време се бях заразила от злика да пиша гениалности. тогава русата ми главица роди, че

зад най големият циник се крие един уязвимост.

общо взето посоката е тази - съхраняваме се както умеем. :)
цитирай
11. bambola - :)
26.03.2009 09:31
съгласна съм с теб сов, не знам защо се свързват маските с анонимност, понякога маските не скриват а показват.
По този повод мисля че най-добрите истории са всъщоност онези които не се разказват, които всеки носи в себеси. Не става въпрос за тайни, най -лесно се лъже когато се казва истината. Все повече ме плаши прекалената показност в интернет, виртуалната ароганция, тероризмът на думите, били те подписани.....прекаленото разсъбличане, или забравихме за какво служи спалнята, ти ме разбра:)
цитирай
12. nadagr - в такъв случай,ако приемем буквално
26.03.2009 09:34
разиграването на маски ,зад уязвимостта би трябвало да се крие циник?
цитирай
13. sowhat - да разбрахме се чудесно бамбс
26.03.2009 09:34
наскоро един приятел ми каза така - ти не умееш да разказваш истории, и разказваш емоции.
ако някой връщайки се в миналото ще разкаже за лица и събития, аз ще говоря за емоциите които са отключили тези истории ( носеща ги в себе си )
:)
цитирай
14. sowhat - наде
26.03.2009 09:37
значи твърдението е мое , а не на Емерсън и после да кажем че бамби (сърничката ) е циничка е смешно.
не не мисля че зад уязвимостта се крие циник, но съм убедена , че циника крие уязвимост ( приеми го като личен опит) нищо че не съм Уолдо Емерсън
цитирай
15. nadagr - съгласна съм,чувствата и постъпките
26.03.2009 09:40
не са еднозначни.
Е,и аз не съм У.Емерсън,но според мен цинизмът е слабостта на уязвимостта,а не силата и.
Целувки!
цитирай
16. flyco - ...
26.03.2009 09:43
Колкото по-сложно, толкова по-скрито... докато изведнъж всичко рухне.
цитирай
17. sowhat - не силата й наде
26.03.2009 09:45
цинизмът е нейният щит.

цунк :)
цитирай
18. sowhat - флайко -
26.03.2009 09:47
няма личен живот в който никой да не проникнал""
:)
цитирай
19. анонимен - дарвинист
26.03.2009 10:45
независимо от твърдението на Р.У. Е. ,че имитацията е самоубийство ние хората сме имитатори по природа, имаме нужда от модели за подражание. носенето на маски си е чиста проба мимикрия,свързано е с борбата за оцеляване, въпрос на какво ниво си в хранителната верига.маската е оръжие в тази борба, ако си слаб се правиш на силен или поне на отровен, ако пък си хищник се правиш на жертва, за да накараш храната сама да дойде при тебе вместо да я преследваш.някои индивиди не се нуждаят от подобен тип еволюционни предимства, но те се намират, почти винаги,високо в хранителната верига.
оскар уайлд пък твърди , че живота имитира изкуството, означава ли това ,че има връзка между творческото начало и суицидния синдром.
цитирай
20. cefulesteven - Много преди да гледам "Ста...
26.03.2009 10:52
Много преди да гледам "Станата" в ранното си юношество вече ме подтискаше тревожната символика за загубата на лице, за невъзможността да бъде открито и пред самия себе си. Дива съпротива, отчаяна, хаотична проявявах. Без да знам какво искам да махна се опитвах да го махна от себе си. В последствие се научих да избирам маски. Оказа се, че маските са език, в който превръщаш хаоса на природата в разбираем. Чувството, част от реда на мислите. Начин на общуване. И думите са маски на истинския смисъл. От една страна прекриват го, но от друга не може да бъде забелязан без тях. Загубата на самоличност идва от отнемането на възможността да си избереш маската, от бруталното поставяне на маската върху лицето ти. Това е най-страшното, но има и друга опасност. Когато твърде се заиграем с маските си, възможно е да загубим под тях истинското си лице.

Когато обаче имаш искреността сам да го откриеш и да пожелаеш да го сториш, както правя или се опитвам да направя, някой да се опита да ти смачка фасона и да си измисля правила от рода:

"Нямаш право да се появяваш без маска! Грозна е сурата ти!" - и така нататък, а сам да открива далеч по-грозна, пък и обезобразена от безбройните маски които си слага, както се случва тук да речем в блога/но това е само пример/ е тогава се вбесявам и ме е страх да не сложа една друга маска. Предната страна на шлема на войника, че ставам тогава наистина много жесток войник, вместо мен наистина решава желязната ми маска, защото аз съм й дал правата. И моля се само да не се стигне до там, защото лицето което държа много, много открито понася, понася, доста рани и отоци има по него, но самото то няма да ми позволи да бъде обезобразено.

Съжалявам, че се отклоних от идеята на темата. Да, никой няма право да надниква под маската без твое желание. Агресия е. Да не кажа: изнасилване.

На изнасилване в глобален план прилича надничането в личната кореспонденция и живот.
цитирай
21. sowhat - ан.19
26.03.2009 11:03
интересен въпрос.

много често съм си задавала въпроса за сублимацията.
и отговорът е именно в нея.

в случая съм съгласна, за мимикрията - точно това си мислех и аз, още когато прочетох , че обществото е бал с маски.

благодаря
цитирай
22. sowhat - стеф
26.03.2009 11:06
напоследък забелязах че след твое изказване просто нямам какво да добавя.
казаното от теб е точно такова и точно така. маските се налагат.
и по един или друг начин, все пак, не оставаме скрити за дълго под тях.
рано или късно винаги пускаме някой до тайните си , до уязвимите си несъвършенства и очакваме да ни приемат.
такива каквито сме, в собствените ни лица
цитирай
23. djgator - sowhat
26.03.2009 11:14
Самата статия дава отговори на всички поставени въпроси, материята е сложна и противоречива, но убедителна :) Мимикрията в съвременното общество е неизбежна, несъобразяване с нормите би довело дадения индивид до изолация или аскетизъм.
цитирай
24. sowhat - или до
26.03.2009 11:19
величие :)

прости ми боже , нямам такава мания :)
цитирай
25. анонимен - дарвинист-физик
26.03.2009 11:20
за коя по-точно сублимация говориш.
Сублимация, чисто физично погледнато, означава преминаване на едно вещество директно от твърдо в газообразно състояние (без престой в течна фаза). Може да се приложи аналогията към различни елементи, включително и към по-фини духовни състояния. за трансформацията обаче е необходимо ударно количество енергия .ще се радвам ако ми разясниш защо отговорът е именно в нея
цитирай
26. sowhat - сублимацията като елемент на психиката
26.03.2009 11:28
Отклоняване на енергията на инстинктите към една възвишена социална цел. Този термин е въведен в психоа­нализата от 3. Фройд, за да означи защитен* механизъм на Аза, чрез който някои несъзнавани нагони, от­делени от първоначалния си обект, биват интегрирани в личността, ка­то се инвестират в еквивалентни пос­тъпки с положителна социална зна­чимост. Духът на съревнование и призванието на някои хора във воен­ното поприще се обясняват със суб-лимирана агресивност, алтруизмът с енергията на сексуалния инстинкт. За да употребим познат образ, мо­жем да кажем, че сублимацията е сравнима с действието на човека, който трансформира рушителната сила на водопад в източник за полу­чаване на електроенергия. Сублима­цията играе много важна роля в адап­тацията на индивида към неговата среда, позволявайки неговото соци­ализиране, без това да навреди на ин­дивидуалното му развитие.

предполага се че всеки творец, впряга разрушителната енергия в себе си в творчеството си, за да избяга от агресивната си същност, която би могла да го превърне в психопат, ако не я употреби по добрият начин.

общо взето това е
цитирай
27. анонимен - юнг-аватар
26.03.2009 11:39
това означава ли, че всеки психопат е неосъществен творец, а всеки творец потенциален психопат
цитирай
28. evilyosha - Още нещо
26.03.2009 11:41
И още нещо…
Налей!Ще пия!Ще се смея!
Докато шепнеш мен и себе си.
Под маската на клоунесата живея.
Ръцете ми от даване горещи са.
Но пък без маска ми е трудно да живея,
във свят враждебен,пълен с лицемерие….
без нея риск е, може да не оцелея.
Без маска съм в една страна-Доверие.

цитирай
29. sowhat - ти си
26.03.2009 11:41
моето момиче!
цитирай
30. sowhat - до 27
26.03.2009 11:43
питай фройд.
аз днес се занимавам с Ралф.

и оф топик - дали си знам и мога или юнг аватар, защо мислиш че у мен ключа на всичките ти въпроси.
скачането от въпрос на въпрос води само до по голяма бъркотия. требва и изслушване, дето викаше покойната ми баба :)
цитирай
31. анонимен - поздрав от Alan Parsons Project
26.03.2009 12:06
хора, които често се интересуват от маски
http://www.youtube.com/watch?v=ISTSUoXpDq4
цитирай
32. sowhat - @31
26.03.2009 12:08
това парче е пътят ( и истината )
всъщност едно от нещата, които са ме карали да се усмихвам, дори когато съм се чувствала неразбрана :)
цитирай
33. krotalka - Няма какво да задълбавам толкова.
26.03.2009 12:11
Всички си слагаме маски. Дали я носим постоянно или само в дадени моменти е въпрос на личен избор.
Едни си го признават, други не. Който го отрече, не е искрен. Защо го правим ли? Най-вече за да скрием истинските си чувства или за да се харесаме.
Суетата и чувството за самосъхранение ни налагат носенето на маски, поне в повечето случаи.
цитирай
34. анонимен - знам и мога
26.03.2009 12:15
ми нали сме на бал с маски пък на мен само с една ми е скучно та затова.от тук нататък ще съм си само знам и мога.
обичам бъркотиите
сърдечни поздрави
цитирай
35. sowhat - кроти никът ти е убийствено избран
26.03.2009 12:18
защо ли ?
защото си откровена до отровност.
права си! поздрави! :)
цитирай
36. sowhat - до 34
26.03.2009 12:19
"...обществото е бал с маски,
където всеки крие истинската си същност...

и я разкрива като се крие."

:)

а аз мога да подреждам парчетата от пъзела :)
цитирай
37. анонимен - знам и мога
26.03.2009 12:32
както казва кърт в крайна сметка всеки се превръща в това на което се прави
а какво се крие зад сакурата в южния край на пъзела
цитирай
38. sowhat - вероятно
26.03.2009 12:36
нирвана.
или къртни лав :)
цитирай
39. sowhat - точно това си мислех миро
26.03.2009 13:16
като гледаме в огледалото виждаме ли нещата които се случват зад огледалото.

гледал ли си Константин?
там имаше мисля една сцена, в която зад огледалото има друг свят. света на Дракула.
и не е трудно зад маските да разбереш, че зад всяко огледало се крие и един Дракула.
персоналният ни Дракула
цитирай
40. buboleche - Оскар Уайлд е
26.03.2009 13:37
казал: дай на човека маска и ще видиш истинското му лице..
Така че може би тия дето си мислят, че са с маска точно така показват истинското си лице.
За себе си знам, че имам много лица и винаги избирам кое да покажа.:) ;)
цитирай
41. allbi - е аз така ще река по ми е лесно :
26.03.2009 13:38
нищо не е такова каквото изглежда
всеки нов поглед дори ни подвежда
нямаме нужда даже от маски
да отразяваме различните краски
поглед различен дори нетипичен
често тъй злобен или безразличен
вижда те просто измамен и друг
кротък изтънчен или див и луд...
маска ненужна пред хорското мнение
кому ли е нужно това заблуждение
сякаш когато своята външност прикрием
пак нейде вътре не ще сме си ние...
цитирай
42. sowhat - бубс
26.03.2009 13:46
да речем така - познавам голяма част от тях - и до едно ми допадат :)
цитирай
43. sowhat - добър отговор
26.03.2009 13:48
алби! :)
цитирай
44. анонимен - знам и мога
26.03.2009 13:54
предполагам , че повечето от нас са влизали в така наречената стая на смеха/стая пълна с криви огледала/или поне са гледали серията от "ну погоди".
това според мен навява мисълта, че в крайна сметка всички сме нечие отражение погледнато през различен ъгъл.
цитирай
45. анонимен - знам и мога
26.03.2009 14:04
каменната композиция в рьоанджи ,която се състои от 13 различни по размер и форма камъка разположени в привиден безпорядък ,пък е представата на древен японски мъдрец за света. въпросната композциция е интересна с това че в зависимост от позицията на наблюдателя винаги има един камък който остава скрит за него и сменяйки позицията всеки път наблюдателя не вижда различен камък. всичките камъни могат да се видят само от горе.
цитирай
46. kosara2008 - :) върви си ,върви...на прима е виста
26.03.2009 14:15
денят и към заник ранен захожда
и си викам няма при Соу пак да ходя,
че тя все в джигера ми бърка и не искам
да мисла всичките онез истини дето
делнично и празнично ни се случват...
и им ядем всъде попарата,попарата иоще дробеното и тъпканото от чъпкъни с маски...
онези лакираните...

и как да викна и да заокам...МРАЗЯ

маските и техните господари!...колкото и да се киприш и маскираш освен маскарад да си спретяш все на някой ще му присветне на някой и най-вече на тебе...ти ли си не си ли..."да бъдеш или да не бъдеш"...остани такъв какъвто си! без маска и грим, е може едно коректорче в някоя гънчица още бенчица и ТОЛКУЗ...
бъди си си личен и искрен отвън и отвътре,
но трябва и другите да ги разбереш,
че...маската им трябва за защита, когато
отвътре я са болнави,
я са се вмирисали:( - причините им са всякакви,
но
не винаги са извинителни!

ех, миличко...все ме караш да мисля, а съм си придобито блондорено и почна да ми пречи ти казвам:) но

ето ти и друг ъгъл/ маската : илюзия или амбиция?!?!?
цитирай
47. benra - обикновено
26.03.2009 14:19
маската ни е нужна,за да си позволим/осмелим да бъдем себе си...
Сутрин преди да нанесем, или може би след,грима навличаме условностите, рамките и тръгваме
цитирай
48. sowhat - косара
26.03.2009 14:28
нито е амбиция, нито е илюзия.
мимикрия е - още по горе го казахме - маската е това което превръща човешкият вид в оцеляващ
(въпреки че при ядрените експлозии , доказано оцеляващи са били само хлебарките)

искам да мислиш, разбира се.
иначе ще взема да повярвам, че е вярна максимата - роди ме мамо проста, аз сама ще се изруся :)

не ми се сърди. хубаво е да чуя още едно мнение - твоето.

пък аз ти обещавам още една дилема с румео :))
цитирай
49. sowhat - хей бендж
26.03.2009 14:34
сега се сетих за един стих.
я чакай да го изровя от архивите си

казва се
зад сцената

когато
преструвките сваляше
нощем,
заедно с тампонът за грим,
усещаше как я свива сърцето
и лицето
и то я болеше -
от милион пресилени усмивки
от угодническото кимане
от просташкото намигване
и гърлото й се свиваше
от толкова премълчани истини
нелепи хвалебствия
тъпи флиртове...
нощем след като сваляше гримът си
маската
и преструвките...
оставаше тя самата-
толкова
така
безплътна.
цитирай
50. sowhat - до знам и мога
26.03.2009 14:38
аз ли съм единственият ти фаворит"" в блога? :)

и се питам , знаеш толкова много и можеш, няма ли да е по лесно да имаш собствен блог, в който да споделиш с нас всичко това?
цитирай
51. анонимен - знам и мога
26.03.2009 15:02
аз съм предимно читател пък и позицията на анонимен коментатор напълно ме удовлетворява .не търся признание, по скоро понякога имам нужда да поизпразня чашата за да има място за нещо ново, което да напълня в нея.не бих казал , че си ми единствен фаворит просто прякорчето ти ми допада, както и наличието на някои общи културни препратки.и не на последно място аудиторията ти също ги притежава.
цитирай
52. benra - соу,
26.03.2009 15:02
този стих казва всичко!!!
цитирай
53. sowhat - бендж
26.03.2009 15:07
хубаво е като сме на една вълна :)
цитирай
54. sowhat - 52
26.03.2009 15:10
благодаря от свое име и от това на аудиторията си ( тя си заслужава суперлативите до един).

само да вметна нещо - да речем офтопик - в момента , в който от безразличното анонимен едикойсиномер, премина в знам и мога, ти автоматично се индентифицира. тоест даде си лице. защото е без значение дали ще е иванпетров, калинкамалинка, соууат или знам и мога.

вече е малко късно за да си просто анонимен коментатор :)
цитирай
55. kosara2008 - ***
26.03.2009 15:14
"насред тълпата запазва своята независимост и самота."...ето това е!

и няма оправдание маскирания, че видиш ли ...иска да оцелее ,ами добре, оцелявай но не се маскирай...
или другия ъгъл, който ти игнорираш заради мимикрията/по -горе/, която аз не възприемам като належаща в нито един момент,

...илюзията - маска, толкова си се надъхал да се интегрираш, да си защитен...слагаш си маската, кога - сутрин ,вечер или по-обяд, все едно...и идва момент в който забрявяш да я свалиш и ти , ти просто си се превърнал в своята маска, ти си повярвал в образа и и сам, сам си се превърнал в своята илюзорна маска , загубил си своята идентичност, вживял си е... не е останало нищо, нищичко...твоята илюзия те е разтворила в онази измислица,която е била само за другите...
...амбицията - маска, тя работи за теб, тя те налага на бала, наречен живот, но и те лишава от теб самия и се загубваш в маската си , преди да си се усетил ...пренасяш бала във всеки свой миг...

:)))-извън сериозния контекст на постингът ти...сритала сум ромео и нема дилема нема ромео нема дилема...ако перефразирам идин...й.в.с.
цитирай
56. sowhat - затова
26.03.2009 15:17
след маската остава само безплътност слънце.

моля те не отписвай румео , ми дай да му спретнем некъф сериал
цитирай
57. анонимен - знам и мога
26.03.2009 15:18
по-скоро налагам лицето си като модерна маска ,за да мога след това необезпокояван да го разхождам по време на ежедневния целогодишен карнавал, тъй като напоследък съм станал алергичен към маските нещо ми се бели носа и почнаха да ми излизат странни бенки
цитирай
58. sowhat - знам и мога
26.03.2009 15:25
според мен искането на индентификация е по скоро свалянето на маската, не поставянето й
цитирай
59. анонимен - знам и мога
26.03.2009 15:26
в смисъл откакто всички ме мислят за курва не мога да се отърва от най различни предложения. това определено разширява диапазона на възможностите пък и можеш да избираш само тези които наистина си заслужават
цитирай
60. анонимен - знам и мога
26.03.2009 15:31
аз не търся идентификация моя личен стремеж е да не приличам на ничия храна от гледна точка на хранителната верига
цитирай
61. sowhat - това прозвуча точно в стил
26.03.2009 15:34
one tree hill

Някой някога е казал:”Добрите момичета си имат дневници.Лошите момичета нямат време.Аз просто искам да живея живот който ще запомня.Дори и да не го опиша.”
цитирай
62. анонимен - знам и мога
26.03.2009 15:43
аз съм израсъл в циганската махала и съм малко скаран с чуждите езици що ще рече това one tree hill дай ми някаква друга препратка към този стил, между другото оф топик също нищо не ми говори
цитирай
63. sowhat - надявам се че не си
26.03.2009 15:47
скаран с гугъл. или предполагам че след като пишеш коментари си правиш и труда да ги четеш
цитирай
64. candysszzz - Страхотно е! Браво!!
26.03.2009 15:56
Страхотно е! Браво!!
цитирай
65. sowhat - радвам се че ти
26.03.2009 17:55
допадна:)
цитирай
66. анонимен - аз няма кво да крия. Винаги съм си признавал :
26.03.2009 19:45
красив и умен съм.
цитирай
67. sowhat - и велик
26.03.2009 19:48
нека не забравяме новата ти титла :)
цитирай
68. анонимен - само поради вродената ми скромност
26.03.2009 19:52
ще приема да понося И бремето на великостта.
цитирай
69. sowhat - ахъмз
26.03.2009 19:54
лаврите ти отиват :)
цитирай
70. sunflower - много искам да мога да нося маски
26.03.2009 20:37
но ... не ми се получава нещо .... падат от лицата ми или се размиват в мъглата .... това пък, че някой не може да види и половината от истинските ми лица си е негов проблем :))))
цитирай
71. drakulla - sowhat,
26.03.2009 21:19
http://bulgarianation.blog.bg/viewpost.php?id=313826
цитирай
72. sowhat - дракула
26.03.2009 21:38
какво очакваш от мен?
цитирай
73. sowhat - сън
26.03.2009 21:39
знам и затова те обичам :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6301848
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031