Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2008 14:47 - дзен
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4769 Коментари: 10 Гласове:
0



една жена постоянно се оплаквала.:
животът ми е такъв,онакъв. проблемите ми валят като градушка. заплатата ми е ниска. колегите ме товарят. децата ми правят, каквото си искат. мъжът ми не ме забелязва. мигрената ме измъчва.
Господи, има ли край всичко това?
както се знае, Бог е казал - искай и ще ти се даде, питай и ще ти се отговори.
една сутрин, докато жената чакала автобуса на спирката, бързайки за работа, от джоба на един младеж изпаднала малка пооръфана бележка в краката й.
тя му извикала : младежо, това е ваше, но той изчезнал в тълпата преди тя да успее да се добере до него.
вдигнала листчето и на него пишело:
" Вървял Буда с учениците си из гората, ожадняли, видели изворче, хвърлили се учениците да пият вода, сбутали се и размътили водата. Започнали да се чудят какво да правят.
Буда обаче настоял да продължат пътя си. Учениците били много жадни, настоявали, молели да изчистят изворчето, буда бил непреклонен.
Когато след часове ходене достигнали следващото изворче, то също било кално. Тогава буда дал канчето на един от учениците си и му наредил да се върне и да вземе вода от предишното изворче.
Когато ученикът стигнал до него, изворчето било чисто, калта се била утаила...
Някои неща не стават с активност, с правене, трябва просто да ги оставиш да се случат. Трябва да им позволиш да се случат.
Как с правене бихте изчистили изворчето?"



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - баси
08.11.2008 14:53
аз нали това правя ..от една страна добре и изпитано, но от друга си викам аз лукова глава ли съм...? :)
цитирай
2. sowhat - който може да чуе
08.11.2008 14:57
дзен, ще разбере
цитирай
3. nikita6864 - ама Соуат, кой ти пие вОда на днешно време?
08.11.2008 14:57
сега се пият коктейлчета- колкото по-голям е бъркоча, толкова по - вкусно :)))
цитирай
4. sowhat - ми който е препил
08.11.2008 15:01
с коктейли по сабах, ники :))
цитирай
5. ianchefff - :)
08.11.2008 15:23
чудно.
цитирай
6. sowhat - look like
08.11.2008 15:27
me :)
цитирай
7. ufff - !
08.11.2008 16:06
като изгълтам всичката давеща ме тиня
цитирай
8. sowhat - оооо уфи за теб имам специален поздрав
08.11.2008 16:23
в стихото на мея за теб, в другия сайт. :)
цитирай
9. ufff - великолепно е
08.11.2008 16:46
Благодарности от все все сърце!

само дето имам технически проблем там и не мога да реагирам
вчера поне можех да отговарям на отзиви,но ме изхвърляше от коментарната опция на другите

освен това, когато бях off, ме показваше on

днес правих няколко опита да се логна и се отказах(

може ли да го прехвърля тук, че да ми е по под ръка;)
:

скъпи тате, уча се да пея,
но го правя някак си през зъби
обещавам ти, че ако оцелея
ще захапя на съдбата гърлото.

скъпи тате, повече усилия
влагам да съм мила и добра
все по често псувам от безсилие
и не идва златната вода.

скъпи тате, принцове не срещнах
не почука на вратата Бел Ами
някак си превърнах се във вещица
по неволя волно се смених.

скъпи тате, може би ме чуваш
в оня, твоят, по-добрият свят.
как ти казвам –абе съществувам,
но не знам каква ли е целта.

скъпи тате, аз платих цените,
ако трябва още ще платя.
някак си не свикнах с вересиите
и на заем нищо не живях.

скъпи тате, знам че си далече
зад безгрижието и преди тегобите
ще живея утре по човечно
в друг живот, че тоя ми е пробния

в друг живот, ако така е писано
ще живея, както си желах.
исках да ти кажа- тате липсваш ми,
докато догаря ти свещта.


и още неща искаме да кажем, но не излиза глас -
понякога, само понякога




цитирай
10. sowhat - и
08.11.2008 16:49
аз те обичам танечка :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6296696
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031