Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2008 11:16 - последният.необитаем.
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1233 Коментари: 7 Гласове:
0



стоях и чаках.
чаках толкова дълго,че забравих.
забравих защо и кого остана ми само навика
да паля нощем свещи до прозореца и да се взирам.
вратата ми е винаги отворена,за онзи
които не дойде.

очите ми се умориха
и ръцете и раменете,коленете ми самотни
и устните ми –недоцелувани,
да изпращат случайно закъснели пътници
и да раздават подаяния.
раздавах хляб и обич къс по къс
не нахраних никого и никого не приютих,
по празна от всяка раковина отритната от морето
по мъртва от нея.

пазя всяка бутилка
която вълните захвърляха пред прага ми
в нито една не намерих писмо
но търсих отпечатъка на устните ти
от мазолите по ръце ти
от набождащата ти брада
пуснах всички стогодишни духове –вярвай ми
но всеки свиваше рамене и казваше :
желанията ти са невъзможни,  малка моя

спрях да плача докато чаках спрях
да говоря,да се радвам на изгрева, да сънувам
сънища в цвят, да прегръщам облаците спрях да
посрещам удавници,спрях да изграждам дворци в пясъка
само не спрях да те чакам

докато те слушам спящ , като подарък от Нептун и албатросите
последният морски дар изпратен ми
мисля си
ти ли си ти ли си ти ли си
не ме интересува името ти и безкрайните острови които си пресякъл
а ще имаш ли търпението на костенурките
да останеш.
да останеш и в слънце и във вятър
да се връщаш след всеки прилив на носталгия ,
спомени, пиянство и кратки делнични убийства,
след всеки зов на безкрайната върволица от пясъчни жени
при мен.
аз съм твоят остров,корабокрушенецо последният необитаем

 




Тагове:   необитаем,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - важното е,
15.06.2008 12:52
че си намерила начин да се спасиш от сгъцването.
:)
добър ден.
цитирай
2. blueneo - ;)
15.06.2008 12:57
Единственото място, в което се чувстваш у дома си... Собствения Необитаем Остров...
цитирай
3. dressy - той
15.06.2008 13:34
ще се върне,няма как да не се
цитирай
4. rumyrayk - остров Захвърлен (тук му е мястото:)
15.06.2008 13:46
Вещице. Любов моя.
;)
----------------------------

Как искам да те.
Поцелувам постепенно.
Навсякъде и там където няма накъде.
Дай ми едно пространство във което съм те нямал.
Дай ми едно пространство във което съм ти нужен -
ще се проектирам точно там.

С ухо залепено на вълните.
Чувствам те.
С мисъл необръсната
обрасло същество от невъзможности.
Кристално жълт съм
вярвай ми
като на някой -
който не знае какви ги приказва.
Който си няма бръснарско ножче.
Плюс това съм бесен че точно аз.
Тъпо е да псувам. Мразя да псувам.
Мамка му и шибаност.

Обичам да съм мокър.
От мокрота ми се пие кафе.

Ти си ми първата жена на острова -
заклевам се че съм корабокрушенец.
Прилив-след-отлив -отлив-след-прилив.
Разплакана си като цяло и мимолетна.
Чувствам те.
Пясъчна моя.
Не плачи дотам. Не ме разпадай.
Безкрайно много съм чукал. Врати и камъни.
Не обръщай внимание
на глупавите ми каменоделски занимания -
сам съм на острова
кръстих го - Захвърлен.Така се казва острова вече.
И аз някак си се казвам. Принципно.
Имах някакво рибешко име
впоследствие се накостенурчих -ще ти разправям.

Почти ме е страх от себе си. Не знам какво да направя със страха си.
Не ми се оцелява. Но съм твърде глупав и ям банани поради глад.
Заклевам се -
искам само теб.
Петкан ми е нужен дотолкова
че да запее химна на кокосовите орехи
само и да чуе името ти.
И въздуха и слънцето и вятъра -
всичко за което се досетиш го използвам в твоя чест.
В твоя чест съм жив. Обещавам ти.
Обещавам ти
че те обичам.
И пясъка по никой начин няма да ми попречи.
Обещавам ти.

Пиян съм.

Не идвай на моя остров понеже ти си моя остров.
Обичам те и ми липсваш.
Не си и срещала по-жалка костенурка.
Пие ми се още
но не мога да изгълтам цялото море.
Не съм романтичен. Заклевам се.
И така е през цялото време докато не пиша поезия.
цитирай
5. kassandra - http://www. youtube. com/watc...
15.06.2008 14:48
http://www.youtube.com/watch?v=uHZDjO_DlSI
Самотен..но прекрасен
дори във самотата
и знай
че някой ден
той просто
ще доплува....
Целувам те Соу!
Моят остров със скрити съкровища,остров на спокойствието:))
цитирай
6. neanonimen - &
15.06.2008 18:43
-Капитане,ляво на борд,посока Тобаго близо до Тринидад, www.petkana.com:)
цитирай
7. princesss - :)
16.06.2008 09:00
Невероятно....много,много ми хареса.....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6305032
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031