Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 09:11 - пълзящи пъзели
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1763 Коментари: 8 Гласове:
0



време да убиваш
*прескачам се с времето и то се мотае в краката ми или аз в неговите ,не знам и не ме интересува докато пролетният вятър ме замерва с парчета от него -на час по лъжичка,придървам нещастните минути ,а косите им стават все по къси
*влажното кадифе на кестените ,мокро и любопитно до безобразие влиза в очите ми и се настанява като неканен гост,вдигнал крака върху изискана барокова масичка ,поклаща чаша зелен чай с ърл,докато наднича в деколтето на резедавата ми блуза ,бързам ,казах, днес не ми е ден или днес е денят и е време.
*пистата е ослепително бяла и хлъзгава ,толкова лъскава под луминисцентните лапми ,че дори мириса на жасмин дръзнал да се промъкне през полуотворените врати се подхлъзва и пропада в черните канали .топките като ухилени мъртвешки глави се стоварват върху кеглите с цялата ненавист ,на която съв способна ,а секундите се процеждат като капки в улука .
нека си вали...
*кафето е горчиво до безбожност,не обичам мляко -прекалено ми идва невинността в пяната му ,сервитьорката е уморена и говори лош български ,мразя да потварям ,не чува ,трясъка на топките и поредният страйк, печеля.
убих няколко часа.

кино
*ебати звера баце ,знаеш как върви и мирише на ново, тва си оферта баце ,освен борчове и свирки чантите гледат с очи лъскави като копчетата на нова нокия ,оня баце N6300и ченетата им се рутят до пъта ,то пък един пъп ,ми кЪ мислиш,тунинга е мноо важен,знаеш.

*яде и ушите му плющят ,плющят бе ,чуваш ли кво ти казвам ,все едно не е виждал манджа и соса потича по брадичката му ,а той несъзнателно го попива със залък хляб и го гълта без да дъвче ,обръсва пръстите си в подобието на покривка и продължава ,а върховете на ушите ми се движат в такт,ляво дясно ,тик така

*аууу казвам ти ,тия новите чехли са прелест ,просто прелест и подхождат на чантата ми ,изобщо от пет месеца търся такава златна чанта ,абе ти знаеш ли каква мъка е да нямаш подходяща ,виж я тази -пет кисели млека и едно пресно ,май ще си направя татуировката ,още не съм решила дали на японски или на китайски , че е много джъс,като ми се показва от разните му там местенца

*не може да пиете кафе в киното.забранено е .и дъвки не продаваме .забранено е . прибрете си тия жълти стотинки ,не работим със стотинки ,вие нали не искате да ви върна ресто в стотинки ,ава тома е политиката на фирмата ,не разбирате ли какво ви казвам,ма какво като стотинките са български парични знаци ,не работим със стотинки ,ей питаш ли ме какво ми е да работя цял ден с олигофрени ,хайде моля те отвори вратата и ги пускай ,искам да си дочета Вещицата на Куелю

*хряс една пуканка ,хряс втората ...уф тая кифла е много рошава ,сигурно с антенките по главата си прави връзка с кораба майка ,не се накълчи,нервна е ,ако й излея водата си в гърба дали ще подскочи и ще изпищи като главната героиня  ,хряс,ще й напълня ушите с пуканки ,ужасно ме дразни ...

*мамоооо,пишка ми се ,чуваш ли бе мамо много ми се пишка шшшшттттт не може ,трябва да вдигнем петнайсе човека за да излезем ,вратите са затворени ,гледай филма ,не мога бе мамо пишка ми се, чуваш ли какво ти казвам ,мълчи ,ох ,с деца на кино ,извинете

*моля ,изключете телефоните. този филм -не е вашият.

обратната страна на огледалото или телефон до Канада
*не ми говори нямам време знаеш че като гоня времето съм изнервена изтрещяла съм просто толкова е непрофесионално знам но не мога да си сдържам нервите всичко ме афектира престани с това ПМС това е просто оправдание ,виж може пък и да е истина но аз не съм разбрала
*хм приятелите ,чуваш ли се какво ми говориш какви приятели ?къде си ти в монреал е удобно чисти градове чисти хора разписания следвай точка първа точка втора точка трета госпожо спазвайте процедурата тук има процедури и правила ,толкова е различно забравила си ,друго си е професионалният конфликт топенето с колегите пред малките по малките и големите шефове
не познаваш шефа си ,странно
*не не съм я виждала .да пет години .и какво и петстотин да не я видя тя винаги ще е за мен тънкото мургаво момиче сега може да е сто и петдесет кила кво значение има след като винаги ще ми бъде приятелка ,може да се срещаме в отвъдното всеки ден и да имаме всичкото време на света и да изпием всичките кафета ,Тома неверни
*търпя развитие и уплътнявам секундите си постоянно си измислям нещо -специализация ,нов чужд език курсове семинари работа преквалификации не мога да стоя на едно място знаеш това ,трябва да откривам нови неща нови вселени старите зверски ми доскучават уморяват ме и накрая отегчена просто си тръгвам изчезвам ,лошото е че никога не е все едно не съм била оставила съм белези
*няма какво да им кажа че световете ни ,разбираш ли вселените ни са различни ,тъпо е да се усмихвам подавайки поддържащи реплики от сорта как си ,мъжа ти получи ли онова назначение ,децата слушат ли ,свекървата още ли те тормози
*предпочитам да мисля че света е спрял във времето когато крадяхме от дядо ми яйцата на кокошките в онази плевня ,че още съм там някъде на най високият клон на черешата с издрани рамене и колене и не искам да сляза ,защото майка пак ще ме напердаши здравата -виж се виж се на какво приличаш какво момиче си ти нямаш здраво място по тялото си нямаш нито една прилична дреха ,господи кога ще те видя в рокля?
*роклята ми струва майка си и баща си ,става ми ядно като се замисля че в друг живот с тия пари живеехме цял месец,чантата ,обувките ,задължителните аксесоари ,към които съм пристрастена ,толкова е уморена усмивката ми в цвят dare apple  ,че ми се струва че след малко ще се изпишат по лицето ми всички онези драскотини и рани които съм събирала като опит и мъдрост през годините .задължително ли е партито тая вечер или е препоръчително ?
*искам да си ида .с парцалите на гърба си и да хвана пътя по баирите ,хипотетично знам къде ще ме отведат ,но си мисля ако съществува онази (и)реалност ,за която пиша ,може би ще се намеря там ,пред огледалото и ще реша косите си,Рапунцел



Гласувай:
0



1. dressy - днес
01.02.2008 09:23
си красавица,Роузи
цитирай
2. sowhat - редя пъзели
01.02.2008 09:28
три дни :)
цитирай
3. ianchefff - e, нареди ли ги
01.02.2008 10:11
най-после или още се мъчиш?

;-)

добро утро всъщност.
цитирай
4. sowhat - добро утро бро
01.02.2008 10:12
аз го разхвърлях ,а тези които ще го редят сте вие :)
цитирай
5. chochy - Добър ден съкровище,
01.02.2008 10:47
защо забрави, че някой от нас са блондинки по душа и ни хвърляш в такъв душевен смут по първи петли с разни пъзели?:)
цитирай
6. sowhat - ми скърца ми
01.02.2008 10:49
нещо , а понякога не внимавам къде си оставям пръстените
цитирай
7. chochy - А на мен ми дрънчи в главата. . .
01.02.2008 11:06
А на мен ми дрънчи в главата...
цитирай
8. sowhat - моята е празна
01.02.2008 15:23
нищо не ми дрънчи ,но странно що ми тежи
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6320849
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930