Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2008 16:25 - мокра фантазия
Автор: sowhat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2319 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2008 16:29


от един месец установих че ако не се движа с капки за нос във вид на спрей , просто не мога да дишам.
поне три пъти дневно прибягвах до услугите му и общо взето заедно се справяхме добре -до там ,че като разговарям с клиенти ,близки и познати все пак могат да различат кой им отговаря отсреща.
е , непосредствено след посрещането на Нова година ,малко ме пообъркваха , но номерът на телефона ми светещ на екранчетата им явно все пак ги убеждаваше ,че това остреща съм аз макар и само 1/2 от цялата ми прелест.
аз неспирно и вдъхновено благославях човешкият гений , сътворил така спасяващият ме Олинт до днес.
когато се събудих тази сутрин установих че крайниците ми са доста вцепенени ,без да съм падала като чо по леда / трите / пъти.
отдадох това на недостатъчният сън и вдъхновено скочих в бойните доспехи  и поех към бойното поле т.нар. ми работно място.
след като първото кафе не ме вкара в кондиция ,нито пък 15-тата ми цигара ,прибягнах до спасителният спрей. добре че днес не съм говорила много си казах и реших че вълшебната панацея ще помогне и този път.
уви .
не помогна .
нито второто кафе , нито третото , нито n- тата цигара .
вратът ми става все по -схванат , гръба ми по сдървен , а гласа ми по гъгнив.
сега носът ми вече не е запушен а прилича на повреден водопровод.
капе методично като развалената чешма на баба ми в Тутракан.
едно приятно главоболие е обхванало задната част на тила ми като менгеме шпилка , а устните ми придобиват приятният синкав цвят с елементи на ерозиралата почва  в някои от районите на Южна Африка.
за да не ми е скучно и случайно да заспя отвреме на време по гърба ми пробягват едни сладурски тръпки ,подобни на тези които те обхващат при гледането на що годе трилър от сорта Петък 13.
просто фантазия .
а и както Чо предложи - мокра фантазия ,въпреки планината носни кърпички която прелива от бюрото ми и заплашва да се изсипе върху пода .
в крайна сметка грипа явно не ми се размина :)
а и ако това ще утеши не-пушачите /ник и ру и хелена (абе тия и тримата пушат като разпрани в мое присъствие и даже ми пушат от цигарите :PPPP)/ май ще трябва да се гледаме тъжно  с любимите ми цигарки  в близките дни .


Тагове:   мокра,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chochy - важното е да си във филма и да си мокра ...
08.01.2008 16:34
важното е да си във филма и да си мокра фантазия, другото е бошлаф.
цитирай
2. sowhat - аха
08.01.2008 16:38
добре че си имам водопроводчик под ръка :)
цитирай
3. benra - аз в момента
08.01.2008 16:41
съв с един inhaler ,заврян в носа.Вече мисля,че хората по улиците ме смятат за наркоманка, която нон стоп смърка нещо.ама иначе няма оправия просто.
цитирай
4. sowhat - бени
08.01.2008 16:46
в края на краищата мутанта побеждава докато не дойде добрия чичо терминатор в лицета на любимото ми джипи .
още сега знам предизвестената история на този филм.
а ти -бъди здрава :)
цитирай
5. buboleche - аз си имам теория по въпроса
08.01.2008 17:15
и с нищо не си пръскам в носа, а си завирам един лигнинени тампони да попиват каквото тече и само ги подменям като протечат и те. Така малко приличам на хищника, но на следващият ден носа не тече. :)
цитирай
6. sunflower - няма ли поне да си постоиш вкъщи? :)
08.01.2008 18:00
и да се оправиш много бързо - не и се давай на гадната болест!
цитирай
7. eien - ...тук се отпива.
08.01.2008 18:06
не глътка сироп...
Поздравления за постИнгИте Ви, които, признавам, доставят ми голямо удоволствие!
цитирай
8. rumyrayk - утре ще си кукуряк,
08.01.2008 20:45
а и си много секси с дрезгав глас ;))
цитирай
9. dressy - како
08.01.2008 21:29
малко ти е водката:))
цитирай
10. svoboda64 - :)) Практично предложение:)
09.01.2008 01:49
Опитай с Гаразон. Пиша ти го на български, но все едно. Аптекарите ще го разпознаят. Това са капки за уши/очи, но аз го позвам за нос. Съдържа антибиотик. Най-добри "отзиви" дава, когато го ползваш едновременно за нос и уши. Просто истинки и инфекции върнят по този начин:))

Бъди здрава! Или както са му казвали "латините": Salve!

xxx
цитирай
11. анонимен - Кажи: аааааа...
09.01.2008 11:09
Rp:

- 0.750 л. мавруд - Асеновград
- 20-30 зърна чер пипер
- 2 зрънца карамфил
- кора от канела - колкото огризка от моливче
- оооооколо половин ябълка, нарязана на елегантни резенчета

Приема се по усмотрение с мезета по вдъхновение.

Д-р F.

цитирай
12. sowhat - благодаря ви на всички
09.01.2008 16:18
и само ще добавя че днес съм много по добре .
добрата енергия и добрите думи са най доброто лекарство :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sowhat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6327612
Постинги: 921
Коментари: 24681
Гласове: 63729
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930