Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2019 10:02 - Начало на живота в Чехия
Автор: kemanov7 Категория: Други   
Прочетен: 305 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте, познати и не познати читатели .В този блог ще описвам живота и работата в Чехия от първия ден ,ще публикувам и някой обяви за работа, ще наблегна на Чешката история и ще представям Чешки градове ,също така ще има информация за някой събития свързани с българите в републиката.В този първи пост ще предложа моето виждане как да дойдем на работа тук.Първо и най важно е да разберете че отивате в чужбина тук не може да почука на комшията за 20лева назаем ,трябва да имате налични пари поне за 2седмици живот това са около 150-200 лева .Тук дават аванс след една седмица работа,но след пълна седмица първата седмица имаш обучение ,настаняване обличане и тн. Пари се получават след две седмици.Преди да тръгнете си намерете сигурна работа ,не тръгвайте така :един приятел ми каза там е пълно с работа.Работа има вярно е но е вярно и че сега е пълно с украинци който ни взимат голям процент от работата .За това препоръчвам твърда договорка с дата за постъпване с човек който да ви посрещне и настани .Във следващия пост ще наблегна на видовете работа как да изберем.               С поздрав Георги



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. germantiger - +
20.08.2019 11:01
лично моите впечатления от чехия са от далечната 1989 г. - тогава бях 15-годишен и това беше първото ми излзиане в чужбина с роднини

помня красивите чехкини, класи над българките

първото ми ползване на метро в Праха

дваореца Храдчани, моста - германския

след това бяхме в Либерец и посетихме пътьом маса бивши германски замъци

вкл. Фридланд, видяхме стаите на Валленщайн, на друго място помещения в които е живял и творил Дворжак итн итн

помня също така, че чехите поради германофобията им отказваха да говорят на германски/аз съм половин германец по майка

впечатленията ми тогава бяха великолепни
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kemanov7
Категория: Други
Прочетен: 62429
Постинги: 121
Коментари: 2
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930