Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2008 06:20 - Етюд по Ибсен
Автор: eraklia Категория: Други   
Прочетен: 1676 Коментари: 5 Гласове:
0



Понякога забравям, че умния си ти.
Понякога забравям, че съм слаба.
Понякога забравям, че не искам да вярвам в нищо друго на този свят, нито на някой друг.
Забравям, че ти пишеш сценария.
И точно като в неизиграната пиеса, като вдовицата на Моисей:
...отивам към барчето с напитките. Барчето с красивата дърворезба, която ти не понасяше. Любителят на рационалните форми - стъкло, бетон...
Но гледай, сега ще пресуша една нерационална чаша с някаква помия (хо-хо-хо, прекрасен бунт да плюя на качеството за сметка на количеството), и ще пресуша не една, а цели две чаши!
Не съм сред твоите апостоли, о, предводителю! Не сме сред тях - нито аз, нито твоя бивш приятел. Той, защото е нищожество, а аз поради още по-уважителни причини: просто, защото не ме интересува вече нищо.
За твое здраве! две такива чаше ще ми дойдат много, но хайде наздраве, низвергнат прорицателю със страховити скрижали в своите ръце, които би трябвало да са поне девет - по подобие на бога Шива, за да можеш да държиш по един във всяка. На тези скрижали трябва да е записано от начало до край онова, което ти знаеш по-добре от нас, обикновените, твоите истини, призвани да ни ощастливят, нали така?
Застраховката живот не представлява за тебе нищо друго освен жалък опит от страна на еснафите да предотвратят неминуемото.

Няма посока. Какво го овъртам?! Няма посока.
Ще си стоя в мъглата и даже няма да викам за помощ. Представям си, ако ме чуеш! Ще се компрометирам! Ама че възпитание! Да крещя като луда!
Ще си седя тук! И думата тук означава точно тук, а не там както за теб тук винаги е някъде там.
Аз съм си тук и не се страхувам от теб, който си там, защото понякога забравям, че съм кротка.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nellka - Надявам се Ибсен да е похапвал...
21.03.2008 08:24
репички :-)))
Прекрасен финал!
Невероятно изложение!
Уникален увод!
За заглавието - нямам думи!

Покрещах като луда :))) Нали?

ПРЕКРАСНО Е!
цитирай
2. eraklia - Да надкрещи
21.03.2008 10:07
гласовете, които омърсяват тишината й.
Ала те са много по-звучни.
Обикновени гласове, но въпреки това така насилствени.
и тишината, дето беше празна цяла нощ,
за миг изпълни се с раняваща, креслива мощ.
на който това му пречи
да потъне в себе си.
Бълбук:))))))
цитирай
3. dressy - забравяй
21.03.2008 11:11
водата ще помни вместо теб..
и ще потъваш потъваш потъваш
цитирай
4. eraklia - dressy
21.03.2008 12:14
като едра, мъртва птица
в апетита на водата.

Дай една магия назаем, Дреси!
цитирай
5. dressy - ти
21.03.2008 12:41
си магията ера.......нима наистина забрави?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eraklia
Категория: Други
Прочетен: 578309
Постинги: 221
Коментари: 2013
Гласове: 11735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930